Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Alice K. (amuzo) ID 8529

Alice K. (amuzo) ID 8529
Oblast: Ostrava
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26. 12. 2005
Naposledy: 17. 9. 2023, 17:16
Aktualizace: 22. 2. 2021, 10:55
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 2554
VŠECHNY FOTOGRAFIE 76
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 13 negativních hodnocení
Petra N. (petabubak) ID 341595 (12. 9. 2018, 14:07)
Dobrý den, jelikož od Vás neeviduji odpověď na email z 2.9. a následně ani z 7.9.2018, kdy žádám o potvrzení objednávky, ruším tímto svoji objednávku dekorační sítě. Vzhledem k Vašemu špatnému hodnocení na MMB a dlouhé časové prodlevě při komunikaci již nemám o zboží zájem. Nedoporučuji (N)
ODPOVĚDĚT
Bronislava B. (umelecvnas) ID 29879 , mimibazar.cz/umelecvnas (21. 6. 2018, 21:54)
AMUZO bohužel za sebe nemohu doporučit. Zboží - dekorační síť - objednáno dne 2.6. Odpověď 5.6. - nebyla vybraná barva. Vybrala jsem jinou. Další odpověď až 10.6. Podklady k platbě. Zaplaceno 11.6. Zpráva o zaplacení 12.6. Dále žádná reakce. Dotaz na stav objednávky dne 18.6. Odpověď večer 19.6. - balíček odeslán. Až 21.6. doručení balíčku s označením RR. Uvnitř rozstřižený originál obal, vybalená síť.
Dotaz proč - odpověď na Poště by nevzali za cenu uvedenou v inzerátu balíček jako RR, ale jako BA... Škoda. Takto asi ne.
ODPOVĚDĚT
Linda H. (shena22) ID 547267 (8. 11. 2017, 13:35)
ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI !!! Na první dotaz, zda je zboží k dispozici mi přišla odpověď, že ano. Vybrala jsem si tedy ještě k tomu dva albumy a fotorůžky a od té doby paní nekomunikuje. Již jsem psala třetí mail s otázkou, zda mou objednávku registruje či ne, odpověď žádná. Už mi došla trpělivost. Pokud něco paní nemá, tak aspoň může být tak slušná a normálně mi to napsat. Měly to být dárky k Vánocům, ale tady se zřejmě nedočkám. Ale koukám, že n
ODPOVĚDĚT
Zuzana O. (zuzaoz) ID 431312 (2. 5. 2017, 8:32)
(N) (N) (N) (N) (N)Platba zaslána před 15 dny, na opakované e-maily , ani vzkazy paní nereaguje.....I přes to že je každý den přihlášená na MMB .Nechápu proč je paní v kategorii ověřený obchodník........Vážená paní . Alice Netopilová mohu Vás toto cestou požádat o vysvětlení kdy mi dorazí mé zaplacené zboží, event. pokud ho nemáte ,kdy mi zašlete platbu zpět??????????????????????????????? děkuji Z.O.
ODPOVĚDĚT
Alice K. (amuzo) ID 8529 (8. 5. 2017, 8:50)
Dobrý den, vrátila jsem vám peníze, vysvětlení máte v emailu, děkuji za pochopení, Alice
ODPOVĚDĚT
Barbora T. (Barunka80) ID 300168 , mimibazar.cz/barunka80 (15. 4. 2017, 10:04)
Prodejci jsem psala dvě zprávy k inzerátu, bez jakékoliv odpovědi po osmi dnech žádná odpověď. Inzeráty si aktualizuje, ale o prodej albumů nemá asi zájem :-S
ODPOVĚDĚT
Barbora T. (Barunka80) ID 300168 , mimibazar.cz/barunka80 (3. 5. 2017, 7:25)
Když už se paní ozvala a zaplatila jsem za zboží - platba zaplacena před 14ti dny, ale albumy nikde :-S
ODPOVĚDĚT
Alice K. (amuzo) ID 8529 (9. 5. 2017, 12:32)
Vrátila jsem Vám peníze. Alice
ODPOVĚDĚT
Barbora T. (Barunka80) ID 300168 , mimibazar.cz/barunka80 (10. 5. 2017, 7:18)
Ano, vrátila, děkuji za ně... Ale objednala jsem si u Vás fotoalbumy - nechápu pak smysl Vašeho inzerování, když nemáte zájem prodávat a pak vracíte po 3 týdnech peníze...
ODPOVĚDĚT
Veronika S. (VeraSy) ID 245936 , mimibazar.cz/verasy (4. 3. 2016, 9:36)
Dobrý den,
poprvé píšu negativní hodnocení. Minulý týden jsem vracela dodaný kostým, který přišel s obrovskou dírou, požadovala jsem výměnu, bylo mne však nabídnuto vrácení zboží s vrácením peněz. Balíček odeslán 25.2. dne 26.2. měl být doručován. V úterý jsem psala e-mail s žádostí o potvrzení převzetí balíčku a vrácení požadované částky zpět na účet. Bohužel do dnešního dne mi nikdo neodpověděl a peníze na účtu také nemám.
ODPOVĚDĚT
Lucie O. (hedvusa) ID 125350 , mimibazar.cz/hedvusa (10. 4. 2012, 19:46)
Bohužel musím udělit negativní hodnocení. Objednávala jsem několik albumů, paní nekomunikuje, po urgenci napsala, že je objednala, ale na další urgenci už vůbec nereagovala :-S
ODPOVĚDĚT
Eva J. (jireva) ID 54996 (18. 11. 2010, 10:40)
První vyloženě špatná zkušenost s mimibazarem díky této paní.
Bylo domluveno, že zboží potřebuji do 20 tého listopadu, ještě počátkem týdne jsem psala, co je se zbožím, zda dorazí....dodnes žádná odpověď.
Dárek jsem chtěla dceři k narozeninám- právě do té soboty. Nevím, kde teď narychlo budu něco vhodného shánět. :´(
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (lendak1) ID 160322 (9. 10. 2010, 20:41)
Dobrý den, musím zde napsat, že mě velice zklamala rychlost dodání, zboží bylo skladem a já na něj po zaplacení čekala 14dní (jelikož to byl dárek, který nepřišel včas a ani po 14dnech nepřišel kompletní), tak zde píši negativní hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Věra Pokšteflová (verakrtek) ID 290742 (3. 8. 2010, 13:40)
Dobrý den již od minulého týdne čekám na vyřízení mé objednávky... (box)Doufám že už dáte vše do pořádku a já se dočkám nějaké odezvy....Díky Věra (nejdeto)
ODPOVĚDĚT
Lenka H. (koki) ID 10614 (19. 2. 2010, 11:25)
Vážená,
vůbec jste se neuráčila odepsat, ačkoliv se každý den přihlašujete.
Naše objednávka spěchala, takže díky vám budeme mít zkažený karneval.
Stále jsem na vás čekala, že se ozvete, až je pozdě.
Pokud neprodáváte, tak proč zadáváte inzerát, to mi hlava nebere,
laskavě si v tom udělejte pořádek a nebalamuťte lidi. (6) :-@ (6)
Hájková
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Aveverice) ID 50771 (13. 2. 2009, 16:31)
Dobrý den Alice,
(G)byl doručen rychle, ale bohužel kostým inzerovaný na vašich stánkách je jiný než který nám dorazil (N). Víte o čem mluvím, měla byste si tu chybu opravit.
ODPOVĚDĚT
Ivana Kovářík (ivanazm) ID 15815 (13. 12. 2007, 22:54)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)

Dobrý den, já bohužel s obchodováním s paní Alicí spokojená nejsem, objednala jsem si 20.11 ozdoby, zaplatila hned 20.11 a po 14 dnech (3.12) , když nic pořád nedorazilo jsem se zeptala, jak to vypadá s mojim balíkem, tak mi paní Alice napsala, že u jedné položky vůbec neví co to bylo a že to nemá, tak jsem navrhla náhradu (objednala jinou věc ve stejné hodnotě) a pořád nic, paní Alice se ani neozvala a já čekala dalších 9 dní, nezbylo mi nic jiného, než požádat ( 12.12)o vrácení platby, bez omluvy mi bylo sice vyhověno a tak čekám, snad dorazí, mrzí mě, že jsem s výzdobou počítala a paní Alice neupozornila na nic, měla jsem pocit, že vše dorazí, vím, že občes je toho na všechny dost, ale myslím, že aspoň nějaké vysvětlení, omluva nebo zpráva by byla na místě, je mi moc líto, takové hodnocení píšu poprvé, ale jsem opravdu zklamaná z takového chování a výzdobu také nemám, Iva.

(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu