Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Mirka M. (mirka) ID 95

Mirka M. (mirka) ID 95
mimibazar.cz/mirkam
Oblast: Plzeň
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26. 11. 2004
Naposledy: 1. 5. 2024, 13:23 včera
Aktualizace: 1. 5. 2024, 13:23 včera
INZERÁTY 294
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 527
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 10 negativních hodnocení
Zuzana M. (Zulina79) ID 283962 (27. 12. 2013, 10:32)
S nákupem jsem naprosto nespokojená. Kupovala jsem Lego mašinku s kolejemi a neoprenovou tašku. Vše přišlo v neporušené krabici, ale mašinka Lego bylo zalepené, špinavé a smradlavé od cigaret. Navíc část mašinky byla poškozená. Ohnutý plast. Rozhodně se to nemohlo stát při přepravě. Na můj email, kdy jsem dala paní šanci vše vysvětlit, vůbec nereaguje. Prodávat poškozené zboží není problém, ale je slušnost tuto informaci uvést, abych se rozhodla zda ho za
ODPOVĚDĚT
Anna S. (Ela z Frelu) ID 1311 , mimibazar.cz/ElazFrelu (upraveno 28. 12. 2013, 6:57)
V sobotu jsem si vyzvedla balíček s kabátkem z pošty -byla jsem velice zklamaná, dolní část zipu odpáraná, druky z vnitřní části (z podšívky) vytrhané, což by byly detaily proti tomu, že jste neupozornila na to, že v místech prošívání je vnitřní výplň vycupovaná, takže, tam, kde je prošití je kabát bez zateplení tedy na zimu-zimní kabátek nevhodný. Jde to poznat pohmatem i pohledem proti světlu-na nic takového jste neupozorňovala.
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (stybrule) ID 228173 (15. 4. 2013, 18:35)
Bohužel nemohu paní Mirku doporučit. Sedátko místo v dobrém stavu přišlo špinavé a plesnivé po celém povrchu. Plíseň na sedátku jsem nafotila a reklamovala ho, ale chyba je prý na straně pošty. Žádala jsem o poslání peněz zpět, abych jí pak sedátko vrátila, ale paní Mirka odmítla. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Mirka M. (mirka) ID 95 , mimibazar.cz/mirkam (16. 4. 2013, 9:52)
Žádala jsem Vás o zaslání sedátka zpět,nechápu proč ho nepošlete.Po obdržení Vám vrátím peníze.
ODPOVĚDĚT
Jitka P. (peřinky) ID 260710 (25. 10. 2011, 19:43)
Protože jste nereagovala na můj mail, píši toto hodnocení! (N) Na bazárku jste neuvedla pravý stav maňásků, které jsem od vás koupila - a to jsem nakoupila za 400Kč, což není málo! :-@ Maňásci nebyly vypraní, byly špinavý a smradlavý! Žába měla odřenou barvu z očí. Když jsem Vás na to upozornila mailem, nereagovala jste! Již od vás nebudu nakupovat a rozhodně vás nebudu doporučovat! (N) (6)
Peřinka
ODPOVĚDĚT
Mirka M. (mirka) ID 95 , mimibazar.cz/mirkam (25. 10. 2011, 20:18)
Dobrý den.
Nic mi od Vás nepřišlo,Prosím o vrácení všech manásků.
Děkuji
ODPOVĚDĚT
jiřina m. (mourinka 2) ID 348203 (8. 2. 2011, 15:03)
Panenka dnes přišla v nepoškozeném balíčku.Nechodí,neleze a navíc má ulomenou ručičku,která byla v balíčku pohozená.Paní na nic takového neupozornila,naopak uvedla, že "chodí a leze".Žádám o vrácení celé částky.
(6) (N) 8o| :-@ (6) :-S
ODPOVĚDĚT
Mirka M. (mirka) ID 95 , mimibazar.cz/mirkam (9. 2. 2011, 14:58)
Panenku jsem posílala v kompletním stavu.Ručičku jsem vedle nepohodila.Před odesláním panenka lezla i chodila.Nebudu posílat panenku s ulomenou rukou,nejsem podvodnice.Balíček mohl být nepoškozený,ale mohly s ním na poště hodit.Já ji poslala v pořádku.Zaslala jsem Vám kopii podacího lístku i foto panenky před odesláním.
ODPOVĚDĚT
Markéta H. (markih) ID 54340 (upraveno 19. 12. 2009, 22:22)
Paní Mirko, balík s leporely přišel. Je mi to líto, ale platila jsem Vám předem za ŠEST celých kusů v dobrému stavu. To, co přišlo, mne udivilo. Kusů je PěT a PůL. Z jednoho polovina chybí a např. Hrajeme si celý den je ve velmi špatném stavu, ohýbané, špinavé, rozlepené stránky, aniž jste na to upozorňovala. Z Vámi zaslaných fotografií nic takového také nevyplynulo. ATD. Vraťte mi prosím na účet CELOU zaplacenou částku. Leporela vracím zpět poštou
ODPOVĚDĚT
Jana K. (jaanye) ID 113895 (2. 7. 2009, 15:23)
Autosedačka od paní Mirky - špinavý natržený potah s prasklou gumou, flekaté pásy od čehosi, co nejde vyprat, celá konstrukce plná drobků, pavučin a "staré upatlané špíny". Mytí zabralo hodinu. Podotýkám, že do popisu ani do mailu tyto informace paní nenapsala. Chtěla bych vidět, jak by do takového hnusu posadila paní svoje dítě! Takže Vám přeji úspěšné obchody, ale my už nikdy více!!!
ODPOVĚDĚT
Pavla M. (Paja M.) ID 38562 , mimibazar.cz/pajamarsalkova (21. 10. 2008, 18:22)
Dobrý den Mirko,
píši své první negativní hodnocení... :'(
Dneska dorazil váš G) a popravdě nejsem moc spokojená :-(.
Věci neodpovídají vaším fotografiím a popisu, o tričku jsme se bavily jako o krémovém a ono je fialková a ani vás nenapadlo mě na to upozornit, štrample sice stály 30,-, ale na fotce vypadaly daleko lépe(čistěji) než ve skutečnosti a navíc mají na zadku velkou díru, na kterou jste mě taky neupozornila a na fotce samozřejmně nebyla vidět.
Komunikace s vámi také nebyla nejlepší a hlavně zdlouhavá :-#.
Velice mě to mrzí, ale stalo se.... (N) (N) (N)
Pavla
ODPOVĚDĚT
Petra H. (Bednička) ID 74342 , mimibazar.cz/bednicka (upraveno 24. 5. 2008, 14:45)
Mé první negativní hodnocení (N) (N) (N)
I přes některá negativní hodnocení paní Mirky jsem se rozhodla uskutečnit s ní obchůdek (šatičky se mi z fotky opravdu moc líbily). Před platbou následoval e-mail, kde jsem paní Mirku DůRAZNĚ žádala o DůKLADNÉ prohlídnutí šatiček, zda nemají žádný flek. Odpověď zněla stroze "Žádný jsem nenašla"...takže paní Mirko...Ten černý podotýkám FLEK vzadu na sukýnce OPRAVDU nelze přehlédnout. Miuška bude nadšená. (krom toho jsem dle inzerátu objednávala velikost 74 a šatičky jsou velikosti 80) Díky za obchůdek, již nikdy více. S pozdravem Petra a Miuška (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
petra k. (pytra) ID 94068 (21. 3. 2008, 23:19)
(N) Bohuzel se pridavam k dalsim negativnim hodnocenim se stejnym problemem-kvalita neodpovidala popisu-vlastne tam nebyl zadny,jednani s touto pani prijemne a vstricne rozhodne nebylo!!..Hracky byly spinave a tak jako ostatni nespokojene maminky,i ja jsem si vyslechla,ze jsou v poradku-coz mi pripadne az komicke!Penize jsem zpet dostala,ale bez postovneho-coz me velice zklamalo a nechapu,jak pani rozlisuje,komu je vrati a komu ne-jen postovne me vyslo skoro na100Kc (dohromady) a chtela jsem pouze vratit to prvni-ach jo-bohuzel i takove prodavajici se najdou! Holt s poctivosti opravdu nejdal dojdes! :-S :-S :-S
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu