Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549

Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549
mimibazar.cz/fajn-obleceni
Oblast: Brno
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 23. 1. 2006
Naposledy: 17. 7. 2022, 6:11
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74701037
DIČ Nejsem plátce
HODNOCENÍ 5181
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 4 negativních hodnocení
Jarmila V. (jarca36) ID 323456 (22. 9. 2015, 12:53)
Tento obchod bohužel nemůžu hodnotit kladně. Jsou zde nabídky zboží, které prodávající vůbec nemá. A když už je má, tak ne v té barvě, kterou si vyberete. Z mé objednávky spousta věcí nebyla. A to, co mi poslala, neodpovídalo mé objednávce. Spodní prádlo 2ks o číslo menší, takže je mi malé. 2ks bodýček - jedno zase o číslo menší. :-| :-| :-| Určitě si U BERUŠEK nikdy nic nekoupím (N)
ODPOVĚDĚT
Eliška S. (speedyel) ID 254718 , mimibazar.cz/speedyel (8. 12. 2011, 21:42)
Velké zklamání :-S , zásilka byla odeslána až dva týdny po zaplacení a to bez předchozího upozornění :-@ a navíc nevhodně zabalená, takže zboží přišlo poničené (N) (N). Rozhodně můj poslední nákup z tohoto obchodu.
ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Misacekalka) ID 12880 (25. 3. 2011, 21:20)
Objednala jsem si sustaky, prisly mi nenositelne, nemely zasitou podsivku, odeslala jsem je nazpet, ale na ucet mi bylo odeslana jen castka za ty sustaky, tudiz jsem platila dvakrat postovne a nemam nic. nedoporucuji.
ODPOVĚDĚT
Tereza J. (MC Terísek) ID 149897 (19. 11. 2009, 12:47)
Dělala jsem vetší objednavku (G)tedy ma sestra za me, protože jsem předčasně porodila a v nemocnici byla 6tydnu.balíku bylo mnoho tak jsem si hned nevšimla že mi chybí od Ivety dvoje punčochy A protože balík dorazil před necelím měsícem už se stím neda nic dělat,ale jak jsem si toho měla všimnout když jsem byla 6tydnu v nem.??? (N) (N) (N)Všimla jsem si toho pozdě ale přece.Takže ja paní Ivetu NEDOPORUČUJI!!! Poslala mi balíček ale ne s tím co jsem si zaplatil
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549 , mimibazar.cz/fajn-obleceni (23. 11. 2009, 23:22)
Objednávka byla vytvořena 15. 10. 2009 a balíček odeslán 22. 10. 2009. Celou dobu (od začátku objednávky až po nynější reklamaci) se mnou komunikovala dle stejné e-mailové adresy, podpisu „Tereza“, psaného stylu a pravopisných chyb jedna a tatáž osoba. Nechápu, proč paní Tereza tvrdí, že objednávku vytvořila její sestra. Dále uvádí šestitýdenní pobyt v nemocnici, ale poslední mail od ní mi byl doručen 19. 10. 2009 – 4 týdny před reklamací. Ať už jej
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549 , mimibazar.cz/fajn-obleceni (23. 11. 2009, 23:24)
reklamace byla oprávnění či naopak, po čtyřech týdnech není v mých silách dopátrat se skutečného stavu. Myslím si, že je takřka povinností každého kupujícího prostřednictvím zásilkové služby zkontrolovat obsah doručeného balíčku a v případě nesrovnalostí co nejdříve kontaktovat prodávajícího. Bohužel poměrně často se v mém internetovém obchodě setkávám s podvodníky či nejrůznějšími „omyly“. Právě tyto zkušenosti mi velí: „Důvěřuj
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549 , mimibazar.cz/fajn-obleceni (23. 11. 2009, 23:24)
, ale prověřuj!“.
ODPOVĚDĚT
Zuzana H. (Zuzu.ka2) ID 52587 , mimibazar.cz/zuzu.ka2 (24. 11. 2009, 22:39)
Milá Iveto, jsem ona sestra "paní Terezy" vyřizovala jsem za ní vše od začátku do konce, právě proto že předčasně porodila a nestihla tudíž své starší dcerce pořídit věci, které chtěla. Pod jejím jménem proto že nebudu po každé každému psát a vysvětlovat co se stalo a proč co a jak. Protože bydlím poměrně daleko také jsme nechtěli aby případně balíčky chodily na mou adresu. Sama jsem měla před porodem tak pro jistotu kdybych pak již nestačila odpov
ODPOVĚDĚT
Zuzana H. (Zuzu.ka2) ID 52587 , mimibazar.cz/zuzu.ka2 (24. 11. 2009, 22:40)
Sama jsem měla před porodem tak pro jistotu kdybych pak již nestačila odpovídat a uvádět správnou adresu, jste jediná kdo s tím měl problém. Asi jsme si hodně podobné, když tedy podle Vás píšeme úplně stejně...... Objednávku u Vás už jsem chtěla vzdát, protože jste dané věci budto neměla nebo odpovídala na emaily až na několik výzev. Chápu máte množství objednávek a tak se může stát že jsou zmatky, v tom případě ale neobvinujte druhé z vymýšlení
ODPOVĚDĚT
Zuzana H. (Zuzu.ka2) ID 52587 , mimibazar.cz/zuzu.ka2 (24. 11. 2009, 22:41)
a z vymýšlení předčasného porodu už vůbec ne, to bylo sprosté vzhedem k trápení a nervům které si zažila sestra s malou. A když se Vás někdo slušně zeptá - ano po opravdu dlouhé době- ale to mělo svůj důvod - tak ho nemusíte odpálkovat nezájmem, stačilo napsat, můžu se podívat ale vzhledem k dlouhé době se nedá už nic dělat. Vy jste ale trochu zájmu projevila až po negativním hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549 , mimibazar.cz/fajn-obleceni (upraveno 25. 11. 2009, 13:46)
Vážená paní Zuzano či paní Terezo, nikdy jsem nezpochybňovala ani nezlehčovala předčasný porod Vaší sestry. Nedělejte laskavě ze mne nelidu. Jen jsem upozornila na nesrovnalosti v datech, které uvádí paní Tereza. Právě ta fotografie se zbožím mi napověděla, že Vaše sestra nemá přesný přehled o skutečném rozsahu objednávky, i když si je jistá tím, že chybějí právě punčošky.
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549 , mimibazar.cz/fajn-obleceni (upraveno 25. 11. 2009, 13:46)
Na e-mail paní Terezy ohledně dodatečného zjištění chybějících punčošek jsem odpověděla ještě týž večer. Obsah tohoto e-mailu bych popsala Vašimi slovy: „…můžu se podívat ale vzhledem k dlouhé době se nedá už nic dělat…“. Její další rekcí bylo udělení negativného hodnocení mé osobě za to, že si všimla po čtyřech týdnech chybějících punčošek.
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549 , mimibazar.cz/fajn-obleceni (upraveno 25. 11. 2009, 13:46)
Nevím, proč na základě agresivně laděních reakcí paní Terezy vůči mně bych se měla zachovat nestandardně – uznávat neprůhlednou reklamaci po čtyřech týdnech. Zkuste si dnes něco koupit v kamenném obchodě, a byť již zítra tím spíše za čtyři týdny se tam vrátit s tím, že Vám něco ze zboží chybí. Možná Vás překvapí, že prodávajícího rekce bude podobná s tou mou.
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549 , mimibazar.cz/fajn-obleceni (upraveno 25. 11. 2009, 13:47)
Stejně tak jako jste dobrovolně započala objednávku, tak jste přistoupila i k dodatečným úpravám, které vyplývaly z aktuálního stavu mého skladu zboží a Vaše zájmu o zboží. Svého zákazníka považuji za inteligentní bytost, která aktivně, svobodně a při plném vědomí a svědomí ovlivňuje podobu své objednávky. Upozorňuji, že iniciativa ke změnám objednávky plynula především od Vás.
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549 , mimibazar.cz/fajn-obleceni (upraveno 25. 11. 2009, 13:47)
Například změnu ze dvou froté ponožek na jedny jste podnítila právě Vy. Nevím, zda si dokážete představit, jak moc je příjemné rozbalovat balík připravený k odeslání a měnit jeho obsah. Nechápu, proč mi zazlíváte, že jsem se Vám snažila vyjít vstříc. Kdykoliv jste mohla objednávku či dílčí část objednávky stornovat. Ani balíček jste nemuseli od pošty přebírat.
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549 , mimibazar.cz/fajn-obleceni (upraveno 25. 11. 2009, 13:48)
Z čeho berete dojem, že jsem na Vaše e-maily reagovala až po několika výzvách? Případně mi tyto e-mailové apely přepošlete. Považuji za běžné, že někdo učiní objednávku a určí odeslání na adresu další osoby. S tím problém nemám já a ani jiné e-shopy. Za účelem objednávky adresované jiné osobě není nutné měnit svou identitu a považuji to spíše za zarážející.
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (fajn-obleceni) ID 9549 , mimibazar.cz/fajn-obleceni (25. 11. 2009, 13:48)
Nikdy jsem podobný problém neměla, což snad i z mého hodnocení vyplývá. Splést jsem se samozřejmě mohla, ale Vaše reakce k takovému stavu však není běžná a pořádáte „hon na čarodějnice“. Zkuste se na celý problém podívat i z mého pohledu…
ODPOVĚDĚT
Tereza J. (MC Terísek) ID 149897 (24. 11. 2009, 22:15)
Vy jste špatně pochopila Važena paní!Celou objednavku vytvařela ma sestra ne jen pulku jak jste to pochopila vy!Ano dělala to pod mym jmenem proto aby nemusela každemu vysvětlovat a pokažde to psat bylo to jednodušší.Ano byla jsem 6tydnu v nemocnici ma dcera važila 1500g a nemam duvod si vymyšlet jak tvrdíte vy!Ja psala až tu reklamaci,po celou dobu jste komunikovala s mou sestrou,zajímalo by mě,proč jste mi psala at vam napíšu č.učtu aby jste mi poslala peníze za punčo
ODPOVĚDĚT
Tereza J. (MC Terísek) ID 149897 (24. 11. 2009, 22:23)
šky zpět, proč by ste je posílala kdybyste mně měla za podvodnici, pak najednou se objevily u mé objednávky nesrovnalosti, tak jste chtěla foto a komplet objednávku, kvůli zapomenuté čepičce a rukavičkám jste opět otočila a řekla že si vymýšlím a najednou už nesrovnalosti nejsou, nehledě na to že ze začátku jste se na ní ani nechtěla podívat. Od začátku nežádám reklamaci, jen jsem se ptala jak to bylo, jestli punčošky byly či nebyly objednané. Od začátku
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu