Olga N. (oilova) ID 96917
|
mimibazar.cz/oilova
|
Oblast: Pardubice |
|
Telefon: 724026269 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 27. 11. 2007 |
Naposledy: 3. 12. 2020, 18:39
|
|
|
|
Přejeme příjemné nakupování.
|
Zuzana M. (xmedulinek)
ID 376845
, mimibazar.cz/xmedulinek
(1. 10. 2017, 18:48)
|
Bohuzel jsem zakoupila dve hracky oznacene jako nove plne funkcni,to,ze jsou podrene jsem presla,ale ze fen nefenuje,coz je u fenu docela podstatna vada me teda stve,prodejce slibil veatit cast penez,ale bohuzel slib nesplnil,takze za me nespokojenost a vyhozene penize |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga N. (oilova)
ID 96917
, mimibazar.cz/oilova
(1. 10. 2017, 19:48)
|
dobrý večer, co to povídáte??? napsala jsem, že není problém vrátit a penízky jakbysmet,,,, hračka byla funkční, zkoušela jsem je, bohužel stroje,,, nevidím do nich velmi mne mrzí Vaše nefér a hrrr hodnocení, nejsem žádný podvoník!!! čekala jsem celý tento týden na balíček, vrátila bych i poštovné samozřejmě, nic jste neposlala, tak naposto nechápu |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga N. (oilova)
ID 96917
, mimibazar.cz/oilova
(upraveno 2. 10. 2017, 20:55)
|
zde texty mailové komunikace,,, ještě se paní také zapomněla zmínit, že za poštovné jsem dala zhruba o 50 Kč více, než mi paní hradila... To me taky napadli,ale ani po vymene nefouka,jen rika jednu tu frazicku a klapou mu oci. Původní e-mail Od: Olga Horynová Komu: medulinek@seznam.cz Datum: 24. 9. 2017 19:43:06 Předmět: Re: fén a baterka Playskool dobrý večer, co baterky?ony už tam byly docela dlouho.... zkoušela jsem obě hračky a obě a fungovaly.. samozřejmě vrátím penízky, jestli nebude ani po výměně baterek fungovat... Olga |
ODPOVĚDĚT
|
|
Klára B. (Mc Clar)
ID 192649
(7. 3. 2015, 8:15)
|
POZOR VELICE NESPOLEHLIVÁ PRODÁVAJÍCÍ!!!!!!! V prosinci jsem si objednala k vánocům pro dceru povlečení, platbu paní přijala a od té doby buď reagovala arogantně a nepříjemně a nebo teď už radši vůbec. Peníze dosud nevrátila a dělá mrtvého brouka a na maily nereaguje vůbec. Nejsem první, tak si dejte na paní pozor ať nerozšiřujete naše řady. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga N. (oilova)
ID 96917
, mimibazar.cz/oilova
(9. 3. 2015, 9:42)
|
Dobry den nedělám mrtvého brouka. Nebyla jsem delsi dobu bohuzel k dispozici. Nemam zájem jakkoliv své zákazníky poškozovat. Platby budou samozřejmě vráceny behem dneška. Jeste jednou se omlouvám za způsobené problémy. Olga |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marie K. (maja34)
ID 389922
, mimibazar.cz/maja34
(26. 1. 2015, 13:38)
|
Špatný obchod!Paní reaguje pouze pokud chce obdržet peníze za zboží,jakmile vznikne problém,nebere telefon ani nereaguje na emaily.Reklamovala jsem zde povlečení,při předávce zboží mi nebyl vystaven žádný reklamační protokol(povinnost ze zákona) a ani po 30 dnech jsem nedostala žádnou reakci ohledně reklamace.Po neustálém volání a psaní emailů jsem obdržela zprávu,že mi budou vráceny peníze a to se doposud nestalo!Nedoporučuji!!!!Jak jsem si přečetla starší hodnocení,nejsem sama,která uděluje toto hodnocení! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga N. (oilova)
ID 96917
, mimibazar.cz/oilova
(26. 1. 2015, 18:23)
|
vážená paní Kmoníčková, osobně jsem se s Vámi setkala, přislíbila vyřídit reklamaci před rokem koupeného povlečení, které již výrobce nedodává,,,nabídla asi víc, než jsem byla schopná těsně před Vánoci splnit. V těch 30-ti dnech byly podotýkám Vánoce, kdy mě paní bombardovala smskami, voláním svátky nesvátky-milá paní mám rodinu a po roce dřiny jsem si dovolila ten luxus o svátcích nereagovat. Nejdřív paní velmi milá a nyní velmi nepříjemná. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie K. (maja34)
ID 389922
, mimibazar.cz/maja34
(upraveno 27. 1. 2015, 20:10)
|
Paní Netíková,to povlečení jsem vám předala 27.11.2014!Když tak strašně do toho zapojujete vánoční svátky,zřejmě jste zapomněla na větu,kterou jste mi řekla,že se mám ozvat po 14 dnech ,jak to vypadá což bylo ještě před svátky a již tehdy jste nereagovala na x mých telefonátů,smsek ani na email!!!!!To samé se odehrávalo 26 dní v lednu a vy se divíte,že jsem nepříjemná? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Olga N. (oilova)
ID 96917
, mimibazar.cz/oilova
(27. 1. 2015, 20:18)
|
komunikovala jsem s Vámi, prosím aby jste si nevymýšlela. A už mi nepište Vaše výmysly v smskách. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Marie K. (maja34)
ID 389922
, mimibazar.cz/maja34
(27. 1. 2015, 20:24)
|
Ano,komunikovala,když jsem poslala koncem ledna smsku,zda jste odeslala příkaz k úhradě a dostala od vás smsku ať vás již neobtěžuji.Kdo by pak byl milý?Tohle o solidním jednání rozhodně není!!!!!Píšete,že jste o svátcích nereagovala,ale vy jste nereagovala ani před nimi a ani v lednu.Můžete si tady vymýšlet,jak chcete,nejsem první,co píše negativní hodnocení............. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Olga N. (oilova)
ID 96917
, mimibazar.cz/oilova
(3. 2. 2015, 19:31)
|
nemám naprosto žádný důvod jakkoliv poškozovat své zákazníky, jen se příště zamyslete nad rétorikou Vašich smsek, aby jste neobtěžovala jsem vůbec nepsala v souvislosti s platbou..., tak si zde laskavě nevymýšlejte |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Marie K. (maja34)
ID 389922
, mimibazar.cz/maja34
(8. 3. 2015, 21:13)
|
Pro oživení Vaší paměti(zřejmě s ní máte problémy)jsem vám posílala smsku,zda-li jste mi po 2 měsíčním uhánění zaslala příkaz k úhradě( peníze z reklamace) a vaše jediná reakce na mou zprávu byla,ať Vás neobtěžuji.Mimochodem,když tak strašně tvrdíte,jak nemáte zájem nijak poškozovat zákazníky,podívejte se recenze na heurece,kolik lidí vás tam negativně hodnotí za stejné problémy,které jsem s Vámi měla já! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina K. (martina_kubova)
ID 474805
(15. 7. 2014, 13:49)
|
Špatný obchod, objednávala jsem na začátku června, peníze jsem odesíala obratem, paní přestala komunikovat, ozve se vždy až po několika e-mailech. Minulý týden mi slíbila zrušení objednávky a vrácení peněz - zatím nic. Trvá to už pěkně dlouho. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga N. (oilova)
ID 96917
, mimibazar.cz/oilova
(15. 7. 2014, 14:48)
|
nepřestala jsem komunikovat!!!, vždy jsem paní odpověděla a to také to, že jí peníze samozřejmě vrátím. Vše co se týká obchodu vyřízuji postupně, peníze samozřejmě vrátím, nemám důvod jakkoliv své zákazníky poškozovat. Olga |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
ŽANETA JEDLIČKOVÁ (U Jedliček)
ID 108017
, mimibazar.cz/zancajedlickova
(3. 12. 2013, 12:59)
|
Dobrý den, bohužel musím udělit negativní hodnocení. Objednala jsem si u paní povlečení, zaplatila ho a nedostala jsem nic. 10 dní po tom co měla paní Olga peníze na účtu jsem se ozvala a ona, že už povlečení nemá. Tak jsem požadovala vrácení peněz. Od domluvy uplynulo 8 dní a peníze stále nemám na účtu. NEDOPORUČUJI !!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga N. (oilova)
ID 96917
, mimibazar.cz/oilova
(upraveno 3. 12. 2013, 16:13)
|
vážená paní Jedličková, peníze vráceny po několika Vašich výhrůžkách, v neděli 1.12.,o provedené platbě jsem Vás obratem informovala e-mailem, asi jste si nejspíš potřebovala na někom schladit žáhu, snad se Vám ulevilo, omluvila jsem se, nic víc již bohužel udělat nemohu. Olga Netíková |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina V. (ladybirdm626)
ID 447321
(2. 11. 2013, 21:38)
|
Já bohužel moc nejsem spokojená s objednaným zbožím objednala jsem si u paní čtyři různé povlečení a tři různé osušky a bohužel dvoje povlečení jsou křivo ušité a navíc na jednom a to bylo popelkové povlečení je flek tmavě zelený jako dvacetikoruna Takže mě to docela sklamalo |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga N. (oilova)
ID 96917
, mimibazar.cz/oilova
(2. 11. 2013, 21:50)
|
dobrý večer, děkuji za názor, myslím, že hodnocení mých zákazníků svědčí o tom, že prodávám kvalitní a ověřené zboží. Do originál balení povlečení od výrobce nevidím, vada se objevit může, ale to bohužel neovlivním, a pokud má paní nějaký problém, samozřejmě má možnost zboží do 14-ti dnů zboží vrátit bez udání důvodu, nebo poslat zboží na reklamaci, což paní neučinila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina H. (martiF)
ID 401823
(20. 1. 2012, 20:53)
|
S nákupem bazarového zboží nejsem spokojena - konkrétně: 1) Ono kraťasy (cena 25Kč) - dle popisu "nezničené, jako nové", skutečný stav - oprané, žmolky, flek na zadku 2) tepláky Topolino červené (69Kč)- dle popisu "bez žmolečků, opravdu pěkné, parádu ještě nadělají", skutečný stav - oprané, chlup a žmolky Paní odmítá vzít zboží zpět, i když vystupuje jako komerční prodejce a je to tedy její povinnost! Řídí se nějakými vlastními pravidly, která nadřazuje platným zákonům (možnost vrácení zboží do 14dnů při nákupu přes internet). |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga N. (oilova)
ID 96917
, mimibazar.cz/oilova
(20. 1. 2012, 21:12)
|
paní H., JSTE LHÁŘKA-TO CO POPISUJETE JE NAPROSTO MIMO MÍSU! BALÍK VĚCÍ jsem Vám zaslala NA SVÉ NÁKLADY-POŠTOVNÉ 49 KČ A PŘESTO JE TO MÁLO! na bazárkové,většinou značkové, věci po mých dětech, které prodávám se lhůta 14 dní pro vrácení zboží na internetu nevztahuje-pokud Vám nevyhovují PP prodejců, tak zde nenakupujte! Když Vám bazárkové věci NEVONÍ TAK JE NENAKUPUJTE!!!!!!!!!!!!!!!!!! TUTO PANÍ NEDOPORUČUJI.Bohužl takoví lidé, jako jste Vy existují a je mi Vás skutečně líto. NAŠTĚSTÍ NA ROZDÍL OD VÁS MÁM ZDE NA MIMIBAZARU SPOUSTU MAMINEK, KTERÉ U MĚ NAKUPUJÍ BAZÁRKOVÉ VĚCI A TY MOHOU POTVRDIT, ŽE NEMÁM POTŘEBU PRODÁVAT OŠKLIVÉ VĚCI. MIMOCHODEM HADRY, KTERÉ VY NABÍZÍTE VE SVÉM ALBU VYPADAJÍ JAKO Z VIETNAMSKÉ TRŽNICE. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Blanka Pacyruk (dahota)
ID 165123
, mimibazar.cz/dahota
(24. 9. 2009, 22:31)
|
Bohužel se musím připojit k negativnímu hodnocení, paní Olga si u mne rezervovala bodýnko 28.8.2009,podklady k platbě jsem zasílala 2 x, čekala jsem, psala několikrát, za odpověď jsem paní Olze dodnes 24.9.2009 nastála, stačilo napsat alespoň něco . Takže také nedoporučuji !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela S. (mmiisanek)
ID 33847
(24. 9. 2009, 22:02)
|
Dobrý večer, paní Olga si u mě 30.8.2009 objednala riflíky, rezervovala si je, chtěla okamžitě poslat podklady k platbě, psala jsem ji vzkazy zde na MMB a dodnes jsem nedostala žádnou odpověď, že zboží nechce, nebo co se děje. Čekala jsem, že paní slušně aspoň napíše, ale ničeho jsem se nedočkala. Proto píši negativní hodnocení. Takže tuto paní k obchdování NEDOPORUČUJI. |
ODPOVĚDĚT
|