Renáta Š. (amalkamimi) ID 46601
|
|
mimibazar.cz/amalkamimi
|
Oblast: Opava |
|
Telefon: +420 776 569 450 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 9. 3. 2007 |
Naposledy: 29. 6. 2021, 10:02
|
Aktualizace: 23. 2. 2021, 6:44
|
|
|
|
|
|
Marcela Č. (kolozubka)
ID 231409
, mimibazar.cz/kolozubka
(upraveno 6. 11. 2015, 11:14)
|
Bohužel mám také špatnou zkušenost. Sukně – dle prodejce bez vad,mi přišla bez knoflíku. Inzerent napsal, že mám sukni poslat zpět. Balíček jsem si připravila, ale bohužel jsem v té době měla horečkující dítě, tak jsem balíček dala do auta, když jsme jeli k lékaři, že ho pošlu později, až bude dcerka zdravá. Na balíček jsem zapomněla, což je pochopitelně moje chyba. Jakmile jsem na to přišla, hned jsem ho posala. Paní mi poslala adresu pro zaslání sukně zpět 13.9., to bylo 14 dní po mé zprávě, že sukně došla z vadou - odůvodnila to tím, že byla na dovolené. Balíček jsem zaslala 16.10. a paní si nechala sukni i peníze a vůbec se mi ani neozvala, takže jsem za 14 dní psala mail, abych se připomněla a paní mě akorát sprdla, že co si to představuju, že jsem to poslala pozdě. To, že jsem udělala chybu vím, ale nechápu, kde paní bere tu drzost mě za ní trestat a svojí chybu tolerovat. Po dlouhých dohadech na mailu, kdy mi nadávala do blbců atd. mi poslala peníze, ale pouze ty, co jsem zaplatila za sukni. Poštovné, které jsem platila při vrácení zboží zpět mi nezaplatila, a přitom se jednalo o její pochybení. Takže jsem o poštovné lehčí a bez sukně. Opravdu to nestojí za to dohadování, takže nedoporčuji! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela Č. (kolozubka)
ID 231409
, mimibazar.cz/kolozubka
(upraveno 7. 11. 2015, 17:41)
|
od 13.9. do 16.10. nejsou dva měsíce. To je pak evidentní, kdo tady lže. Nebo jste tak oprsklá a počítate do toho i těch 14 dní, které uplynuly od doby, kdy jsem vám psala, že je sukně vadná a vy jste se nenamáhala ozvat? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renáta Š. (amalkamimi)
ID 46601
(6. 11. 2015, 13:39)
|
Maminky nenechte se zastrašit touhle zákaznicí. LŽE!! Po 2měs. vrácení bazárkového použitého zboží dostala zpět své peníze i s poštovným. Tohle je opravdu BEZ KOMENTÁŘE. Po svých 25letech praxe v oboru jsem se ještě nesetkala s takovou zákaznicí. VŘELE NEPODOPORUČUJI !!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina Š. (mmartinastefkova)
ID 316056
(21. 11. 2011, 22:00)
|
Bohužel paní nečte pořádně upřesňující emaily o adrese- zatím mi balíček od ní nedorazil! Jinak vidím, že bývá spolehlivá. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renáta Š. (amalkamimi)
ID 46601
(upraveno 21. 11. 2011, 22:40)
|
Dobrý večer. Balíček máte na adrese, kterou jste nám uvedla u objednávky!!! Ale to už vlastně víte od minulého týdne. Naše chyba to není. Je velmi DŮLEŽITÉ PSÁT SPRÁVNÉ ADRESY U OBJEDNÁVEK. Všechny spokojené maminky tohle ví. DĚKUJI. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea P. (Andrejka8)
ID 77876
(upraveno 8. 12. 2009, 20:32)
|
Vše v pořádku a SUPER :o) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renáta Š. (amalkamimi)
ID 46601
(upraveno 1. 12. 2009, 23:18)
|
Děkuji za upozornění. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka E. (lenina)
ID 1050
, mimibazar.cz/elenka
(upraveno 1. 12. 2009, 23:04)
|
Omylem vloženo, omlouvám se |
ODPOVĚDĚT
|