Alice K. (amuzo) ID 8529
|
|
Oblast: Ostrava |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 26. 12. 2005 |
Naposledy: 17. 9. 2023, 17:16
|
Aktualizace: 22. 2. 2021, 10:55
|
|
|
|
|
Martina D. (Matule3)
ID 113077
(26. 6. 2018, 19:43)
|
Balíček už dorazil, děkuji Při komunikaci bohužel delší několikadenní prodlevy, kdy člověk neví, zda obchůdek platí či ne. Ale paní se po mých prosbách o odpověď omluvila a balíček i přišel a děti měly radost |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana O. (zuzaoz)
ID 431312
(11. 10. 2017, 10:13)
|
Nebyla jsem spokojena s jednáním, třikrát jsem odpovídala na inzerát a asi po 3 týdnech zpráva že není skladem...... nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marta H. (Marta32)
ID 273707
, mimibazar.cz/marta32
(2. 8. 2017, 7:18)
|
Také nejsem spokojená. .18.7. jsem si objednala..chtěla jsem jako dárek a u mě paní ani neodpověděla i po opakovaném dotazu zda mi pošle podklady..nedoporučuji. .objednala jsem jinde. Marta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ludmila B. (bobáš)
ID 52163
, mimibazar.cz/bobas
(22. 6. 2017, 13:51)
|
11.6. objednáno, 13.6. zaplaceno, 22.6. stále zboží nemám - a to jsme obě z Ostravy |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana K. (Ivka Koudele)
ID 130118
(1. 6. 2017, 8:58)
|
Dobrý den, zde na stránkách MMB máte odkaz na stránky E-shopu. Tam jsem poslala objednávku před nekolika dny, bohužel žádná reakce objednávku jsem zrušila a jsem velmi zklamaná Věřím, že špatné zkušenosti s Vaším obchodem jsou vyjímečné. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Romana Kupcová (romaneta)
ID 37575
(4. 5. 2016, 11:02)
|
Dobrý den, bohužel jiná komunikace není možná, psala jsem přes e-mail i vzkazy, ale bez odpovědi.. Stále čekám na své zboží, které jsem již dávno uhradila a tak zadám o jeho dodání nebo vracení peněz. Předem děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka J. (nela214)
ID 180486
, mimibazar.cz/nela214
(29. 10. 2015, 15:33)
|
Dobrý den, ruším moji objednávku na kostými, komunikace s Vámi je nulová, objednám si je přímo u výrobce. Děkuji Jirovská |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana H. (Kitys05)
ID 73994
(24. 2. 2013, 20:04)
|
Prodávajícího NEDOPORUČUJI, jednání se mi nelíbí. Dlouhé odezvy při první zakázce, zboží jsem nakonec po delší době obdržela. Druhá objednávka nebyla uskutečněna. 30.1. jsem objednávku zaslala s tím, že mi paní odepsala, že po dovolené 10.2. mi zašle podklady k platbě, do dnešního dne žádná reakce, dnes jsem e-mailem zrušila objednávku. Mrzí mě to, paní má moc krásná fotoalba. Hanousková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára V. (Mambíček)
ID 54430
, mimibazar.cz/mambicek
(3. 5. 2011, 10:46)
|
Dnes jsem si zboží vyzvedla na poště,posláno bylo dvacetsedm dní po zaplacení,ale dorazilo.Nejsem spokojená s komunikací,ta nastala jen v případě,že jsem vznesla dotaz jak vypadá moje objednávka,jinak se pani neobtěžovala napsat,že je nějaký problém.Tím pádem nemohu napsat kladné hodnocení. Klára Volková. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana H. (Benoušek)
ID 78226
, mimibazar.cz/benousek
(upraveno 7. 3. 2011, 15:52)
|
Dobrý den, balíček dnes v pořádku dorazil. JANA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka B. (Aktijb)
ID 190260
(3. 11. 2010, 19:07)
|
Delší dodací lhůta,ale zboží přišlo! Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vendula M. (ariska)
ID 10285
, mimibazar.cz/ariska
(upraveno 21. 5. 2010, 13:33)
|
doplnim pozdeji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra K. (treta)
ID 70239
, mimibazar.cz/treta
(29. 4. 2010, 13:12)
|
Dobrý den, ač nerada, tak musim poslat minimálně neutrální hodnocení. Zakoupily jsme od Vás pískoviště za 990,- a byly jsme nemile překvapený. Chybělo 10hřebíčků, 4vruty, dřevo je místama prolezlé od červotočů,místy shnilé - černé, špatně ohoblované - třísky velké a kazy od hoblovačky. Docela mi to příjde neseriozní si za to účtovat - kus dřeva a v takovém stavu 990,-. Berte to jako závažnou informaci.Jinak hezký den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela P. (přeslice)
ID 14455
, mimibazar.cz/preslice
(28. 1. 2010, 18:30)
|
dobrý den, psala jsem vám 2 maily, že maska přišla poškozená, mrzí mne, že jste ani neodpověděla. |
ODPOVĚDĚT
|