PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Fyzická osoba - Antonie Šmídová
IČ - 72529245
Bytem - 586 01 Jihlava, Na Kopci 3
Sídlo firmy - kontaktní místo - 586 01 Jihlava, Na Kopci 3
Tel - 777055436, 723865746 - od 9.00-18.00 hod
E-mailová adresa - antonie59@seznam.cz
Doba na zpracování objednávky - 3 dny

Při nákupu u nás se nemáte čeho obávat Pro zajištění maximální bezpečnosti při Vašem nákupu šperků, jsme naprosto dobrovolně umožnili systém kontrolních nákupů Puncovním úřadem.

U osobního odběru a zaslání zboží na dobírku: (Adresa prodejny nebo výdejního místa) Antonie Šmídová, Na Kopci 992/3, Jihlava, 58601 Upozornění pro zákazníky:
Výše uvedená prodejná - výdejní místo je v EET v běžném režimu. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

1. Obchodní podmínky a smluvní strany

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při nákupu prostřednictvím internetových stránek
http://www.mimishop.cz/obchudek

Kupujícím může být buď spotřebitel nebo podnikatel.

Spotřebitelem je v souladu s § 419 občanského zákoníku každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Antonii Šmídovou, Na Kopci 992/3, 586 01 Jihlava, nebo s ní jinak jedná.

Podnikatelem dle § 420 občanského zákoníku je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Část I.

INFORMACE O NABÍZENÉM ZBOŽÍ:

1. Jsem výrobce a nezávislá distributora šperků, které splňují veškeré hygienické a zdravotní normy EU. U dětských náušniček je antialergenní zapínání. .

2. Aby bylo zabráněno zneužití našeho zboží, jsou veškeré výrobky opatřeny vlastním registrovaným puncem, jež rovněž vyjadřuje jedinečnost našeho zboží na trhu. Šperky jsou ručně vyráběny v České republice a jsou pokoveny 14ti karátovým zlatem. technologií subage a silvertop, které jsou momentálně absolutní špičkou ve svém oboru. Díky technologii subage a silvertop jsou výrobky odolné proti působení lidského potu, vody-i mořské, otěru atd. a při běžném používání Vám vydrží celou řadu let. Technologie zlacení má však z principu rovněž svá omezení.


3. Jedná se především o chemické a mechanické vlastnosti zlata, které je samo o sobě velmi měkkým kovem. Zlato - ať v sebesilnější vrstvě zkrátka nemůže dlouhodobě odolávat tření, obrušování, poškrábání apod. Mějte proto prosím na paměti, že šperky, které jsou v kontaktu s jinými předměty (především náramky a prsteny) lze poškrábat popřípadě zlacenou vrstvu časem až setřít či sedřít.


4. Obrovskou výhodou je však skutečnost, že Vám výrobky můžeme za malý poplatek znovu pokovit a vrátit jim tak původní lesk a barvu.


5. Šperky s kameny jsou zdobeny pouze značkovými a ověřenými CZ zirkony velkých světových výrobců. Za ty nejznámější jmenuji například šperkařský gigant Swarovski a Preciosa

* prsteny z masivního stříbra
* magnetické šperky z chirurgické oceli, titanu
* silně pokovené šperky osázené CZ krystaly
* stříbrné šperky
* šperky s léčivými kameny
* šperky z chirurgické oceli
* šperky pro děti

Dále nabízím šperkovnice a šperky ze zahraničí jak pro muže, ženy i děti.

http://www.puncovniurad.cz/cz/doc/puncy_tabulka5.pdf

Pokud byste chtěli šperk věnovat jako dárek, nabízím dárkové balení. V případě zájmu,napište o objednávce, že si přejete dárkové balení šperku.


Veškeré šperky, které si objednáte, jsou vyrobeny speciálně pro Vás. To znamená, že neleží někde ve skladu kde ztrácí lesk, ale z dílny jdou přímo k Vám.
Objednané zboží z mého internetového obchodu Vám doručím v co nejkratším možném termínu (z pravidla 3 - 21dní) od zadání Vaší písemné závazné objednávky.

Pokud je zboží na skladě, je odesláno do 3 dnů po připsání Vaší platby na můj účet.


O průběhu vyřizování Vás budu průběžně informovat.


Cena je vždy uváděna jako konečná. Nejsem plátce DPH.


Na šperky může být poskytnuta 10% sleva, pokud cena za šperky převyšuje částku 1.000,- Kč. Sleva není vymahatelná. Záleží na posouzení prodejce.

Při případném vrácení zboží, na které byla sleva poskytnuta, je částka odečtena z vrácené částky nakupujícího.



Část II.

INFORMACE O DODACÍCH PODMÍNKÁCH:

1. Úhrada zboží je možná na účet Fio banky, číslo účtu 2700599332/2010

2. Zboží, které je SKLADEM odesílám do 3 dnů od připsání ceny za zboží včetně poštovného na můj účet. Zboží, které není skladem, dodám za 21 dní.

Po zaplacení Vám objednané zboží zašlu na adresu uvedenou v objednávce hlavně na zásilkovnu Vámi vybranou, výjimečně prostřednictvím České pošty.

Můžete si také zvolit zasílání zboží na dobírku. V tomto případě je prodejce oprávněn žádat nevratnou zálohu na zboží ve výši 50% ceny zboží.

Formu platby si zákazník může určit sám.

V případě, že bude zasláno zboží na dobírku, bude účtováno dobírečné dle ceníku České pošty.

Balné se účtuje 20,- Kč

3. Dle obchodních podmínek každá objednávka na http://www.mimibazar.cz je považována za závaznou (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. storno poplatek) ve výši 200 - 500,- Kč dle výše objednávky. Jelikož se množí případy, že si zákazníci zboží zaslané na dobírku nevyzvednou, požadujeme na zásilky odeslané na dobírku, uhradit před odesláním zálohu v ceně poštovného, balného a doběrečného. Dále dle uvážení prodejce je tento oprávněn žádat nevratnou zálohu na zboží ve výši 50% ceny zboží. Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami a storno poplatkem v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky budou předány společnosti www.uhrazeno.cz k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených.

4. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny předány společnosti www.uhrazeno.cz k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených.

5. Pokud nebude dodavatel schopen objednané zboží dodat, bude objednatel neprodleně informován. Pokud bylo zboží uhrazeno na účet prodejce, budou peníze neprodleně zaslány zpět na účet objednatele.

6. Pokud bude dodavatel schopen dodat objednané zboží jen částečně, bude objednatel neprodleně informován, bude provedeno vyúčtování dodaného zboží a za zboží nedodané bude po dohodě s objednatelem přeplatek zaslán zpět na jeho účet.

7. Stornování již odeslané objednávky:
je možné ve lhůtě do 24hodin od jejího odeslání a to emailem na: antonie59@seznam.cz

Do předmětu, prosím, uveďte STORNO OBJEDNÁVKY, datum objednávky, název objednaného zboží a jméno objednatele. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

8. Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

9. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

10. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

11. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

12. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


13. Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) …..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................

Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …...............
(v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)



................................

Část III.

ZÁKONNÁ ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

1. Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

2. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

3. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

4. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

5. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

6. U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

1. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

2. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

3. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

4. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

5. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

6. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Část IV.

REKLAMAČNÍ POSTUP


1. Na každý výrobek je dvouletá záruka. Ke zboží obdržíte doklad o zaplacení, popřípadě záruční list, který slouží i jako reklamační list, kde je uveden i postup v případě reklamace.

2. Reklamace vyřizuje výhradně dodavatel zboží .

3. V případě reklamace zašlete šperk spolu se záručním listem a dokladem o zaplacení na adresu, která je na záručním listu uvedena.
4. Reklamace se nevztahuje na špatnou velikost, barvu kamenů, či že se Vám objednaný šperk k ničemu nehodí apod.

5. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady.

6. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách. Případné reklamace jsou vyřizovány v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Pokud je reklamace uznána, vyřizuje se dle možností dodavatele některým z níže uvedených způsobů:
a) poskytnutí nového odpovídajícího zboží
b) oprava vadného výrobku nebo jeho části
c) pokud se typ šperku již nevyrábí, vrácením peněz kupujícímu na jeho účet.

7. Záruka se nevztahuje:
Na vady šperku vzniklé v důsledku běžného opotřebení způsobeného obvyklým užíváním viz zákon č.136/202 Sb.§619 odst.2 jako jsou např. poškrábaní, oxidace, stříbra, bižuterie, otěr rhodiování, otěr zlacení PVD, vypadnutí kamenu, objednání špatné velikosti prstenu nebo délky řetízků a náramků ze strany zákazníka, atd.

8. Na vady šperku způsobené nevhodným zacházením nebo mechanickými vlivy, jakými jsou např. přetržení řetízku, náramku, zkracování náramku, deformace prstenů, ohnutí a následné ulomení dříku či jiného zapínání náušnic, rozbití kamenu, sklodoplňku.

Po uplynutí záruční doby nárok na uznání reklamace zaniká. Při reklamaci vždy prosím posílejte doklad o koupi zboží.

Část V.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

1. V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

2. Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

3. Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

4. Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

5. Šperky do zahraničí neprodávám, ale pro úplnost zde uvádím, že spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

6. Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.
http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/


Část VI.

PÉČE A POUŽÍVÁNÍ ŠPERKŮ.

1. Šperky používat jen k účelům, ke kterým jsou určeny např. ke společenským účelům. Rozhodně se vyvarovat nošení šperků např. při výkonu těžkých prací, prací na zahrádce, praní, spaní, atd.

2. Chránit šperky před chemickými i mechanickými vlivy např. v laboratoři, při lázeňských procedurách, při operacích.

3. Šperky s kameny, perlami, sklodoplňky atd.nenamáčet ve vodě, saponátech, mýdlech. Šperky a piercing v kombinaci se stříbrem reagují na nejrůznější chemické prostředky, agresivní pot. oxidací (černáním), proto je vždy odkládejte.

4. U plochých, pevných i točitých vzorech šperků se vyvarujte ostrého ohybu a před spánkem a sportem je odkládejte.
Šperky čistěte jen prostředky k tomoto účelu určeným - vata, hadřík, čistič, ultrazvuk.

5. Přeprava vraceného zboží od kupujícího k dodavateli je hrazena kupujícím a to formou doporučené zásilky (ne na dobírku) a pokud hodnota zboží přesahuje částku 500,- Kč, je kupující zásilku pojistit na částku hodnoty zboží.

6. Neručím za vady vzniklé přepravcem.

Část VII.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ DLE GDPR

7.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

7.2. Kupující bere na vědomí a poskytuje souhlas prodávajícímu se zpracováním osobních údajů kupujícího za účelem plnění závazků z uzavřené smlouvy. Za tímto účelem jsou zpracovávány: jméno a příjmení či obchodní firma, IČ, bydliště či sídlo, dodací adresa, telefonní kontakt a e-mail a dále veškeré odběratelem poskytnuté osobní údaje.

7.3. Osobní údaje jsou zpracovávány formou archivace v elektronické a listinné podobě v šifrovaných programech a uzamykatelných prostorách. Přístup k těmto má pouze proškolený personál.

7.4. Prodávající je oprávněn předat třetí osobě osobní údaje kupujícího pouze za účelem plnění zakázky (např. subdodavateli či dopravci). S takovým předáním osobních údajů kupující souhlasí.

7.5. Osobní údaje budou zpracovávány pouze po dobu trvání obchodního vztahu + záruční doby. Po uplynutí těchto lhůt budou zpracovány pouze z důvodu archivace dle zvláštních právních předpisů. S tím kupující vyslovuje souhlas.

7.6. Dohled nad zpracováním osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.


Část VIII.

PROHLÁŠENÍ

1. Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19.

2. Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů

3. Kupující, který učiní objednávku, souhlasí s tím, že tato objednávka je závazná, že ji stvrzuje, a že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím a že akceptuje Obchodní podmínky a v souladu s §544 - 545 Občanského zákoníku (zák.č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

4. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.


Část IX.

KONEČNÉ USTANOVENÍ

1. Veškeré nakládání s osobními údaji se řídí Zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.Osobní údaje získané provozováním internetového obchodu nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty. Zákazník má právo kdykoliv písemně požádat o vymazání osobních údajů z naší databáze.

2. Zde uvádíme dle ust.§39 odst.3 puncovního zákona české puncovní značky. Jsme registrováni u PÚ Ostrava.

3. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu občanského zákoníku. V případě že by byl spotřebitel krácen na svých právech plynoucích z uzavírání smlouvy, má právo se obrátit na věcně příslušné orgány dozoru (Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad, Úřad pro ochranu osobních údajů, Finanční úřad apod..). Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší soud.

4. Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, lze je také řešit mimosoudní cestou. V takovém případě spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy (webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS). Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde (www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/). Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak doporučujeme spotřebiteli nejdříve využít kontakt http://obchudek.mimishop.cz/kontakty.php) na prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.
Podmínky byly naposledy upraveny: 28.2.2021, 17:18
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu