PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PODKLADY K PLATBÁM ZA ZBOŽÍ
Vážení nakupující,
věnujte prosím pozornost následujícím řádkám. Najdete zde pokyny, jak a kam odeslat platbu za zboží, které u nás objednáváte.

Čtěte, prosím, tyto pokyny, urychlíte dohledání plateb a zároveň potvrzujete, že jste četli tyto podmínky prodeje a souhlasíte s nimi.

Platby za zboží :
Peníze uhraďte na číslo účtu : 185017 / 5500

VS = variabilní symbol uveďte Vaše ID na mimibazaru. Pokud nemáte registraci, uveďte, prosím, Vaše poštovní směrovací číslo (PSČ) nebo číslo objednávaného zboží.
Dále do textu platby, pokud je to možné, uveďte Vaše jméno (nebo jméno osoby, která zboží objednala), zároveň i telefonní číslo. Zásilky podáváme na depo zásilkovny (ať už je pak doručení na výdejní místo zásilkovny nebo jako dodání na adresu), na štítek je tedy potřeba uvést i telefon.

Pokud peníze vkládáte osobně na účet, zpravidla banky neumožňují zdarma zadat identifikační údaje, které by nás k Vaší platbě dovedli. Napište nám vzkaz nebo e-mail, že jste tak učinili, platbu pohlídáme a přiřadíme k Vaší objednávce.

Nabízíme Vám několik možností zboží včas uhradit. Pokud neobdržíme platbu do týdne (7 kalendářních dnů) od objednání zboží, vymezujeme si právo Vaši objednávku nevykrýt a zboží postoupit dalšímu zájemci. Pokud nebude předem při objednání dohodnuto jinak. Ke konci této lhůty většinou posíláme mail s dotazem, zda máte ještě o objednané zboží zájem.
V případě, že zjistíte nečekaný problém, informujte nás, nabídneme alternativní řešení.
Platby PAY PAL neprovádíme.
Většina zboží je skladem a po připsání platby je odesíláno na Vámi uvedenou adresu. Odesíláme pondělí a čtvrtek (často i v ostatní dny, např. z důvodu zpoždění dodávky zboží od dodavatele). Berte to na vědomí při Vašich objednávkách. Záleží na připsání Vaší platby. Pokud zboží momentálně skladem není a je třeba ho objednat, budete o této skutečnosti informováni již v době objednávky. Doba dodání je pak závislá na dodavateli, ale většinou je to 1-3 týdny. Po odeslání zboží budete informování mailem.

Nezapomeňte nám napsat adresu, kam Vám zásilku máme poslat. Zasíláme buď na zásilkovnu, kde si zboží můžete vyzvednout, nebo dodání na adresu - ať již Vaši domácí, nebo na pracoviště nebo kam budete potřebovat. Od 1.2.2021 Zásilkovna, přes kterou veškeré balíčky odesíláme, již nespolupracuje s Českou poštou, proto již dodání Českou poštou není možné. Vzhledem k EET také není možný osobní odběr.

Často se stává, že je Vaše platba připsána, chceme odeslat zboží a zjistíme, že adresa nebo telefon chybí. Věřte, že to zdržuje nejen naši práci, ale i termín odeslání Vašeho balíčku.

Informace o prodávajícím :

Renata Kráslová
Budovatelů 185
26721 Tmaň IČO : 47562366 DIČ CZ7459140623

nebo : ellivisage s.r.o. , se sídlem: Budovatelů 185, 26721 Tmaň
IČO / DIČ 08918066
e-mail : renatakraslova@seznam.cz
e-mail objednávky : hracky@ellivisage.cz
tel.kontakt : 720 110 739 ( od 10 do 20 hodin) pokud nezvednu hovor, volám zpět.

naše ID na mimibazaru je: 26076 *** hair agency ***

Vrácení zboží nebo reklamace :

Nové i použité zboží- podléhá reklamačnímu řádu dle zákona 634/1992 Sb,. Použité zboží zde prodáváme jen výjimečně, jako soukromé osoby, doklad o zakoupení zboží vystavíme na požádání bez IČ, pouze se jménem a rodným číslem.

Nové zboží :
Zboží, které prodáváme, je vždy nové, přímo od výrobce. Tak je v každé inzerci vyznačeno.
V případě nákupu přes internet lze vrátit i bez udání důvodu do 14 dnů. Rozhodným datem je datum přijetí a odeslání. Zákon Vám umožňuje vrátit zboží bez původního obalu, nebo je vyzkoušené, dokonce i použité. V tomto případě je na posouzení prodejce stupeň opotřebení výrobku, o které může vrácenou částku ponížit. V takovém případě i my využíváme zákonné možnosti a dle našeho posouzení částku ponížíme, tak aby zboží bylo dále prodejné.

Reklamace:
Na veškeré nové zboží je záruka 24 měsíců, pokud je nekupujete na IČO, zde zákon hovoří jinak. U hraček se to však příliš nestává. Pokud se vyskytne problém, náklady na zaslání produktu hradí odesílatel (je to stejné, jako když si něco zakoupíte v obchodě a doma zjistíte, že nefunguje. Náklady na cestu zpět do ochodu Vám nikdo neuhradí.
Adresa pro zaslání zboží, které chcete zaslat na reklamaci, je: Ellivisage, Renata Kráslová, Ctiborova 426, Kladno 272 01. Je to adresa do práce, kde je otevřeno 7 dní v týdnu, a personál může kdykoliv převzít zásilku a na mě tam vždy půl dne počká.
Na stránkách je zavěšen reklamační formulář, který je nutné přiložit k reklamovanému zboží společně s dokladem o koupi (tím může být paragon, který vystavíme na požádání, nebo mailová komunikace o koupi). Bez toho nemůžeme Vaši reklamaci zaevidovat. Pokud ho na našich stránkách nebudete chtít hledat, je možné ho zaslat mailem i poštou. Doporučujeme o reklamaci předem upozornit, aby se právě nestalo, že ji pošlete bez formuláře, nebo abychom případně předem po mailu odstranili problém.

Každou reklamaci rádi přijmeme, nemusíte mít obavy, že bychom balík nepřevzali. To není v našem zájmu. Viz hodnocení předchozích nakupujících a stalo se i, že reklamujících. Naším cílem je spokojený zákazník, který se k nám rád vrací. Před tím, než odešlete výrobek na reklamaci, se snažíme mailem vyloučit vady, které by mohly být způsobeny nedodržením návodu k použití.
Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji je možné.
POZOR ! Pokud reklamace bude vyhodnocena jako neoprávněná, budeme Vás informovat a požadovat uhradit náklady spojené s vyřízením reklamace. Za náklady spojené s vyřízením neoprávněné reklamace je myšleno: přezkoušení výrobku, doručení k výrobci a jeho posouzení, poštovné na opětovné zaslání k Vám.

Doprava/poštovné:
Zboží je podáváno přes zásilkovnu s doručením na adresu (100 Kč) nebo s vyzvednutím na zásilkovně (70 Kč).
V případě požadavku na zaslání zboží na dobírku, je potřeba připočítat 40 Kč.
V případě objednávky zboží v hodnotě nad 2,6 tisíce Kč je doručení zdarma. To se netýká dobírky a zasílání zboží do zahraničí.
Balné a bankovní poplatky též neúčtujeme. Přesto je naší snahou, co nejlépe zabalit.
Zboží odesíláme i na Slovensko, zde je účtováno vyšší poštovné i bankovní poplatky za převod z eurového na korunový účet.

V případě, že se nám zásilka vrátí a Vy ji budete chtít znovu zaslat, bude Vám účtováno znovu poštovné.

Děkujeme za Váš nákup, i za čas strávený čtením těchto podmínek prodeje.

Renata Kráslová
Podmínky byly naposledy upraveny: 17.12.2022, 10:15
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu