PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PODKLADY K PLATBÁM ZA ZBOŽÍ
Vážení nakupující,
věnujte prosím pozornost následujícím řádkám. Najdete zde pokyny, jak a kam odeslat platbu za zboží, které u nás objednáváte.

Čtěte, prosím, tyto pokyny, urychlíte dohledání plateb a zároveň potvrzujete, že jste četli tyto podmínky prodeje a souhlasíte s nimi.

Platby za zboží :
Peníze uhraďte na číslo účtu : 475 623 666 /5500



Také můžete využít i zaslání za 52 Kč přes službu "Zásilkovna.cz", pokud je ve Vašem okolí pobočka k výdeji.

VS = variabilní symbol uveďte Vaše ID na mimibazaru. Pokud nemáte registraci, uveďte, prosím, Vaše poštovní směrovací číslo (PSČ).
Dále do textu platby, pokud je to možné, uveďte Vaše jméno (nebo jméno osoby, která zboží objednala), zároveň i telefonní číslo, u obchodních balíků jste automaticky informováni o jeho odeslání a doručování -sms zprávou.

Pokud peníze vkládáte osobně na účet, zpravidla banky neumožňují zdarma zadat identifikační údaje, které by nás k Vaší platbě dovedli. Napište nám vzkaz nebo e-mail, že jste tak učinili, platbu pohlídáme a přiřadíme k Vaší objednávce.

Nabízíme Vám několik možností zboží včas uhradit. Pokud neobdržíme platbu do týdne (7 kalendářních dnů) od objednání zboží, vymezujeme si právo Vaši objednávku nevykrýt a zboží postoupit dalšímu zájemci. Pokud nebude předem při objednání dohodnuto jinak.
V případě, že zjistíte nečekaný problém, informujte nás, nabídneme alternativní řešení.

Většina zboží je skladem a po připsání platby je odesíláno na Vámi uvedenou adresu. Odesíláme pondělí a čtvrtek (výjimečně i v ostatní dny, např. z důvodu zpoždění dodávky zboží od dodavatele). Berte to na vědomí při Vašich objednávkách. Záleží na připsání Vaší platby. Pokud zboží momentálně skladem není a je třeba ho objednat, budete o této skutečnosti informováni již v době objednávky. Doba dodání je pak závislá na dodavateli, ale většinou je to 1-3 týdny. Po odeslání zboží budete informování mailem.

Nezapomeňte nám napsat adresu, kam Vám zásilku máme poslat. Z naší strany není problém zaslat Vám ho na pracoviště a ušetřit Vás vyzvednutí na poště. To musíte vědět Vy, zda je to tak možné.
Často se stává,že je Vaše platba připsána, chceme odeslat zboží a zjistíme, že adresa chybí. Věřte, že to zdržuje nejen naši práci, ale i termín odeslání Vašeho balíčku. 

Informace o prodávajícím :

Renata Kráslová
Budovatelů 185
26721 Tmaň IČO : 47562366 DIČ CZ7459140623

nebo : ellivisage s.r.o. , sídlem :Budovatelů 185, 26721 Tmaň
IČO / DIČ 08918066
e-mail : renatakraslova@seznam.cz
e-mail objednávky : hracky@ellivisage.cz
tel.kontakt : 720 110 739 ( od 10 do 20 hodin) pokud nezvednu hovor,volám zpět.

naše ID na mimibazaru je: 26076 *** hair agency ***

Vrácení zboží nebo reklamace :

Nové i použité zboží- podléhá reklamačnímu řádu dle zákona 634/1992 sb,. Použité zboží, zde prodáváme jen výjimečně, jako soukromé osoby, doklad o zakoupení zboží vystavíme na požádání bez IČ, pouze se jménem a rodným číslem.

Nové zboží :
zboží, které prodáváme, je vždy nové, přímo od výrobce.Tak je v každé inzerci vyznačeno. Na zboží je zároveň vystaven daňový doklad (paragon).
V případě nákupu přes internet lze vrátit i bez udání důvodu do 14 dnů. Rozhodným datem je datum přijetí a odeslání. Zákon Vám umožňuje vrátit zboží bez původního obalu, nebo je vyzkoušené, dokonce i použité. V tomto případě je na posouzení prodejce stupeň opotřebení výrobku, o které může vrácenou částku ponížit. V takovém případě i my využíváme zákonné možnosti a dle našeho posouzení částku ponížíme, tak aby bylo dále prodejné.

Reklamace:
Na veškeré nové zboží je záruka 24 měsíců, pokud je nekupujete na IČO, zde zákon hovoří jinak. U hraček se to však příliš nestává. Pokud se vyskytne problém, náklady na zaslání produktu hradí odesílatel (je to stejné, jako když si něco zakoupíte v obchodě a doma zjistíte, že ...nefunguje. Náklady na cestu zpět do ochodu Vám nikdo neuhradí .
Adresa pro zaslání zboží, které chcete zaslat na reklamaci, je : Ellivisage,Renata Kráslová,Ctiborova 431, Kladno 272 01. Je to adresa do práce, kde je otevřeno 7 dní v týdnu, a personál může kdykoliv převzít od pošty a na mě tam vždy půl dne počká. Narozdíl od pošty v místě podnikání, zde poštu stihnu cca 1x týdně.
Na stránkách je zavěšen reklamační formulář, který je nutné přiložit k reklamovanému zboží společně s dokladem o koupi/paragonem. Bez toho nemůžeme Vaši reklamaci zaevidovat. Pokud ho na našich stránkách nebudete chtít hledat, je možné ho zaslat mailem i poštou. Doporučujeme o reklamaci předem upozornit, aby se právě nestalo, že ji pošlete bez formuláře, nebo jsme předem po mailu odstranili problém.

Každou reklamaci rádi přijmeme, nemusíte mít obavy, že bychom balík nepřevzali. To není v našem zájmu. Viz hodnocení předchozích nakupujících a stalo se i, že reklamujících. Naším cílem je spokojený zákazník, který se k nám rád vrací. Před tím, než odešlete výrobek na reklamaci, se snažíme mailem vyloučit vady, které by mohly být způsobeny nedodržením návodu k použití.
Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji je možné.
POZOR ! Pokud reklamace bude vyhodnocena jako neoprávněná, budeme Vás informovat a požadovat uhradit náklady spojené s vyřízením reklamace. Za náklady spojené s vyřízením neoprávněné reklamce je myšleno: přezkoušení výrobku- cca 30 min, doručení k výrobci a jeho posouzení 3 hodiny, poštovné na znovuzaslání k Vám 120,-Kč. Cca do 500,-Kč. Toto je pouze v případě neoprávněné reklamce.

Doprava/poštovné:
Zboží je podáváno přes zásilkovnu s doručením Českou poštou nebo s vyzvednutím na zásilkovně.
Drobné zboží zasíláme jako doporučený dopis, větší jako balík do ruky.
V případě požadavku na zaslání zboží na dobírku, je potřeba připočítat 40 Kč.
V případě objednávky zboží v hodnotě nad 2,5 tisíce Kč je poštovné zdarma. To se netýká dobírky a zasílání zboží do zahraničí.
Balné a bankovní poplatky též neúčtujeme. Přesto je naší snahou,co nejlépe zabalit. 
Zboží odesíláme i na Slovensko, zde je účtováno vyšší poštovné i bankovní poplatky za převod z eurového na korunový účet.

V případě,že se nám zásilka vrátí a Vy ji budete chtít znovu zaslat, bude Vám účtováno znovu poštovné. ¨
Nutné: pokud zjistíte, že Vámi přijaté zboží je poškozeno, muselo se stát cestou k Vám a je nutné uplatnit na poště (jakékoliv) reklamaci do 48 hodin, včetně původního balení.


Zrušení objednávky, storno poplatky:
Před závazným objednáním dané věci máte vždy možnost dotázat se na cokoliv, co není v textu inzerce uvedeno a Vás právě napadá. Rádi Vám na Váš dotaz odpovíme.
Pokud však věc závazně objednáte, my Vám potvrdíme objednávku a zašleme tyto podklady k platbě, považujeme objednávku za závaznou a oběma stranami za potvrzenou. Zároveň tím souhlasíte s našimi podmínkami dodání zboží.
Rušení závazné, námi potvrzené objednávky, neakceptujeme.
V tomto případě jsme nuceni účtovat Vám storno poplatek ve výši 20%, ze zrušené objednávky. S evidencí každé objednávky je spojena administrativní práce, blokace pro klienta apod.
Nakupující, kteří nám udělili pozitivní hodnocení, by Vám jistě potvrdili, že tato ustanovení nikdy nezneužíváme v náš prospěch. Bohužel se tím jen chráníme před lidmi, kteří zřejmě z nudy posílají objednávky, zboží neplatí a posílají omluvné e-maily typu jsem v zahraničí, zaplatím za 14 dnů, nebo jsem v nemocnici, apod. Tito objednávající záměrně blokují zboží jiným vážným zájemcům a na naše náklady se zřejmě dobře baví. Takový prodejce nebo nakupující od nás získá negativní hodnocení. Je to jedna z možností, jak varovat ostatní, že tento nakupující nebo prodejce nejedná FAIR PLAY .
Abychom Vás příliš nevystrašili, věřte, prosím, že jsme též lidé a dokážeme se dohodnout na postupu vedoucím ke vzájemné spokojenosti. Pokud se to týká možného data zaplacení, apod.



Děkujeme za Váš nákup, i za čas strávený čtením těchto podmínek prodeje.

Renata Kráslová
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.2.2020, 15:37
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt