PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PODKLADY K PLATBÁM ZA ZBOŽÍ
vážení nakupující,
věnujte prosím pozornost následujícím řádkám.Najdete zde přesné pokyny jak a kam odeslat platbu za zboží, u nás objednané.

Čtěte, prosím tyto pokyny, urychlíte dohledání plateb a zároveň potvrzujete, že jste četli tyto podmínky prodeje a souhlasíte s nimi.

Platby za zboží :
Peníze uhraďte na číslo účtu : 475623666/5500

pokud máte zřízeno konto PAYSEC můžete platbu zaslat na konto č. 1533334 o této platbě nás prosím informujte,abychom platbu vyhledali. KOnto Pay Sex bylo zrušeno provozovatelem :-(

Zároveň je možné využít platby přes PAY PALL. (poplatek je na Vašich bedrech, poku d platbu neoznačíte jako dárek. Částka Vám bude dodatečně doúčtována.

Nově můžete využít i zaslání za cca 50 Kč. přes službu "Zásilkovna.cz", pokud je ve Vašem okolí pobočka k výdeji.

VS = variabilní symbol uveďte Vaše ID na mimibazaru.Pokud nemáte registraci uveďte prosím, Vaše poštovní směrovací číslo (PSČ).
Dále do textu platby, pokud je to možné, uveďte Vaše jméno.(nebo jméno osoby,která zboží objednala), zároveň i telefonní číslo u obchodních balíků jste automaticky informováni o jeho odeslání a doručování -sms zprávou.

Pokud zboží vkládáte osobně na účet, zpravidla banky neumožňují zdarma zadat identifikační údaje, které by nás k Vaší platbě dovedli.Napište nám vzkaz, nebo, e-mail, že jste tak učinili, platbu pohlídáme a přiřadíme k Vaší objednávce.

Nabízíme Vám několik možností zboží včas uhradit.Pokud neobdržíme platbu do týdne (7 kalendářních dnů) od objednání zboží, vymezujeme si právo Vaši objednávku nevykrýt a zboží postoupit dalšímu zájemci.Pokud nebude předem při objednání, dohodnuto jinak.
V případě, že zjistíte nečekaný problém informujte nás, nabídneme alternativní řešení.

Většina zboží je skladem a po připsání platby je odesíláno na Vámi uvedenou adresu. Odesíláme pouze pondělí a čtvrtek (jen velmi výjimečně úterý a pátek,např. z důvodu zpoždění dodávky zboží).Berte to na vědomí při Vašich objednávkách.Záleží na připsání Vaší platby.Pokud zboží momentálně skladem není a je třeba ho objednat, budete o této skutečnosti informováni již v době objednávky.Doba dodání je pak závislá na dodavateli,ale většinou je to cca týden – 14 dnů. Po odeslání zboží budete informování sms zprávou, pokud platíte poštovné 80,- Kč a více.
Nezapomeňte nám napsat adresu,kam Vám balíček máme poslat. Z naší strany není problém zaslat Vám ho na pracoviště a ušetřit Vás vyzvednutí na poště.To musíte vědět Vy, zda je to tak možné.
Často se stává,že je Vaše platba připsána,chceme odeslat zboží a zjistíme,že adresa chybí  .Věřte,že to zdržuje nejen naši práci, ale i termín odeslání Vašeho balíčku 

Informace o prodávajícím :

Renata Kráslová
Budovatelů 185
26721 Tmaň IČO : 47562366 DIČ CZ7459140623
e-mail : renatakraslova@seznam.cz
tel.kontakt : 720 110 739 ( od 10 do 20 hodin) pokud nezvednu hovor,volám zpět.
-řádně provozujeme obchodní činnost ( živnost),u každého zboží je automaticky přidán doklad o koupi (paragon),při částce nad 10.000,-Kč fakturu.

naše ID na mimibazaru je: 26076 *** hair agency ***

Vrácení zboží nebo reklamace :

Nové i použité zboží- podléhá reklamačnímu řádu dle zákona 634/1992 sb,. Použité zboží, zde prodáváme jen výjimečně, jako soukromé osoby, doklad o zakoupení zboží vystavíme na požádání bez IČ, pouze se jménem a rodným číslem.

Nové zboží :
zboží, které prodáváme je vždy nové, přímo od výrobce.Tak je v každé inzerci vyznačeno.Na veškeré zboží je zároveň vystaven daňový doklad (paragon).
V případě nákupu přes internet, lze vrátit i bez udání důvodu do 14 dnů.Rozhodným datem je datum přijetí a odeslání.Zákon Vám umožňuje vrátit zboží bez původního obalu,nebo je vyzkoušené, dokonce i použité. V tomto případě je na posouzení prodejce stupeň opotřebení výrobku, o které může vrácenou částku ponížit.V takovém případě i my využíváme zákonné možnosti a dle našeho posouzení částku ponížíme, tak aby bylo dále prodejné.

Reklamace:
Na veškeré nové zboží je záruka 24 měsíců, pokud je nekupujete na IČO,zde zákon hovoří jinak.U hraček se to však příliš nestává.Pokud se vyskytne problém,náklady na zaslání produktu hradí odesílatel (je to stejné,jako,když si něco zakoupíte v obchodě a doma zjistíte,že ...nefunguje.Náklady na cestu zpět do ochodu Vám nikdo neuhradí .
Adresa pro zaslání zboží, které chcete zaslat na reklamaci je : Ellivisage,Renata Kráslová,Ctiborova 431, Kladno 272 01.Je to adresa do práce, kde je otevřeno 7 dní v týdnu a personál může kdykoliv převzít od pošty a na mě tam vždy půl dne počká.Narozdíl od pošty v místě podnikání, zde poštu stihnu cca 1x týdně.
Na stránkách je zavěšen reklamační formulář, který je nutné přiložit k reklamovanému zboží společně s dokladem o koupi/paragonem.Bez toho nemůžeme Vaši reklamaci zaevidovat.Pokud ho na našich stránkách nebudete chtít hledat, je možné ho zaslat mailem i poštou.Doporučujeme o reklamaci předem upozornit, aby se právě nestalo, že ji pošlete bez formuláře, nebo jsme předem po mailu odstranili problém.

Každou reklamaci rádi přijmeme, nemusíte mít obavy, že bychom balík nepřevzali.To není v našem zájmu.Viz hodnocení předchozích nakupujících a stalo se i, že reklamujících.Naším cílem je spokojený zákazník, který se k nám rád vrací.Před tím, než odešlete výrobek na reklamaci se snažíme mailem vyloučit vady, které by mohli být způsobeny nedodržením návodu k použití.
Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji je možné.
POZOR ! Pokud reklamace bude vyhodnocena jako neoprávněná, budeme Vás informovat a požadovat uhradit náklady spojené s vyřízením reklamace.Za náklady spojené s vyřízením neoprávněné reklamce je myšleno : přezkoušení výrobku- cca 30 min, doručení k výrobci a jeho posouzení 3 hodiny, poštovné na znovuzaslání k Vám 120,-Kč.Cca do 500,-Kč.Toto je pouze v případě neoprávněné reklamce.

Doprava/poštovné:
Zboží je zasíláno výhradně Českou Poštou,se kterou máme uzavřenou smlouvu.
Drobné zboží zasíláme doporučeně,nebo jako cenný balík (dle rozměrů) využíváme minimálně,protože tyto zásilky pošta nesváží a musíme je odnášet/odvážet na poštu.Bydlíme na vesnici a provoz pošty je omezen.
95% zásilek posíláme službou OBCHODNÍ BALÍK,která Vám zaručuje dodání do 24 hodin od našeho odeslání. Náklady spojené s touto nadstandardní službou Vám neúčtujeme.Každý balíček dotujeme minimálně částkou 40,-Kč.Vy hradíte cenu běžnou (cenný balík- nejnižší sazba )Balné a bankovní poplatky též neúčtujeme.Přesto je naší snahou,co nejlépe zabalit 

Obchodní balík má zkrácenou dobu uložení na poště, pouze 5 prac.dnů.Po uplynutí této doby je balík automaticky zaslán zpět na naši adresu  .V případě,že se nám balík vrátí a Vy ho budete chtít znovu zaslat,bude Vám účtováno znovu poštovné a to v plné výši částky za znovuodeslání.Částka se liší dle váhy od 120,- do 160,- Kč. + příplatek za dobírkové poštovné.Proto si hlídejte hodnocení,ve kterém posíláme i info o odeslání.Denně posíláme info o odeslaných balících a to prostřednictvím hodnocení na MMB.Navíc jak bylo zmíněno výše (pouze v případě obchodních balíků), budete navíc ještě informováni SMS zprávou, že zboží bude doručováno
Nutné:pokud zjistíte,že Vámi přijaté zboží je poškozeno,muselo se stát cestou k Vám a je nutné uplatnit na poště (jakékoliv) reklamaci do 48 hodin,včetně původního balení.(doporučená zásilka 48 hodin,obchodní balík 24 hodin)


Zrušení objednávky, storno poplatky:
Před závazným objednáním dané věci, máte vždy možnost dotázat se na cokoliv, co není v textu inzerce uvedeno a Vás, právě napadá.Rádi Vám na Váš dotaz odpovíme.
Pokud však věc závazně objednáte, my Vám potvrdíme objednávku a zašleme tyto podklady k platbě, považujeme objednávku za závaznou a oběma stranami za potvrzenou.Zároveň tím souhlasíte s našimi podmínkami dodání zboží.
Rušení závazné, námi potvrzené objednávky,neakceptujeme.
V tomto případě jsme nuceni účtovat Vám storno poplatek ve výši 20%, ze zrušené objednávky.S evidencí každé objednávky je spojeno spoustu evidenční práce, blokací pro klienta apod.
Nakupující,kteří nám udělili pozitivní hodnocení by Vám jistě potvrdili, že tato ustanovení nikdy nezneužíváme v náš prospěch. Bohužel se tím jen chráníme, před lidmi,kteří zřejmě z nudy posílají objednávky, zboží neplatí a posílají omluvné e-maily typu jsem v zahraničí, zaplatím za 14 dnů, nebo jsem v nemocnici, apod. Tito objednávající záměrně blokují zboží jiným vážným zájemcům a na naše náklady se zřejmě dobře baví  .Takový prodejce od nás vždy získá negativní hodnocení.Je to jedna z možností , jak varovat ostatní, že tento nakupující nebo prodejce nejedná FAIR PLAY 

Abychom Vás příliš nevystrašili, věřte, prosím, že jsme též lidé a dokážeme se dohodnout na postupu vedoucímu ke vzájemné spokojenosti.Pokud se to týká možného data zaplacení, a pod......



Děkujeme za Váš nákup, i za čas strávený čtením těchto podmínek prodeje.

Renata Kráslová
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.8.2018, 22:30
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt