Problém s XBOX 360
Po koupi Xboxu nefungoval kinect. Na prodejně nám řekli, že se musíme zaregistrovat na Microsoft, udělali jsme, ale stále hlásí, že jsou nefunkční, ať zkoušíme znovu. Máte s tím někdo zkušenosti, popřípadě kontakt? Děkuji za rady, pa
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Andrea T. (Andrea3) ID 189649 (19.10.2014, 16:59)
Taky jsme měli problém, volejte přímo sem http://www.microsoftstore.com/store/mseea/cs_CZ/DisplayHelpContactUsPage/ na technickou podporu. Jsou moc ochotní a přímo Vás navedou jak postupovat (Y)

ODPOVĚDĚT
Jitka Z. (jta) ID 28209, mimibazar.cz/jta (19.10.2014, 17:28)
Děkuji, zkusíme tam zavolat, ale jsou tam až zítra, jak dlouho jste čekali než Vám to opravili? Děkuji.... (F)

ODPOVĚDĚT
Andrea T. (Andrea3) ID 189649 (19.10.2014, 21:13)
Tam je výhoda, že to s Vámi přímo zkusí ten technik po telefonu nastavit. U nás se to povedlo takto zprovoznit, takže s opravou nevím *-)

ODPOVĚDĚT
Jitka Z. (jta) ID 28209, mimibazar.cz/jta (19.10.2014, 16:57)
Ano, máme vše zapojené, zkusili jsme tam dát i jiný ten kinect- od manželovo bratránka a to šlo, takže chyba je v tom kinectu. Prý se to stává, že je ten kinect nefunkční, spíše mi jde o to, zda nevíte, kam zavolat, když nejdou ty stránky, děkuji.... (F)

ODPOVĚDĚT
Klára Š. (soska) ID 45244, mimibazar.cz/soska (19.10.2014, 16:54)
Máme doma a normálně funguje bez registrace...

ODPOVĚDĚT
Alena J. (Aaalenkaaa) ID 3645 (19.10.2014, 16:31)
fungovalo nám to bez registrace, to s tím nesouvisí

ODPOVĚDĚT
Petra S. (Petra S) ID 45558, mimibazar.cz/petraskrivankova (19.10.2014, 16:23)
Máme doma a jenom jsme zapojili kabely a hned nám to fungovalo, nikam jsme se nemuseli registrovat. Máte vše správně zapojené podle obrázku?

ODPOVĚDĚT