Lidl
Koupila jsem si batoh v Lídlu a nemám účtenku,batoh se začla pěkně trhat, myslíte,že my vrátí peníze nebo vymění zboží? jaké s tím máte zkušenosti? děkuji za odpověd
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 6 komentářů
Dagmar K. (dadakan) ID 382109 (14.12.2014, 12:10)
Ak ste platila kartou, skúste doklad o obrate z účtu. Snáď to pomôže.

ODPOVĚDĚT
Renata M. (Clarion) ID 152183 (14.12.2014, 11:28)
já vracela bez účtenky ve středu podprsenky. vedoucí mě řekl, že je to prokazatelně jejich zboží a vrátil ihned peníze. asi záleží na vedoucím.

ODPOVĚDĚT
Markéta Ž. (bonžur) ID 207480, mimibazar.cz/bonzur (14.12.2014, 9:02)
reklamovala jsem mikinu- lístek jsem také neměla,ale ze zákona účtenka není třeba,stačí svěděk,že Vám dokáže,že jste ji tam kupovala..Vedoucí mně řekla,že oni to musí doložit s účtenkou,,dopadlo to tak,že mně vrátili nakonec peníze,ale chtěli vědět přesně den,kdy jsem ji kupovala..takže se nenechte odradit !

ODPOVĚDĚT
Helena M. (mhelča) ID 161141, mimibazar.cz/mhelca (14.12.2014, 8:53)
Nám taky bez účtenky nechtěli vrátit. Platili jsme ale kartou, tak nám řekli, ať doneseme výpis z účtu a vyřešíme s vedoucím, účtenku jsme ale nakonec našli.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 20487 (14.12.2014, 8:53)
Neplatila jste kartou?To by se dalo dohledat..nebo sebou vzít svědka,že jste to kupovala tam (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 94754 (14.12.2014, 8:43)
Bez účtenky máte smůlu, aspoň teda co mám zkušenost u nás.

ODPOVĚDĚT