Iveta V. (Fanuli) ID 196526
Iveta Vartová
|
|
mimibazar.cz/fanuli
|
Oblast: Praha - východ |
|
Telefon: 777739089 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 2. 2009 |
Naposledy: 28. 11. 2021, 11:05
|
Aktualizace: 10. 1. 2021, 23:53
|
|
|
|
ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE !!! MAILY A OBJEDNÁVKY VYŘIZUJEME OD PONDĚLÍ DO PÁTKU.POKUD SE VÁM NEOZVU DO 48 HODIN,NAPIŠTE ZNOVA,OBČAS SE MAIL ZTRATÍ.POKUD MÁTE NĚCO NALÉHAVÉHO,KLIDNĚ ZAVOLEJTE. NA DOBÍRKU NEPOSÍLÁME !
Celkem: 22 (zobrazuje se 21-22)
|
<< předchozí
1, 2
|
|
|
Petra S. (mates15)
ID 211022
(28. 7. 2012, 9:59)
|
UŽ NIKDY VÍCE. Omezený počet znaků mi nedovoluje popsat celou situaci, takže to shrnu: neprofesionalita, komunikace na bodu mrazu, stále nějaké výmluvy, při reklamaci neochota a ve finále neuznaná reklamace napsaná nečitelně na zmuchlaném papíru rukou a na jednu větu: šaty jste si mohla přežehlit, jsem čekala 30 dní, takže ve finále trvala tahle sranda za 1 200 kč skoro tři měsíce. Profi práci si představuji opravdu jinak ! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(28. 7. 2012, 11:03)
|
Petro,uznávám dlouhé čekání,ale ruce mám fakt pouze dvě!.Na všechny maily jsem odpovídala,takže nechápu...?Možná jste zapoměla dodat ,že jste reklamovala lesk od žehličky jako bílé fleky na předním díle a tvrdila jste,že šaty už jsou určitě nošené !!! Na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dní,což jsem dodržela.Dobře víte,že reklamece byla neoprávněná,takže nechápu,proč bych měla uznávat něco,co není pravda.Jak jsem informovala ve vzkazech,jsem v |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(28. 7. 2012, 11:22)
|
četně šití na chalupě a tiskárnu jsem si sem skutečně nebrala! Je docela logické,že papír se u měkkých šatů zmuchlá ! Arogantně jste se nmou jednala Vy,já se k Vám vždy chovala slušně ! Ale chápu,že vylít si vztek veřejně může být pro Vás uspokojívá pomsta. A také chápu,že chválit sukni se kterou jste byla spokojená se v negativním hodnocení prostě nehodí.Pokud hodnotíte kvalitu práce,podle rychlosti ušití,tak jsem už 20 let amatér ! Šaty jsou nap |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(upraveno 28. 7. 2012, 11:58)
|
rosto v pořádku,nepsala jste nic o tom,že by Vám neseděli a byli špatně ušité,ale pokud se Vám nelíbí,máte možnost je prodat dál a nemusíte plakat nad 1200,- a vymýšlet si důvody k reklamaci.Je mi líto,že zakázka nedopadla dle Vašich představ,ale nedokážu se zavděčit všem. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Petra S. (mates15)
ID 211022
(28. 7. 2012, 20:03)
|
krásně jste to napsala. hodnocení jsou tu od toho, aby měl každý kupující možnost vyjádřit se nad zkušeností s prodávajícím. Ano, jsem arogantní, dovolila jsem si vyjádřit svojí nespokojenost nad výrobkem, u kterého mám stále pochybnosti o jeho kvalitě. A sukně? Raději ani nechtějte, abych se o ní rozepisovala. Ano, je nositelná ale bohužel jsem náročný kupující a pakliže platím za něco takovéhle peníze, požaduji za to odpovídaj |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Petra S. (mates15)
ID 211022
(28. 7. 2012, 20:05)
|
požaduji za to odpovídající kvalitu. Pokoušela jsem nákup zboží na míru přes internet a dojela jsem na to. Nebudu to dál komentovat, ať vám byznys šlape. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Klára a Veronika V. (sestry Veselačky)
ID 101925
, mimibazar.cz/v-m-l
(1. 8. 2012, 22:45)
|
Ivetko, jsou zákaznice a záškodnice bohužel jinak se to napsat nedá. Rozhodně nejste amatérka rok a půl se na Vás obracím a bez problému, proto žádný stres a krásný zbytek léta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(2. 8. 2012, 7:38)
|
Díky Klárko! Vím,že to tak je,ale pokaždé to trochu zamrzí,protože se snažím odvádět vždy 100% výsledek a i když pořád honím termíny na kvalitě ušití si dávám záležet.Naštěstí tu mám už i dost stálých zákaznic jako jste i Vy,což určitě mluví za vše.Takže se z toho nehroutím. Krásné léto ! Iveta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Martina v. (martanka)
ID 709
(2. 8. 2012, 9:58)
|
No tedy já si nedovolím to okomentovat - s kvalitou jsem max spokojená, ale ty termíny!!! Já čekala strašně dlouho, i na obratem slíbenou opravu, zase až po urgencích. Iveto, pokud nestíháte, dávejte zákaznicím reálné termíny, je lepší dopředu říci ušiju, ale za dva měsíce, než být milá a slibovat dodací lhůtu 3 týdny a pak že za týden a zase za týden a pak .... Nesnažte se max všem vyjít vsříct a na začátku něco slíbit, kšefty evidentně máte, spok |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Petra B. (PetraBra)
ID 159872
, mimibazar.cz/petrabra
(2. 8. 2012, 18:04)
|
záškodnice to Vám Iveta platí za každé ohodnocení včasným balíkem |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 70336
(18. 6. 2012, 12:39)
|
U PANÍ IVETY JSEM SI OBJEDNÁVALA LONI ŠATY, DOŠLY S 5 TÝDENÍM ZPOŽDĚNÍM OPROTI DOMLUVĚ DO 3 TÝDNŮ, ANI LETOS, PŘI DALŠÍ OBJEDNÁVCE S KAMARÁDKOU NÁM TO BOHUŽEL NEVYŠLO, PANÍ SI POSUNUJE TERMÍNY A ZAKÁZKY PODLE DŮLEŽITOSTI...CELKOVĚ JSEM S KVALITOU OBLEČENÍ SPOKOJENÁ, ALE NESPOLEHLIVÉ A VÝMLUVNÉ JEDNÁNÍ NEMOHU DOPORUČIT...DÍKY ZA VRÁCENOU PLATBU, JANA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta V. (Fanuli)
ID 196526
, mimibazar.cz/fanuli
(upraveno 20. 6. 2012, 15:02)
|
Děkuji za příspěvek,máte pravdu,jen jste jí nenapsala celou....Ne každý obchod vyjde tak jak si na začátku obě strany předsatvují,ale to se prostě někdy stane.Vždy je to o lidech a komunikaci.Měla jste potřebu celou věc ventilovat,tak jste to udělala,snad je Vám líp.Bohužel zakázek chodí tolik,že ne vždy jsem schopná termín dodržet a není to tím,že bych tu ležela s nohama nahoře.Prioritu své zakázky jste si určila sama! Termín jsem Vám neslíbila,jen jsem pojevila ochotu,pokud to bude možné dodat do daného termínu,na kterém jste navíc nijak sriktně netrvala.V té době mi zemřela babička,o čemž jsem zde na MMB informovalaa a to byl také důvod,proč Vám šaty nedošli do Vašeho odjezdu na dovolenou.Po návratu jste mě rozhořčeně kontaktovala,jak to že nemáte ještě zakázku doma!?Napsala jsem Vám,že už je skoro hotová,přesto jste chtěla vrátit platbu a šaty jste odmítla.Bez jakýchkoliv výmluv jsem Vám platbu ještě týž den poslala zpět na Váš účet.Jednala jsem s Vámi na rovinu,slušně a bez výmluv - věřit mi to nemusíte!Pro úplnost : šaty jste objednala 11.5.,platba došla 15.5..V podkladech k platbě všem uvádím,že doba zhotovení je cca 3 týdny od přijetí platby na můj účet.Znovu jste mě kontaktovala 14.6.,šaty jsem Vám mohla druhý den poslat,ale odmítla jste. Proto nechápu ten negativ...?! Iveta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 70336
(20. 6. 2012, 20:58)
|
V hodnocení popisuji pouze osobní zkušenost s Vámi, první zakázka zpoždění, výmluvy, druhá zakázka opět problém, jako i u mé sestry či kamarádky..., .po té, co jsme si vyměnily několik emailů, víte sama jak to bylo a za co Vám negativ uděluji! Nicméně jak píšete, máte stále dost zákaznic, kterým Vaše nesolidní jednání nevadí a rády si na zboží počkají v nekonkrétním termínu, ale já už mezi ně rozhodně patřit nebudu !!!! PS: jednání na rovinu jsem nezaznamenala a při první zakázce jste šaty k odeslání měla připraveny několikrát....takže Vám ani v tomto případě nemohu věřit |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 22 (zobrazuje se 21-22)
|
<< předchozí
1, 2
|