Celkem: 278 (zobrazuje se 41-60)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,14
další >>
|
|
|
Jana S. (Janinka.Sk)
ID 23135
, mimibazar.cz/janinkask
(16. 11. 2011, 18:17)
|
Přimlouvám se za paní Andreu a Pavlu, myslím, že jde o jeden velký omyl. Nevím, proč se nepočkalo do slíbeného data, tuším 19. 11., co se bude dít. Paní Andrea se ptala, kdo chce objednávku zrušit a kdo ponechat, chápu, že je to pro vám nepříjemné, ale doufám, že se vše příští týden vyřeší. Teď kvůli zablokovanému účtu nebude vědět nikdo nic. Objednávala jsem už asi 4x a vždy celkem v pohodě. Chápu, že kdo má velké objednávky, tak má strach, ale |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Ivona K. (koliba9)
ID 177152
, mimibazar.cz/koliba9
(16. 11. 2011, 17:07)
|
Kdyby maminky zbytečně nepanikařily a nechrlily jeden negativní komentář za druhým, nemusel být účet paní Andree pozastaven a Vy by jste se ze vzkazů dozvěděly, jak se věci mají. O zpoždění zásilky a vrácení peněz paní Pavla a Andrea informovaly na svých stránkách včas, teď si to bohužel nepřečtete, když jste svojí unáhleností zablokovaly jejich stránky. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Lenka G. (LenkaG)
ID 3976
(16. 11. 2011, 19:34)
|
Milá paní Ivono, kdyby maminky nepanikařily, do dnes by byly bez jakýchkoliv informací, vč. zboží a peněz. Nezlobte se na mě, ale pokud někdo 2x posouvá termín dodání zboží a navíc ještě až poté, co maminky reagují, co se děje......nění NĚCO zcela v pořádku!!!!!!!!! Nekomentuji to, že pak již komunikace utichla úplně, jediné,jak se maminky bránily bylo to, že psaly negativní hodnocení a tím varovaly ostatní maminky. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lenka G. (LenkaG)
ID 3976
(16. 11. 2011, 19:35)
|
...což považuji za velice zodpovědné vůči osttaním nakupujícím. Přeberte si to jak chcete! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Kristýna B. (dragonfly)
ID 60593
, mimibazar.cz/dragonfly
(17. 11. 2011, 11:29)
|
peníze byly vráceny ale i tak považuji komunikaci ze strany prodávající za nedostatečnou. Pokud by písla mail že se něco zpozdí, nebo cokoli, nepředpokládám, že by sem někdo negativní hodnocení napsal! . Mě to každopádně vyléčilo z toho posílat jakékoli peníze dopředu takže s prodávajícím na této úrovni komunikace žádné obchody sjednávat nechci - tím také ruším objednané zboží. Kristýna p.s. své negativní hodnocení jsem smazala |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Mirka O. (Emilka27)
ID 325412
, mimibazar.cz/emilka27
(upraveno 16. 11. 2011, 16:46)
|
Dnes mi přistály penízky za zboží na účtu?? Proč??? Ještě minulý týden jsem se s paní domluvila že mi zboží do příšzího týdne pošle a teď tohle? Kdyby mi alespoň někdo dal vědět že se peníze budou vracet a zboží definitivně nebude ale nekouknout se dnes náhodou sem, o ničem ani nevím!! No toto!! Myslím si že když už se někdo do takového obchodu pouští, první a poslední je KOMUNIKACE, nemuselo by na ty negativní komentáře třeba vůbec dojít!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Veronika S. (Tracyyy)
ID 8653
, mimibazar.cz/tracyyy
(16. 11. 2011, 16:33)
|
vracejí peníze automaticky všem a platit se bude až budou mít zboží u sebe,tak jsem to já pochopila |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Eva Z. (evza18)
ID 206355
, mimibazar.cz/evza18
(upraveno 16. 11. 2011, 17:51)
|
Pro všechny maminky, dnes mi byli vráceny všechny peníze na účet, jen pro informaci mám ČS a zboží by snad mělo být o víkendu, jen je to všechno škoda, že paní dostali spoustu negativních hodnocení, přesto věřím, že to pro všechny dobře dopadne a držím všem palečky  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Veronika P. (Dita0209)
ID 299337
, mimibazar.cz/dita0209
(16. 11. 2011, 14:10)
|
Ted jsme koukala a také mám peníze na účtě !!! Viditelně je to jen blbá shoda náhod Ale holky se snaží to dát dopořádku, to je vidět! Všem pevné nervíky  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Zuzana L. (zuzlau)
ID 213451
, mimibazar.cz/zuzlau
(16. 11. 2011, 14:53)
|
Aj ja uz mam sumu na ucte . Veru je to asi zhoda nahod a zda sa, ze holky su ferove! pevne nervy a urcite to vyriesia k spokojnosti nas vsetkych  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Zdenka B. (bachmi)
ID 78302
(16. 11. 2011, 10:49)
|
Zpráva od paní Pavly: Platby budou do pátku rozeslány a zboží bude k případnému odběru v pondělí nebo v úterý, jak se mi to podaří dotřídit. Platby jsou však vráceny všem. nextack@seznam.cz |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Helena Š. (miarei)
ID 304102
(16. 11. 2011, 12:26)
|
Mám tu samou zprávu od Pavly. A opravdu věřím,že tohle všechno byla jen souhra náhod a nedorozumění  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Veronika P. (Dita0209)
ID 299337
, mimibazar.cz/dita0209
(16. 11. 2011, 12:34)
|
Také mi pani Pavla psala, že se nemusím bát a že platba bude vrácena a zboží mohu obebrat až dorazí a pak zaplatit. Věřím, že tohle všechno je jen nedorozumění! A myslím, že by jste s těma negativníma hodnoceníma měli počkat až bude opravdu důvod. Takhle jste jim zbytečně zablokovaly účet a nemohou na zprávy odepisovat a ani na hodnocení! Pak si stěžujte sami sobě že tu nedostanete odpověď Verča |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Renata K. (Kalajča)
ID 180578
, mimibazar.cz/kalajca
(16. 11. 2011, 13:09)
|
Dobrý den, Veroniko, vy jste nějako velkorysá!!! Od paní Andrey jsem naposledy dostala mail 2.11. a od té doby na mé maily nereagovala, 5.10. jsem jí poslala 6 500Kč / někdo i 23 000!!!!/, tak to byste byla v klidu? I kdybych pominula, že mi nekde visí 6,5 litru, tak mě velmi štve, že mi děti mrznou a já nevím, zda mám shánět neco jiného / v obchodech už některé velikosti nejsou!/. Takže si myslím, že naše reakce byly adekvátní a paní Andrea Froncová nebo paní |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Veronika P. (Dita0209)
ID 299337
, mimibazar.cz/dita0209
(16. 11. 2011, 14:17)
|
Se mnou obě komunikovaly normálně, vždy jsme měla druhý maximálně třetí den odpověď . Ted mám i peníze na účtě zpět přesně jak mi pani Pavla slíbila. A také jsme vtom byla za necelé 4 tisíce. Ale to že napíše každý negativ není řešení.....Hodně nakupuji přes net a kolikrát jsme se setkala se zpožděním zásilky a nebo s jinými komplikacemi ale vždy se to vyřešilo v klidu a bez negativního hodnocení. Chápu, že to každého naštvalo, netvrdím že m |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Lenka G. (LenkaG)
ID 3976
(16. 11. 2011, 19:19)
|
Já jsem právě ta, která v tom zatím stále má přes 23. 000,- Kč a naprosto ve všem souhlasím s paní Renatou. Pakliže s edám na podnikání,musímumět kominukovat a ikdybych ráda chtěla uvěřit něčemu, čemu se nyní říká "vysvětlení", považuji to jako obrovsképrofesní selhání. Všichni jsme lidé a všichni chybujeme, avšak je potřeba komunikovat a nečekat, než nastane to, co v tom případě přišlo!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Lenka G. (LenkaG)
ID 3976
(16. 11. 2011, 19:23)
|
Další věc je ta, že pokud pominu peníze (jakož to tuto stránku pominout nelze!!!), především mě štve, že na zboží čekám já i ostatní maminky cca 2-3 měsíce a nic, mezitím si všechny mohly objednat zboží jinde, být spokojenéa děti v teple. Mám zcela stejný problém!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Raději nebudu hodnotit, jak bych tento stav klasifiovala dle trestního práva. Já jsem zaplatila 23. tis, některé maminky třeba "jen" 2 tis., ale fakt, že jsou to peníz |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Lenka G. (LenkaG)
ID 3976
(16. 11. 2011, 19:25)
|
peníze a pro mnohé vleképeníze, je stále stejný. Tak, jak se slušně chovaly všechny maminky, stejně tak se měly chovat "dámy" prodávající. Nekárejte zde nakupující za to, že píšou negativní hodnocení, je to jejich názor a právo. OPRÁVNĚNÉ PRÁVO!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Veronika P. (Dita0209)
ID 299337
, mimibazar.cz/dita0209
(16. 11. 2011, 20:24)
|
Tohle nemá cenu řešit, já také čekám na zboží ale jen ze své vůle! Když mi pani Andrea řekla, že se zboží zpozdí zeptala se mi, zda ho budu chtít a nebo zda objednávku má zrušit a vrátit mi peníze. Každý má právo na názor, to je fakt ale jsme zvědavá zda až ty maminky budou mít zpět peníze či zboží zda to sem také napíšou...... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Renata K. (Kalajča)
ID 180578
, mimibazar.cz/kalajca
(18. 11. 2011, 23:17)
|
Dobrý den, Veroniko, peníze měly být vráceny všem do pátku, já je ještě ve 23 30 nemám a ostatní u ČS je mají, tak snad v pondělí napíšu, že peníze došly. Renata |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaroslava P. (JarinaP)
ID 356565
(22. 11. 2011, 14:08)
|
dobrý den, také mám účet u ČS, ale peníze mi do teď nedorazili. Jarka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra R. (koala28)
ID 296683
(16. 11. 2011, 13:27)
|
Já už mám peníze na účtě takže klid opravdu se snaží s tím něco udělat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Kristýna B. (dragonfly)
ID 60593
, mimibazar.cz/dragonfly
(upraveno 17. 11. 2011, 11:31)
|
peníze mi byly vráceny ale i tak považuji komunikaci ze strany prodávající za nedostatečnou. Pokud by písla mail že se něco zpozdí, nebo cokoli, nepředpokládám, že by sem někdo negativní hodnocení napsal! . Mě to každopádně vyléčilo z toho posílat jakékoli peníze dopředu takže s prodávajícím na této úrovni komunikace žádné obchody sjednávat nechci - tím také ruším objednané zboží. Kristýna p.s. své negativní hodnocení jsem smazala |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra R. (koala28)
ID 296683
(16. 11. 2011, 10:00)
|
Dobrý den, pro všechny maminky vkládám zprávu od paní Pavly. Peti, dobrý den. Věci jsou už na cestě, chtěla jsem tam vložit vzkaz s informací, ale účet máme zablokovaný. Nemohu ani reagovat na hodnocení. Zboží bude k převzetí cca v pondělí až v úterý, jak to stihnu roztřídit. Většina maminek objednávky zrušila. Mohla bych vás ještě požádat, zda by jste do hodnocení (našeho) vložila vzkaz, že jsem na e-mailu: nextack@seznam.cz. Dnes jedu do b |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Petra R. (koala28)
ID 296683
(16. 11. 2011, 10:00)
|
Dnes > > jedu do banky dávat další příkazy, pak ještě v pátek. Část odesílá Andrea z > > účtu. Já vkládám. Děkuji a ještě jednou se omlouvám. Maminky jsou vyděšené, > ale > > opravdu nemají důvod. Nemám možnost s nimi na mimibazaru komunikovat. Jde > > především o ten mail. Moc a moc děkuji. Pavla |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Klára C. (ELINATKA)
ID 138357
, mimibazar.cz/elinatka
(upraveno 20. 11. 2011, 9:55)
|
Jsem v šoku, účet pozastaven , mám také objednáno od 13.9. za 3116 Kč a zboží žádné Paní Pavla mi před 5 dny psala, že peníze pošle, tak v to budu doufat, jinak se také připojím k TO. Je mi líto, že to tak dopadlo, stále jsem věřila a věřím, že zboží dostanu.Klára |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra P. (fesi)
ID 95448
, mimibazar.cz/fesi
(upraveno 16. 11. 2011, 20:58)
|
Tak toto mi vyrazilo dech. Čekám na balíček také od konce září, ale přisuzovala jsem to záměně velikosti botek, jak vysvětlovala paní Andrea. Vzhledem k tomu, že od minulého týdne mi nikdo neodpovídá na email, tak jsem nahlédla sem a nestačím se divit . Mám objednány pouze jedny zimní botky a když vidím ty sumy, o kterých zde píšete, tak mi běhá mráz po zádech. Petra |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Helena P. (analeh99)
ID 253939
(15. 11. 2011, 12:58)
|
...zdravím všechny maminky, jenom chci upozornit, že nechápu, proč čekáte na zboží déle než měsíc, když next se zaručuje, že dodá zboží do 2! dní od objednávky, já objednávám přes známou, která má kamarádku v anglii, když ji zašle objednávku, do 2 dnů má balík doma a do týdne přepravkou v čechách, takto je schopná udělat i 3objednávky do měsíce!!!nejdražší je doprava... neobjednává veřejně, nemá na to živnosťák, jen mi vysvětlila princip, k |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Helena P. (analeh99)
ID 253939
(15. 11. 2011, 13:01)
|
když jsem já objednávala u Andrey už před prázdninama, dopadla jsem stejně, po měsíci čekání mi nedorazilo nic, jenom omluvy a výmluvy a peníze po několika prosbách výmluvách a výhružkách, nechápu, že vydržela takto podnikat až doposud!!!... no výhodný kurz je opravdu výhodný! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Andrea H. (adka79)
ID 356435
(upraveno 18. 11. 2011, 11:40)
|
Bohužial, objednávka nextu bola pre mňa len stratou času. Vecičky objednané 16.9.11, v dvoch závozoch po sebe nič nedorazilo. Následne som už žiadala o vrátenie zálohy. Peniaze mi boli dnes vrátené, ale trvalo to "len" 10dní od požadavku a po množiacich sa sťažnostiach. S komunikáciou problém nebol, ale vždy som o info žiadala ja. Dostatočne som sa ponaučila, 2 mesiace čakať na objednávku a požičiavať peniaze v budúcnosti nemienim . Predavajúcim napriek tomu želám úspešnejšie obchody. Mimochodom medzitým som si next objednávala inde a oblečky mám dááávno doma a netrvalo to ani mesiac. Andrea |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jaroslava N. (Jarka Neu)
ID 247625
, mimibazar.cz/jarkaneu
(upraveno 17. 11. 2011, 12:48)
|
Bohužel, i já mám zaplacené a nedodané zboží. Oblečky jsem zaplatila 2.9. a dodnes nemám nic. Platila jsem 2 301,- Prosím o vysvětlení. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Kristýna B. (kristyna325ic)
ID 374994
(upraveno 16. 11. 2011, 16:37)
|
Je mi líto, ale i já se přidávám. Zboží jsem objednávala 29.9. a peníze posílala 11.10. částka 5246,-. nyní nemám ani peníze ani zboží. Stále doufám, že jde o nějaké nedorozumění. V opačném případě se připojím k trestnímu oznámení. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Kristýna B. (kristyna325ic)
ID 374994
(18. 11. 2011, 15:27)
|
Dnes mi přišla platba, přesně tak jak mi paní Pavla napsla. Díky  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra R. (koala28)
ID 296683
(upraveno 16. 11. 2011, 14:23)
|
To si děláte srandu!!!! já do toho namočila ještě 3 kamarádky aby nám to dalo 200 liber. Přiznám se, ža až teď jsem si přečetla obchodní podmínky a vypadá to, že paní je v Anglii a reagovat by měla paní Pavla, která ovšem zřejmě nestíhá a není na ni nikde e-mail tak to jsem zvědavá jak tohle dopadne každopádně ke spokojenému obchodu to má daleko. A možná by nám mohla paní Andrea vysvětlit co se stalo. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Zuzana M. (Elgera)
ID 234194
, mimibazar.cz/elgera
(15. 11. 2011, 9:30)
|
Co se to děje? Účet byl pozastaven??? A teď si o tom mám myslet co? Netrpělivě očekávám balíček, co je přislíben n a19.11. poté, co byly nahlášeny zmatky se zásilkami v UK a bylo mi přislíbeno zaslání peněz zpět - 4 200,- Kč s tím, že znovu to zaplatím až zboží přijde. Objednávala jsem zboží 11.10., a malého nemám do čeho oblíknout, nebudu přeci kupovat něco jinde,když mám objednanou výbavu tady a už přes měsíc čekám a zima udeřila To jse |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Zuzana M. (Elgera)
ID 234194
, mimibazar.cz/elgera
(15. 11. 2011, 9:31)
|
To jsem zvědavá jestli přijdou alespoň ty peníze a zboží už jsem mohla mít dávno doma od někud jinud. Nikdy s paní Andrejkou nebyl problém a najednou tohle všechno  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Eva Z. (evza18)
ID 206355
, mimibazar.cz/evza18
(15. 11. 2011, 19:40)
|
Dobrý den, tak já jsem na tom úplně stejně, zboží bylo zaplaceno 11.10. a ne malá částka, kolem 10000,- a pí. Pavla slíbila balík také kolem 19.11. a minulý týden naposled psala, že pošlou nejdříve všem peníze zpět, tak doufám, že to dodrží. Mrzí mě to, protože už jsem od pí. Andrey objednávala a vše bylo v pořádku, tak snad se to pro nás pro všechny kladně vyřeší, jen za tu dobu už jsme mohli mít dávno věci doma |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Helena Š. (miarei)
ID 304102
(upraveno 16. 11. 2011, 20:26)
|
I já se musím bohužel přidat. Od 13.9. mám u paní vedenou obj. za cca 1600kč, obratem zaplacenou.19.10.zjištěno z MMB, že zboží nedorazilo (kontaktovala jsem já!), paní A.se snažila omluvit se, tak jsem to nechala, že zboží příjde v listopadu.8.11. opět z MMB zjištěno, že zboží opět nedorazilo(kontaktovala jsem zase já!). 11.11. poslední kontakt od Pavly a příslib, že zboží dorazí 19. Od té doby ticho po pěšině  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Helena Š. (miarei)
ID 304102
(upraveno 16. 11. 2011, 20:26)
|
Stále doufám, že celé je to nedorozumění, které se vysvětlí a dostanu bud zboží nebo peníze. Psala jsem včera Pavle i Andree, zatím bez odpovědi. Jako ostatní maminy, jsem na mateřské, každým dnem mám rodit (holčičku už mám doma) a peníze vážně nekradu a ted se mi obzvlášt hodí  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jaroslava P. (JarinaP)
ID 356565
(upraveno 21. 11. 2011, 11:57)
|
Dobrý den, Dobrý den, také přidávám své negativní hodnocení. Zboží mám objednané a zaplacené od 19.10. - částku 5956 Kč, do dnešního datumu nemám zboží ani peníze. 9.11. mi paní Pavla odpověděla, že zboží tu bude 19.11., ale po pozastavení účtu nevím, na čem jsem. Zažádala jsem o vrácení peněz do 22.11., pokud k nim nedojde, budu podávat trestní oznámení - jinou možnost, jak dostat své peníze zpět nevidím. Pokud se ke mě někdo bude chtít přida |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Kateřina S. (Kač:kač)
ID 328047
(15. 11. 2011, 8:44)
|
Dobry den, jsem na tom stejne, také mi bylo napsáno, ze zboží dorazí 19. Listopadu. Bohužel jsem poslala 8500 korun a jsem úplne vyřízená. Takže jestli nepřijdou peníze, připojuji se k vám. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana B. (jbrab)
ID 96785
(15. 11. 2011, 17:50)
|
Taky čekám do 19.listopadu, paní Pavla slíbila vrátit peníze na účet, ale nic, tak jsem zvědavá. Rozhodně částku 6.331kč budu chtít zpátky pokud zboží nedorazí !!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Ivana V. (ifcadoa)
ID 328553
(20. 11. 2011, 20:09)
|
Dobrý den, také patřím mezi poškozené....Prosím o info |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Kateřina S. (Kač:kač)
ID 328047
(15. 11. 2011, 8:44)
|
Dobry den, jsem na tom stejne, také mi bylo napsáno, ze zboží dorazí 19. Listopadu. Bohužel jsem poslala 8500 korun a jsem úplne vyřízená. Takže jestli nepřijdou peníze, připojuji se k vám. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Iva M. (ivka38)
ID 327562
, mimibazar.cz/ivka38
(15. 11. 2011, 7:54)
|
Dobrý den, také přidávám své negativní hodnocení a paní Andreu opravdu nedoporučuji. Zboží mám objednané od 26.9. a samozřejmě zaplacenou celou částku 2.968kč a samozřejmě jsem i dnes bez zboží a bez peněz. Stále doufám, že paní Andrea bude alespoň na tolik slušná a peníze vrátí na účet protože přijít na mateřské o 3000kč opravdu není Málo. Pokud by chtěl někdo proti paní Andree něco podnikat určitě se přidám, protože si myslím že vůči ostatním maminkám které ji důvěřovali a poslali peníze je to nechutná sviňárna a ještě k tomu před Vánocemi. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Renata K. (Kalajča)
ID 180578
, mimibazar.cz/kalajca
(14. 11. 2011, 23:23)
|
Dobrý den, také Andreu nedoporučuji, ale asi je nám to všem podvedeným houby platný, protože paní Andrea už nemá na MMB ani inzerci. Také jsem zaplatila 5.10. 6 500 Kč, které jsem darovala této paní k vánocům, zatímco moje děti mrznou a já jak debil čekám na zimní věci z Nextu. Takže bubu- li ještě někdy objednávat Next přes MMB, tak bez ZÁLOHY!!!!!!!!!!!!!!! Kdybyste některá chtěla něco proti paní Andree podnikat, tak mě kontaktujte. Renata |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Veronika Faitlová (nucicek)
ID 143948
, mimibazar.cz/nucicek
(14. 11. 2011, 22:34)
|
Já se pripojuji bohužel tež k negativnímu hodnocení. Objednala jsem si se dvěma kamaradkami vecičky od Nextu na zimu v domení že opravdu do zimy budou a kde nic tu nic. Jsem opravdu zklamana protože mi ted holka chodi v podzomní bunde a musim na rychlovku něco koupit aby mi nezmrzla. Od pani Andrey jsem nakupovala i na jaře a už to nebylo bez chyby ale rikala jsem si že za to nemuze ze ji asi opravdu veci neprišli. jedine co je pozitivni ze penize se vratili domu.... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Andrea S. (Andy2)
ID 6499
, mimibazar.cz/andy2
(14. 11. 2011, 22:23)
|
upřímně mi je vás Andreo líto , tolika negativních hodnocení , bohužel i já se přidávám , na zboží jsem čekala a tak jsem se těšila na bundičku , chápu že se vám něco pokazilo v podnikání , ale myslete na ostatni maminky které se zbožím počítali a byli moc zklamane tak jako já a mé dvě kamarádky a schánět ted věci jinde není žádná slast !! I přesto vám přeji hezké vánoce a držím palce at vám příští obchodování už vyjde , ale asi j |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
Celkem: 278 (zobrazuje se 41-60)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,14
další >>
|