Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Renáta P. (Renica) ID 45255

Renáta P. (Renica) ID 45255
mimibazar.cz/renica
Oblast: Brno - venkov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2. 3. 2007
Naposledy: 10. 6. 2022, 14:22
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 74
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 74 hodnocení
Celkem: 74 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Ida K. (Ida-Beruška) ID 59526 , mimibazar.cz/lipky (21. 6. 2008, 21:46)
Děkuji Vám Reni za pohodový obchůdek - vše je ok (Y) - doufám, že i Vám Cd v pohodě dorazilo. (kolo) Mějte se krásně - a ať se vám melodie líbí. (dance) Hezký večer, Ida (D)
ODPOVĚDĚT
Erika B. (Eriček) ID 40285 , mimibazar.cz/ericek (24. 5. 2008, 22:43)
RENI DĚKUJI ZA HODNOCENÍČKO (L) (L) (L) (L) (L)I VELICE PŘÍJEMNÝ OBCHŮDEK (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower)A VŠEM MAMINKÁM VÁS DOPORUČUJI JAKO VELMI MILOU A SPOLEHLIVOU OSŮBKU (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)ERIKA
ODPOVĚDĚT
Markéta H. (Marketa 30) ID 59412 (12. 4. 2008, 21:59)
Dobrý večer Renčo,
pondělní doporučenoupoštou posílám kompletek na Vaši novou adresu.
děkuji za bezproblémový obchůdek. (F)
Markéta
ODPOVĚDĚT
Magdaléna J. (magdula77) ID 95274 , mimibazar.cz/magdula77 (19. 3. 2008, 10:49)
Dobrý den,
(G) dnes dorazil.Děkuji za super obchůdek a moooooooooc za dáreček (Y) (Y) (Y) (Y)Všem doporučuji (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)
Zdraví Magda (mamca)
ODPOVĚDĚT
Jana J. (klotylda) ID 18318 , mimibazar.cz/klotylda (11. 2. 2008, 11:32)
Renata je suprová nakupující |:o) |:o). Rychlá platba, příjemná komunikace, prostě všechno (Y) (Y) (Y). Všem maminkám doporučuji (L) a těším se třeba někdy příště.................. ^o). Jana (flower) (flower) (flower) (flower) (flower)
ODPOVĚDĚT
Eliška K. (Allison) ID 43669 (6. 2. 2008, 21:11)
Renčo, jsem ráda, že jste spokojená s obchůdkem (L) (L) (L) (L)zase nekdy nakouknete a také díky za super rychlou a milou komunikaci ;-) :-$ :-$mejte se fajn :-) (L)
ODPOVĚDĚT
Hana K. (3kočičáci) ID 618 (5. 2. 2008, 22:27)
Jako nakupující Vás mohu vřele doporučit, skvělá komunikace, rychlá platba... no prostě SUPER!!!!!!! Děkuji za skvělý obchůdek a budu se těšit na příště :)))))) Hanka
ODPOVĚDĚT
Soňa L. (sonala) ID 8170 , mimibazar.cz/sonala (22. 1. 2008, 15:23)
Dobrý den paní Renato
k Vašemu jednání se člověk nemůže nevyjádřit !!! A nezlobte se, ještě máte tu drzost (ve vašem případě se to jinak nazvat nedá) si ztěžovat. Takže to shrnu...
Už ani naše původní jednání neproběhlo tak, jak s ostatními maminkami... po zaslání objednávky, kterou jste se neobtěžovala zaplatit, jsem vám psala několikateré urgence, bohužel ani na ty jste nereagovala. Cca po měsíci se mi s vámi podařilo spojit s tím, že jste mi tvrdila, že vám žádný mejl nedorazil (i když jsem vám několikrát přeposílala celou historii mejlu.. nechápu... ale budiž). Nechápu, že vám nebylo divné, že jste nic neplatila, což u normálního obchodování bývá dobrý zvykem. Ptala jsem se vás, jestli na objednávce trváte či nikoliv. Několikrát jsme konzultovaly velikost bundy, kterou jste si objednávala, doporučovala jsem vám ne jednou zvolit větší velikost, protože bundičky jsou opravdu cca o velikost menší, než naše běžné velikosti. Nedala jste si říct a objednala nejmenší možnou velikost (snad jste si potřebovala něco dokázat, nevím..) Samozřejmě se dalo předpokládat, že vám bunda bude malá, i přesto jsem vám však nabídla výměnu poté, co jste mě kontaktovala s prosbou o vyřešení vzniklého problému. Postup jsem vám navrhovala naprosto stejný, jak u mě výměny praktikují ostatní nakupující, tj. vy mi bundu vrátíte, já ji prodám a z utržených peněz vám objednám bundu druhou. Vaše rady typu : STÁHNĚTE SI BUNDU Z AUKCE, TU MI POŠLETE, A FINANČNÍ ROZDÍL SNAD NEBUDEME ŘEŠIT, NE ?? " mě docela překvapily, ale nicméně stále jsem byla připravena výměnu vám poskytnout přesto, že celý problém vznikl na základě toho, že jste si VY nedala poradit při původním výběru velikosti. Milá paní Renato, je opravdu s podivem, že takovéto nakupující mají na mmb ještě místo, věřte, že já si dám příště velký pozor na to, abych s Vámi obchod neuzavírala. Svůj obchod zakládám na příjemném a velmi profesionálním přístupu k ostatním maminkám, což se mi ve Vašem případě značně nevyplatilo. Já osobně vás hodnotím jako velmi negativní nakupující s ohromnou dávkou drzosti co se týče řešení problému způsobených Vaší vinou. Má chyba byla pouze to, že jsem vám chtěla vyjít vstříct.
S pozdravem
Soňa
ODPOVĚDĚT
Renáta P. (Renica) ID 45255 , mimibazar.cz/renica (upraveno 4. 8. 2008, 18:41)
O volbě velikosti jsme spolu NIKDY nemluvily, to si mě asi s někým pletete. Naopak vznikl problém v tom, že až jsme se konečně spojily - jak Vy píšete: po mém tvrzení, že mejly nechodily (ale já žádné nedostala, přesto jste mě hned obvinila, že objednávám a neplatím)...-že jste si ani nepamatovala, jakou velikost jsem si u Vás objednala. ..."Dalo se předpokládat, že mi bunda bude malá" ??? - Vy mě znáte?, mluvily jsme spolu o velikostech?,co to tu píšete za nesmysly? Drzost je pouze ta, jak tu bezostyšně lžete a jak dokážete nařknout druhého...pošlete mi jediný mejl, kdy jsme řešily volbu velikosti!!



Hodnocení paní Soni = odezva na mé hodnocení, viz její stránky.

Nakonec vše po "zásahu " admina dopadlo dobře, tak jak by mělo při nákupu od komerčního prodejce - zboží jsem mohla do 14 dnů od jeho koupě vrátit, a peníze mi paní prodávající tedy konečně také vrátila.
ODPOVĚDĚT
Soňa L. (sonala) ID 8170 , mimibazar.cz/sonala (6. 12. 2007, 20:54)
Dobrý den paní Renato,
nedá mi to nenapsat hodnocení... přijde mi jako opravdu velmi zvláštní jednání udělat u mne závaznou objednávku a nakonec bez jediného vysvětlení nezaplatit. Dokonce vám ani nestojím za odpověď na mejl, jestli na objednávce trváte, či nikoliv. Bohužel mi toto jednání nepřijde vůbec na úrovni. (N)
Soňa
ODPOVĚDĚT
Renáta P. (Renica) ID 45255 , mimibazar.cz/renica (upraveno 26. 9. 2008, 13:53)
Soni, já se Vás ptala, jestli chcete vklad poslat naskenovaný na mejl - když bych zboží dostala až za měsíc, jak uvádíte - ale VY jste vůbec neodpovídala...takže spíš MNĚ bylo divný poslat více než 3.000,-Kč někomu, kdo nekomunikuje...a čekat, že třeba něco dojde.
ODPOVĚDĚT
Soňa L. (sonala) ID 8170 , mimibazar.cz/sonala (8. 12. 2007, 14:45)
Reni, jsem ráda, že se vše vysvětlilo a omlouvám se za unáhlené hodnocení. :-( Prostě někdy je zkrátka vina na straně techniky a nejde to bohužel ovlivnit. Mějte se hezky a pevně věřím, že náš rozdělaný obchůdek nakonec dojde zdárného konce :-)
Soňa
ODPOVĚDĚT
Drahomíra H. (miraka) ID 11483 , mimibazar.cz/miraka (17. 11. 2007, 22:37)
Dobrý večer Renáto, musím Vám sem napsat, že přes prvotní nedorozumění velice ráda přijímám Vaše vysvětlení a omluvu, věřím, že jste nekonfliktní osůbka a že i nadále budete mít samé spokojené nakupující :-$ :-) Přeji Vám i Vaší rodině krásné (jezisek) (vanoce) (santa) Dája
ODPOVĚDĚT
Drahomíra H. (miraka) ID 11483 , mimibazar.cz/miraka (13. 11. 2007, 17:02)
A make-up je z nabídky beze stopy a slovíčka vysvětlení fuč :^) :-| No tak já tedy rozhodně spokojená s jednáním paní Renáty nejsem (N)
ODPOVĚDĚT
Drahomíra H. (miraka) ID 11483 , mimibazar.cz/miraka (8. 11. 2007, 21:11)
15.10., 20.10. a 3.11. jsem se paní Renáty dotazovala na make-up, který nabízí, ani jednou mi neodpověděla. Co tedy člověk musí udělat, aby dostal odpověď?? (N) |-) :^) Obzvláště mě to udivuje, když má paní samá kladná hodnocení spokojených zákaznic.
ODPOVĚDĚT
Renáta P. (Renica) ID 45255 , mimibazar.cz/renica (upraveno 15. 11. 2007, 12:26)
Jak tak koukám, i když jsem chtěla, přesto jsem všem maminkám nedala vědět, že nám umřel PC...většinu vzkazů jsem se snažila vyřídit přes notebook maminky, když jsme se tedy zrovna viděly. Paní Drahomíře se omlouvám, přesto si však uvědomuji, že už jsme spolu o nabízené výměně před časem "hovořily" a bohužel se mi z Vaší nabídky nic nehodí - mám 16ti měsíčního syna a já sama mám vel 34, max. 36. Budu se těšit třeba někdy příště za lepších okolností a přeji pěkný den (flower) ..a jen na okraj: píšete špatné hodnocení za to, že Vám někdo neodpověděl na dotaz, a to i když neznáte příčinu. Co byste psala, kdybyste poslala peníze a zboží Vám nepřišlo??!
ODPOVĚDĚT
vlaďka k. (tom +matěj) ID 37928 , mimibazar.cz/tomamatej (26. 10. 2007, 15:17)
(Y)DOBRÝ DEN,DNES DOŠEL (G).PARFÉM JE SKVĚLÝ (clamp) (clamp) (clamp).MOC DĚKUJI ,MĚJTE SE HEZKY VLAĎKA (child1) (child1) (child1)
ODPOVĚDĚT
Lucie Š. (Yasmin) ID 11993 , mimibazar.cz/yasmin (19. 8. 2007, 15:30)
Dobrý den Renátko,
děkuji vám za milé hodnocení (F) a jako nakupující vás mohu dalším maminkám vřele doporučit (Y)

Lucka Š.
ODPOVĚDĚT
Lucie M. (lucy7) ID 20185 , mimibazar.cz/onlyme (15. 8. 2007, 12:39)
Renčo, jako nakupující vás mohu vřele doporučit (Y) (Y) díky za hodnoceníčko (F) Lucka
ODPOVĚDĚT
Petra V. (vintrovka) ID 8000 , mimibazar.cz/vintrovka (14. 8. 2007, 22:57)
Dobrý večer Renčo, děkuji moc za obchůdek :-$a pěkné |:o)hodnocení, jsem moc ráda, že jste spokojená a že šaty sedí (Y). Paní Renata je skvělá nakupující (clamp) (clamp) (clamp), všem na MMB doporučuji (clamp)Petra (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
nada n. (Nasťa) ID 14849 (6. 8. 2007, 13:54)
Dobrý den Renáto,
balíček dorazil v pořádku, naušničky i přívěsek jsou pěkné.
Děkuji za rychlý obchůdek, krásný den přeje Naďa
(Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Monika B. (monas1) ID 59517 , mimibazar.cz/monas1 (9. 7. 2007, 15:38)
Pani Renate moc dekuji vse bylo bez problemu a jeste jsme dostali darecek. (G) (Y) Mohu jen doporucit :-) :-)
ODPOVĚDĚT
Andrea K. (Stinge) ID 28115 , mimibazar.cz/Stinge (3. 7. 2007, 12:44)
Renatko, moc děkuji za milý obchůdek (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (Y) (Y) (Y) (Y).
Krásné léto (child1) (child2) přeje Andrea s (X) Eliškou (L)
ODPOVĚDĚT
Helena B. (buresova) ID 38628 (14. 6. 2007, 22:20)
Všem doporučuji!!!!! (Y) Jako prodávající je Renča perfektní, rychlá a spolehlivá!!! (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 74 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu