Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Renáta P. (Renica) ID 45255
mimibazar.cz/renica
Oblast: Brno - venkov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2.3.2007
Naposledy: 10.6.2022 14:22
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 74
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
OBJEDNÁVKA
Za závaznou je objednávka považována tehdy, pokud si závazně zboží objednáte a Vaše objednávka je Vám potvrzena. Následuje platba předem na účet.
Rezervace (tedy lhůta pro zaplacení) je 5 pracovních dní, po dohodě ji lze prodloužit. Pokud není termín dodržen, rezervace je zrušena a je uděleno odpovídající hodnocení.


STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku je možné stornovat emailem do 24hodin od uskutečnění objednávky.


ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53 odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.


ZÁRUČNÍ LHŮTA

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím, a na něž byl kupující předem upozorněn. Použité zboží není předmětem komerčního prodeje, jedná se o soukromý prodej, záruka na ně proto není poskytována.

REKLAMACE
Zákazník je oprávněn uplatnit nárok z garance prodávajícímu písemně na e-mail repar@atlas.cz (předmět zprávy REKLAMACE), a to bez zbytečného odkladu.
Popis reklamace musí obsahovat tyto náležitosti:
- označení reklamovaného zboží
- důvod reklamace
- termín nákupu.
Oprávněnost reklamace je posuzována podle Záručních podmínek jednotlivých konkrétních výrobků. Kupující je povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc včetně původního příslušenství. Předložit dodací list, fakturu, doklad o zaplacení, event. záruční list. Reklamované zboží musí být doručeno na adresu prodávajícího a nesmí být zasláno na dobírku.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka.
V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi na jeho náklady, současně mu mohou být prodejcem vyúčtovány náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.
4) Reklamace je vyřízena v co nejkratší lhůtě, nejdéle do 30 dnů od doručení vadného zboží na adresu prodávajícího.


VÝMĚNA
Výměna nového zboží je vždy možná do 14-ti dnů od přijetí balíčku dle platného zákona. Zboží bude zasláno s původními cedulkami (nebo jiným originálním označením) a v původním obalu (i poškozeném) doporučeně zpět na adresu prodávajícího, vždy po předchozí domluvě. Při zaslání na dobírku nebude zboží vyzvednuto.


ODESLÁNÍ / POŠTOVNÉ
Poštovné je dáno dle platného tarifu ČP. Zboží je odesíláno následující den po přijetí částky na účet.



Děkuji za návštěvu mého Bazárku a věřím, že budete se zbožím spokojeni.


Renáta Pařízková
Podmínky byly naposledy upraveny: 23.1.2012, 19:41
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu