Zobrazit přihlášovací formulář

FAQ

INZERCE, ČLENSTVÍ

Je Mimibazar opravdu zdarma?

Ano, za registraci nic neplatíte. V rámci soukromého prodeje můžete vložit 100 inzerátů s použitým či nošeným zbožím zcela zdarma.

Proč bych tedy měla platit?

Protože své zboží dříve prodáte.
Už od 49 Kč měsíčně můžete aktualizovat 15 inzerátů každý den, navíc můžete zboží nabídnout v aukci, členství nabízí i další výhody. Větší prostor pro inzerci, možnost kopírování inzerce, k dispozici budete mít skříň k uložení dočasně nedostupného zboží, sezónního zboží. Především pak uživatelé nemusí měnit nastavení vyhledavače inzerce, automaticky je přednastaveno vyhledávání OD HVĚZD, tedy uživatelů s placeným členstvím, kterým se po zaplacení poplatku stanete. Množství denních aktualizací i ostatních výhod je přímo závislé na druhu placeného členství (čím vyšší členství si uhradíte, tím více aktualizací a výhod budete mít k dispozici). Pokud potřebujete pomoci s výběrem členství, rádi vám poradíme, kontaktujte nás.

Mohu zadat místo jména a příjmení do záhlaví svého účtu název bazárku či firmy?

Jméno a příjmení jsou povinné registrační údaje. Zadat do záhlaví účtu místo těchto údajů název bazárku či firmy je možný pouze u komerčních prodejců s aktivním členství min. Safír (nebo vyšším), kteří v profilu uvádějí své IČ. V podmínkách prodeje pak musí mít rovněž uvedeny své firemní údaje, adresu a jméno a příjmení osoby zodpovědné za provoz účtu.
V případě, že tuto změnu požadujete, kontaktujte administrátorku na zmeny@mimibazar.cz.

Mohu mít na Mimibazaru více registrací?

Další registraci je možné po dohodě s administrátory povolit. Další registrace umožňujeme také prodejcům, kteří mají účet pro komerční účely a chtějí mít i účet soukromý. Další registrace je možná jen za předpokladu, že nemá uživatel žádné nevyřízené závazky, opakovaná negativní hodnocení apod. Podmínkou je, že se oba účty mezi sebou nebudou nijak vzájemně ovlivňovat (hodnocení, umělé navyšování cen aukcí apod.). V opačném případě by mohla hrozit blokace registrací. Jestli potřebujete více účtů, kontaktujte nás na adrese podpora@mimibazar.cz.

Co obnáší propojení účtů na české a slovenské verzi Mimibazaru?

Jestliže máte zájem rovněž o inzerování na slovenské verzi Mimibazaru, zaregistrujte se také na www.mimibazar.sk , prosím. Po vytvoření registrace kontaktujte administrátorku na zmeny@mimibazar.cz a zažádejte si o propojení obou účtů. Pro urychlení vyřízení tohoto požadavku uveďte rovnou i ID obou registrací. Po propojení budete moct začít využívat fuknci KOPÍROVÁNÍ INZERÁTŮ rovněž na Váš účet na Mimibazaru.sk . Sami si pak vyberete, které zboží chcete nabízet také na slovenské verzi, a přenesete si je tam.
Pro kopírování mezi bazary je nutné mít na obou verzích aktivní členství. Pokud chcete kopírovat inzeráty, které je možné vkládat pouze s placeným vyšším členstvím, je třeba si nejdříve předplatit odpovídající členství také na slovenské verzi. Nejjednodušší a nejrychlejší způsob je zažádat si na výše uvedený email o přesunutí části zaplaceného členství z Vašeho českého účtu na Váš slovenský účet. Nemusí jít o stejnou úroveň placeného členství, částku Vám automaticky přepočítáme na Vámi požadovanou úroveň členství.

Jak dlouho bude inzerát zobrazený?

Když budete využívat placené členství, není zobrazení inzerce omezeno. U neplatících uživatelů se inzerát zobrazuje 6 měsíců.

Co se stane s mými inzeráty po vypršení placeného členství?

Po vypršení a následném vypnutí placeného členství jsou všechny inzeráty, které neodpovídají členství zdarma, automaticky přesunuty do složky K ODSTRANĚNÍ. Zde jsou uchovány ještě dalších 30 dnů. Jestliže je během této lhůty obnoveno odpovídající placené členství, jsou s jeho aktivací inzeráty automaticky navráceny do aktivní inzerce. V opačném případě jsou po vypršení třicetidenní lhůty tyto inzeráty odstraněny.

Mohu si v případě potřeby změnit členství na jinou úroveň?

Zvolený druh členství lze v průběhu jeho čerpání měnit dle potřeby maximálně 2x za měsíc. Odkaz pro odeslání žádosti o změnu členství najdete zde http://www.mimibazar.cz/hvezdy.php pod vybraným členstvím (odkaz pro změnu se zobrazí pouze v případě, že jste k účtu přihlášeni a máte aktivní placené členství). Zbývající částka se pak automaticky přepočítá na Vámi zvolený druh členství (za stejnou sumu tedy budete mít k dispozici např. více dnů čerpání nižšího členství a naopak).

Co znamenají „HVĚZDY“?

Hvězdami označujeme platící uživatele. Počet hvězdiček u jména uživatele je určen úrovní zvoleného členství.
1 a 2 hvězdičky mají prodejci soukromého zboží, 3 a více hvězdiček umožňuje prodej nového zboží, zboží na objednávku, nabídku služeb, vlastnoručních výrobků nebo nabídky práce.

Jak vložím inzerát?

Přihlaste se k účtu a vyhledejte v menu vpravo v sekci Inzerce klikněte na odkaz „NOVÝ PRODEJ“. Pak už stačí jen vyplnit formulář a potvrdit jej.

Musím před vkladem inzerátu upravovat velikost fotografií?

Nemusíte. Vložíte fotografii tak jak byla pořízena, při vkladu se automaticky upraví na potřebnou velikost. Rovněž natočení fotografie provedete kliknutím na fotku při vkladu inzerátu. Jedinou podmínkou je JPEG formát fotografií.

Inzerát jsem vložila, ale nejde jej vyhledat?

Zkontrolujte nastavení vyhledavače. Vyhledavač je primárně nastaven k vyhledávání inzerce platících uživatelů.
Ve vyhledavači upravte políčko „od HVĚZD“ na možnost „od všech inzerentů“, pak bude zobrazen i Váš inzerát.

Vyhledavač mám nastaven správně, i přesto nemůžu svůj inzerát najít?

Ověřte, zda Váš inzerát není starší než jeden měsíc. Datum najdete v inzerátu, počítá se datum poslední aktualizace, příp.datum vložení pokud inzerát nebyl nikdy aktualizován. Jestli je Váš inzerát starší než měsíc, je třeba pro jeho vyhledání použít vyhledavač „STARŠÍ FOTOGRAFIE“. Odkaz naleznete v levém sloupci, pod kategoriemi zboží.

Jak dostanu své inzeráty na přední místa ve vyhledávači?

Inzeráty se dostávají na přední místa ve vyhledávači pravidelnou aktualizací. Počet možných denních aktualizací je závislý na druhu členství, které na Mimibazaru využíváte. Po aktualizaci se inzerát dostane opět do popředí, jako by byl nově vložen.

Můžu ve vyhledavači hledat i více velikostí najednou?

Ano. Velikosti, které si přejete vyhledat pouze spojíte znaménkem + . Např. 38+40+L

Potřebuji najít konkrétní věc, ale v kategorii je více druhů, jak omezím vyhledávání?

Pokud potřebujete najít kalhoty a nechcete zobrazit inzerci s kraťasy, pak do políčka „text“ ve vyhledavači zadáte znaménko –kraťasy. Zobrazí se pouze inzerce, která slovo „kraťasy“ neobsahuje. Znaménko mínus musí být umístěno bezprostředně bez mezery před "nechtěné slovo".

Jak odpovím na inzerát?

Po rozkliknutí inzerátu se zobrazí stránka s jeho detailním popisem, pod informacemi o zboží najdete tlačítko ODPOVĚDĚT NA INZERÁT.
Pokud odpovídáte jako přihlášený uživatel, bude adresa pro doručení již předvyplněna, v opačném případě je potřeba adresu vyplnit. Adresa v tomto kroku není povinný údaj, pokud se pouze ptáte na zboží, vyplnit ji nemusíte. Formulář s adresou vymažete odškrtnutím políčka "Poslat doručovací adresu z registrace". Formulář odešlete kliknutím na "Odeslat odpověď".
Vaši zaslanou odpověď na inzerát najdete po dobu jednoho měsíce v pravém sloupci, ve složce ZASLANÉ NABÍDKY a bude Vám přeposlána rovněž na emailovou adresu, kterou máte zaregistrovanou v účtu.

Jak zjistím, že na inzerát někdo odpověděl?

V pravém sloupci se u odkazu „ZÍSKANÉ NABÍDKY“ zobrazí červeně počet nabídek získaných v aktuálním dni. Získaná nabídka je Vám také ihned přeposlána na emailovou adresu, kterou jste uvedli v registraci.
Emaily doporučujeme archivovat. Nabídky na serveru jsou totiž uloženy po dobu 6 měsíců, pak jsou odstraněny.

Proč není možné zobrazit starší zaslané a získané nabídky?

Do 10.2. byly nabídky uchovávány 30 dnů a poté automaticky mazány. Již smazané starší odpovědi na inzerát tedy nenajdete, ale nově příchozí nabídky od teď uchováváme celých 6 měsíců. Máte tak větší přehled o svých obchodech na Mimibazaru.

Co je to SKŘÍŇ?

Slouží k uskladnění inzerátů, které momentálně nechcete mít v aktivní inzerci, ale zároveň o ně nechtete přijít (např. sezónní zboží, dočasně vyprodané). Odkaz na přesun inzerátu do skříně najdete po rozkliknutí daného inzerátu - "VLOŽIT INZERÁT DO SKŘÍNĚ".
Počet inzerátů, které si můžete přesunout do skříně, se odvíjí od druhu členství, které máte na Mimibazaru předplaceno.

Jak upravím v již zadaném inzerátu cenu, poštovné, případně další údaje?

U každého inzerátu je zobrazena možnost UPRAVIT. Po rozkliknutí se dostanete zpět do formuláře, který jste vyplňovali při vkládání inzerátu, a můžete v něm cokoliv změnit, smazat či doplnit. Pro uložení upraveného inzerátu kliknete dole na ikonu UPRAVIT.
Stejně tak můžete inzerát zcela odstranit – SMAZAT.

Jak změním poštovné hromadně u všech inzerátů?

Pro úpravu klikněte v pravém sloupci na odkaz VAŠE STRÁNKA. Na vaší profilové stránce, v záhlaví, najdete nové menu ÚPRAVY - UPRAVIT ÚČET / HROMADNÉ ÚPRAVY. Zvolíte HROMADNÉ ÚPRAVY a zobrazí se seznam všech sazeb poštovného, které jsou ve vaší inzerci použity. Dále je uveden celkový počet inzerátů v dané sazbě a zvlášť můžete označit, zda chcete úpravu provést i u inzerce ve skříni či v rezervacích. Nastavíte požadovanou výši poštovného a kliknete UPRAVIT. Sazby jsou následně upraveny.

Lze smazat více inzerátů najednou?

Inzeráty můžete v případě potřeby odstraňovat postupně po jednom nebo je možné odstranit najednou celé INZERTNÍ FOTOALBUM, a to za předpokladu, že máte inzeráty do jednotlivých fotoalb řazeny. V tom případě kliknete na dané inzertní fotoalbum, dále na UPRAVIT FOTOALBUM a vyberete možnost SMAZAT FOTOALBUM A VŠECHNY JEHO FOTOGRAFIE.
Upozorňujeme, že tento krok je vždy nevratný. Již smazané inzeráty nelze vrátit zpět, proto si jejich úplné odstranění nejdříve dobře rozmyslete.

Zboží je zaplacené, ale nepřišlo a prodejce nekomunikuje?

Udělte prodejci negativní hodnocení a kontaktujte nás podpora@mimibazar.cz.. Prodejce upozorníme a pokud věc nedořeší, účet pozastavíme.

TECHNICKÉ DOTAZY

Nedaří se mi přihlášení, po dalším kliknutí je účet opět odhlášený?

Problém je v nastavení internetového prohlížeče. Rychlým řešením je použití jiného prohlížeče než obvykle užíváte.
Ve stávajícím prohlížeči je nutno provést úpravu nastavení.

Prohlížeč Chrome:
► stisknete klávesy CTRL + H
► vymazat údaje o prohlížení - pokud problém přetrvává, pak zvolte následující postup:
► v pravém horním rohu klikněte na symbol „≡“
► Nastavení
► srolovat stránku dolů a kliknout „Zobrazit rozšířená nastavení...“
► Nastavení obsahu
► v sekci „Soubory cookies“ musí být označena možnost: „Povolit nastavení místních dat“
► můžete kliknout „spravovat výjimky“ a do políčka doplnit adresu www.mimibazar.cz případně www.mimiaukce.cz a povolit.

Prohlížeč Mozilla Firefox:

► v horní liště v pravém horním rohu klikněte na menu (symbol tří vodorovných čar)
dále MOŽNOSTI
pak kliknete na SOUKROMÍ 
v sekci Historie - Nastavení historie zvolte možnost POUŽÍT PRO HISTORII VLASTNÍ NASTAVENÍ . U možnosti Povolit serverům nastavovat cookies najdete vpravo tlačítko VÝJIMKY... Klikněte a přidejte www.mimibazar.cz a klikněte na POVOLIT.
Poté znovu v sekci Historie klikněte na VYMAZAT NEDÁVNOU HISTORII, rozbalte šipku PODROBNOSTI a v okně byste měli mít označeno prvních pět políček. Potvrďte vymazání.

Potřebuji si změnit jméno, email, adresu, nick – jak to provedu?

Tyto údaje mohou měnit pouze administrátoři. Kontaktujte email zmeny@mimibazar.cz a potřebné změny provedeme.

Můžu svůj účet zrušit? Jak?

O zrušení účtu požádejte administrátorku na adrese zmeny@mimibazar.cz
Žádost je nutno zaslat z emailu, který jste uvedli v registraci. Jinak nebude možno žádosti o zrušení účtu vyhovět.
Výpovědní lhůta je jeden měsíc a začíná plynout od prvního dne následujícího měsíce. Tzn.pokud požádáte o zrušení účtu 10.3., výpovědní lhůta začíná běžet 1.4.
V případě, kdy jsou na účtu negativní hodnocení, je tato výpovědní lhůta prodloužena na 3 měsíce.

Již se nemohu Mimibazaru nadále věnovat, chtěl(-a) bych svůj účet přeregistrovat na jinou osobu. Je to možné?

Ano, je to možné. Jestliže chcete svůj stávající účet přeregistrovat na jinou osobu (ať již rodinného příslušníka či cizí osobu), je z bezpečnostních důvodů nutné napsat nám tento požadavek z registrovaného emailu, uvést všechny nové registrační údaje na adresu zmeny@mimibazar.cz, společně věc vyřešíme.

Rozmyslel(-a) jsem si to, chci vrátit zaplacený poplatek za členství resp. aukce

Poplatky za členství či aukce mohou být vráceny pouze po vzájemné dohodě s provozovatelem. Nejčastěji je tato situace řešena přenosem uhrazených poplatků na účet jiného uživatele. V případě zablokování nebo zrušení účtu z důvodu porušení podmínek inzerce nebo právních předpisů uživatelem nemá tento nárok na vrácení uhrazených poplatků za členství či aukce, a to ani v případě, kdy tyto poplatky nebyly ke dni zablokování nebo zrušení účtu vyčerpány.

Jedu na dovolenou a po určitou dobu nebudu mít možnost se Mimibazaru věnovat. Mohu si nechat účet a placené členství na tuto dobu pozastavit?

Ano, účet si můžete nechat na libovolně dlouhou dobu pozastavit. Vaše inzeráty pak zůstanou ukryty až do doby, než si ho necháte zase aktivovat. Můžeme Vám na účet vyvěsit informaci, z jakého důvodu je pozastaven (dovolená apod.). Pokud ale máte na účtě v době jeho pozastavení předplaceno členství, odečítá se i při pozastaveném účtu. Nelze tedy zcela pozastavit i zaplacené členství a pokračovat v jeho čerpání až po opětovné aktivaci účtu. Na základě Vaší žádosti se případně lze dohodnout na změně členství na nižší typ po dobu pozastavení účtu, aby se Vám denně odečítala nižší částka. V případě potřeby pozastavení Vašeho účtu nás kontaktujte na email zmeny@mimibazar.cz .

Podpis a razítko na daňovém dokladu ?

Naše daňové doklady neobsahují originální podpis, nicméně splňují veškeré zákonem definované náležitosti, jak obsahově podle zákona č. 235/2004 Sb. §28, o Dani z přidané hodnoty, tak formální, které definuje zákon č. 563/1991 Sb., o Účetnictví s novelou c. 353/2001 Sb.

Daňový doklad ve smyslu zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších změn a doplnění (dále jen ZDPH), a účetní doklad z pohledu zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších změn a doplnění (dále jen ZoÚ).

Mezi povinnými náležitostmi daňových dokladů není uveden podpis ani jiný způsob označení (razítko, vytištění jména osoby, která doklad vystavila apod.), který by byl povinen provést plátce, který daňový doklad vystavil, resp. který uskutečnil zdanitelné plnění. Ze ZDPH tedy povinnost podpisu ani razítka na vystaveném daňovém dokladu (faktuře) nevyplývá.

Stanovisko Ministerstva financí: 11005/96 UCE Faktura není nikde právním řádem definována, avšak v praxi se uplatňuje. Z pozice dodavatele (ani odběratele) není sama o sobě účetním dokladem, nýbrž zpravidla podkladem k účetnímu dokladu, který je většinou součástí účetních písemností. Z hlediska odběratele není podle účetních předpisů rozhodující podpis dodavatele na faktuře, ale podpis oprávněného pracovníka odběratele, který potvrdí převzetí dodávky.

DOTAZY PRO APLIKACI

Co je registrace?

Registrací si vytvoříte vlastní účet. Díky tomu můžete prodávat a také nakupovat, komunikovat s ostatními.

Proč musím uvádět svou adresu?

Adresu potřebujeme jednak pro fakturační údaje v případě, kdy se rozhodnete využívat placenou formu Mimibazaru a slouží především pro identifikaci uživatele. Chceme, aby transakce přes Mimibazar byly co nejvíce bezpečené. Vaši adresu nepoužíváme pro komerční účely a ani nesdělujeme třetím stranám.

Zapomenuté heslo

Nastavíte si nové heslo. Odkaz pro zapomenuté heslo najdete pod přihlašovacími okny. Stačí uvést emailovou adresu, kterou jste uvedli v registraci, zadat nové heslo a v emailu pak potvrdit odkaz.

Nepamatuji si heslo, nemám ani přístup k emailu

V takovém případě nás kontaktujte na adrese podpora@mimibazar.cz Najdeme řešení, jak se k účtu dostat.

Nedorazil mi email pro potvrzení registrace/nového hesla

Zkontrolujte si v emailové schránce složku Spam anebo Hromadné či Obchodní sdělení. Je pravděpodobné, že byl zařazen právě tam. Doporučujeme takto zapadlý email přesunout do složky Doručené, aby i další pošta z Mimibazaru nebyla řazena do Spamu.

Nemůžu se přihlásit, účet byl pozastavený

Jestli byl Váš účet pozastavený, kontaktujte nás na adrese podpora@mimibazar.cz Pomůžeme situaci vyřešit.

Jak upravím adresu?

Pokud potřebujete změnit adresu, napište nám na mail zmeny@mimibazar.cz, údaje rádi upravíme.

Jak změním heslo?

Přístupové heslo změníte v editaci účtu. Otevřete menu klepnutím na ≡ v levém horním rohu. Klepněte na “Upravit profil”, ve formuláři najdete odkaz pro změnu hesla.

Proč si nemůžeme některé údaje upravovat sami?

Je pro nás důležité, aby údaje zadané v registraci byly reálné. Registrace kontrolujeme a v případě nedostatků uživatele vyzýváme k doplnění. Děláme to jednak pro lepší bezpečnost a také chceme vědět, s kým smlouvu o užívání služby uzavíráme.

Je inzerce zdarma?

Pokud prodáváte vaše opotřebené věci a přebytky, můžete zdarma vložit 100 inzerátů. Jestli máte více věcí, můžeme nabídnout placené členství, které zvýší limit inzerátů a také počet aktualizací. Aktualizace pomáhají udržet inzerát na předních pozicích ve vyhledávání.

Proč nemůžu věc označit jako nové zboží?

Prodej nového zboží je dostupný pro platící uživatele s úrovní členství Safír nebo vyšší. Chceme tak oddělit komerční inzeráty od soukromých. Pokud máte k prodeji novou věc, např. nevhodný dárek, pak můžete tuto informaci uvést v popisu zboží.

Co je členství?

Díky členství máte větší prostor pro své inzeráty. Můžete je častěji aktualizovat, takže se zvyšuje šance na prodej. Získáte navíc Skříň, do které můžete schovat třeba dočasně vyprodané zboží nebo věci, které potřebujete dočasně z nabídky stáhnout. S členstvím máte další výhody také na webové verzi, například možnost nabídnout zboží v aukci.

Co jsou aktualizace?

Aktualizacemi nebo “topováním” posouváte své inzeráty nahoru. Aktualizujete datum jejich vložení, takže je tak udržujete na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání. Pokud inzerujete zdarma, máte k dispozici jen 2 aktualizace inzerátů starších než týden. U placeného členství je k dispozici větší počet častějších aktualizací.

Co je to Skříň?

Skříň je složka, která je dostupná uživatelům s aktivním členstvím. Do Skříně můžete přesunout inzeráty, které z nějakého důvodu nechcete nějakou dobu nabízet, ale později je k prodeji opět nabídnete. Např. sezónní zboží, dočasně vyprodané zboží anebo jej zkrátka ještě chvíli budete sami používat. Inzerát pak nemusíte znovu vkládat. Kapacita skříně se liší dle typu zvoleného členství. Inzeráty archivované ve Skříni nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Nemůžu najít svůj inzerát

Zkontrolujte, jestli jste inzerát zařadili do správné kategorie a jestli údaje v něm odpovídají zadanému vyhledávání. Jestli je filtr v pořádku a inzerát přesto není k nalezení pak mohl být odstraněn z důvodu ukončené platnosti. Pokud neplatíte členství, jsou odstraněny inzeráty starší 6 měsíců. Jestli Vám placené členství skončilo a inzerát nesplňoval podmínky bezplatné registrace, pak byl také vyřazen. Inzeráty můžeme v obou případech po zaplacení členství obnovit. Pokud nebyl problém s členstvím, pak mohl být inzerát odstraněn, protože nějakým způsobem porušoval naše pravidla. V takovém případě najdete v emailu upozornění od administrátora.

Jak upravím inzerát?

Když inzerát otevřete, najdete pod popisem a informacemi o inzerátu ikonu s ozubeným kolečkem. Po klepnutí se zobrazí možnosti, co vše můžete s inzerátem dělat. Zvolíte “Upravit” a můžete inzerát editovat.

Kde najdu a napíšu hodnocení?

Buď v centru zpráv anebo v inzerátu klepněte na jméno uživatele, kterého chcete hodnotit. Dostanete se na jeho profil a vedle jména v profilu najdete palce označující hodnocení. Na palce klepněte a můžete přidat hodnocení. Jednomu uživateli můžete přidat jedno hodnocení za týden.

Nedorazilo mi zboží, co mám dělat?

Jestli jste nedostali zaplacené zboží a prodejce na zprávy nereaguje, udělte negativní hodnocení a kontaktujte nás na email podpora@mimibazar.cz Pomůžeme Vám situaci řešit.

Nechodí mi upozornění na novou zprávu.

Zkontrolujte nastavení ve Vašem profilu. Otevřete menu klepnutím na ≡ v levém horním rohu a na konci menu najdete možnost Nastavení. Přetáhněte posuvníky “Upozornění na zprávy” a “Upozornění na zprávy k inzerátům” doprava. Můžete také nastavit doručení kopií zpráv do emailové schránky.

Ztratily se mi vzkazy

Vzkazy jsou na serveru uloženy po dobu 30 dnů. Poté jsou odstraněny. Pokud potřebujete vzkazy archivovat déle, doporučujeme při odeslání zaškrtnout možnost "Odeslat kopii zprávy také na vlastní emailovou adresu"

Kategorie