Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Petr H. (hamik) ID 13256

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získal 722 hodnocení
Celkem: 722 (zobrazuje se 621-640) << předchozí 1,., 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 další >>
Eva B. (Ewule) ID 93601 , mimibazar.cz/ewule (15. 2. 2011, 15:27)
Radko,
děkuji za pohodový obchůdek (clamp),super přístup,hezounké punčocháčky (clamp) (clamp) a milé hodnocení (flower). Jako ochotnou,vstřícnou a naprosto spolehlivou prodávající Vás DOPORUČUJI ! (Y) (Y) (Y)
Mějte se krásně,
Eva + Vendulka (mamca) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Veronika V. (nikkee) ID 50797 , mimibazar.cz/nikkee (4. 2. 2011, 21:57)
Děkujeme za super punčocháče (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Daniela S. (Sendy82) ID 22218 (28. 1. 2011, 20:05)
Dobrý den, i touto cestou bych chtěla mooooc poděkovat, za super rychlý obchůdek. Punčocháčky jsou naprosto luxusní krásně pruží, takže vydrží určitě dlouho. moc děkujeme, jsme opravdu nadmíru spokojeni. Daniela, Vojtíšek a trojčátka
ODPOVĚDĚT
Míša K. (Tsuga) ID 310513 , mimibazar.cz/tsuga (26. 1. 2011, 10:17)
Milá Radko (F) (F) (F)
Dnes dorazil balíček (G), dupačky jsou nádherné (L).
Moc Vám děkuji za vstřícný postoj a milý rychlý obchůdek (D).
Všem maminkám doporučuji (child1) (child1) (child1) (child1) (child1) (child1)
Přeji krásný den (koule)
Srdečně Míša K.
ODPOVĚDĚT
Linda T. (Lindis) ID 14402 , mimibazar.cz/Lindis (25. 1. 2011, 18:11)
Dobrý den Radko,
děkuji za bezvadné spodky, syn je moc spokojený! |:o) Všem Vás mohu vřele doporučit jako milou a spolehlivou prodávající. (Y) (Y) (Y) Ráda zase nakouknu. (F) Mějte se krásně, Linda a Štěpka (hello)
ODPOVĚDĚT
Jana L. (moučka) ID 115143 , mimibazar.cz/moucka (20. 1. 2011, 10:15)
Dobrý den Radko,
moc děkuju (Y),punčošky včera dorazily (clamp),super obchůdek (Z),rychlý a spolehlivý (F) (hello)
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (KupLen) ID 244210 (20. 1. 2011, 6:37)
Dobrý den Radko,
včera dorazil (darecek) s punčoškami, jsou supeeer. (radost) Jste (child1). Moc děkujeme (Y) (clamp) (dance). Všem Vás jen a jen doporučujeme. |:o) (F) (F) (F)
Krásný den Lenka (snehulak) (lyzar) (koule)
ODPOVĚDĚT
Alice S. (alicestrakova) ID 233605 (14. 1. 2011, 19:10)
Dobry den,
dnes jsem od Vas dostala (G). Vsem Vas doporucuji, rychla domluva, rychle zaslani zbozi a k tomu moc mila komunikace.

Dekuji
Alice Strakova
ODPOVĚDĚT
michaela Šídová (sidovka) ID 131131 , mimibazar.cz/sidovAMISA (12. 1. 2011, 20:04)
Dobrý den Radko, (G) se stupátkem dnes dorazil. Moc děkuji za rychlý obchůdek, za bezproblémovou komunikaci. Ještě jednou díky Míša
ODPOVĚDĚT
Petr H. (hamik) ID 13256 , mimibazar.cz/hamik (13. 1. 2011, 9:08)
Já děkuji za obchůdek u nás a budu se těšit zase někdy příště (L). Mějte se krásně |:o). Radka
ODPOVĚDĚT
silvie f. (bambule) ID 20805 (11. 1. 2011, 21:58)
(Y)děkuji za punčošky jsou super |:o) silvie +2kluci
ODPOVĚDĚT
Petr H. (hamik) ID 13256 , mimibazar.cz/hamik (11. 1. 2011, 22:57)
To jsem opravdu moc ráda, že se líbí a že jste spokojená :-), tak hlavně ať se dobře nosí (Z) (Z)! Díky za obchůdek (Y). Radka
ODPOVĚDĚT
Martina P. (Martikvapi) ID 161321 , mimibazar.cz/martikvapi (4. 1. 2011, 18:42)
Super obchůdek, moooc děkujii (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Monika Š. (Johca) ID 48346 (7. 9. 2009, 12:13)
Dobrý den, (G) dorazil v pořádku a zavinovačka je super (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) . Děkuji moc za bezva obchůdek (Y) (Y) (Y) (Y) Monika
ODPOVĚDĚT
Martina T. (matom) ID 21573 , mimibazar.cz/matom (2. 9. 2009, 17:57)
Milá Radko, děkuji za superrychlý a spolehlivý obchůdek, (clamp)
(G) už k Vám míří.
Hezký zbytek léta! (child2)
Martina (hello)
ODPOVĚDĚT
Marie K. (marjanka1) ID 1605 , mimibazar.cz/marjanka1 (31. 8. 2009, 13:32)
KRÁSNÝ DEN..DĚKUJI ZA BEZVADNOU VÝMĚNU, OBLEČKY JSOU KRÁSNÉ Z VÝMĚNY MÁM VELKOU RADOST..KDYBY COKOLIV KLIDNĚ PÍSNĚTE.... (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)MAJKA, KRISTÝNKA A TOBIÁŠEK
ODPOVĚDĚT
Adéla Chmelenská (Dolfik) ID 63640 (24. 8. 2009, 12:39)
Krásný den Radko (child1),dnes dorazily bryndáčky (Y),díky moc za výměnu ..mějte se (hello)Adéla (mamca) (Z) (B)
ODPOVĚDĚT
Michaela M. (Míšam) ID 48329 (20. 8. 2009, 22:19)
Dobrý večer Radko (F),
dnes mi v pořádku dorazila obálka s kupónkem (Y) (Y) (Y). Děkuji za bezproblémový výměnný obchůdek (clamp) (clamp) (clamp). Míša (hello) a (child8) (child9)
ODPOVĚDĚT
Martina Z. (martinaziegler) ID 16671 (13. 7. 2009, 18:24)
Hezký den, (pack) je v pořádku doma |:o). Díky za super bleskový obchůdek (Y) (Y) (Y) a mohu jen doporučit (flower) (clamp) (flower)
Martina (L)
ODPOVĚDĚT
Ivana P. (ivanap) ID 64 , mimibazar.cz/ivana (21. 4. 2009, 18:49)
Díky za obchůdek,a hodně štěstí a zdraví miminku (L) (Y),Iva
ODPOVĚDĚT
Monika Ž. (Mazda626) ID 94383 (21. 4. 2009, 11:50)
Dobrý den, také děkuji za výměnu kinderek (Y) :-) (Y), ať Vám mimčo roste ve zdraví (child10) (flower)mějte se hezky, (flower)Monika (hello)
ODPOVĚDĚT
Jana F. (manjana) ID 15525 (upraveno 19. 4. 2009, 21:41)
*-)S paní se asi suprově mění, ale s jejím manželem se bohužel neblaze obchoduje. :( Zboží, které jsem mu dle jeho požadavků a z mé dobré vůle posílala expres (bez jeho peněz na mém účtě, které ani nikdy nepřišly!) mu přišlo vinou pošty poškozené. (comp)Vůbec mě o tom neinformoval a přestože věděl, že mám doma dvě nemocné děti a jsem na ně sama, zboží zabalil a poslal zpět. Když jsem mu později psala, že je váha rozbitá, řekl že tak přišla už jemu, ale on nemá čas jít na poštu. Rozhodně nedoporuč
ODPOVĚDĚT
Petr H. (hamik) ID 13256 , mimibazar.cz/hamik (16. 4. 2009, 14:36)
Dobrý den, na MMB jsem se dostala po porodu až dnes. Tak odpovídám až nyní. Dobře víte, jak to s penězi bylo, byli jste tak domluvení, že je pošle manžel, až později. Bylo to v době, kdy jsem byla v porodnici a on hlídal našeho staršího syna. S naší dcerkou jsme měli od začátku problém s příjmem jídla, takže se tu neřešilo nic jiného, než neustálé přikládání, odsávání mlíčka, krmení stříkačkou. To jsme Vám psali, problém jsme hned řešili i přes tyto problémy. Nemůžeme reklamovat na poště rozbito
ODPOVĚDĚT
Jana F. (manjana) ID 15525 (20. 4. 2009, 12:48)
Malé samozřejmě přeju zdraví! Bohužel ale nejste jediní, kdo má nemocné děti. Trvám na tom, že to, že Váš manžel přenesl vyřizování reklamace na mě nebylo fair. Jak jsem dopadla? Cituji: "ČP ... Vaší žádosti o výplatu nýhrady nevyhověla, protože kartonová krabice byla opakovaně použita pro přepravu obsahu, čemuž odpovídá i míra jejího opotřebení." Já jsem krabici posílala celou a nepoškozenou. Možná kdyby reklamaci provedl Váš manžel, nemusela jsem přijít obchůdkem s Vámi o 1000 korun.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 722 (zobrazuje se 621-640) << předchozí 1,., 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu