Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Kateřina D. (clinique) ID 34383

ÚČET BYL POZASTAVEN
neg. hodnocení , další reg. ID 239291
Kateřina D. (clinique) ID 34383
mimibazar.cz/clinique
Oblast: Brno
Registrace: 7. 12. 2006
Naposledy: 14. 7. 2009, 10:36
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74461494
HODNOCENÍ 645
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 4
NÁVODY 0
MILÍ ZÁKAZNÍČCI, PŘED OBJEDNÁNÍM SI, PROSÍM, POZORNĚ PŘEČTĚTE PODMÍNKY PRODEJE, AŤ MEZI NÁMI NÁSLEDNĚ NEDOCHÁZÍ K PŘÍPADNÝM NEDOROZUMĚNÍM!! DĚKUJEME..
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 76 negativních hodnocení
Celkem: 76 (zobrazuje se 61-76) << předchozí 1, 2, 3, 4
Kamila V. (Kamous) ID 45287 , mimibazar.cz/kamous (upraveno 14. 7. 2009, 22:57)
Tak já jsem na tom také stejně, také čekám na boty již 9. týden. Mně paní před 14 dny psala, že dodavatel zatím boty nemá a nabízela mi vrácení peněz. Vzhledem k tomu, že o boty mám velký zájem, psala jsem jí, že počkám. To asi nebyla dobrá volba. Ale když čtu dnešní hodnocení, stejně by mi asi peníze nedorazily....No budu doufat, že to dobře dopadne. Pro vrácení peněz číslo účtu 152599067/0600 Kč 1355,-
ODPOVĚDĚT nahlásit
Michaela H. (Marieanna) ID 34716 , mimibazar.cz/marieanna (upraveno 29. 7. 2009, 19:22)
Pani Kateřina vrátila peníze v termínu,který slíbila.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra M. (petramikl) ID 102937 , mimibazar.cz/petramikl (upraveno 11. 7. 2009, 22:45)
Jsem na tom bohužel stejně, na objednané boty čekám již. 8. týden. Před 2 týdny mi paní tvrdila, že jsou již na cestě. Nyní 3 dny nereaguje na emaily. Mám se obávat, že se můžu rozloučit se zaplacenými penězmi?
ODPOVĚDĚT nahlásit
Simona N. (nemsim) ID 72250 (10. 7. 2009, 18:16)
Ač nerada se musím přidat k (N) hodnocení.Tričko je od června zaplaceno,paní nereaguje a jak jsem dnes zjistila účet je pozastaven :-S.To se asi budu muset rozloučit ze 730,-Ale třeba se paní ozve a penízky nám ještě vrátí ....... (H)...je to škoda ,paní Katka měla super kousky i ceny
ODPOVĚDĚT nahlásit
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 20551 (10. 7. 2009, 16:47)
NEROZUMÍM TOMU, PROČ JSTE SE MNOU PŘESTALA KOMUNIKOVAT. PLAVKY BYLY OBJEDNÁNY V DUBNU A SLÍBILA JSTE MI, ŽE PŘIJDOU DO ČERVNA, NEŽ POJEDEME K MOŘI. JEŠTĚ DEN PŘED ODJEZDEM JSTE TVRDILA, ŽE JE ZAŠLETE OBCHODNÍM BALÍKEM. ŽE JSTE TO NESTIHLA JSEM VÁM TAKÉ PROMINULA. PO PŘÍJEZDU DOMŮ JSEM ČEKALA, ŽE BUĎ BUDE BALÍČEK NA POŠTĚ A NEBO PENÍZE NA ÚČTĚ. NEJEN, ŽE SE TO NESTALO, ALE ANI JSTE MI NEBYLA SCHOPNÁ ODPOVĚDĚT OD TÉ DOBY NA MAIL.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Miroslava J. (Lotranda) ID 46713 , mimibazar.cz/lotranda (upraveno 13. 7. 2009, 9:13)
BOHUŽEL TAKÉ MÁM STEJNOU ZKUŠENOST. OBJEDNÁNY BOTY ED HARDY ZA 2749+POŠTA. DODACÍ DOBA 3-5 TÝDNŮ, BALÍČEK MĚL BÝT V ČERVNU. OD TÉ DOBY NIC, BOTY NEMÁM, PANÍ MI OZNÁMILA, ŽE SE ZTRATIL BALÍK. TA JSEM POPROSILA A NAVRÁCENÍ PENĚZ ALE JAKSI PENÍZE NEDORAZILY. OPRAVDU JSEM NAŠTVANÁ (6), S TÍMHLE JSEM SE NESETKALA.
MIRKA
P.S. DNES 13.7. JSEM NAPSALA NA MMB JE NÁS TOTIŽ STRAŠNĚ MOC.
DOBRÝ DEN,
MÁM TAKOVÝ DOTAZ, U JEDNÉ MAMINKY KONKRÉTNĚ U P. K
ODPOVĚDĚT nahlásit
Miroslava J. (Lotranda) ID 46713 , mimibazar.cz/lotranda (13. 7. 2009, 9:14)
DOBRÝ DEN,
MÁM TAKOVÝ DOTAZ, U JEDNÉ MAMINKY KONKRÉTNĚ U P. K. DORŇÁKOVÉ ID 34383, JSEM SI OBJEDNALA ZBOŽÍ, PENÍZE JSEM POSLALA A OD TÉ DOBY SE NIC NEDĚJE, ZBOŽÍ NEDORAZILO, PANÍ NAPSALA, ŽE SE JÍ BALÍK ZTRATIL, TAK JSEM POPROSILA O VRÁCENÍ PENĚZ A OD TÉ DOBY SE JIŽ NIC NEDĚJE – ŽÁDNÁ KOMUNIKACE. NEJSEM SAMA, MNĚ OSOBNĚ KONTAKTOVALY JIŽ 2 MAMINKY SE STEJNÝM PROBLÉMEM. U MNE SE JEDNÁ O ČÁSTKU 2.749 KČ + POŠTA. DNES JSEM ZJISTILA, ŽE P. DORŇÁKOVÁ, MÁ
ODPOVĚDĚT nahlásit
František T. (valíček) ID 28015 (7. 7. 2009, 22:42)
Tak jsem nechtěla ,ale fakt nechápu....koncen února jsme s kamarádkou objednaly soupravy adidas....koncem dubna už nějak trpělivost došla... 8-| 8-| 8-|tak jsme objednávku zrušily a žádali o vrácení peněz,ale že v podmínkách prodeje stojí,že se vrací do 14 dní...tak co naplat čekala jsem do dnes nejsou... :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
blbnou mejly a že platba byla odeslána..přišel i mejl,s provedenou platbou,ale dole na příkazu bylo ,že platba pozastavena..tak fakt nevím..j
ODPOVĚDĚT nahlásit
František T. (valíček) ID 28015 (7. 7. 2009, 22:43)
nevím....myslím,že trpělivá jsem byla až až... (6) (6) (6) (6) (6)...necchápu,jsem také jen na mateřské a peníze Kateřina také chtěla hned....tak nevím kde je problém a 2400kč malý peníz není +o( +o( +o( +o( +o( 8o| 8o| 8o| :-( :-( :-( :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra Š. (Nandelinka) ID 129999 (18. 1. 2009, 20:49)
Bohužel i já se musím přidat k nespokojeným zákazníkům. V polovině října jsem si objednala kombinézu a koncem listopadu ještě nebyla a tak jsem stornovala objednávku a peníze došly až teď po několika urgencích. Doposud jsem takovou zkušenost neměla a doufám, že už ani nebudu. Petra (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Mária J. (marria) ID 6170 , mimibazar.cz/marria (upraveno 6. 1. 2009, 22:24)
:-@ NEDOPORUČUJI (6) Od 25.6. 2008 do 6.1.2009 měla paní Kateřina mých 1054,-! Při problémech s doručením objednaného zboží se nejdříve vymlouvala na vlastní svatbu, potom na svého dodavatele! Nakonec jsme se domluvily na stornu objednávky a vrácení peněz, ale i s tím byly problémy. Až jsem sáhla k nejzazší možnosti a nechala přes administrativu MMB paní Kat. zablokovat účet, jsem se dočkala vrácení svých peněz. (N) Mária J.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lucie R. (Roťa) ID 65422 (1. 12. 2008, 16:20)
Dobrý den.tak koukám,že určitě nejsem první,která se u Vás spálila.objednala jsem si u vás bundu a peníze jste dostala 15.10.Ale doposud mi bunda nepřišla. (N) Je to nefér.jenom slibujete a prosíte o strpení.Zbytečně jsem s Vámi marnila čas. :'( Jste
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lucie P. (LUSYL) ID 60984 , mimibazar.cz/lusyl (29. 11. 2008, 21:13)
Dobrý den Kateřino i já se musím přidat k zápornému hodnocení (N) (N) (N) (N) (N) :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ objednala jsem si u vás bundičku, která bohužel po delší době nepřišla domluvily jsme se na stornu objednávky a vrácení částky. Do dnes jsem se však žád
ODPOVĚDĚT nahlásit
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 103150 (upraveno 29. 11. 2008, 9:47)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
DOBRÝ DEN PANÍ KATEŘINO, JELIKOŽ NA MÉ VZKAZY Z MMB ANI MAILY NEREAGUJETE, PÍŠI VÁM BOHUŽEL PROSTŘEDNICTVÍM HODNOCENÍ, A TAK SE I ZAŘAZUJI DO VÍCE NEŽ DELŠÍHO SEZNAMU ZÁKAZNIC U VÁS, KTERÉ JSOU NESPOKOJENÉ!!! :'(
JEN PRO UPŘESNĚNÍ: NA KONCI SRPNA JSME SPOLU UZAVŘELY OBCHŮDEK NA KOUPI KOZAČEK ADIDAS V CELKOVÉ ČÁSTCE S POŠTOVNÝM KČ 2.155,--, ČÁSTKA VÁM BYLA POUKÁZÁNA 17.9.2008 NA VÁŠ ÚČET, PO DELŠÍ ČEKACÍ LHŮTĚ NEŽ UVÁDÍTE V PODMÍNKÁCH PRODEJE 5.11.08 JSEM SE MUSELA SAMA UPOMENOUT NA STAV OBCHŮDKU, JELIKOŽ JAK UVÁDÍTE: VY I DODAVATEL JSTE POZAPOMĚLI!!! (6) DNE 12.11.08 JSEM SE PO DRUHÉ URGENCI DOČKALA ODPOVĚDI, ŽE OBUV NEBUDE A DOMLUVILY JSME SE NA STORNU OBJEDNÁVKY S VRÁCENÍM ČÁSTKY, KTERÁ NYNÍ MÁ BÝT Z VAŠÍ STRANY V PŘÍPADĚ NEDODÁNÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ VRÁCENA IHNED!!!!!!!!!!!! PŘESTO JSEM NA PLATBU ČEKALA VAŠICH 14 DNÍ, KTERÉ UVÁDÍTE V PODMÍNKÁCH PRODEJE, ALE PLATBY JSEM SE OPĚT NEDOČKALA |-) |-) |-)
PANÍ KATEŘINO, VĚZTE, ŽE MNE VŮBEC NEZAJÍMÁ JAKÉ MÁTE PROBLÉMY S RODINOU, PENĚZMI, DODAVATELEM, ČI JINÉ :-S JIŽ NĚKOLIK MĚSÍCŮ DISPONUJETE S MÝMI PENĚZI, COŽ SE MI NELÍBÍ, POKUD DO 5.12.2008 NEOBDRŽÍM SVÉ PENÍZE ZPĚT, OBRACÍM SE NA POLICII ČR PRO PODEZŘENÍ Z TRESTNÉHO ČINU PODVODU A TAKÉ BUDU INFORMOVAT PŘÍSLUŠNÝ ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD O ZPŮSOBU VAŠEHO PODNIKÁNÍ A TAKÉ MÍSTNÍHO ADMINISTRÁTORA!!! S POZDRAVEM JANA P.


(N) (N) (N)

PS: VELICE MĚ MRZÍ, ŽE JSEM SI NEUDĚLALA ČAS A NEPŘEČETLA SI VŠECHNA VAŠE HODNOCENÍ - DO OBCHŮDKU S VÁMI BYCH SE NEPOUŠTĚLA A MOHLY JSME SI UŠETŘIT ČAS A VY SPOUSTU PROBLÉMŮ !!!!
ODPOVĚDĚT nahlásit
Barbora N. (novabar) ID 22054 , mimibazar.cz/novabar (21. 11. 2008, 15:10)
Dobrý den Katko, nemůžu jinak, mrzí mě to....Komunikace s Váma je velmi příjemná ale to je asi tak všechno (N)Velice mě mrzí že jsem si promazala poštu a nemám přesnou komunikaci s Váma, takže nemůžu situaci popsat úplně přesně. Ale co vím jistě je že 11. 8. jsem Vám poslala 1155,- (objednané zboží+poštovné) Dodací lhůta měla být 5 týdnů. Zboží Vám dodavatel neposlal, doporučila jste ještě počkat, že určitě bude ale nevíte kdy, čekala jsem 8o| Někdy v říjnu jsem Vás poprosila o vrácení částky, to jste přislíbila, ale nestalo se. Minulý týden jsem se připomněla a slíbila jste částku poslat ve středu. No utekl další týden a peníze na účtě stále nemám. Je to moje první špatné hodnocení a píšu ho opravdu velmi nerada, ale nevím jak jinak bych na sebe upozornila abyste mi konečně vrátila peníze :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT nahlásit
Barbora N. (novabar) ID 22054 , mimibazar.cz/novabar (10. 12. 2008, 8:44)
Děkuju za dořešení problému a vrácení peněz (radost)
Hezké Vánoce
ODPOVĚDĚT nahlásit
Michaela C. (Michuela) ID 60181 , mimibazar.cz/michuela (20. 11. 2008, 9:13)
S obchodováním jsem spokojená nebyla, sama jsem se musela připomínat jestli objednané zboží bude nebo ne, pak jsem zase čekala na peníze. Zrovna jsem vyděla v televizi reportáž o neoprávněném plnění, kde právník vysvětloval, že pokud, laicky řečeno, nemůžete dodat objednané a předem zaplacené zboží, jste povinna peníze ihned vrátit a ne po 14 dnech jak uvádíte ve vašich podmínkách prodeje, rozhodně ne po 18 dnech jak dorazily. Je jen otázkou, jestli by skutečně přišly, kdyby jsem nepohrozila, že se spojím s dalšími, kteří s vámi mají stejný problém a že se obrátím na administrátora stránek MMB. Upřímně se zde přiznávám k vypočítavosti, protože jsem čekala jestli peníze přijdou, nekteří jiní vaši bývalý zákazníci je z vás dostávaly např. od srpna, já jsem na mateřské a to si dovolit nemůžu. Měla by jste si uvědomit, že je to váš busines a tedy vaše problémy s dodavatelem by jste si měla řešit sama a ne je naložit na kupující.
Shrnu li to, odeslala jsem paní Dorňákové 19.9.2008 2155,- Kč na kozačky a dostala je zpět 18.11. 2008. Po celou dobu komunikovala p. Dorňáková velmi mile, takže škoda jen, že to ten mizera dodavatel pokazil.
(N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Martina V. (Netik) ID 73101 , mimibazar.cz/netik (5. 10. 2008, 20:45)
Mílá Katko

Ačkoli nerada, ale bohužel musím tento fakt zde sdělit ostatním. Nechápu proč došlo v našem případě k takovému problému. Stručně zhrnuto, 2.6.2008 jsem si u Vás objednala plavky s tím, že dorazí po pár týdnech. Ještě ten večer jsem Vám tyto plavky uhradila, což činilo 1.546,- Kč. Do dnešního dne jsem od Vás nedostala žádnou zprávu ohledně stavu našeho obchodu. Během této doby jsem Vám psala tři maily a z Vaši strany vůbec žádná komunikace. Došlo to až tak, že se jednoho dne můj manžel v rámci své cesty u Vás zastavil, jenže jste nebyla doma, nechal Vám ve schránce vzkaz a také žádná odezva. Nevím, co si mám myslet, zda jsem Vám svobodně darovala 1.546,- Kč nebo jak to mám brát. Tímto Vás naposledy žádám (a nejsem jediná) o co nejbližší termín vrácení peněz.

:-@ (6) :-S 8o| (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina D. (clinique) ID 34383 , mimibazar.cz/clinique (upraveno 5. 10. 2008, 22:22)
Vyjádření:
Hezký večer Martino,
abych řekla pravdu, Vámi uvedený vzkaz prostřednictvím hodnocení, mne celkem dost překvapil. :o/ Je pravda, že jste si u mne plavky objednávala (tou dobou zřejmě ještě jako neregistrovaná na MMB, jelikož VS Vaší platby nebylo ID, ale mnou přidělený neregistrovaným zákazníkům).
Poslední mail, který jsem od Vás obdržela, je z 11.7, ve kterém jste se mne dotazovala na stav objednávky. Na zprávu jsem samozřejmě reagovala odpovědí, kterou mohu doložit. Od té doby jsem ale žádný další nedostala, a to i přesto, že jsem Vám sama již několikrát psala (opět mohu doložit)..
O návštěvě Vašeho manžela v Brně už vůbec nic nevím a ujišťuji Vás, že nám tady schránky nikdo nevykrádá, takže opravdu netuším, kam se zmiňovaný vzkaz "ztratil".
Jelikož se svým zákazníkům snažím vždy vyjít maximálně vstříc, ráda bych, kdybyste mi napsala z funkčnějšího mailu na můj (clinique@mujmail.cz), abychom si mohly doložit dosavadní korespondenci a vůbec dořešily stávající situaci..
Děkuji a přeji pěkný večer, K.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Martina V. (Netik) ID 73101 , mimibazar.cz/netik (6. 10. 2008, 7:52)
Dobrý večer

má registrace je od 18.8.2007, takže své ID již od této doby mám. Další věcí, kterou si myslím, že je v obchodě běžná, je to, že po nedodržení doby termínu dodání by se měl spíše ozývat dodavatel než zákazník. Co se týče mých mailů, mám je uložené a zajímavé, že jen Vaše maily mi nechodí. Od jiných nemám problémy s poštou. Ráda bych, kdybychom tuto naši záležitost uzavřeli zpětným posláním peněz na můj účet.
Pro jistotu uvádím číslo mého účtu:
1084462193/0800
var: 73101 (mé ID)

Děkuji a s pozdravem Martina.

P.S.: Doufám, že to již zdárně uzavřeme.

:-o :-o :-o :-o
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana N. (Tajina) ID 18285 , mimibazar.cz/tajina (28. 3. 2008, 9:03)
Nevím proč,ale jako nakupující jste zklamala (N) (N) (N),
závazně jste si objednala mikinu,ale i přes urgence jste ji nezaplatila. :-S :-S :-S.Kdyby se tak chovali Vaši zákazníci,určitě by jste nebyla ráda. +o( +o( +o(.Doporučit nemohu.Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina D. (clinique) ID 34383 , mimibazar.cz/clinique (28. 3. 2008, 12:31)
Vyjádření:
Dobrý den Jani,
"zmařený" obchůdek i Vaše hodnocení mě velice mrzí, ale uznávám svoji chybu. Nezaplatit za zboží se mi ještě nestalo, právě naopak.. :o( Pokud je mikča stále k dispozici, pošlu peníze ještě dnes, jen mi dejte zprávu, ať na to zase nezapomenu.. Opravdu je mi to velice líto, denně mi chodí desítky vzkazů a mailů, práce s objednávkami mám nad hlavu a ještě k tomu dcera, která právě začíná aktivně chodit.. - holt mi to naprosto vypadlo..
Ještě jednou se omlouvám a přeji pěkný den.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana N. (Tajina) ID 18285 , mimibazar.cz/tajina (3. 4. 2008, 7:40)
Dobrý den Kačko,

jsem ráda :-),že se vše vyřešilo a obchůdek nakonec dopadl dobře (Y).Dnes odesílám (G) a děkuji Vám za obchůdek (clamp) (clamp) (clamp)

Hezký den přeje Jana (flower) (flower) (flower)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Misa V. (Mikalie) ID 24654 , mimibazar.cz/mikalie (18. 1. 2008, 14:46)
Dobrý den.
Nemůžu jinak než hodnotit (N) (N) (N) (N) (N) (N).Veše jednání mě noc zklamalo :-S :-S :-S :-S.Takové jednáni se mi na MMB ještě nestalo :-@ :-@ :-@.Nikomu nedoporučuji (N) (N)
Míša
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina D. (clinique) ID 34383 , mimibazar.cz/clinique (19. 1. 2008, 11:37)
Paní Míšu prosím o vyjádření.. K obchodu bohužel nedošlo, ovšem netuším, čím je paní Míša tolik zklamaná.. :^) :^)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina D. (clinique) ID 34383 , mimibazar.cz/clinique (22. 1. 2008, 19:48)
Paní Míša nereaguje.. :-( Podle mého názoru to o něčem svědčí.. :^) :-S
ODPOVĚDĚT nahlásit
Celkem: 76 (zobrazuje se 61-76) << předchozí 1, 2, 3, 4
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu