Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Kateřina B. (claretka) ID 102215

Kateřina B. (claretka) ID 102215
mimibazar.cz/claretka
Oblast: Ostrava
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 30. 12. 2007
Naposledy: 30. 11. 2020, 21:31
Aktualizace: 5. 11. 2020, 14:26
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
08098450
HODNOCENÍ 2218
VŠECHNY FOTOGRAFIE 5
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 3
NÁVODY 0
Milé maminky a ostatní nakupující, přeji Vám příjemný nákup v našem obchůdku, s obuví CROCS z materiálu z pryskyřice.Obuv této značky prodávám již 8 rokem a to pouze ORIGINÁLY !Dotazy můžete psát na email claretka@elektrostar.cz Děkuji Katka
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 7 negativních hodnocení
Petra K. (Knittlová) ID 376836 (8. 12. 2011, 18:23)
Bohužel dávám absolutně negativní hodnocení, přestože původně bylo pozitivní! Zakoupila jsem u paní dětské zimní boty Crocs Kosmoboot. Po první vycházce venku a pouze v mokré trávě byly uvnitř úplně mokré. Nechápala jsem to, protože Crocs nosíme celá rodina a nikdy se mi to nestalo! Psala jsem proto paní Kateřině, aby mi poradila jak mám postupovat při reklamaci. Od samého začátku byla velmi arogantní a nepříjemná! Pravděpodobně chce pouze prodat, ale kd
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (8. 12. 2011, 20:44)
Paní Knittlová mě obvinila z alkoholismu, z prodeje neoriginálních bot adalší...nebudu komentovat. Paní chce reklamovat , 100 x jsem ji napsala , že má boty odeslat a reklamace se vyřídí do 30 dnů, jen jsem řekla, svůj názor na to, že reklamovat boty bez VADY - nepoškozené, je nesmysl.Reklamace jsou jinak vyřízeny absolutně bez problémů:o) Takže jako nakupujíci nedoporučuju, vyhrožuje neg, hodnocením, uráží....
ODPOVĚDĚT
Petra K. (Knittlová) ID 376836 (8. 12. 2011, 22:09)
Paní Bezecná je velice ulhaná(viz. ostatní negativní hodnocení)!Jako prodávající NEDOPORUČUJI!!Začala jsem ve vší sloušnosti a tohle je její reakce,takže si každý může udělat vlastní úsudek: "Jo a Petro, tyhle boty jsou do zimy což teď ještě není a podrážkou Vám voda určitě nenatekla, na to je MOC vysoká...takže syn měl zřejmě nohu spocenou,možná silonové punčochy a moc teplo v botě. Ale tohle opravdu nevyreklamuju."
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (9. 12. 2011, 9:01)
Ano Petro, 3 negativní hodnocení a cca 1115 pozitivních...více nebudu komentovat. Reklamace vyřizuju, i Vám ji vyřídíme , ale nikoho neurážím.Hezký předvánoční čas přeji, je zbytečné to tady rozebírat, do našeho sporu stejně nikdo nevidí....je to jen jedna strana proti druhé.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (Knittlová) ID 376836 (9. 12. 2011, 11:36)
Paní Kateřino, Vy jste mě jako prodávající tak nemile překvapila a zklamala, že už s Vámi nechci mít nic společného! Kdybych byla jako zákazník spokojená, nemám důvod negativní hodnocení psát!!! :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (9. 12. 2011, 16:40)
Aha, takže nakonec nechcete ani boty reklamovat? Protože dneska jsem Vám psala, že mi CROCS napsal, že buď Vám vrátí peníze nebo boty vymění kus za kus...na což jste mi samozřejmě ještě neodpověděla.takže pokud je nezašlete, pak jen dokážete, že pravda není taková jak ji popisujete.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (Knittlová) ID 376836 (12. 12. 2011, 22:10)
Vážená paní, já Vám psala, že už s Vámi nechci mít nic společného!!!! (N) (N) (N) Mám s Vámi tak moc špatné zkušenosti, že je mi líto zákazníků, kteří by u Vás chtěli něco reklamovat!! V té chvíli se předvede ta pravá paní Kateřina-nejhorší prodávající na Mimibazaru!!! (N) (N) NEDOPORUČUJI!!!!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (13. 12. 2011, 14:56)
Jste opravdu k smíchu. Tak moc chcete boty reklamovat, tak moc jsou špatné a tak se tady bijete o spravedlnost a jakmile máte řešení, najednou nic reklamovat nechcete, opravdu zvláštní přístup...Máte se mnou tak špatnou zkušenost...že Vám boty chci vyreklamovat , ale Vy nechcete...asi u Vás nebude něco vpořádku:o)
ODPOVĚDĚT
Petra K. (Knittlová) ID 376836 (13. 12. 2011, 22:14)
Paní Kateřino, celodenní komunikace s Vámi probíhala jako dopisování s nesvéprávným a rozmazleným capouchem! Jako je ostatně vidět i z této komunikace!! Už po třetí Vám opakuji, že s Vámi nechci mít společného!!!!!!!! (N) (N) (N) Jste velice nesolidní a arogantní prodávající!!! Než s Vámi ještě něco muset řešit, radši boty prodám a koupím synovi nové!! Tak jste mi to ostatně doporučila-vzpomínáte??? (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) NEDOPORUČUJI !!!!! Už mě prosím neobtěžujte!!!!
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (14. 12. 2011, 13:04)
Tak jestli já jsem capouch Vy jste pak magor...fakt už mě nic jiného nenapadá.Protože ase tady dohadujete a pak nepotřebujete ani reklamovat ani nechcete peníze - klobouk dolů:o)Tohle fakt nemá cenu.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (Knittlová) ID 376836 (upraveno 15. 12. 2011, 8:40)
Jste velice nevychovaná paní Bezecná!! Važte laskavě své vyjadřování se k zákazníkům!!! Dejte mi už prosím pokoj!! Po tom, co jsem měla tu čest s Vámi komunikovat a zjistit co jste za "zvláštního" podnikatele, přeji všem nakupujícím, ale u Vás nemuseli reklamovat! Jste velice nevyrovnaná osoba a proto Vás NEDOPORUČUJI !!!!!! Ostatně, to si mohli všichni z Vašich vzkazů ověřit!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)v
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (14. 12. 2011, 21:19)
Vy urážíte a PAK MĚ OSOČUJETE????JSTE NORMÁLNÍ? VY JAKO NAKUPUJÍCÍ MŮŽETE MÍT SLOVNÍK A NAZÝVAT MĚ NĚJAKÝM CAPOUCHEM? SE VZPAMATUJTE !!!!
ODPOVĚDĚT
Petra K. (Knittlová) ID 376836 (upraveno 15. 12. 2011, 10:19)
Já Vás urážím??? Vy jste ta,kdo mě nazývá magorem!!!!! A to je vážně silná káva! Asi by se mě to mělo dotknout a urazit mě to, ale někdo tak hloupý, omezený a primitivní mě urazit nedokáže!! Jste velice špatná prodávající a varuji ostatní, aby si u Vás nedovolili reklamovat, protože jinak dopadnou stejně!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) NEDOPORUČUJI ! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (15. 12. 2011, 12:27)
Už NO COMMENT - přečtěte si , proč jsem Vám napsala, že jste magor....VY JSTE SE VŠÍM ZAČALA A JÁ SE NENECHÁM URÁŽET...VAŠE PRVNÍ SLOVA BYLA ŽE JSEM CAPOUCH....TAKŽE KDO ZAČAl:O)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) TEČKA KONEC DISKUZE S VÁMI, NIC REKLAMOVAT OD ZAČÁTKU NECHCETE, TAK MI DEJTE SVÁTEK.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (Knittlová) ID 376836 (15. 12. 2011, 16:40)
Jste blázen!!! Posloucháte se vůbec????????? Myslíte, že má prodavačka nazývat zákazníka magorem?? TaK si laskavě titulujte svojí rodinu!! Vy máte prostě velký mindrák-nedivím se Vám!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (16. 12. 2011, 8:53)
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :-p
ODPOVĚDĚT
Petra K. (Knittlová) ID 376836 (16. 12. 2011, 9:14)
"Jen dvě věci jsou nekonečné: vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si však nejsem tak jistá"

(jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (jazyk) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (18. 12. 2011, 19:07)
A Vy jste jedné té věcí důkazem....: :-D :-D :-D :-D :-DKrásné Vánoce (stromecek) (stromecek) (stromecek) (stromecek)
ODPOVĚDĚT
Petra K. (Knittlová) ID 376836 (upraveno 19. 12. 2011, 11:33)
A vy jste stále nic nepochopila... Vaše hloupost je opravdu nekonečná!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Krásné vánoce bez Vámi podobným... (stromecek)
ODPOVĚDĚT
Michaela B. (Berdy) ID 35886 , mimibazar.cz/berdy (19. 10. 2011, 9:34)
(6) (6) (6) :-@
ODPOVĚDĚT
Martina H. (martinaholcova) ID 218493 (3. 8. 2011, 16:36)
Dobrý den, takémám negativní zkušenost jako paní Veronika M.. Objednávala jsem dvoje boty s dodáním do 4 týdnů,na konci června, paní si ještě upřesňovala barvy a od té doby se neozvala, až po mém emailu, který jsem jí po měsíci napsala, se paní ozvala s tím, že boty ještě nejsou objednané, ale že je objedná, tak jsemsouhlasila s cenou dodáí do 14. dnů. Poslala údaje pro platbu a zaplatila jsem. Po odeslání emailu s informací, že jsem zaplatila mi přišel
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (14. 8. 2011, 22:38)
Ano, boty se objednávají po zaplacení - viz podmínky prodeje. Podklady jsem neposlala, Vy nezaplatila, boty se neobjednaly, mezi tím zdražily. To je celá věc....Zapoměla jsem zaslat podklady, to se v tom množství emailu stane... Vy by jste mi něco objednala bez zaplacení????:o)Někdy se nestačím divit:o)
ODPOVĚDĚT
Martina H. (martinaholcova) ID 218493 (27. 8. 2011, 10:42)
Já jsem milá paní zaplatila, ale vy jste po tom, co jsem odeslala platbu, napsala o zdražení. Nevím proč se vymlováte na emaily,když jste si druhý den po zaslání mé objenávky ujasňovala barvy a velikosti obuvy a potom celý měsíc nic a až se člověk ozve, tak si paní vzpomene, že asi měla něco objednat. Podle reakci to akto asi děláte běžně. No já se taky nestačím divit, že někdo takový může na MMB obchodovat. No každopádně bude všechny své známé o vašem stylu obchodování informovat.
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (27. 8. 2011, 21:08)
:o)nebudu komentovat viz hodnocení, ať si udělá každý závěr sám:o)
ODPOVĚDĚT
Veronika M. (veronika) ID 149209 (2. 8. 2011, 23:03)
Dobry den, trochu asi prekvapime negativnim hodnocenim. Objednali jsme si boty 2xCrocs za cenu, ktera byla uvedena na techto strankach jedny za 999 Kc pri dodani do 14 dnu. Objednavku nam emailem prodejkyne potvrdila za tuto cenu, ale v pokynech platbe bez upozorneni byla cena navysena o 2x42 Kc /neslo o postovne, ale cenu bot/, pry doslo ke zdrazeni. Bez upozorneni, i kdyz cenu drive potvrdila? To se prece nedela. Marek M.
ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328 , mimibazar.cz/Rakuska (2. 8. 2011, 23:05)
:^) poštovné???
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (14. 8. 2011, 22:36)
Bez komentáře, bylo to trochu jinak, ale opravdu se nerada přu, takže budiž....bohužel nemohu za politiku CROCS, který ceny nyvýšil a já boty nebudu prodávat na své náklady to je proti zdravé,u rozumu. Ale pan Marek by asi prodával bez zisku:o) (Y)
ODPOVĚDĚT
Veronika M. (veronika) ID 149209 (23. 8. 2011, 12:41)
Ano, raději nekomentujte, nás velice překvapilo, že poté, co Vám dorazila platba za boty, tak došlo k náhlému zdražení. Dle zákona jsme měli nárok na původní cenu, myslím, že je slušnost respektovat zákonné prodejní podmínky a ne ironizovat ty, kteří ze svých práv naopak ustoupili a nenutili Vás tyto zákonné podmínky dodržet. Veronika
ODPOVĚDĚT
Julie M. (kejda) ID 46648 (upraveno 30. 8. 2009, 21:06)
.
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (upraveno 30. 8. 2009, 21:15)
.
ODPOVĚDĚT
Julie M. (kejda) ID 46648 (upraveno 30. 8. 2009, 21:46)
:-
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (upraveno 30. 8. 2009, 21:14)
.
ODPOVĚDĚT
Janeta Š. (janet69) ID 15396 , mimibazar.cz/janet69 (8. 3. 2009, 21:39)
Dobrý večer, musím na svou obranu napsat toto : Nabídla jdem Vám, že mi můžete deku vrátit a já Vám dám peníze v plné výši, to jste odmítla a trvala na slevě. Já jsem na slevu nepřistoupila, jelikož deky jsou kvalitní a žádná reklamace ještě nebyla. Pochybení není na mé straně, já jsem byla ochotna řešit vrácením peněz. Janeta (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (8. 3. 2009, 22:03)
Navíc Janet sama jste mi nabídla tohle je to z Vašeho mailu:
Dobrý den, v pondělí se pokusím deku reklamovat ve velkoskladě a dám Vám vědět, pokud by je vzali zpět vrátím Vám peníze a vy mi je pošlete, pokud to tak nepůjde, tak se domluvíme na nějaké kompenzaci. Janeta
Ale potom jste se už neozvala, takže jsem nevěděla ani jestli ji vemete zpět, nebo jestli mi dáte kompenzaci...tak uvádějte pravdu prosím.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kdyby jste odepisovala, nepsala bych Vám tohle
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (8. 3. 2009, 21:54)
Můj poslední mail Vám zněl takhle aby bylo jasné, že jsem na ničem netrvala!!!Vy nekomunikujete, po tomhle mailu, jste se ani neozvala:o(Jednu deku jsem už dala známe co si ji objednávala se mnou, tu modrou sice taky dělá binec ale deky bych vracet nechtěla malá je z ní celá pryč....a bude smutná. Pokud by šla sleva , budu ráda pokud ne, nechte to tak....:o/
ODPOVĚDĚT
Jana K. (JKU) ID 11925 (upraveno 6. 12. 2008, 20:02)
POZOR!!!!PRO VŠECHNY,Kdo SE CHTĚJÍ ÚČASTNIT AUKCE Č.2397524NA MP3KITTY.
paní Katka mi nabídla ZRUŠENÍ AUKCE!!!!!!!za možnost přeposlání zboží mne za výměnu na upravení hodnocení,které jsem pro její nesolidnost napsala (6) (N) :-oopravdu se člově
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (claretka) ID 102215 , mimibazar.cz/claretka (6. 12. 2008, 22:32)
Zájemcům pošlu maily které jsme si vyměnily, neboť tohle je lež:o)A z její strany nesolidní jednání , ale všem ráda přepošlu , kolikrát jsem se paní omluvila a chtěla ji vyjít vstříc:o)Zrušení aukce jsem odmítla což je v meilech taky. Kdo bude chtít, ráda
ODPOVĚDĚT
Jana K. (JKU) ID 11925 (8. 12. 2008, 8:55)
Dobrý den Jano,pokud MP3 chcete, ozvěte se mi do dnešního večera abych věděla zda ho
chcete, nebo bude má aukce pokračovat. Na MMB jste byla, tak bych byla
ráda, kdyby jste se rozhodla a dala mi vědět, když jsem Vám to nabídla.
paní katk
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu