![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Lucka H. (Lucka*) ID 29249 , mimibazar.cz/lucka- (6. 12. 2016, 19:35) |
Pani Martinů bohužel nemuzu doporučit uz rok mam u ni objednávku a porad se nic neděje,takze za me nedoporučuji ,radeji hledejte někde jinde nez objednat zde ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Hana K. (hanahji) ID 163355 , mimibazar.cz/hanahji (21. 11. 2016, 18:03) |
Dne 18.10. jsem poslala platbu za vánoční ozdoby. Dosud nemám ani ozdoby ani peníze. 3.11. jsem se paní ptala mailem zda moje zboží odeslala. Odpověděla mi, že s balíčkem poslala už před týdnem na poštu desetiletou dceru (!) a že se zřejmě ztratil...a nový balíček pošle 7.11... 15.11.jsem požádala o vrácení peněz, což mi paní přislíbila, ale bohužel opět nic nepřišlo! NÁKUP U TÉTO NESPOLEHLIVÉ PANÍ ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI !!! | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Martina E. (Tinchen) ID 133389 , mimibazar.cz/martinaeliasova (22. 11. 2016, 7:53) |
Peníze jsou převedeny na Váš účet. Velice se omlouvám za nevydařený obchod. Logisticky jsem jej nezvládla. S pozdravem Martina Eliášová | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Andrea L. (andrea81) ID 1601 (upraveno 20. 10. 2016, 9:13) |
Objednala jsem si plavecké brýle. 14.9 jsem dostala email, že balíček je připraven k odeslání po obdržení platby. Peníze jsem ten den poslala. Po deseti dnech jsem paní napsala, že balíček stále nemám, omluvila se že je v nemocnici a do příštího týdne vše vyřídí. Opět nic 8.10 jsem objednávku zrušila a požádala o vrácení peněz. Paní se neozvala, peníze ani balíček nemá. Chápu že se může objednávka zdržet,ale ocenila bych nějakou komunikaci. | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Dana J. (765601) ID 216643 (15. 5. 2015, 15:28) |
Neodpovídáte na mail balíček mi nebyl doručen. Psala jste, že vám ho pošta vrátila poškozený a že vrátíte peníze. Balík jsem platila 20.4. a do dnes peníze nedorazili. ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Martina E. (Tinchen) ID 133389 , mimibazar.cz/martinaeliasova (upraveno 19. 5. 2015, 10:56) |
Dobrý den paní Jiranová, omlouvám se za své pochybení, které nebylo úmyslné. Platba byla provedena. Doklad o převodu částky 107,- Kč byl odeslán na Váš e-mail i e-mail administrátora. Tímto Vám děkuji za připomenutí a vynasnažím se, aby se tato chyba již nikdy neopakovala. S pozdravem Martina Eliášová |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |