Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jaromír V. (Heli) ID 15881

Jaromír V. (Heli) ID 15881
Vanas-nábytek
mimibazar.cz/heli
Oblast: Hodonín
Telefon: 608534349
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20. 5. 2006
Naposledy: 6. 6. 2014, 21:48
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
42308488
DIČ CZ6003271296
HODNOCENÍ 210
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 4 negativních hodnocení
Kateřina V. (prada) ID 54217 (23. 5. 2010, 13:31)
Postel je pěkná, kvalitní, ale přístup a jednání se mi teda nelíbí. Postel přišla bez návodu k montáži, několika šroubků a dřevěných kolíků a to až po několikátém urgování z mojí strany, přitom po objednání mi přišel mail, že do 28 dní mi postel doručí.
ODPOVĚDĚT
Petra F. (bulina) ID 33924 , mimibazar.cz/bulina (25. 9. 2008, 12:08)
Dobrý den,
já se určitě k řadě spokojených zákazníků rozhodně nepřidám!!!!!!!!!! (N) (N)Začátkem srpna jsem si psala o autosedačku,která mimochodem je pořád v nabídce a dostala jsem odpověď,že momentálně nejsou,že přijdou koncem měsíce,aťse ozvu.Konec měsíce opět nic a že začátek září.Potom přišel mejl,ať zašlu peníze a že napíšou hned jak sedačku pošlou..Ano mejl přišel,že peníze jsou na účtě a že o odeslání budou informovat.Když se nic nedělo přes týden,tak jsem opět psala,kdy sedačka dorazí,že je to akutní,že ji potřebuji do konce měsíce,neboť vajíčko musím vrátit.A odpověď z jejich strany byla ta:BOHUŽEL SEDAČKY NEJSOU SKLADEM,ZKUSTE SE OBRÁTIT NA JINÉHO DODAVATELE!Tak to už mi polil studený pot 8o| a píšu,že velice ráda se obrátim,ale že sedačka je zaplacená,takže doufám,že peníze vrátí.Ujistili mě ,že ano.Tak a dnes jsou zaplať pánbůh na účtě,to jediný dodrželi,ale už jsem po výmluvách se sedačkou viděla vše černě a při předs¨tavě jak budu tohle řešit dál mi bylo špatně (comp)
VARUJI OSTATNÍ a doufám,že si přečtou napřed hodnocení,než něco koupí a ne jako já,přečetla jsem si nespolehlivost tohoto pána až pozdě!
Vás NIKOMU NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N)
Velké zklamání z mé strany :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Marcela S. (fryda) ID 50456 , mimibazar.cz/fryda (11. 4. 2008, 12:18)
Milé maminky :-|
bohužel já na pana Jaromíra chválu vznášet nemohu a ani nebudu. Objednala jsem si u něj kočárek Magic 3, sliboval, sliboval a sliboval. Řekl mi několikrát že zavolá a neozval se. Vždycky jsem musela volat já jemu. No to bych ještě přežila, ovšem když asi po 4-5 telefonátech kdy stále nevěděl, jestli pro nás kočárek má nebo ne řekl, že má a že si pro něj můžeme přijet, tak jsem se ještě utvrdila že ne že přijedeme a on ho mít nebude. Odpověděl že má. Jela jsem tedy na dohodnuté místo asi 30km a víte co?Neměl ho (6) (6) (6) Nebyl ani na tolik schopný a čestný, aby mi to zavolal, pořád se jen oháněl tím, že mu ho do faktury červený napsali a nakonec nedali. Ale přece jít a podívat se na krabice kde je velkým písmem jako kráva napsaná barva kočárku to přece je to nejmenší ne???? Navíc mi nebyl schopný ani říct kdy další kočárky budou a jen se vymlouval (N) (N) (N) (N). Tvrdil že nejsou ale my ho sehnali od jiné prodávající na MMB během dvou dnů a už ho máme i doma. Tak co si pán myslí??? (N) (N)Že jsem tak hloupá???? Komunikace byla vynucována jen z mojí strany a měla jsem až pocit že pána obtěžuji 8o| 8o| 8o| no myslíte že tohle je normální?????? Takže tady si už nikdy nic nekoupím (N) (N) (N) (N) je mi smutno z takového přístupu :-@ale raději nebudu mít nic než se takhle za své peníze doprošovat o obchod. (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Karin S. (Kanky) ID 85341 (21. 12. 2007, 14:00)
Pejska jsem sehnala (tudledudle),i když jste mi psal,že to bude problém. s vaším přístupem jsem velmi nespokojená. (N) během 14 dnů jste mi nemohl dát včas vědět,že pejsek není a nasliboval jak ho hned pošlete. (6) v žádném případě Vás nedoporučuji. právě naopak. Prý od začátku prosince se ví,že pejsek nebude. tak poděkujte dodavateli, ale kazí Vám jméno, i když jak to opravdu bylo :-S
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu