Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Hanka Ch. (Mourinka) ID 17016

Hanka Ch. (Mourinka) ID 17016
mimibazar.cz/mourinka
Oblast: Praha - západ
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 12. 6. 2006
Naposledy: 2. 3. 2024, 12:49
Aktualizace: 7. 1. 2019, 12:48
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 233
VŠECHNY FOTOGRAFIE 192
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 1
RECEPTY 10
NÁVODY 1
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 1 negativních hodnocení
Markéta J. (....Markéta....) ID 14144 , mimibazar.cz/marketajezkova (6. 12. 2007, 12:30)
Tento obchod rozhodně nedoporučuji . (N)Objednávala jsem matrace prostřednictvím MMB v pátek, v úterý jsem objednávku přes vzkazy urgovala - opět žádná odezva. Dnes jsem se optala prostřednictvím e-mailu jak to vypadá s mou objednávkou a po telefonickém rozhovoru s p. Ježkem jsem znechucena - nepříjemné arogantní jednání a ve finále jsem toho, že mají reklamu na MMB ale nevyřizují objednávky vinna já.
To si radši připlatím jinde. (N)

Za mě již nikdy více, nemám potřebu si nechat téměř nadávat. (N) (N) (N) (N) (N)


(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
K hodnocení paní Hanky víše.
Na našich stránkách je uvedeno, že odpovídáme maximálně do druhého pracovního dne a pokud nikdo neodpovídá, ať zákazník zavolá a my mu cenu hovoru odečteme od ceny zboží, protože 15% E-mailu k nám vůbec nedojde, třeba proto, že zákazník má zavirovaný počitač. Po trpělivém vysvětlování, že k nám její objednávka nepřišla, nás začala peskovat, jako bychom byli malé děti, jakto, že matrace nejsou hotové, že nemá na čem spát. Byla velmi nepřijemná, tak jsem s pozdravem SBOHEM ukončil hovor. Všechny hovory si nahráváme, takže víme o čem to bylo. Takové zakazníky opravdu nechceme.
Tato paní si objednala matrace a neuvedla ani jake vlastně chce t.j. pěnové, pružinové apod., neuvedla také ceny matrací a cenu za doručení, jak to požadujeme na našich stránkách http://www.aaanabytek.cz v sekci Jak NAKUPOVAT. A neumí zřejmě ani číst protože preferujeme objednávky právě E-mailem. Objednávka Vám nebyla potvrzena, tudíž nás paní Hanko nepeskujte. Proč píšete: nemám potřebu si nechat téměř nadávat. To přece znamená že vám nikdo nenadával.
(N) (N) (N)
Zde je jeji objednavka:
Dobrý den paní Markéto, chtěla bych u Vás objednat 3 ks matrací - a to o rozměrech 200x90x15 cm - 2 kusy a 200x90x10 cm - 1 kus.
V podmínkách prodeje máte, že preferujete písemnou objednávku, ne e-mailem, tak prosím o adresu, kam mám písemnou objednávku poslat, aby nám matrace stačily včas dorazit.
Děkuji a přeji hezký den
Adresa.
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Hanka C. (Mourinka) ID 17016 , mimibazar.cz/mourinka (6. 12. 2007, 13:01)
Vím, že je hloupé si takto dopisovat v hodnocení, ale nedá mi to, abych se neohradila. Požádala jsem při telefonickém rozhovoru pana Ježka, aby se podíval na MMB, zdali tam objednávka je, protože jich část prostě na e-mail nedorazí, na to on se na mě utrhl, že se nepodívá, pak teprve začal s tím, že není v kanceláři.
Ale za to, že mají obchůdek na MMB a nedívají se do nabídek ke koupi, za to já opravdu nemůžu a myslím si, že rozhořčená jsem byla naprosto oprávněně. A nikoho jsem, pane Ježku, nepeskovala - jen jsem Vás upozornila, že jsem psala přes MMB, a že byste si mohli kontrolovat objednávky zde. Objednávku jsem posílala s dostatečným časovým předstihem právě proto, abychom doladili event. nesrovnalosti.
Navíc jsem Vám odpovídala u inzerátu na konkrétní matraci.
ODPOVĚDĚT
Markéta J. (....Markéta....) ID 14144 , mimibazar.cz/marketajezkova (6. 12. 2007, 19:20)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Objednavka má mít své náležitosti aby nedošlo k omylu. Jde o Vase peníze. Pokud tedy není napsaná tak jak má být, není platná. Ano objednávka napsaná na MMB a napsaná halabala opravdu není platná. Objednávka musí přijít do naší E-mailové pošty, protože E-mail obsahuje idetifikaci počítače ze kterého je vyslán a to je jako kdyby jste předložila občanský průkaz. Naši zákazníci nemusí platit objednané zboží předem právě kvůli této identifikaci zákazníka. Jak i Vy pišete jednala jste s námi rozhořčeně a přitom my jsme o Vaší objednávce nevěděli. Zvednu telefon a rozhořčeně na mě spustí zákazník se kterym jsem nikdy nejednal. Jak by jste se zachovala Vy? Ježek. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Hanka C. (Mourinka) ID 17016 , mimibazar.cz/mourinka (7. 12. 2007, 10:06)
Slušně, o obchod šlo Vám a já se u Vás chystala nakupovat i dál. Bohužel když nejste schopni podat nápomocnou ruku, tak je mi líto...
A mimochodem je zvláštní, že se mi pí. Ježková ozvala po urgenci na objednávku z MMB - z toho jasně vyplývá, že Vás objednávky zaslané pořes MMB moc nezajímají - zajímavá zkušenost.
ODPOVĚDĚT
Markéta J. (....Markéta....) ID 14144 , mimibazar.cz/marketajezkova (7. 12. 2007, 22:59)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Kdyby jste nenanapsala na nás negativní hodnocení, vůbec bych nereagoval. Méně objednávek ted pocítíte určitě i Vy. Jezek. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Hanka C. (Mourinka) ID 17016 , mimibazar.cz/mourinka (11. 12. 2007, 9:17)
Pane Ježku, to se musíte snižovat k vyhrožování ? (N)
To snad ani nemyslíte vážně.
Hanka
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu