Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Gabriela V. (liborek) ID 17703

Gabriela V. (liborek) ID 17703
mimibazar.cz/liborek
Oblast: Kyjov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 30. 6. 2006
Naposledy: 28. 9. 2021, 10:06
Aktualizace: 6. 7. 2021, 12:26
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 629
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1090
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 1 negativních hodnocení
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 278572 (26. 1. 2011, 22:12)
Tak jak se píše již v mém Vami zmiňovaném mailu.... Stříšku jste měla jít reklamovat na poštu, také mám nafoceno, že jsem posílala v pořádku... A že jste tam nezašla a jen tak se chtěla zbavit problému kvůli Vaší lenosti, to opravdu není můj problém,takhle jako Vy by to mohl dělat každý,takže kvůli takovým nakupujícím jako jste Vy, je lepší rovnou zboží hodit do koše....
ODPOVĚDĚT
Gabriela V. (liborek) ID 17703 (27. 1. 2011, 8:47)
Narazila jsem na podvodnici a lhářku pěkně vyčůranou a prolhanou,mám všechny emaile uložené,také mám trošku jiné hodnocení než je u vás :-) a za tu dobu co jsem na MMB se mi ještě nic takového nestalo,všechno je jednou poprvé.Jsem - 964,-kč Nejsem člověk kterej se zbavuje problémů u vás je problém to že jste poslala zmetek : ulomenou a děravou stříšku kterou já hodím do toho koše jak píšete.
ODPOVĚDĚT
Gabriela V. (liborek) ID 17703 (upraveno 27. 1. 2011, 9:12)
Stojím si za tím že pošta za to určitě nemůže,kdyby mohla opakuji našla bych úlomky a díru udělal kdo poštovní doručovatel :-$ :-( to určitě ne
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 278572 (28. 1. 2011, 12:59)
K prvnímu vyjádření: Záleží jak umíte jednat, pokud má pošta ve svém reklamačním řádu uvedenou lhůtu 2 dny,tak to jsou prostě 2 dny. A když to mám celé uzavřít,tak nevidím důvod, proč bych asi někomu posílala vadnou střechu? Asi v domění, že si toho třeba paní Gábina nevšimne?? To je docela blbost a paní Gábina se nezachovala FÉR v tom, že si prostě řekla: no jo,tak možná že to pošta poškodila,ale co mě to má zajímat, prostě to pošlu zpátky a mám vyřešeno.
ODPOVĚDĚT
Hanka M. (Hanka 5) ID 296960 (28. 1. 2011, 17:34)
myslím, že to víte akorát vy, jak to skutečně bylo. Ale po tom co jsem měla možnost vidět, tomu moc nevěřím :-(, jelikož by do balíku musel vběhnout ještě poštovní skřítek a ten ulomený a chybějící kousek asi spapkat. Nemá cenu to dál řešit, všichni sbíráme zkušenosti :-(. Přeji spoustu spokojených zákazníků jako má paní Gabina :-))
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 278572 (28. 1. 2011, 22:02)
Je jasné, že kamarádky si vždy pomohou že?

Nicméně Vám děkuji za přání (Y)
ODPOVĚDĚT
Hanka M. (Hanka 5) ID 296960 (29. 1. 2011, 9:31)
Když člověk vidí nepravdu, neměl by si to nechávat pro sebe. Jen mě mrzí, že jsem jí nijak pomoct bohužel nemohla :-(, kdyby to bylo možné, určitě to udělám. Bohužel je pořád -1000,- kč a se špatnou zkušeností a s tím nic neuděláme už nikdo. Navíc pokud nastudujete obchodní podmínky pošty, naprosto vyvrátí to co jste vy tvrdila. Tohle je již uzavřená věc, mějte se hezky a hezký den přeji.
ODPOVĚDĚT
Hanka M. (Hanka 5) ID 296960 (27. 1. 2011, 9:31)
Dobrý den, nerada se vměšuji do vaší rozepře, ale na obranu paní Gábiny musím říct, že jsme byly pro balík na poště spolu a ten opravdu nejevil absolutně žádné poškození. Takže nevím co bych zpětě poště tvrdila. Má zkušenost s poštou je taková, že pokud nereklamuji poškozený balík přímo na poště (což nebyl), tak je to nezajímá, navíc nebylo označeno křehké, tak to už je naprosto pase.
ODPOVĚDĚT
Hanka M. (Hanka 5) ID 296960 (27. 1. 2011, 9:36)
Také nevím, proč jste nechlala paní Gábinu posílat balík zpět, když jste věděla již dopředu, že balík navyzvednete a tím jí způsobila další škodu na poštovném. Není se tedy čemu divit, že se zlobí. Tohle není bohužel známka slušného a čestného chování, to se zase nezlobte vy :-S :-S :-S.
ODPOVĚDĚT
Gabriela V. (liborek) ID 17703 (30. 1. 2011, 16:57)
Tohle jste mi napsala mailem:

Vady nejsou žádné, potah je úplně v pořádku i stříška,ale nákupní košík k tomu není,ten se většinou prodává s konstrukcí. Konstrukci mám také,akorát ji prodávám na internetu s hlubokou korbičkou.

Ještě mě napadlo jedna věc, ale prosím neberte to tak, že se snažím z něčeho vykroutit, pokud mi pošlete potah zpět,tak to beru,vrátím Vám peníze. Ale jen mě ještě napadlo: Myslíte, že se dá ta střecha opravit?
ODPOVĚDĚT
Gabriela V. (liborek) ID 17703 (30. 1. 2011, 16:58)
Nevím ve kterém místě je ten úchyt zlomený ani kde je ta díra co jste psala,neumím si to představit. Kdybyste si chtěla potah a střechu nechat a dala byste si to třeba spravit,tak bych Vám vrátila peníze třeba za tu opravdu, nebo bychom se nějak mohly domluvit, je to na Vás.

Jasně promyslete to nebo třeba pozjišťujte jestli by byl schopen to někdo spravit a za kolik a ještě se domluvíme.
ODPOVĚDĚT
Gabriela V. (liborek) ID 17703 (30. 1. 2011, 16:58)
Pokud máte čisté svědomí! Vložte na MMB vaše fotky potahu bez vad! Napsala jste mi, že je máte.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu