Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288
|
Oblast: Praha - východ |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 25. 3. 2009 |
Naposledy: 2. 8. 2024, 8:57
|
|
|
|
|
Jitka L. (Levka)
ID 318715
(30. 9. 2010, 13:10)
|
Dobrý den,zakoupila jsem zde šatičky pro princeznu.Kvalita strašná!Zdobící krajky volně plandající,řádně nepřišité,ozdobné korálky uvolněné držící na dobré slovo,z šatiček lezly nitě 10cm dlouhé.Bylo mi nabídnuto vrácení zboží podle pravidel,ale já chci upozornit na kvalitu,ne vždy co je hezky nafocené je kvalitní v realitě.Kdybych si chtěla koupit takovouto kvalitu,mohla bych jít k wietnamcům,kteří si již dnes na ni dávají větší pozor.Jednalo se |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123)
ID 210288
(upraveno 6. 10. 2010, 16:40)
|
Paní Jitka kupovala šaty jako neregistrovaná a jen kvůli tomu, aby mi napsala negativní hodnocení, si udělala registraci! To je neuvěřitelné! Nabídla jsem jí, když je nespokojená, at mi šaty pošle zpět, uhradím jí cenu šatiček a to včetně poštovného, to byla moje povinnost a dle pravidel jsem tak učinila. Opakovaně byla paní Jitka vyzvána k vrácení šatů, bez odpovědi a poté přestala zcela komunikovat. Šaty si nechala a nyní po více jak měsíci !!! toto hodnocení. Naprosto nekorektní přístup !!! Paní Jitka odmítla věc řešit, na vzkazy neodpovídala a nyní si stěžuje. Negativní hodnocení se uděluje za špatný přístup prodávajícího - pokud nekomunikuje, nenabídne řešení atd., to není tento případ a toto hodnocení je neoprávněné !!!! K dohodě skutečně nedošlo- ale ze strany paní Jitky. Mimochodem - s kvalitou šatů silně přeháníte, váš popis šatů vypadá hrůzostrašně a k realitě má daleko. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka L. (Levka)
ID 318715
(2. 10. 2010, 20:14)
|
Dobrý den,věřte že s kvalitou vůbec nepřeháním,takto jsem Vám popsala i v reklamačním emajlu.To ,že jsem neodpověděla na Vaši opakovanou výzvu je jen proto,že jsem Vám jasně napsala,že si neobjednávám zboží,abych jej vracela.Každý obchodník má být natolik korektní a posílat věci kvalitní,obzvláště jsou li nové!Pokud to tak není,potom se stává,že si to lidi nenechaj líbit a ozvou se a varují další kupující.A to,že napíši negativní hodnocení jsem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123)
ID 210288
(upraveno 3. 10. 2010, 16:36)
|
Vážená paní Jitko, vy jste, řekněme - zvláštní. Vy jste nespokojena se zbožím a odmítnete ho vrátit ? To znamená, že takto nastálé situace řešíte pouze stížnostmi !!!, i když máte jinou možnost, přijatelnější, ale vám se to prostě nechce řešit a tak ani neodpovídáte na vzkazy? Nevím, jak to nazvat....... A co, že si nenecháte líbit a před čím varujete ? Když vám nabídnu vrácení zboží včetně poštovného a vy mi na to ani neodpovíte? Nejspíše bych vás měla ohodnotit jako nakupujícího, ale nebudu se snižovat k této úrovni. S pozdravem, Lenka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jitka L. (Levka)
ID 318715
(5. 10. 2010, 9:47)
|
Viděla jsem ,že si již někdo pravděpodobně objednal tytéž šatičky v bílém provedení.Přeji tomuto zákazníkovi,aby byl spokojený a nebyl zklamaný jako já!Tímto s Vámi absolutně končím,neboť Vy nemáte v sobě špetku slušnosti a chápavosti,když nechápete,co znamená když Vám napíši důvody,proč zboží nevrátim a stále omýláte totéž dokola! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123)
ID 210288
(upraveno 5. 10. 2010, 18:14)
|
Vážená paní Jitko, na rozdíl od vás jsem velmi slušná již od začátku a vaše arogantní maily nebudu raději komentovat. Podle vás nejsem dost slušná, když nechápu vaše důvody pro nevrácení zboží? Trochu pokřivená logika o slušném chování. Už sem raději nic nepište, nyní po měsíci je tato diskuze zbytečná a bezpředmětná. Je mi naprosto jasné, proč jste šaty nevrátila. Jsou totiž pěkné, sama jste to v prvním mailu psala !!!!!, ale vy jste za ně chtěla část peněz poslat zpět - slevu, ale já vám navrhla "pouze" vrácení zboží. Vy jste odmítla věc řešit, přestala komunikovat a tím to končí. Tečka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123)
ID 210288
(upraveno 20. 10. 2010, 16:21)
|
Takže ráda bych uzavřela toto hodnocení. Paní Jitka si objedná šaty. Je nespokojená. Nabídnu jí vrácení zboží včetně poštovného. Po nějaké době a opakovaných výzvách z mé strany přestává komunikovat, neodpovídá. Po měsíci mlčení se paní Jitce rozleží v hlavě , že by měla můj správný postup ohodnotit a napíše toto hodnocení. Zboží nevrátila, protože ho prostě nevrátila a já se nechovám dost slušně, protože ji nechápu. Skutečně skvělé !!! |
ODPOVĚDĚT
|