Michaela F. (Barevné šití) ID 219028
Martin Finda
|
|
mimibazar.cz/Barevnesiti
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Dačice |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 6. 5. 2009 |
Naposledy: 28. 12. 2015, 12:28
|
Aktualizace: 8. 12. 2015, 17:33
|
|
|
|
Celkem: 35 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|
|
Klára S. (klarakofi)
ID 115157
(29. 11. 2015, 20:56)
|
obchod nedoporučuji. je nabízeno zboží, které není skladem a poté není objednávka úplná, odeslala jsem peníze za kompletní objednávku a až poté mi prodejce sdělil, že některé látky nemá a dosud (více jak měsíc) mi dluží peníze za nedodané zboží!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Magda M. (magdarvik)
ID 485193
(6. 10. 2015, 8:48)
|
Dobrý den, 15.7. jsem si zakoupila povlečení, odeslala peníze a stále mi nebylo nic posláno, ani povlečení ani peníze..Třikrát jsem psala, třikrát mi odpověděli, že odesílají a stále nic..Prosím tedy o vrácení peněz. Psala jsem to i na email. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Radmila H. (Radmilka87)
ID 323819
(27. 9. 2015, 9:28)
|
Dobrý den, dne 13.7. 2015 jsem zaslala peníze. Do dnešního dne jsem neobdržela zboží ani vrácenou platbu, i když jsem o ní žádala. Buď absolutně ignorují maily nebo píšou lživé informace , že se zboží bude odesílat. Ještě jsem se s takovým jednáním nesetkala. Doporučuji od tohoto prodejce nic nekupovat!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Katarína K. (katkazmi)
ID 124296
, mimibazar.cz/katkazmi
(4. 9. 2015, 8:29)
|
takže znovu ,p.Findo chci vrátit peníze ,napsali jste že nemáte problém a peníze v týdnu pošlete ale stále nic!!!!!!budte tak laskavý a platbu provedtě okamžite,vždyt jde o Vaše podnikání,sobě děláte špatnou reklamu |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie C. (lucie chl.)
ID 454486
(4. 9. 2015, 22:31)
|
taky čekám a nic. Ovšem mně už ani neodpovídají na emaily. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(10. 9. 2015, 8:23)
|
Již je vše vyřešeno, zdravotní důvody jsou už v pořádku a fungujeme. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Katarína K. (katkazmi)
ID 124296
, mimibazar.cz/katkazmi
(9. 9. 2015, 11:03)
|
....peníze konečne vrácené, od Vás už ani špendlík |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(10. 9. 2015, 8:24)
|
Již je vše vyřešeno, nevyřešené zakázky, vrácené platby. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie C. (lucie chl.)
ID 454486
(1. 9. 2015, 20:33)
|
Bohužel tedy nemohu napsat pozitivní hodnocení. 15.7. jsem zaplatila za kapsáře a ty stále nikde. Jen my vždy napíšete že další den napíšete kdy už. Nicmeně pokud vás neurguji tak stejně ani nenapíšete. Proto žádám o vracení peněz, učet jsem uvedla v emailu. Moc mně to mrzí synové se na kapsáře těšili ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka V. (bája30)
ID 396003
(upraveno 27. 8. 2015, 8:01)
|
tak bohužel jsem na tom stejně jako ostatní, záloha uhrazená déle než měsíc, komunikace žádná a jen sliby... dokážu pochopit,že máte zdravotní potíže, ale proč nadála příjímáte objednávky nějak pochopit nechci!!!! Prosím o okamžité vrácení zálohy!!!! Pokud tak neučiníte do konce týdne budu tuto situaci řešit jinak a myslím, že se přidá více maminek.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Katarína K. (katkazmi)
ID 124296
, mimibazar.cz/katkazmi
(upraveno 25. 8. 2015, 14:35)
|
Tak snád mi odpíšete ,ked napíšem sem,6.8 ste somnou naposledy komunikovali a dušovali sa že koncom buducého týždna kapsáře pošlete,dnes je 21.8 a ja nič nemám, už som Vám posielala 2 dotazy a nič,tak slušnost je aspon odpísat !! Možete mi prosím zdelit kedy mi ich pošlete?? Kedže predávajúca nemá ani len snahu mi odpísat mením hodnotenie na negativne a prosím všetky maminky ,kt. pani dlží nech sa mi ozvú ,podnikneme patričné kroky díky , |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(26. 8. 2015, 9:44)
|
Dobrý den, omlouváme se manželka nestíhá, ze zdravotních důvodů, kopii zprávy z nemocnice jste dostala do emailu, večer nebo zítra Vám napíšu jak je na tom. Děkuji, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Katarína K. (katkazmi)
ID 124296
, mimibazar.cz/katkazmi
(upraveno 27. 8. 2015, 12:50)
|
Vážený p.Finda,to že ste mi poslali nejaku správu z nemocnici neberiem v potaz, to dnes dokáže na pc urobit aj moj 8 ročný syn, ja som bola tiež vážne chorá a tiež som podnikala ,ale všetky moje závazky manžel okamžite srovnal/ mysleno všetky financie boli vrátené / a nikomu som nič nedlžela,nikoho nevodila za nos!!! Ja som Vám v emailu jasne napísala ,že pokial nebudú kapsáře do štvrtka rána u mna podnikám patričné kroky |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana J. (hannanovak)
ID 313485
(3. 4. 2015, 11:11)
|
Nabízení zboží,které není skladem,následné dělání mrtvého brouka,poté lhaní a opět mrtvý brouk.Víc to nebudeme rozmazávat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(3. 4. 2015, 12:25)
|
Levnější zboží neseženete a to, že dojdou skladové zásoby se stává. Obchodujeme s velkýma společnostma a to, že na každý email neodpoví se stává bohužel i jim. Některý zákazník vyžaduje 150% péči. Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana J. (hannanovak)
ID 313485
(3. 4. 2015, 21:11)
|
Nenuťte mě sem zkopírovat všechny maily! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Klára N. (Klárra)
ID 218065
(1. 6. 2015, 13:58)
|
bohuzel take marne cekam na odpoved a zaplaceny kapsar.Zkousela jsem kontaktovat jeste nekolika emaily jeste ,nez jsem pridala neg. hodnoceni,ale bohuzel bez odezvy. Naposledy 13.5. jsem obdrzela email,ze kapsar odesilaji max. v pondeli...dnes nemam ani kapsar ani odpoved.Snad aspon zde zareagujete |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana C. (Fuchtlinka)
ID 70805
(10. 11. 2014, 13:19)
|
Tak jsem se kvůli Vám málem pohádala s kamarádkou, která objednávala a platila najednou 2 své a 1 můj kapsář... říkala jsem si - platila v září, zboží by už dávno měla mít... Ale to není její, ale Vaše vina! Ona zaplatila a Vám přijde normální, že čekáme na kapsáře už 8 !!!!!! týdnů????? Na MMB nakupuji už několik let, ale Vy jste moje nejhorší zkušenost.... zklamání.... Nemůžu jinak, než |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra V. (safarikovap)
ID 50021
(10. 11. 2014, 13:35)
|
Bohužel je nás víc, co nedostali svoje zboží Už jsem to vzdala a zažádala o vrácení platby, protože nevěřím, že dojde k nápravě během tohoto týdne |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana C. (Fuchtlinka)
ID 70805
(10. 11. 2014, 13:39)
|
Je škoda těch negativních hodnocení... ale 8 týdnů - to je prostě nemyslitelné... Ještě počkám, jestli se tedy kamarádce někdo ozve a s čím... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Petra V. (safarikovap)
ID 50021
(10. 11. 2014, 13:42)
|
8 týdnů je mazec - i když: on by asi nebyl problém počkat, ale to bude se musel někdo aspoň ozvat, kde je problém. O zdravotních problémech pí Findové vím, ale kdybych prodávajícího neurgovala a ten nesliboval a nesliboval, tak vím prd - sám od sebe se nikdo neozval. Já jsem měla kapsář jako dárek a do narozenin jsem ho nedostala, ačkoliv jsem ho objednávala s předstihem. Za mě tedy taky palec |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(10. 11. 2014, 14:29)
|
Dobrý den, chápu, zakázky došíváme, jen nestíhame informovat, jelikož je toho dost, ale všichni trpělivý se zbožího dočkají a netrpělivím vracíme peníze. Děkuji všem rozumním lidem, že se toto může stát, jsme lidi. Děkuji, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana C. (Fuchtlinka)
ID 70805
(10. 11. 2014, 14:39)
|
Zdá se Vám snad 8-týdenní trpělivost málo?! Ráda bych tedy věděla, v jaké fázi jsou 3 kapsáře, objednávala a platila Simona Lačíková. Díky za odpověď... S ní jste nekomunikovali, tady snad odpovíte .... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra V. (safarikovap)
ID 50021
(8. 11. 2014, 15:59)
|
Moje první negativní hodnocení prodávajícímu za x let fungování na MMB Dne 6. 10. jsem provedla úhradu za kapsář - ačkoliv jsem četla předchozí negativní hodnocení, doufala jsem, že všechno klapne, bohužel... Dvakrát jsem urgovala zaslání balíčku, dvakrát z Vaší strany příslib, že vše bude v pořádku (naposledy 1. 11. s tím, že do 7. 11. mám balíček doma, což se nestalo) Dokážu pochopit zdravotní problémy, ale už ne to, že ani ze slušnosti nenapíšete "zase jsme to nestihli, nezlobte se". NEDOPORUČUJI! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(10. 11. 2014, 9:59)
|
Dobrý den, chápu, zakázky došíváme, jen nestíhame informovat, jelikož je toho dost, ale všichni trpělivý se zbožího dočkají a netrpělivím vracíme peníze. Děkuji všem rozumním lidem, že se toto může stát, jsme lidi. Děkuji, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Petra V. (safarikovap)
ID 50021
(10. 11. 2014, 11:51)
|
Nezlobte se, ale nedělejte tady ze mě hysterickou zákaznici, která není ochotná čekat...Kapsář jsem objednávala s dostatečným časovým předstihem - 6. 10. Když už jsem věděla, že bude problém, urgovala jsem Vás 1. 11., protože synovi narozeniny jsme slavili následující víkend - ujistil jste mě, že do 7. 11. bude balíček doma. A teď mně do mailu píšete, že můj kapsář se bude TEPRVE šít tento týden, aniž byste měl tolik elementární slušnosti napsat jed |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Petra V. (safarikovap)
ID 50021
(10. 11. 2014, 11:56)
|
Vy jste během "výpadku" Vaší manželky neměl vůbec přijímat další zakázky a hlavně vybírat platby - potom by na Vaši adresu nebylo tolik stížností a urgencí, viz. předcházející hodnocení říjen/listopad. Kapsář je mi už k ničemu - objednám od spolehlivějšího prodávajícího. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Petra V. (safarikovap)
ID 50021
(10. 11. 2014, 13:34)
|
noduše - zase jsme to nestihli, do narozenin balíček nečekejte...Vy máte moje peníze, já nemám v ruce nic a mám právo na to, být netrpělivá... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 237679
(22. 10. 2014, 16:31)
|
Bohužel, paní nereaguje již delší dobu..viz můj jiný vzkaz na hodnocení zde níže...Objednávku mám zaplacenou. Jelikož prodejce disponuje s platbami zákazníků,měla by se ta situace řešit- ona nebo její manžel by ji měli řešit už! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(24. 10. 2014, 8:22)
|
Dobrý den, již jsem zmiňoval, manželka bohužel onemocněla a byla v nemocnici. Situaci řeším a jsem na emailu. Zásilku stihneme doručit dle dohody. Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 237679
(29. 10. 2014, 11:07)
|
Já ale už pomalu rodím!! Tak honem honem, nyní do pátku ji čekám už opravdu ano! ALENA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka S. (roler10)
ID 193619
, mimibazar.cz/roler10
(31. 7. 2014, 9:55)
|
Dobrý den, od 22.7. máte u mě objednané látky samozřejmě stále nezaplacené.Na emaily ani vzkazy zaslané přes MMB nereagujete-tak třeba budete po hodnocení. Výrobky máte pěkné,ale ta komunikace a stálé čekání hrůza. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(31. 7. 2014, 11:34)
|
Dobrý den. Omlouvám se, ale spěchala jsem a hned ten den se mi ozvala jiná prodávající - pak jsme řešili s manželem závažné rodinné problémy a střídáme se i na mailu. Naše chyba, manžel v práci mail otevřel a já si jej už nevšimla, ale dle podmínek máte, když nepřijde platba do 5 dnů, objednávka je zrušena. Přesto se omlouvám. S pozdravem MF |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka S. (roler10)
ID 193619
, mimibazar.cz/roler10
(31. 7. 2014, 11:52)
|
Sama jste mi napsala: Prosím, můžete poslat co nejdříve? Spěchám moc O platbu se nemusíte bát. Jsem inzerentem na MMB jako vy. Večer bych poslala hned potvrzení. Chcete tedy objednávku stornovat? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(31. 7. 2014, 21:13)
|
Pokud máte střižené, vezmu ji tedy. Ráno posílám. Děkuji a ješte jednou se omlouvám. M |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika D. (mondu)
ID 240215
, mimibazar.cz/mondu
(3. 1. 2014, 17:49)
|
Je to již měsíc, co jsem paní poslala peníze za kapsář a dodnes nic nepřišlo. Už nereaguje ani na e-maily. Jen doufám, že má v sobě tolik slušnosti, že pokud není schopná mi kapsář zaslat, vrátí aspoň peníze. Nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ilona S. (GINA)
ID 9612
, mimibazar.cz/gina
(10. 12. 2013, 18:28)
|
Paní Michaelo,píšu jménem neregistrované kamarádky Ivy Schneiderové,která u Vás již před měsícem objednala a zaplatila kapsář.Přidává se tímto k dalším nespokojeným maminkám.Na dotazy také nereagujete a balíček ani peníze zpět nemá.Bude tedy muset svoji nespokojenost řešit jinou cestou. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(10. 12. 2013, 20:24)
|
Dobrý den, omlouváme se nestíháme a do toho ještě jiné problémy. Všechny zakázky vyřešíme, zítra Vám napíšu jak jsme na tom, nyní to nemám při ruce. Prostě vánoce nestího pošta a další firmy. Paní uváděla do vánoc, že stačí !!! Děkuji za pochopenáí, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
ANNA K. (IKAR)
ID 69782
, mimibazar.cz/ikar
(10. 12. 2013, 20:29)
|
Míšo chápu,že nestíháte,ale proč jste mi psala do mailu,že mi látku odešlete po připsání platby.Já spím 4 hodiny denně,abych vše zvládla,kdyby jste mi napsala,že nestíháte,tak to beru a pochopím to a objednala bych jinde,takhle musím psát svým zákazníkům a vše vysvětlovat. Psala jsem už 3 maily i sms a nereagujete .Já potřebuji vyrobit a vše odeslat,ještě jsem se Vás v mailu ptala,kdy mi to budete moct odeslat |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana M. (Smudlicek)
ID 192301
(10. 12. 2013, 0:30)
|
Dobrý den, peníze jsem převedla na Váš účet 4.11. a stále ještě čekám na kapsář. Při objednávání jste psali termín dodání 2 týdny, ale ani 21 dní jak máte uvedeno v podmínkách prodeje jste nedodrželi. Mám ještě čekat na kapsář nebo mi vrátíte peníze??? Prosím o zprávu. Zuzana Mizerová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(10. 12. 2013, 20:24)
|
Dobrý den, omlouváme se nestíháme a do toho ještě jiné problémy. Všechny zakázky vyřešíme, zítra Vám napíšu jak jsme na tom, nyní to nemám při ruce. Prostě vánoce nestího pošta a další firmy. Děkuji za pochopenáí, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
ZUZANA H. (BOBUSATKO)
ID 152351
(10. 12. 2013, 21:12)
|
Dobře, já chápu, že nestíháte před Vánocema. Ale proč alespoň nekomunikujete? Neopovídáte na mejly? Komunikace je základ každého obchodu! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana M. (Smudlicek)
ID 192301
(13. 12. 2013, 19:34)
|
Dobrý den pane Findo, stále čekám na Vaši zprávu. Mou zakázku jste ještě bohužel nevyřešil a ani jste mi nenapsal jak jste slíbil. Pošta stíhá, od jiných firem mi balíčky dorazily včas. Zuzana Mizerová |
ODPOVĚDĚT
|
|
ZUZANA H. (BOBUSATKO)
ID 152351
(7. 12. 2013, 16:56)
|
Dobrý den, nezlobte se,ale musím touto cestou, protože na moje opakované emaily a zprávy neodpovídáte. I když jste zde přihlášená. 13.11. Vám ode mě přišly peníze na účet a týden jsem čekala na odpověď, že opravdu peníze ode mě dorazily. Říkala jste, že doba dodání kapsáře je DO 3 Týdnů. Dnes je 7, 12. a kapsář stále nemám. A nemám ani odpovědi na mé dotazy, kdy tedy kapsář dojde. Já dokážu pochopit, že toho máte před Vánoci hodně. Ale snad al |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(10. 12. 2013, 20:25)
|
Dobrý den, omlouváme se nestíháme a do toho ještě jiné problémy. Všechny zakázky vyřešíme, zítra Vám napíšu jak jsme na tom, nyní to nemám při ruce. Prostě vánoce nestího pošta a další firmy. Děkuji za pochopenáí, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika S. (Veris123)
ID 406267
(11. 11. 2013, 17:32)
|
Tak kapsář skvělý,ale bohužel ikdyž jsem to namočila do octu látky pustili a zabarvili se ....kdybych vedela že to tak dopadne tak to snad ani neperu takže já jsem zklamaná.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(12. 11. 2013, 13:13)
|
Dobrý den. Do octa nenamáčet a prát na 30tku je to bavlna!!! Proč jste prosím nenapsala a nedohodla se nějakým způsobem??? S pozdravem MF |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(12. 11. 2013, 13:15)
|
U červné látky obzvlášť. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tereza K. (Eymy-li)
ID 491828
, mimibazar.cz/eymy-li
(22. 10. 2013, 9:48)
|
Dobrý den, dnes mi po měsíci dorazilo zboží, komunikace s prodávajícím vázla, měla jsem objednaný set do postele - mantinel, kapsář a povlečení, dnes jsem převzala balík a v něm byl pouze kapsář a mantinel, povlečení chybí, takže prosím o info, jak se tedy domluvíme, pokud přijde zbytek objednaného a zaplaceného zboží obratem, objednávku nezruším. Nemohu se Vám zase dovolat. Děkuji Košťálová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(22. 10. 2013, 10:50)
|
Dobrý den. Byly poslané dva balíčky. Musí dorazit ještě jeden zvláť. Děkuji Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
jana š. (yxyx00)
ID 414727
(21. 12. 2012, 19:23)
|
DOŘEŠENO-----------Tak k nám ani dnes poslední pracovní den před vánocema kapsář nedorazil, tak dáreček pod stromeček bohužel nebude, doufala sem do dneška, že dojde, ale marně. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(21. 12. 2012, 21:06)
|
Nebylo uvedeno jméno ani variabilní symbol - nebylo vůbec možné dohledat platbu. Kdyby bylo aspoň ID jako variabilní symbol - píšeme si o nej vždy. Nebylo. Je nám líto. Dle přání pošleme zboží či platbu zpět. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
jana š. (yxyx00)
ID 414727
(upraveno 22. 12. 2012, 11:41)
|
Dobrý den, zda je platba v pořádku jsem si ověřovala mailem a ještě osobně jsem s Váma pane Findo telefonicky mluvila, tvrdil ste že je platba v pořádku, že jste si platbu zapsal do jiného sešitu, všechny maily od Vás mám uloženy, při platbě jsem uvedla do poznámky své jméno a vše, co jste pořadovali, tak mi netvrdte že jste si nemohli spárovat platbu a proto nemám kapsář!!!!! Zboží si snad mohou objednat i neregistrovaní uživatelé. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana H. (hance84)
ID 461560
(12. 12. 2012, 20:43)
|
DOŘEŠENO--------Také se připojuji k negativnímu hodnocení. Peníze jsem odesílala 29.10. a stále čekám.. Posílala jsem maily na které mi nikdo neodpověděl...tedy až 7.12 se zprávou, že mi zboží bude doručeno na začátku týdne. Už je to dost dlouhá doba a přestává mě to bavit. Pokud zboží nedojde do konce týdne, budu žádat o vrácení peněz!!! |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 35 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|