Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Michaela F. (Barevné šití) ID 219028

Michaela F. (Barevné šití) ID 219028
Martin Finda
mimibazar.cz/Barevnesiti
Bazárek na Slovensku
Oblast: Dačice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 6. 5. 2009
Naposledy: 28. 12. 2015, 12:28
Aktualizace: 8. 12. 2015, 17:33
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
72171073
HODNOCENÍ 714
VŠECHNY FOTOGRAFIE 8
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 35 negativních hodnocení
Celkem: 35 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Klára S. (klarakofi) ID 115157 (29. 11. 2015, 20:56)
obchod nedoporučuji. je nabízeno zboží, které není skladem a poté není objednávka úplná, odeslala jsem peníze za kompletní objednávku a až poté mi prodejce sdělil, že některé látky nemá a dosud (více jak měsíc) mi dluží peníze za nedodané zboží!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Magda M. (magdarvik) ID 485193 (6. 10. 2015, 8:48)
:-S
Dobrý den, 15.7. jsem si zakoupila povlečení, odeslala peníze a stále mi nebylo nic posláno, ani povlečení ani peníze..Třikrát jsem psala, třikrát mi odpověděli, že odesílají a stále nic..Prosím tedy o vrácení peněz.
Psala jsem to i na email. Děkuji 8o|
ODPOVĚDĚT
Radmila H. (Radmilka87) ID 323819 (27. 9. 2015, 9:28)
Dobrý den, dne 13.7. 2015 jsem zaslala peníze. Do dnešního dne jsem neobdržela zboží ani vrácenou platbu, i když jsem o ní žádala. Buď absolutně ignorují maily nebo píšou lživé informace , že se zboží bude odesílat. Ještě jsem se s takovým jednáním nesetkala. Doporučuji od tohoto prodejce nic nekupovat!!!
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (29. 9. 2015, 10:27)
Na email odpovězeno.
ODPOVĚDĚT
Katarína K. (katkazmi) ID 124296 , mimibazar.cz/katkazmi (4. 9. 2015, 8:29)
takže znovu ,p.Findo chci vrátit peníze ,napsali jste že nemáte problém a peníze v týdnu pošlete ale stále nic!!!!!!budte tak laskavý a platbu provedtě okamžite,vždyt jde o Vaše podnikání,sobě děláte špatnou reklamu :-o
ODPOVĚDĚT
Lucie C. (lucie chl.) ID 454486 (4. 9. 2015, 22:31)
taky čekám a nic. Ovšem mně už ani neodpovídají na emaily. :-@
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (10. 9. 2015, 8:23)
Již je vše vyřešeno, zdravotní důvody jsou už v pořádku a fungujeme.
ODPOVĚDĚT
Katarína K. (katkazmi) ID 124296 , mimibazar.cz/katkazmi (9. 9. 2015, 11:03)
....peníze konečne vrácené, od Vás už ani špendlík (N)
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (10. 9. 2015, 8:24)
Již je vše vyřešeno, nevyřešené zakázky, vrácené platby.
ODPOVĚDĚT
Lucie C. (lucie chl.) ID 454486 (1. 9. 2015, 20:33)
Bohužel tedy nemohu napsat pozitivní hodnocení. 15.7. jsem zaplatila za kapsáře a ty stále nikde. Jen my vždy napíšete že další den napíšete kdy už. Nicmeně pokud vás neurguji tak stejně ani nenapíšete. Proto žádám o vracení peněz, učet jsem uvedla v emailu. Moc mně to mrzí synové se na kapsáře těšili ... (N)
ODPOVĚDĚT
Lenka V. (bája30) ID 396003 (upraveno 27. 8. 2015, 8:01)
tak bohužel jsem na tom stejně jako ostatní, záloha uhrazená déle než měsíc, komunikace žádná a jen sliby... dokážu pochopit,že máte zdravotní potíže, ale proč nadála příjímáte objednávky nějak pochopit nechci!!!!
Prosím o okamžité vrácení zálohy!!!! Pokud tak neučiníte do konce týdne budu tuto situaci řešit jinak a myslím, že se přidá více maminek....
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (29. 8. 2015, 9:40)
platba vrácena
ODPOVĚDĚT
Katarína K. (katkazmi) ID 124296 , mimibazar.cz/katkazmi (upraveno 25. 8. 2015, 14:35)
Tak snád mi odpíšete ,ked napíšem sem,6.8 ste somnou naposledy komunikovali a dušovali sa že koncom buducého týždna kapsáře pošlete,dnes je 21.8 a ja nič nemám, už som Vám posielala 2 dotazy a nič,tak slušnost je aspon odpísat !! Možete mi prosím zdelit kedy mi ich pošlete?? Kedže predávajúca nemá ani len snahu mi odpísat mením hodnotenie na negativne a prosím všetky maminky ,kt. pani dlží nech sa mi ozvú ,podnikneme patričné kroky díky ,
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (26. 8. 2015, 9:44)
Dobrý den, omlouváme se manželka nestíhá, ze zdravotních důvodů, kopii zprávy z nemocnice jste dostala do emailu, večer nebo zítra Vám napíšu jak je na tom.


Děkuji, Martin Finda
ODPOVĚDĚT
Katarína K. (katkazmi) ID 124296 , mimibazar.cz/katkazmi (upraveno 27. 8. 2015, 12:50)
Vážený p.Finda,to že ste mi poslali nejaku správu z nemocnici neberiem v potaz, to dnes dokáže na pc urobit aj moj 8 ročný syn, ja som bola tiež vážne chorá a tiež som podnikala ,ale všetky moje závazky manžel okamžite srovnal/ mysleno všetky financie boli vrátené / a nikomu som nič nedlžela,nikoho nevodila za nos!!! Ja som Vám v emailu jasne napísala ,že pokial nebudú kapsáře do štvrtka rána u mna podnikám patričné kroky
ODPOVĚDĚT
Hana J. (hannanovak) ID 313485 (3. 4. 2015, 11:11)
Nabízení zboží,které není skladem,následné dělání mrtvého brouka,poté lhaní a opět mrtvý brouk.Víc to nebudeme rozmazávat.
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (3. 4. 2015, 12:25)
Levnější zboží neseženete a to, že dojdou skladové zásoby se stává. Obchodujeme s velkýma společnostma a to, že na každý email neodpoví se stává bohužel i jim. Některý zákazník vyžaduje 150% péči. Martin Finda
ODPOVĚDĚT
Hana J. (hannanovak) ID 313485 (3. 4. 2015, 21:11)
Nenuťte mě sem zkopírovat všechny maily!
ODPOVĚDĚT
Klára N. (Klárra) ID 218065 (1. 6. 2015, 13:58)
bohuzel take marne cekam na odpoved a zaplaceny kapsar.Zkousela jsem kontaktovat jeste nekolika emaily jeste ,nez jsem pridala neg. hodnoceni,ale bohuzel bez odezvy. Naposledy 13.5. jsem obdrzela email,ze kapsar odesilaji max. v pondeli...dnes nemam ani kapsar ani odpoved.Snad aspon zde zareagujete :(
ODPOVĚDĚT
Jana C. (Fuchtlinka) ID 70805 (10. 11. 2014, 13:19)
(N) Tak jsem se kvůli Vám málem pohádala s kamarádkou, která objednávala a platila najednou 2 své a 1 můj kapsář... říkala jsem si - platila v září, zboží by už dávno měla mít... Ale to není její, ale Vaše vina! Ona zaplatila a Vám přijde normální, že čekáme na kapsáře už 8 !!!!!! týdnů????? Na MMB nakupuji už několik let, ale Vy jste moje nejhorší zkušenost.... zklamání.... Nemůžu jinak, než (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Petra V. (safarikovap) ID 50021 (10. 11. 2014, 13:35)
Bohužel je nás víc, co nedostali svoje zboží +o( Už jsem to vzdala a zažádala o vrácení platby, protože nevěřím, že dojde k nápravě během tohoto týdne :-(
ODPOVĚDĚT
Jana C. (Fuchtlinka) ID 70805 (10. 11. 2014, 13:39)
Je škoda těch negativních hodnocení... ale 8 týdnů - to je prostě nemyslitelné... Ještě počkám, jestli se tedy kamarádce někdo ozve a s čím... :´(
ODPOVĚDĚT
Petra V. (safarikovap) ID 50021 (10. 11. 2014, 13:42)
8 týdnů je mazec - i když: on by asi nebyl problém počkat, ale to bude se musel někdo aspoň ozvat, kde je problém. O zdravotních problémech pí Findové vím, ale kdybych prodávajícího neurgovala a ten nesliboval a nesliboval, tak vím prd - sám od sebe se nikdo neozval. Já jsem měla kapsář jako dárek a do narozenin jsem ho nedostala, ačkoliv jsem ho objednávala s předstihem. Za mě tedy taky palec (N)
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (10. 11. 2014, 14:29)
Dobrý den, chápu, zakázky došíváme, jen nestíhame informovat, jelikož je toho dost, ale všichni trpělivý se zbožího dočkají a netrpělivím vracíme peníze. Děkuji všem rozumním lidem, že se toto může stát, jsme lidi.
Děkuji, Martin Finda
ODPOVĚDĚT
Jana C. (Fuchtlinka) ID 70805 (10. 11. 2014, 14:39)
Zdá se Vám snad 8-týdenní trpělivost málo?! Ráda bych tedy věděla, v jaké fázi jsou 3 kapsáře, objednávala a platila Simona Lačíková. Díky za odpověď... S ní jste nekomunikovali, tady snad odpovíte ....
ODPOVĚDĚT
Petra V. (safarikovap) ID 50021 (8. 11. 2014, 15:59)
Moje první negativní hodnocení prodávajícímu za x let fungování na MMB :-S Dne 6. 10. jsem provedla úhradu za kapsář - ačkoliv jsem četla předchozí negativní hodnocení, doufala jsem, že všechno klapne, bohužel... :-S Dvakrát jsem urgovala zaslání balíčku, dvakrát z Vaší strany příslib, že vše bude v pořádku (naposledy 1. 11. s tím, že do 7. 11. mám balíček doma, což se nestalo) (6) Dokážu pochopit zdravotní problémy, ale už ne to, že ani ze slušnosti nenapíšete "zase jsme to nestihli, nezlobte se". NEDOPORUČUJI!
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (10. 11. 2014, 9:59)
Dobrý den, chápu, zakázky došíváme, jen nestíhame informovat, jelikož je toho dost, ale všichni trpělivý se zbožího dočkají a netrpělivím vracíme peníze. Děkuji všem rozumním lidem, že se toto může stát, jsme lidi.
Děkuji, Martin Finda
ODPOVĚDĚT
Petra V. (safarikovap) ID 50021 (10. 11. 2014, 11:51)
Nezlobte se, ale nedělejte tady ze mě hysterickou zákaznici, která není ochotná čekat...Kapsář jsem objednávala s dostatečným časovým předstihem - 6. 10. Když už jsem věděla, že bude problém, urgovala jsem Vás 1. 11., protože synovi narozeniny jsme slavili následující víkend - ujistil jste mě, že do 7. 11. bude balíček doma. A teď mně do mailu píšete, že můj kapsář se bude TEPRVE šít tento týden, aniž byste měl tolik elementární slušnosti napsat jed
ODPOVĚDĚT
Petra V. (safarikovap) ID 50021 (10. 11. 2014, 11:56)
Vy jste během "výpadku" Vaší manželky neměl vůbec přijímat další zakázky a hlavně vybírat platby - potom by na Vaši adresu nebylo tolik stížností a urgencí, viz. předcházející hodnocení říjen/listopad.
Kapsář je mi už k ničemu - objednám od spolehlivějšího prodávajícího.
ODPOVĚDĚT
Petra V. (safarikovap) ID 50021 (10. 11. 2014, 13:34)
noduše - zase jsme to nestihli, do narozenin balíček nečekejte...Vy máte moje peníze, já nemám v ruce nic a mám právo na to, být netrpělivá...
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 237679 (22. 10. 2014, 16:31)
Bohužel, paní nereaguje již delší dobu..viz můj jiný vzkaz na hodnocení zde níže...Objednávku mám zaplacenou.
Jelikož prodejce disponuje s platbami zákazníků,měla by se ta situace řešit- ona nebo její manžel by ji měli řešit už! :(
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (24. 10. 2014, 8:22)
Dobrý den, již jsem zmiňoval, manželka bohužel onemocněla a byla v nemocnici. Situaci řeším a jsem na emailu. Zásilku stihneme doručit dle dohody. Martin Finda
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 237679 (29. 10. 2014, 11:07)
Já ale už pomalu rodím!! Tak honem honem, nyní do pátku ji čekám už opravdu ano! ALENA
ODPOVĚDĚT
Lenka S. (roler10) ID 193619 , mimibazar.cz/roler10 (31. 7. 2014, 9:55)
Dobrý den,
od 22.7. máte u mě objednané látky samozřejmě stále nezaplacené.Na emaily ani vzkazy zaslané přes MMB nereagujete-tak třeba budete po hodnocení.
Výrobky máte pěkné,ale ta komunikace a stálé čekání hrůza.
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (31. 7. 2014, 11:34)
Dobrý den. Omlouvám se, ale spěchala jsem a hned ten den se mi ozvala jiná prodávající - pak jsme řešili s manželem závažné rodinné problémy a střídáme se i na mailu. Naše chyba, manžel v práci mail otevřel a já si jej už nevšimla, ale dle podmínek máte, když nepřijde platba do 5 dnů, objednávka je zrušena. Přesto se omlouvám. S pozdravem MF
ODPOVĚDĚT
Lenka S. (roler10) ID 193619 , mimibazar.cz/roler10 (31. 7. 2014, 11:52)
Sama jste mi napsala:
Prosím, můžete poslat co nejdříve? Spěchám moc :-) O platbu se nemusíte bát. Jsem inzerentem na MMB jako vy. Večer bych poslala hned potvrzení.
Chcete tedy objednávku stornovat?
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (31. 7. 2014, 21:13)
Pokud máte střižené, vezmu ji tedy. Ráno posílám. Děkuji a ješte jednou se omlouvám. M
ODPOVĚDĚT
Monika D. (mondu) ID 240215 , mimibazar.cz/mondu (3. 1. 2014, 17:49)
Je to již měsíc, co jsem paní poslala peníze za kapsář a dodnes nic nepřišlo. Už nereaguje ani na e-maily. Jen doufám, že má v sobě tolik slušnosti, že pokud není schopná mi kapsář zaslat, vrátí aspoň peníze. Nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Ilona S. (GINA) ID 9612 , mimibazar.cz/gina (10. 12. 2013, 18:28)
Paní Michaelo,píšu jménem neregistrované kamarádky Ivy Schneiderové,která u Vás již před měsícem objednala a zaplatila kapsář.Přidává se tímto k dalším nespokojeným maminkám.Na dotazy také nereagujete a balíček ani peníze zpět nemá.Bude tedy muset svoji nespokojenost řešit jinou cestou.
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (10. 12. 2013, 20:24)
Dobrý den,


omlouváme se nestíháme a do toho ještě jiné problémy. Všechny zakázky vyřešíme, zítra Vám napíšu jak jsme na tom, nyní to nemám při ruce. Prostě vánoce nestího pošta a další firmy. Paní uváděla do vánoc, že stačí !!!

Děkuji za pochopenáí, Martin Finda
ODPOVĚDĚT
ANNA K. (IKAR) ID 69782 , mimibazar.cz/ikar (10. 12. 2013, 20:29)
Míšo chápu,že nestíháte,ale proč jste mi psala do mailu,že mi látku odešlete po připsání platby.Já spím 4 hodiny denně,abych vše zvládla,kdyby jste mi napsala,že nestíháte,tak to beru a pochopím to a objednala bych jinde,takhle musím psát svým zákazníkům a vše vysvětlovat.
Psala jsem už 3 maily i sms a nereagujete .Já potřebuji vyrobit a vše odeslat,ještě jsem se Vás v mailu ptala,kdy mi to budete moct odeslat
ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (Smudlicek) ID 192301 (10. 12. 2013, 0:30)
Dobrý den, peníze jsem převedla na Váš účet 4.11. a stále ještě čekám na kapsář. Při objednávání jste psali termín dodání 2 týdny, ale ani 21 dní jak máte uvedeno v podmínkách prodeje jste nedodrželi. Mám ještě čekat na kapsář nebo mi vrátíte peníze??? Prosím o zprávu. Zuzana Mizerová
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (10. 12. 2013, 20:24)
Dobrý den,


omlouváme se nestíháme a do toho ještě jiné problémy. Všechny zakázky vyřešíme, zítra Vám napíšu jak jsme na tom, nyní to nemám při ruce. Prostě vánoce nestího pošta a další firmy.

Děkuji za pochopenáí, Martin Finda
ODPOVĚDĚT
ZUZANA H. (BOBUSATKO) ID 152351 (10. 12. 2013, 21:12)
Dobře, já chápu, že nestíháte před Vánocema. Ale proč alespoň nekomunikujete? Neopovídáte na mejly? Komunikace je základ každého obchodu!
ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (Smudlicek) ID 192301 (13. 12. 2013, 19:34)
Dobrý den pane Findo, stále čekám na Vaši zprávu. Mou zakázku jste ještě bohužel nevyřešil a ani jste mi nenapsal jak jste slíbil. Pošta stíhá, od jiných firem mi balíčky dorazily včas. Zuzana Mizerová
ODPOVĚDĚT
ZUZANA H. (BOBUSATKO) ID 152351 (7. 12. 2013, 16:56)
Dobrý den, nezlobte se,ale musím touto cestou, protože na moje opakované emaily a zprávy neodpovídáte. I když jste zde přihlášená. 13.11. Vám ode mě přišly peníze na účet a týden jsem čekala na odpověď, že opravdu peníze ode mě dorazily. Říkala jste, že doba dodání kapsáře je DO 3 Týdnů. Dnes je 7, 12. a kapsář stále nemám. A nemám ani odpovědi na mé dotazy, kdy tedy kapsář dojde. Já dokážu pochopit, že toho máte před Vánoci hodně. Ale snad al
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (10. 12. 2013, 20:25)
Dobrý den,


omlouváme se nestíháme a do toho ještě jiné problémy. Všechny zakázky vyřešíme, zítra Vám napíšu jak jsme na tom, nyní to nemám při ruce. Prostě vánoce nestího pošta a další firmy.

Děkuji za pochopenáí, Martin Finda
ODPOVĚDĚT
Veronika S. (Veris123) ID 406267 (11. 11. 2013, 17:32)
Tak kapsář skvělý,ale bohužel ikdyž jsem to namočila do octu látky pustili a zabarvili se ....kdybych vedela že to tak dopadne tak to snad ani neperu :-S takže já jsem zklamaná....
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (12. 11. 2013, 13:13)
Dobrý den. Do octa nenamáčet a prát na 30tku je to bavlna!!! Proč jste prosím nenapsala a nedohodla se nějakým způsobem??? S pozdravem MF
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (12. 11. 2013, 13:15)
U červné látky obzvlášť.
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (Eymy-li) ID 491828 , mimibazar.cz/eymy-li (22. 10. 2013, 9:48)
Dobrý den, dnes mi po měsíci dorazilo zboží, komunikace s prodávajícím vázla, měla jsem objednaný set do postele - mantinel, kapsář a povlečení, dnes jsem převzala balík a v něm byl pouze kapsář a mantinel, povlečení chybí, takže prosím o info, jak se tedy domluvíme, pokud přijde zbytek objednaného a zaplaceného zboží obratem, objednávku nezruším. Nemohu se Vám zase dovolat. Děkuji Košťálová :-(
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (22. 10. 2013, 10:50)
Dobrý den.
Byly poslané dva balíčky. Musí dorazit ještě jeden zvláť. Děkuji Martin Finda
ODPOVĚDĚT
jana š. (yxyx00) ID 414727 (21. 12. 2012, 19:23)
DOŘEŠENO-----------Tak k nám ani dnes poslední pracovní den před vánocema kapsář nedorazil, tak dáreček pod stromeček bohužel nebude, doufala sem do dneška, že dojde, ale marně. (N)
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (Barevné šití) ID 219028 , mimibazar.cz/Barevnesiti (21. 12. 2012, 21:06)
Nebylo uvedeno jméno ani variabilní symbol - nebylo vůbec možné dohledat platbu. Kdyby bylo aspoň ID jako variabilní symbol - píšeme si o nej vždy. Nebylo. Je nám líto. Dle přání pošleme zboží či platbu zpět.
ODPOVĚDĚT
jana š. (yxyx00) ID 414727 (upraveno 22. 12. 2012, 11:41)
Dobrý den, zda je platba v pořádku jsem si ověřovala mailem a ještě osobně jsem s Váma pane Findo telefonicky mluvila, tvrdil ste že je platba v pořádku, že jste si platbu zapsal do jiného sešitu, všechny maily od Vás mám uloženy, při platbě jsem uvedla do poznámky své jméno a vše, co jste pořadovali, tak mi netvrdte že jste si nemohli spárovat platbu a proto nemám kapsář!!!!! Zboží si snad mohou objednat i neregistrovaní uživatelé.
ODPOVĚDĚT
Hana H. (hance84) ID 461560 (12. 12. 2012, 20:43)
DOŘEŠENO--------Také se připojuji k negativnímu hodnocení. Peníze jsem odesílala 29.10. a stále čekám.. Posílala jsem maily na které mi nikdo neodpověděl...tedy až 7.12 se zprávou, že mi zboží bude doručeno na začátku týdne. Už je to dost dlouhá doba a přestává mě to bavit. Pokud zboží nedojde do konce týdne, budu žádat o vrácení peněz!!!
ODPOVĚDĚT
Celkem: 35 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu