Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Renáta H. (renik47) ID 24457

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 26 negativních hodnocení
Celkem: 26 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Kateřina J. (Katlinka) ID 82105 (27. 10. 2017, 5:50)
Tak za mně rozhodně špatný. Před měsícem jsem si u paní objednala kabelku ... přišla mi jiná, kterou jsem poslala zpět s tím, že se paní podívá po té správné... do dnešního dne nemám ani kabelku a ani peníze. JE TO MĚSÍC!!!!!! Paní píšu a píšu ... a paní nereaguje a nereaguje. Přitom meily si čte a sem se taky hlasí každý den.
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (30. 10. 2017, 20:34)
Dobrý den,
omlouvám se byla jsem na cestách pracovních a brigádnice meily nečte :) jen občas ne ovšem denně dělá aktualizace. Co se týká kabelky slíbila jsem, že Vám zajistím novou ve světlejší barvě, i přesto, že jsme odeslaly z výprodeje přesně tu nafocenou jste nakonec tuto barvu nechtěla. Již ani já nemám chut za 390,- Vám něco zhánět azítra posílám peníze zpět pokud jste si do vráceného zboží vložila číslo účtu případně mi ho napište do me
ODPOVĚDĚT
Kateřina J. (Katlinka) ID 82105 (31. 10. 2017, 7:40)
Zboži jste mi poslala naprosto jiné. Proto jsem to posilala zpet. Hlavně jsem to měla jako dárek a řeším to s Vámi přes měsíc. No, vlastně to řešim sama, jelikož na meily nereagujete třeba 10 dní že. Kdyby jste je totiž četla, tak by jste tam našla i číslo učtu již dávno poslané.
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (10. 11. 2017, 22:54)
Jak už jsem psala přesně tato kabelka byla nafocená a ta i Vám byla odeslána, pokud je drobná odchylka v představě barvy za to my nemůžeme. Poslaly jsme to co jsme nafotily a prezentovaly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Martina P. (martinabrigita) ID 121063 (28. 4. 2017, 20:31)
Dobrý den,

moje zkušenost je bohužel špatná. Boty jsem vracela 1. dubna, do dnešního dne 28.4. peníze stále nemám na účtě, i přestože mi paní písemně potvrzovala 18. dubna, že je do 23. 4. bude posílat. Nestalo se tak. Za mne tedy (N) Martina Provazníková
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (2. 5. 2017, 10:16)
Dobrý den,
balíček mám pod datumem 25.4.bez dokladu a průvodního dopisu, kdy se dostává zpracování na konec jelikož musme vše k tomu spárovat a dohledat, Ještě neproběhla lhůta de zákona 14.dnů .
ODPOVĚDĚT
Martina P. (martinabrigita) ID 121063 (2. 5. 2017, 17:34)
Dobrý den, děláte si ze mne legraci?? Jaká nekorektnost?? Boty jsem vracela 1. dubna s průvodním dopisem a originál dokladem + jsem Vám tuto skutečnost oznamovala ještě mailem. Balíček k Vám dorazil 4.4. tak nevím, kde jste přišla k datumu 25.4.. 12. 4. jsem se Vás dotazovala, kdy obdržím zpět peníze za vrácené zboží. Teprve po 6 dnech jste mi potvrdila termín, k němuž jsem peníze na účet opět nedostala, proto tato moje reakce. Nekorektní jednání vidím bohu
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (3. 5. 2017, 12:01)
Dle našich zápisů Vám platba odešla v termínu a měla by jste jí mít to co píšete ověřím.
ODPOVĚDĚT
Martina P. (martinabrigita) ID 121063 (3. 5. 2017, 17:16)
Bohužel peníze stále nemám. Veškerou naši společnou komunikaci Vám klidně znovu poskytnu.
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (2. 5. 2017, 10:42)
Platba právě proběhla jak byla zadána a vše bylo vyřízeno v zákonné lhůtě 14.dnů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
renata i. (střihorukyreny) ID 328359 , mimibazar.cz/strihorukyreny (30. 9. 2015, 9:36)
OBJEDNALA JSEM KOZAČKY POSLALA MI UPLNĚ JINÉ NEŽ JSEM CHTĚLA , ŘEKLA ŽE MOMENTÁLNĚ NEMÁ TY CO INZERUJE PROTO POSLALA JINÉ PRÝ SE MI BUDOU LÍBIT REKLAMOVALA JSEM TEDY ZBOŽÍ A CHTĚLA JSEM TY ZA KTERÉ JSEM SI ZAPLATILA A POSLALA JSEM BOTY P. HERMANOVÉ ZPĚT . REKLAMACE TRVALA VÍCE JAK MĚSÍC NEUSTÁLE SE PANÍ VYMLOUVYLA ŽE MI OBJEDNÁ TY KTERÉ CHCI , ODMÍTLA JSEM - ČÁSTKU P.POSLALA ZPĚT A JÁ PŘIŠLA JEN O POŠTOVNÉ!!!U JINÉHO PRODEJCE JSEM DO 24 HODIN MĚLA BOTY DOMA A LEVNĚJI
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (30. 9. 2015, 14:21)
Dobrý den,
ano našim omylem odešly botičky s jiným podpatkem omluvily jsme se a paní nechtěla už botičky zprávné, tak jsme čekaly na balíček po ovřené kdy dorazil k nám jsme vrátily penízky v zákonné lhůtě, nevymlouvaly jsme se jen paní poslala botičky na dobírku zpět a dle podmínek a všeobecné praxe se vždy posílá balíček jen pojištěný. Celá věc mě moc mrzí, neměla jsem příležitost kompenzovat a pokud si paní koupila jinde levněji to je v pořád
ODPOVĚDĚT
Monika M. (Monislavaa) ID 436365 , mimibazar.cz/monislavaa (12. 5. 2014, 21:08)
Po několika zkušenostech s toutou dámou, jejíž zboží je moc krásné nedoporučuji z těchto důvodů: Problém s dodáním zboží, v unoru jsem si objednala ZIMNI kozačky, které přišly v dubnu, ale JARNI :-( platba byla předem a balík došel na dobírku :-( Tak zas další čekání než se boty vrátily a mě byly znovu poslány. Nakonec boty přišly bez dokladu o koupi (pro případnou reklamaci) a místo zimních jarní kozačky :-( A vrácení peněz? několikrát jsem urgovala, posílala upomínky, chodily jen sliby a výmluvy na email a sms. Vůbec nedodržovali jejich obchodní podmínky (lhůta pro vrácení peněz, info pokud není zboží skladem) na www.rejafashion.cz mají pozitivní hodnocení je to z toho důvodu, protože ty negativní mažou (můj byl smazán), není to tedy objektivní...Jediné pozitní je, že vrátila peníze i s poštovným, které jsem hradila při vrácení špatně dodaného zboží. Renato, děkuji a přeji vám jen spokojené zákazníky.Všem nakupujícím přeju kvalitně vyřízené objednávky, v opačném případě pevné nervy, tady jsou zmatený jak lesní včely (zurim)
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (12. 5. 2014, 22:47)
Dobrý den, na to, že zimní kolekce v únoru už byla vyprodána jste byla informována, že budete čekat, kdykoliv máte možnost zrušit objednávku pokud nechcete čekat než je v podmínkách, za omyl s vygenerovanou dobírkou jsme se omluvily došlo k chybě v systému to nepopírám, bylo to i tím, že jsme platbu vracely pak jste je chtěla pak dobírkou, vrácení platby děláme vždy co nejdříve.
ODPOVĚDĚT
Monika M. (Monislavaa) ID 436365 , mimibazar.cz/monislavaa (13. 5. 2014, 18:40)
Možná to myslíte dobře, ale ztrácíte se v tom. Jakákoliv další diskuze je bezpředmětná :-o (N)
ODPOVĚDĚT
Karolína J. (kajajes) ID 331148 (23. 1. 2014, 20:03)
Paní je milá, ale jen dokud se prodává. Jakmile mi poslala špatnou velikost a boty jsem jí vrátila, tak jsem na vrácené peníze čekala 6 týdnů! Na e-maily vůbec nereaguje, telefonovat se jí musí pokaždé z jiného mobilu. Lže a lže a lže, vymýšlí kraviny, jen aby nemusela poslat peníze. Nikdo si u ní nic neobjednávejte. Boty jsou stejně polské a nepohodlné!!!! Strašně klame milým jednáním, ale to podvodníci umějí.
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (24. 1. 2014, 14:48)
Dobrý den,
na toto není co dodat jsme platci dph vždy vracíme do měsíce dle zákonné lhůty záleží proč se to ve Vašem případě protáhlo také byly vánoce a my jsme měly v lednu inventuru tudíš, jsme nebyly na přijmu a muselo to sedět!!!! Pokud bych byla podvodnice nezvedla bych telefon a nevrátila vám peníze! Dále pokud hned nezvedneme telefon můžeme přebírat auto se zboží atd. chce to jen trpělivost většinou voláme zpět, mám za sebe čisté svědomí !!!
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (24. 1. 2014, 15:15)
Boty jsou firmy Italské Stivalli pokud jste dostala špatnou velikost jde to vždy řešit a vyměnit ony jsou větší na to uporozňujeme, kožená podrážka klape chviličku ano to vím, není to vada, jsou kožené a velmi příjemné ne však všem tento kotníkový střih pevnější boty vyhovuje není problém vrátit do 14.dnů. Mrzí mě vždy vrácení je to taková prohra, v naší obří nabídce kdy lidé nás chválí a jezdí z hodně daleka, že si někdo nevybere moc si váž
ODPOVĚDĚT
ANNA H. (ancerajce) ID 202649 (22. 11. 2013, 16:51)
Takže, triko dnes dorazilo,musela jsem obvolávat poštu,aby mě poslali na mojí adr., prodávající jsem informovala o nové adr.,ale stejně poslala na starou adr.,dále to vůbec neřešila! Tudíž,nejsem spokojená s obchůdkem a mám právo vyjádřit svoji nespokojenost.Pro mne,nikdy více (N) :-@ (6)Pro mne je tato věc vyřízená!Email typu :upravte hodnocení-nereaguji! (jazyk)
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (22. 11. 2013, 17:29)
Dobrý den,
děkuji na to máte samozřejmě právo, tímto poprosím, aby ti co tady mají nesprávné údaje at už přijmení, jména na jiné nebo adresy uváděly toto vše hned při objednávce, když balíček odešleme byŤ by špatně a uděláme chybu, že nedopasujeme adresu dodatečně za což se omlouvám, nemůžeme nic dělat do doby než se k nám balíček nevrátí zpět, pak ho můžeme samozřejmě znovu na naše náklady zaslat zpět, v tomto případě se od paní už balíček nevrátil, tak se velmi omlouvám.Jelikož už nechcete více nakoupit kompenzaci nenabízím.děkuji
ODPOVĚDĚT
ANNA H. (ancerajce) ID 202649 (upraveno 22. 11. 2013, 19:09)
Tato paní lže!!!naši email mohu doložit.Adresa byla ihned nahlášená,stejně jste poslala jinam.Stačilo na tu poštu zavolat a poslat na uvedenou!!Vaše hodnocení,na mém profilu mě nevadí.Z mé strany k chybě nedošlo,tudíž nemám pocit že by mě Vaše hodnocení dělalo špatnou reklamu!!!Tu jste si opět udělala sama,viz. vaše starší hodnocení,kde píší podobní kupující a měli stejné problémy,jako já.Časové intervaly mluví za vše,díky.
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (22. 11. 2013, 17:35)
Dobrý den,
ač nerada nedoporučuji prodávající z důvodu špatné komunikace :-( moc mě mrzí, že když prodejce hned neodpoví, dostane špatné hodnocení, byť by byl na zboží, trička jsme odeslaly řádně v termínu a bohužel na jinou adresu, která byla upřesněná dodatečně. :-( :-( :-( Poprosila jsem o změnu hodnocení, jelikož se to může stát každému a paní si mě přes hodnocení vychutnala. Přitom kdyby se k nám balíček vrátit zaslala bych ho znovu s dárke
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (LenkaB6) ID 474295 , mimibazar.cz/lenkab6 (upraveno 8. 10. 2013, 19:10)
Musím bohužel napsat, že zatím nemám pozitivní hodnocení. Na kozačky už čekám déle než měsíc. Nyní už mám alespoň nějakou odezvu, tak uvidím, zda zboží dojde. Určitě dám vědět, ale zatím mé pocity jsou dosti smíšené.
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (7. 10. 2013, 18:20)
Dobrý den, psala jsem Vám do meilíku omluvu pracovně jsem byla pryč samozřejmě nejde o podvod máme i e-shop poprosím do meilu číslo účtu a řádné stažení negativu.děkuji dle podmínek máme boty hlavně na objednání pokud nejsou skladem a může dodání trvat až měsíc.děkuji
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (Nairobi) ID 38029 , mimibazar.cz/nairobi (6. 12. 2012, 8:24)
Musím Vám udělit negativní hodnocení, jelikož od naší poslední e-mailové komunikace (před měsícem) nemám na kontě do dnešního dne peníze. Doufám, že toto hodnocení prolomí ledy a vy se konečně vzpamatujete a nebudete vinu svádět na ostatní. Od první objednávky dne 14. 9. 2012 uběhla dost dlouhá doba, nemyslíte? První kozačky sice došly, ale o číslo menší, další zásilka dorazila v podobě letních kozaček (neobjednané). Slibem nezarmoutíš, že?
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (upraveno 10. 12. 2012, 7:18)
Koukala jsem balíček k nám opravdu přišel 13.11.do kanceláře, platbu jsme odeslaly dnes jsem to zkontrolovala a odešla od nás tak vydržte máte jinou banku. Je to opravdu na doraz lhůty měsíce za což se omlouváme tímto, stěhovaly jsme vzorkovnu a kancelář a nezvládly jsme to v termínu.děkuji určitě se příště připomente o poštovné zdarma.děkuji
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (Nairobi) ID 38029 , mimibazar.cz/nairobi (7. 12. 2012, 8:04)
Balíček s reklamovanými kozačkami jsem zasílala na Vaši adresu 15. 10. 2012. To je přece víc než měsíc, nebo se pletu? Čekala jsem na výměnu kozaček ve správné velikosti, ale došly výše zmiňované letní kozačky (neobjednané). Balíček jste převzali 12. 11. 2012 (odeslán 6.11.2012). Na základě naší mailové komunikace jsem Vám zaslala vše co jste vyžadovala (maily, průvodní dopis všemi potřebnými údaji).
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (Nairobi) ID 38029 , mimibazar.cz/nairobi (11. 12. 2012, 16:24)
Dobrý den, peníze mi dnes došly na účet. Je mi líto, že jsem musela nejdříve napsat negativní hodnocení, aby se daná záležitost začala řešit.
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (12. 12. 2012, 11:02)
Takhle to určitě nebylo, ale budiš :) děkuji jsem ráda , že se to stihlo v termínu z naší strany.
ODPOVĚDĚT
Petra F. (beruska26) ID 32371 , mimibazar.cz/beruska26 (27. 4. 2012, 14:08)
Dobrý den, :^)
je mi líto,že musím i já napsat negativní hodnocení, :-S
Bohužel marně čekám na zboží o které už vážně nemám zájem po 27 dnech.
Prosila jsem o vracení platby (1579 kč)
Ani po takové době nic.
Asi by bylo lepší informovat zákaznice o delší dodací lhůtě,když nejste schopná dodat zboží,nedejbože vrátit jim jejich peníze (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Petra
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (upraveno 27. 4. 2012, 15:18)
Jelikož jde o krajkové botky a všem jasně píšeme , že opravdu trvá dodání nejméně měsíc, nejsem si vědoma chybičky a platbu samozdřejmě zkontroluju a pokud jsme udělaly někde ve vrácení chybičku napravíme. Podle podmínek prodeje jsme zatím nic neporušily a hodnocení je neoprávněné, prosím o smazání!
ODPOVĚDĚT
Petra F. (beruska26) ID 32371 , mimibazar.cz/beruska26 (27. 4. 2012, 19:08)
Ale porušila,......když jsem vám posílala peníze bylo řečeno 14 dní................pokud si do podmínek dopíšete nějaké nesmysly,je to jen Vaše věc......... (N) (N) (N) (N)
Já žádám peníze zpět,které slibujete už od pondělí (6)
Až bude platbe zpět,jistě zvážím a možná i opravím.
Je mi líto,ale k spokojeným zákaznikům se nemohu přidat,nemám ani zboží,ani peníze jen nějaký blábol učetní,zkontroluji atd (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (macek03) ID 404467 , mimibazar.cz/macek03 (16. 4. 2012, 16:19)
Takže i já se bohužel po předchozím upozornění musím přidat k řadě negativů,kterých už tam máte za problémy z prodejí docela požehnaně,až se docela divím,že je vám na MMB umožněno ještě prodávat. Boty,které jsem zaplatila dne 23.3. dosud nemám. Psala jsem vám před Velikonocema,prý jste přehlídla platbu a balíček hned v úterý odešlete,pokud by to tak bylo,musela bych ho už mít doma. Ani dnešní poštou nedorazil a podací číslo balíčku o které jsem
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (16. 4. 2012, 18:37)
Dobrý den,
už jsem Vám psala v meilu, že Vám vrátím 308,- za Vaší platbu balíček jsme vyreklamovaly na poště sice mají měsíc na vyjádření, ale já jsem jasně psala, že Vám je odešlu , at dceři můžete koupit nové botky a žádala jsem o č.účtu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hodnocení prosím opravte jde o nedorozumění a vy to víte!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (macek03) ID 404467 , mimibazar.cz/macek03 (16. 4. 2012, 19:16)
není to pravda,o žádný číslo účtu jste si nepsala,mně jste psala,že jste přehlídla platbu a že balíček v úterý odešlete,což se nestalo.......... nejde o nedorozumění,vám se to stává podle ostatních negativů docela často.
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (16. 4. 2012, 21:31)
Já se nehodlám přít včera jsem se v meilu omlouvala kolegyně Vás informovala o reklamaci a žádala číslo nepříjemná jste byla už v meilu, raději jsme hned reagovaly pro 308,- to vážně nemáme zapotřebí žádám č.účtu!!!
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (macek03) ID 404467 , mimibazar.cz/macek03 (17. 4. 2012, 7:29)
vy se nemáte proč přít,měla jste poslat zboží a nemusela jste se přít vůbec,naopak vám mohlo přibýt pozitivní hodnocení.První mail o zaslání čísla ůčtu mi přišel včera,zároveň jste prý reklamovala balíček ale podací číslo toho balíčku já pořád nemám,protože pokud by to byla pravda a já to podle čísla balíčku zjistím,tak se vám velice ráda omluvím,protože v tom případě by to vaše chyba nebyla,ale zatím jste tak ani po třech žádostech o tot
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (macek03) ID 404467 , mimibazar.cz/macek03 (18. 4. 2012, 18:39)
Dneska potřetí jsem posílala číslo účtu,tak doufám,že mi za měsíc nenapíšete,že vám maily nepřišli
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (18. 4. 2012, 20:14)
Nám stačí odeslat č.účtu jednou!
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (macek03) ID 404467 , mimibazar.cz/macek03 (23. 4. 2012, 10:41)
Dneska mi byla vrácena částka za objednané boty.
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (macek03) ID 404467 , mimibazar.cz/macek03 (27. 4. 2012, 12:03)
Dobrý den,dneska mi přišli boty jako omluva od Vás-takže to tady hned píšu,aby si to i ostatní maminky mohly přečíst. Boty jsou moc hezké a já vám za ně moc děkuji.
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (macek03) ID 404467 , mimibazar.cz/macek03 (30. 4. 2012, 8:58)
:-@ ODMÍTÁM ZMĚNIT VAŠE HODNOCENÍ I PŘES VÁŠ NEGATIV U MNĚ NA ZDI já jsem s prodejem a hlavně s tím jak lžete absolutně nespokojená a admini poukazují na to,že máme číst hodnocení,proto ho nezměním ani po tom,co jste poslala boty po měsíci a něco jako omluvu,aby vědly do čeho s vámi jdou. Reklamace žádná nebyla a vy to dobře víte,vy by jste tady neměla vůbec prodávat a za tím si stojím.
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (30. 4. 2012, 10:28)
Jsem velice ráda vlastně, že si tohle všichni přečtou, komunikace proběhla z naší strany na každý meil, mamince jsme se omluvily, samozdřejmě jsme vrátily penízky kolem 300,- a jelikož byla dále sprostá odeslaly jsme jí jako bonus zdarma botky které si objednala.Více nemám k tomuto co dodat!!!!! (L)
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (macek03) ID 404467 , mimibazar.cz/macek03 (30. 4. 2012, 17:17)
NO NEVÍM JESTLI JSTE V POZICI,KDY BY JSTE MĚLA BÝT RÁDA-PROBLÉM NASTAL U VÁS NE U MNE,PODACÍ LÍSTEK NEEXISTUJE.........A BOTY JAKO BONUS MĚLI POSLOUŽIT K VYMAZÁNÍ NEGATIVU-ALE TO ŽE PŘIŠLI JSEM OKAMŽITĚ VŠEM MAMINKÁM OZNÁMILA-POKUD NĚKTERÁ Z VÁS BUDE CHTÍT PŘEPOSLAT KOMUNIKACI,VELICE RÁDA TO UDĚLÁM,ABY VIDĚLI KDE JE PROBLÉM,S MAMINKAMA CO MÁTE OD NICH NEGATIVY JSEM SI UŽ PSALA A MAJÍ STEJNÝ NÁZOR JAKO JÁ-BOHUŽEL.
ODPOVĚDĚT
Šárka Hegrová (sarafilip) ID 205742 (6. 4. 2012, 11:02)
Tohoto prodejce vůbec nedoporučuji. 28.02.2012 jsem odeslala peníze za boty, které měly být skladem. Do dnešního dne nemám ani boty ani peníze zpět. A to po několika urgencích! Neskutečné!!!!
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (6. 4. 2012, 23:24)
Dobrý den, věřím, že jde jen o nedorozumění a vše se vyřeší v oboustranný prospěch podívám se na to kde je chyba a dle situace budu postupovat.děkuji
ODPOVĚDĚT
Jeanetta K. (vecer) ID 100240 (upraveno 12. 4. 2012, 14:59)
Kozačky jsou super,určitě stojí za to si počkat.Žaneta
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (8. 4. 2012, 16:54)
Po telefonické domluvě Vám odešly 4.4. děkuji
ODPOVĚDĚT
Jeanetta K. (vecer) ID 100240 (8. 4. 2012, 19:15)
S paní jsem mluvila včera telefonicky,botky jsou prý už na cestě. (G)
ODPOVĚDĚT
Jeanetta K. (vecer) ID 100240 (12. 4. 2012, 14:58)
Renátko,dnes jsem botky vyzvedla,děkuji moc, jsou nádherné (Y) (Y) a už se dívám na sandále a určitě objednám i sestře.Žaneta
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (8. 4. 2012, 16:56)
Penízky od nás odešly a nevím jakou chybou nejsou u Vás samozdřejmě to ráda napravím v úterý zavolám do banky a věřím, že se vše řádně urovná! Pokud bude třeba jsem ochotná poslat jí ještě jednou a věřím, že pokud by Vám přišla dvakrát jednu vrátíte. Nejpozději do středy by jste je tedy měla mít připsané.děkuji
ODPOVĚDĚT
Zdenka Z. (zoez1) ID 409283 (8. 3. 2012, 16:39)
Totoho prodejce nedoporučuji! Boty jsem zaplatila v lednu 2x mi poslali bud jinou velikost, barvu, nebo zateplené provedení (to jsem požadovala letní kozačky). Oboje boty jsem jim obratem vrátila, do dnešního dne(je březen) nebyla prodejkyně schopna mi vrátit poštovné a poslat ty správné boty, či mi vrátit veškeré peníze. Na moje urgence odepisuje jen samé výmluvy. Urgenci jsem řešila i telefonicky, i přes sliby zboží ani peníze nepřišly!
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (upraveno 9. 3. 2012, 10:43)
Dobrý den,
zítra ověřím proč botky nedorazily k Vám a vyhledám podací číslo se zbytkem nesouhlasím!!!! Věděla jste, že boty jdou vždy do výroby, pokud výroba udělá chybu vždy se za sebe k tomu postavím, poslány byly dle domluvy klidně je v pondělí odešlu ještě jednou , vy přeberte prosím jen jedny a budu ráda za info.děkuji
ODPOVĚDĚT
Zdenka Z. (zoez1) ID 409283 (9. 3. 2012, 20:44)
Boty dnes konečně dorazily (po bezmála 2 měsících), to jsem musela zaplatit 3x poštovné! Rozhodně nebyly Vámi odeslány dne 28.2.2012 jak jste mi psala v mailu po mojí urgenci, ale zase o další 4 dny později až po mých dalších urgencích. Od toho zde hodnocení slouží. V případě potřeby případným zákaznicím zašlu naše mailové komunikace, aby bylo patrné kolikrát jsem musela zboží urgovat. zdenka.zz@seznam.cz
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (12. 3. 2012, 8:42)
Pokud jdou speciálně boty do výroby vždy se na ně musí čekat na to vždy upozornujeme předem, urgovat nemusíte pokud sjednaný termín oboustraně akceptujete a pokud se na stav doptáváte vždy rádi upřesníme, jestli svoz české pošty odvezla podal balíky později na to se ráda podívám. Poštovné jste dostala zpět a botky jsme Vám rádi vyměnily, pokud došlo nějak k omylu z naší strany za to se omlouváme, rádi vždy zákazníkovi nabídneme na další nákup kompenz
ODPOVĚDĚT
Jana Ch. (janach39) ID 362250 , mimibazar.cz/janach39 (9. 1. 2012, 21:16)
Bohužel jsem velice nespokojená, kozačky 3 ks objednané na konci listopadu, dnes je skoro polovina ledna a nemám ani peníze ani kozačky. Paní nekomunikuje, i přes osobní návštěvu, kdy mi bylo řečeno, že si odvzeu kozačky, bohužel nic, pouze návštěva někde doma. Obdržela jsem 23.12 ještě na špatné jméno kozačky o dvě čísla jiné velikosti, což se nedá nosit. Přes snahu výměny na správné velikosti žádný výsledek. Dávejte si pozor, aby jste nedopadli jako
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (upraveno 10. 1. 2012, 14:31)
Dobrý den, vzhledem k tomu, že jste nás navštívila ve vzorkové prodejně a domluva zněla výměna, máme vyřešeno vše v meilech průběžně a děláme to denně i přes upozornění tady, že nejsme na meilech každý den, mě toto překvapuje, s Vámi jsem si psala včera tuším a balík odešel dnes ráno komunikuji a mám čisté svědomí. Oboje botky jsou odeslány stačí číst meily!!!!!
ODPOVĚDĚT
Václava Velátová (VendyVel) ID 130153 , mimibazar.cz/vendyvel (16. 12. 2011, 16:36)
Je mi líto,ale píšu negativní hodnocení.Objednala jsem si u Vás hucule zn. Italie za 980 kč. Po zjištění,že Vaše italske hucule bílé prodávají u nás na větnamské tržnici za 370 kč,jsem Vám boty 16.11 odelala zpět a stále nemám peníze.Vaše výmluvy už mě nebaví :-( Takže milé nakupující,dávej te si pozor,na to co u paní kupujete.Paní jsem upozornila na to,že jsou boty větnamské,ale paní je prodává dál pod italskou značkou :-@ VRATˇTE MI PENÍZE
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (18. 12. 2011, 20:46)
Dobrý den,
řádně s Vámi komunikujeme jde o nedorozumění.děkuji
ODPOVĚDĚT
Václava Velátová (VendyVel) ID 130153 , mimibazar.cz/vendyvel (19. 12. 2011, 16:06)
Né nekomunikujete,stále se jen vymlouváte a omlouváte,nejde o nedorozumění,ale prostě na to kašlete (6)
ODPOVĚDĚT
Martina Ž. (yamahacka) ID 105958 (upraveno 19. 7. 2011, 9:27)
Dobry den, podle Vašich informací jsem očekávala dnes už platbu za vrácené zboží a bohužel peníze stále nepřišly. Od 9.6. , kdy jsem vracela balíček, bych se jich už ráda dočkala :-S :-S :-S To, že jsem posílala balíček ještě jednou, když se mi od Vás vrátil nevyzvednutý, by na prodloužení vrácení peněz němělo mít vliv, když byl podruhé odeslaný už 4.7. Předem Vám děkuji za brzké vyřízení..S pozdravem, Martina
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (upraveno 18. 7. 2011, 22:09)
Dobrý den,
samozdřejmě Vás budu kontaktovat a zjistím proč se tak nestalo.Děkuji za info. Máme stejnou banku v pondělí nám sousedka předala balíček a hned odešla platba z naší strany je vše v pořádku!!!!
ODPOVĚDĚT
Martina Ž. (yamahacka) ID 105958 (upraveno 19. 7. 2011, 10:21)
bohužel tomu tak není, paní renáto (N) (N) (N) jak vám mohla sousedka předat balíček včera, když jste mi už v mejlu ze dne 8.7. psala, že jste balíček obdržela a prosila jste mě o č.ú....o ten jste mě žádala zase nedávno..jelikož jste zase nevěděla, oč jde, když jsem žádala opětovně o vrácení peněz :-( :-( :-( Tak si z lidí, laskavě, nedělejte ... :-@ :-@ :-@,
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (21. 7. 2011, 11:45)
Milá paní, hned po balíčku jsme převedly penízky, čtěte pozorněji podmínky prodeje a ostatní, když něco trvdím stojím si za svým, více to komentovat nehodlám.
ODPOVĚDĚT
Martina Ž. (yamahacka) ID 105958 (upraveno 22. 7. 2011, 22:56)
NENI TOMU TAK (N) (N) (N) Mrzí mě, že neuznáte svoji chybu a snažíte se obvinit mě...a jak vidím..lhaní a svádění viny na druhé je vaše oblíbená činnost :-(
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (30. 7. 2011, 6:20)
Platba odešla hned po balíčku 139,- na Váš účet! Je třeba projed si výpis, ráda uznám chybu ráda se omlouvám a ráda nabídnu jako omluvu slevu nebo poštovné zdarma. Hezký den.
ODPOVĚDĚT
Katarína S. (jettie) ID 95672 (17. 6. 2011, 14:37)
Dobrý den, obchod ktorý som s Vami uzatvorila bol jeden z mojich najhorších, čo som na mimáči uzatvorila. Objednala som si u Vás dvoje kalhoty NEVEREST (V rovnakej farbe - napr. ORANŽOVEJ) pre moje holky a hlavne som chcela podšité (čo som sa ujisťovala predom, že naozaj sú). Je fakt, že ste na moje urgujúce mailíky reagovala (což je asi jediné vaše plus), ale nikdy ste mi sama neoznámila, že sa niečo děje a ešte ste i mlžila - takže veriť Vám? Pre tých čo nevedia
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (17. 6. 2011, 15:40)
Dobrý den,
denně pracuji více než je zdrávo, vše řeším řádně, vůbec nevím kde je u Vás chybička a mrzí mě, že to řešíte takto, když zrovna se mnou není problém se domluvit, myslím si, že hodnocení mluví za mou práci, mrzí mě, že se obchůdek s Vámi nevydařil, určitě bych reagovala omluvila se a napravila, negatív nebyl třeba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (macek03) ID 404467 , mimibazar.cz/macek03 (14. 4. 2012, 19:38)
negativy jsou třeba-koukám,že jich tady máte víc než dost
ODPOVĚDĚT
Marcela B. (Maca1131) ID 210549 (21. 2. 2011, 21:44)
S paní je dobrá komunikace,ale chtěla jsem kalhoty v perfektním stavu,nikde neprodřené,ještě jsem se informovala mailem,v jakém stavu sjou kalhoty zn. ALPINEPRO..... její popis absolutně neodpovídal skutečnosti.zde bych si zboží už nekoupila!!!!!!!!!!!Také prodávám-jinde,ale věci popisuji důsledně a pravdivě!!!!
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (21. 2. 2011, 21:49)
Dobrý den, to si snad děláte srandu dnes jsem se omluvila, že každý vidí danou věc jinýma očima a nebyl úmysl nějak lhát, máte možnost danou věc do 14.dnů vrátit což jsem Vám nezamítla a čekala na Vaší odpověd na můj mail a vy tohle, takže máte možnost toto stáhnout jinak to budu opětovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vy to můžete vrátit já se oomluvila, že kalhoty nevykazovaly poškození a na to tvrzení mám zákaznice jako světky!!!Ale pokud se Vám nelíbí svů
ODPOVĚDĚT
Marcela B. (Maca1131) ID 210549 (22. 2. 2011, 14:05)
hned po doručení balíčku jsem psala,že použité kalhoty ALPINEPRO neodpovídají vašemu popisu. chtěla je nejraději vrátit. vy jste nenapsala,že tato možnost tu je !!a jen řekla: "děkuji za info." to je celá odpověd jako prodávající?????mohu kalhoty nafotit,toto je vaše odp. na můj dotaz v jakém jsou stavu.
"kalhoty nejsou opravdu nikde odřené opotřebované ani nic podobného.syn rychle vyrostl a nosil je jen na snowboard....neválí se po zemi." cituji Vá
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (upraveno 21. 3. 2011, 21:00)
Pokud mi někdo napíše " nejraději bych je vrátila" nemůžu čichat co zrovna chcete proto jsem napsala děkuji za info a předpokládala, že mi napíšete o adresu nebo co vlastně chcete, mrzí mě, že nejste schopná napsal mail a řešíte to negatívem.......A nakonec jste je ani nevrátila...
ODPOVĚDĚT
Gabriela T. (Milínek) ID 26817 , mimibazar.cz/milinek (23. 12. 2010, 19:06)
Dobrý den Renáto. Z obchůdku s Vámi jsem skutečně rozčarovaná (N) (N) (N) (N) (N) ... komunikace s Vámi je špatná a i přesto, že chápu že před vánocemi je hodně práce, mě Vaše slova, že jsem Vám měla napsat a měla jsem Vás "urgovat" spíše naštvala, než uklidnila. Psala jsem Vám každý týden. Zboží, které jsem si objednala a zaplatila na konci listopadu jsem se nedočkala :-@ :-@ :-@ Zítra jsou (darecek) a já nemám ani dárek, ani peníze. :-( :-( :-( Gábina
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (23. 12. 2010, 21:01)
Dobrý den,
z mé strany mě hrozně mrzí, že bohužel nedorazily Vaše ponožky od dodavatele a já nabídla za to tričko i drahší, nebo vácení platby. Komunikuju se Vámi asi né hned jelikož je toho opravdu moc před vánoci.Toto mě opravdu mrzí, ale nevím jak bych to jinak mohla napravit.
Děkuji R.
ODPOVĚDĚT
Gabriela T. (Milínek) ID 26817 , mimibazar.cz/milinek (23. 12. 2010, 22:21)
Renáto prosím nelžete !!!!!! ... nechtěla jsem se o tom více rozepisovat, ale na Vaše lživé tvrzení MUSÍM reagovat. Každý týden jsem Vám psala, zda zboží již posíláte. Když to došlo tak daleko, že se blížilo pondělí 20.12, což byl pravděpodobně poslední termín, kdy by balíček ještě mohl včas dorazit, psala jsem Vám o víkendu, zda máte ponožky k odeslání a pokud ne, že bych si ráda vzala triko, které jste měla v albu a bylo stále volné, v prodeji. Napsala jste mi pouze že to zjistíte ....
ODPOVĚDĚT
Gabriela T. (Milínek) ID 26817 , mimibazar.cz/milinek (23. 12. 2010, 22:26)
a pak opět žádná reakce. Takže nemám od Vás ani platbu, ani objednané zboží a Vy si tu ještě tvrdíte, že jste mi něco nabízela, jako náhradu ... to mě tedy skutečně rozpaluje do běla :-@ :-@ :-@ ... dokážu pochopit frmol před vánocemi, množství objednávek i to, že nestíháte, ale abyste mi tu tvrdila, jak jste mi něco nabízela a já toho nevyužila, to už je silná káva. Navíc když mi do emailu napíšete, že jsme měla obchůdek více urgovat (nezlobte se,
ODPOVĚDĚT
Gabriela T. (Milínek) ID 26817 , mimibazar.cz/milinek (23. 12. 2010, 22:31)
ale to už je opravdu silná káva (6) (6) (6) ... jde o blbost, stačilo napsat že zboží asi nedorazí, ale Vy nereagujte ani na to, když jsem Vám napslala - cituji - Dobrý den, stále mi od Vás nepřišla žádná odpověď. Vzhledem k tomu, že v pondělí je asi poslední den, kdy může být balíček odeslán, aby do vánoc ještě spolehlivě dorazil, napište mi prosím, zda máte k odeslání ponožky, které mám od konce listopadu zaplacené, nebo toto triko, které bych si m
ODPOVĚDĚT
Gabriela T. (Milínek) ID 26817 , mimibazar.cz/milinek (23. 12. 2010, 22:33)
.... které bych si místo nich vzala. Pokud ani jednu z věcí nejste schopna v pondělí odeslat, žádám vrácení platby. Teichertová ... opět bez odověďi. ... Co k tomu mám víc dodávat +o( +o( +o( +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (7. 1. 2011, 23:21)
Dobrý den,
pokud někdo napíše čtyři odkazy k negatívnímu hodnocení, i když s každým komunikuju přes mail, tak si myslím, že úsudek si udělá každý sám....holt asi se nezavděčíme nikdy všem, ale i přesto se nezachovám jako vy a nebudu to opětovat a přeji vše nej do Nového roku......
ODPOVĚDĚT
Petra Pelechová (Baterka) ID 18919 , mimibazar.cz/baterka (22. 12. 2010, 9:48)
Bohužel, ale musím napsat na tuto paní negativní hodnocení, zboží jsem si objednala a ihned zaplatila 23.11. Když po Mikulášovi stále nic nedorazilo, psala jsem paní, jak to s mým balíčkem vypadá, napsala, že zboží nemá skladem. Slíbila, že mi balíček odešlě co nejdřív, balíček přišel až 14.12. !!! A to ještě bez jedněch ponožek, které jsem zaplatila a termoska má promáčknuté víčko! Ponožky stále němám a asi už je neuvidím. Moc mne to mrzí, ale
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (22. 12. 2010, 10:23)
Dobrý den, je ubohé řešit problém touto cestou, jelikož od nás odcházela termoska v pořádku, když paní problém napsala mohla zboží vyměnit, tak jako věděla termín dodání. Ponožky jsme přehlédly, že má dvoje, což je naše chyba a za tu jsme se omluvili a čekám na termosku, kterou při výměně jsem chtěla spojit s ponožkami, toto mě moc mrzí. Snad si udělá obrázek každý sám. I přesto krásné vánoce a pohodu.R+P (andel)
ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (david10) ID 300343 (26. 8. 2010, 9:22)
(N) (N)Nerada to dělám ale musím napsat paní Renatě negativní hodnocení. Objednala jsem si u ní zboží před 3 týdny a pořád slibuje -a nemám ani peníze ani objednané zboží.Vymlouvá se na dovolené, že není zboží na skladě(což mi měla říci těsně před odesláním peněz .Nejedná se o malou část peněz.Pokud paní Renata své jednání napraví, ráda toto hodnocení změním. Ale po dobu 3 týdnu si ze mě paní Renata dělá srandu. (dest) (comp)
ODPOVĚDĚT
Misa G. (eismisa) ID 41685 , mimibazar.cz/eismisa (27. 8. 2010, 19:06)
Tak to jste na tom ještě dobře .-) já objednala gumáčky na léto(30.6)...dorazily po 6!!! týdnech a ještě úplně jiné...a také samé výmluvy a teď už je prý správný balíček od 19.8 na cestě...hmm asi chyba pošty že??://
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (7. 9. 2010, 16:15)
Dobrý den, pokud máte nějaký problém stačí s námi komunikovat přes meil, vždy vše rády vyřešíme.R
ODPOVĚDĚT
Renáta H. (renik47) ID 24457 , mimibazar.cz/renik47 (7. 9. 2010, 16:14)
Dobrý den,
s touto paní komunikujeme denně třikrát na vše jí odpovíme, věděla, že je doba delší a byly jí nabídnuty penízky zpět, za každou cenu chtěla počkat na kozačky a bombardovala nás denně meilem, ted , když je dostala jak jsme napsaly, není schopna ani napsat, že už je má. Já jsem také nebyla spokojená s jejím přístupem a ještě se mi nestalo, moc mě to mrzí, ale je to vždy o dvou stranách. I já paní napíši špatné hodnocení jestli toto nezmě
ODPOVĚDĚT
Celkem: 26 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu