Hana P. (Hanlik) ID 39400
|
|
Oblast: Brno |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 26. 1. 2007 |
Naposledy: 13. 2. 2023, 13:54
|
|
|
|
|
|
Ivana V. (Ivcoska)
ID 43089
, mimibazar.cz/ivcoska
(9. 6. 2009, 8:23)
|
bohužel musím negativně ohodnotit dle mých PP.paní souhlasila s prodejem, nechala si zaslat podklady k platbě, za pár dnů ale vše zrušila s tím, že jí byla nabídnuta opožděná výměna....to si myslím, že není slušné a féroví jednání proto se maminky raději ujistěte, že paní opravdu o vaše věci stojí, abyste se vyvarovaly zklamání a zbytečného balení se s balíčkem iva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana P. (Hanlik)
ID 39400
(9. 6. 2009, 14:28)
|
Nechtěla jsem původně reagovat,ale měla bych se taky vyjádřit.Ano,opravdu jsem paní Ivanku požádala o zrušení objednávky,ale podle mé další zkušennosti s ní až moc slušným způsobem. Jsem nakonec ráda,že z obchůdku sešlo,podle toho,jak paní reagovala ,z mé strany na omluvu s vysvětlením,nedovedu si představit,co by mě například čekalo,kdyby se nedejbože moje platba někde zpozdila. Takže Vám paní Ivo přeji hodně štěstí s jinými maminkami. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Ivana V. (Ivcoska)
ID 43089
, mimibazar.cz/ivcoska
(upraveno 10. 6. 2009, 12:04)
|
vše je hani na domluvě a já mám jasné podmínky, pokud si odemně něco kupujete...dala jste mi negativ, za to, že jsem vyjádřila svůj názor....pokud byste si věc pouze rezervovala, nebo se vám platba spozdila- nic by se nědělo.je to o domluvě. vy jste si ale vyžádala podklady a to už je hotová věc...nežádala jste laskavě o zrušení, prostě jste mi oznámila, že máte výhodnější nabídku a že obchod rušíte...obracím se na admina,aby vaše neoprávněné hodnocen |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Hana P. (Hanlik)
ID 39400
(upraveno 9. 6. 2009, 21:43)
|
Svoji chybu jsem uznala,hodnotila jsem čistě Váš přístup. A musím říct,že horší zkušennost jsem tu ještě neměla,můžete mi psát kolik a jakých mailů chcete,ale nestojíte mi za to,abych se tu s Vámi hádala. Vaše hodnocení si ráda nechám,ať si každý udělá sám obrázek,co je o domluvě a o přístupu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Ivana V. (Ivcoska)
ID 43089
, mimibazar.cz/ivcoska
(upraveno 9. 6. 2009, 23:04)
|
v pořádku.já jsem se taky ještě s člověkem s vašim přístupem nesetkala.naštěstí administrátoři uznali za vhodné vaše hodnocení smazat....jen si příště prostudujte podmínky prodeje, než s někým uzavřete obchůdek, abyste potom nebyla překvapená a necítila se poškozeně, když vám dá někdo negativ za to, že jste zrušila závaznou objednávku těsně před placením...ono se to totiž často tak dělá, víte?nerozumím vaší reakci, proč to furt rozmazáváte |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Hana P. (Hanlik)
ID 39400
(12. 6. 2009, 10:45)
|
Nemohu za to,že Vám můj první mail (který jsem posílala včas)s PROSBOU o zrušení objednávky nedošel. Proto,když jsem Vám psala podruhé,jste to vzala,jako že jsem se ozvala pozdě.Vím,že více maminek s tím mívá problémy,vy jste mě za to ovšem nekompromisně odsoudila,jako nespolehlivou nakupující a vůbec Vás to nezajímalo a tohle je o přístupu ! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivana V. (Ivcoska)
ID 43089
, mimibazar.cz/ivcoska
(15. 6. 2009, 8:28)
|
paní hanko, vím že emaily často nedochází a to RESPEKTUJU.....ve vašem emailu stálo, že jste ten se zrušením posílala VČERA a nebylo to včas, bylo to 2 dny poté, co jsem vám poslala podklady...já to beru jako porušení mých podmínek prodeje( já to nikomu nedělám a nechci,aby to někdo dělal mně- své slovo vždy dodržím) a proto to hodnocení....doufám, že máte zdravý rozum a konečně jste to pochopila a nebudete svou chybu stále obhajovat |
ODPOVĚDĚT
|