Eva K. (ekostalka) ID 396575
|
|
mimibazar.cz/ekostalka
|
Oblast: Hradec Králové |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 22. 10. 2011 |
Naposledy: 30. 6. 2023, 6:38
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 39855
(1. 2. 2017, 14:12)
|
Toto je velmi problémový zákazník, obchodování s ním nedoporučujeme. K nepříjemným odpovědím od „paní“ jak tvrdíte, není co dodat, jelikož komunikujete s obchodním oddělením napříč naší společností a na vaše emaily odpovídalo více lidí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 39855
(1. 2. 2017, 14:12)
|
Píše neustále nějakými dotazy a zahlcuje poštu spousty dotazy o produktech, kdy pořádně neví, jakou velikost sama chce atd. Dostupnost zboží je dle skladu a možnosti dostupnosti u dodavatele. Minibazar nefunguje s napojením na skutečné zásoby a tudíž ani není u zboží napsáno, že je skladem. Na MNB máme skoro 750 ks zboží a nelze toto denně ručně upravovat, dle skladových zásob našich a výrobce. Toto je obchod, kde funguje kolování zásob a neustále zásobová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 39855
(1. 2. 2017, 14:13)
|
Toto je obchod, kde funguje kolování zásob a neustále zásobování a výprodej jednotlivých položek. I v kamenném obchodě, když přijdete do obchodu, tak nekoupíte vždy vše, co mají v letáku nebo v popisu na regálech. To je vše pro vysvětlení k nedostatku zboží neboli vyprodaným produktům. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 39855
(1. 2. 2017, 14:13)
|
Plete si nakupování v kamenné prodejně s nakupováním přes internet. Přes eshop se nakupuje zboží za levnou cenu oproti prodejně (cca o 500 Kč levnější) s omezenými možnostmi, bez možnosti zkoušení zboží, přeměřování a různých dalších nápadů. Nakupujete dle popisu produktů, který odpovídá produktu. To že píšete, že daný produkt neodpovídá popisu, je zcela lživé prohlášení a matoucí, jelikož „kolečka z tvrdého plastu,naprosto nepoužitelné“ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 39855
(1. 2. 2017, 14:14)
|
jsou kolečka PVC, což je v popisu napsáno. Že nevíte co je PVC, za to my jako obchod nemůžeme. Měla jste si asi nejdříve nastudovat, než jste si zboží s těmito vlastnostmi objednala. Ložiska také odpovídají danému popisu ABEC 3. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 39855
(1. 2. 2017, 14:14)
|
Tato paní nemá zaregistrovaný telefonní kontakt na MNB na sebe a jelikož jsme měli mezi sebou více než dvacet emailů, se stalo, že pouze v jednom emailu během této „bujaré“ komunikace uvedla tel kontakt. Což bohužel asistentka, která nahrávala data do systému přehlédla. Emailová adresa byla zadaná správně a informace (po prověření u dopravce) byla odeslána. Dále tato služba je nadstandartní a za příplatek, nemáme povinnost jí dávat, i když jí platíme a |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 39855
(1. 2. 2017, 14:16)
|
i když jí platíme a umožňujeme pro lepší servis zákazníků. Dále po jejím dotazu ohledně balíku, jí bylo napsáno číslo zásilky a daná informace z dopravního systému, v jakém je balíček stavu. Dopravce byl u ní doma na dané adrese, jak byla informována emailem v daný den a čas, ale paní nebyla doma zastižena. Na což nám paní řekla, že jí nefunguje zvonek. (Kdyby bydlela paní blíže, klidně bych jí ho opravil, aby se nemusela na toto vymlouvat.) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva K. (ekostalka)
ID 396575
, mimibazar.cz/ekostalka
(1. 2. 2017, 16:41)
|
Tak je velmi zajímavé že nemáte čas odpovědět na e-mail s dotazem ohledně dodání zboží, ale máte čas napsat takhle dlouhé hodnocení, jelikož neunesete sebemenší kritiku. Takhle hnusné jednání jsem ještě nezažila. To že nejste schopná předat přepravci mé tel.číslo ani správný e-mail, a neuznáte svoji chybu (každý se občas splete). Opravdu se styďte, když chcete prodávat zboží přes internet, ale komunikace se zákazníky vás tak obtěžuje! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva K. (ekostalka)
ID 396575
, mimibazar.cz/ekostalka
(1. 2. 2017, 16:51)
|
...a na krabici je jasně napsáno ložiska ABEC-1 tak mi nevykládejte že mají brusle ložiska ABEC-3. A musíte snad počítat s tím že zákazník má právo do 14-dní zboží vrátit, když není spokojený, a ne hned dělat takovéto scény když k tomu dojde... Tomu říkám opravdu profesionální prodejce, že se nestydíte... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 39855
(5. 2. 2017, 12:00)
|
K vašim komentářům se již nebudeme zbytečně vyjadřovat, jsou to nesmysly. My se ničemu nebráníme a jasně jsme vám napsali, že pokud chcete zboží vrátit, máte se řídit Obchodními podmínkami na Minibazaru, které jsou dle zákona. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva K. (ekostalka)
ID 396575
, mimibazar.cz/ekostalka
(1. 2. 2017, 16:58)
|
Ještě tu píšete že ani nevím jakou velikost bruslí vůbec chci? Já jsem věděla přesně jakou velikost chci, ale vy jste mi psala že brusle té velikosti co jsem měla vybrané nejsou na skladě, a nabízela jste mi brusle jiné velikosti, a pak se ještě divíte že je nechci, vy už vážně nevíte čím by jste mě osočila... A děláte si tu sama reklamu, jen ať všichni vidí co je při obchodování s vámi čeká! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva K. (ekostalka)
ID 396575
, mimibazar.cz/ekostalka
(1. 2. 2017, 16:59)
|
POKUD CHCETE BEZPROBLÉMOVÝ OBCHOD, ROZHODNĚ SE TOMUTO ZDALEKA VYHNĚTE !!! |
ODPOVĚDĚT
|