|
Milada M. (bavorák)
ID 98994
(17. 12. 2014, 11:01)
|
již pět dní se snažím s prodejcem spojit. Bohužel nereaguje, požaduji vrácení mnou požadované částky za povlečení, které neodpovídá vyobrazení v nabídce. Pokud paní H. neodporujete je asi vše O.K. , moje zkušenost je jiná. Snažila se mi namluvit, že jsem si přesně takové povlečení objednala, aby měla klid a nyní je stav již bez reakcí...... Já nedoporučuji a chci své peníze zpět, 1.300,-Kč není málo Milada |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana L. (Textil Jana)
ID 447626
(17. 12. 2014, 11:49)
|
Dobrý den, samozřejmě Vám peníze vrátím, ale ve všech internetových obchodech se vrací peníze, jakmile obdržíte zaslané zboží zpátky! A Vy po mě chcete zaslat peníze, aniž byste mi vrátila zboží které nechcete. Pošlete mi zboží, prosím zpět a následně Vám vrátím peníze, tak to funguje všude. Děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|