Renáta P. (Renica) ID 45255
|
|
mimibazar.cz/renica
|
Oblast: Brno - venkov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 2. 3. 2007 |
Naposledy: 10. 6. 2022, 14:22
|
|
|
|
|
|
Alena D. (Alča-Alenka)
ID 272592
, mimibazar.cz/alca-alenka
(26. 4. 2017, 11:09)
|
Tuto nakupující nemohu doporučit. Objednané zboží a do dnešního dne nezaplacené bez jediné omluvy.Tohle se opravdu nedělá mě už s těmi nevychovanými lidmi dochází trpělivost.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček)
ID 23320
, mimibazar.cz/kellynka
(11. 11. 2010, 10:09)
|
Dobrý den, Bohužel paní Renátu nemohu doporučit Objednala si aviváže, objednávku nezrušila, já je objednala, zaplatila a paní mi po10dnech napsala, že nemá peníze, tak si je objedná někdy jindy až bude mít peníze, protože teď je na účtě v minusu ... Tak si je pro spolehlivou nakupující a příště tuto chybu neudělám Kristýna |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Renáta P. (Renica)
ID 45255
, mimibazar.cz/renica
(8. 12. 2010, 22:25)
|
Naše původní konverzace (zkopírované e-maily): Dobrý den Kristýno, včera mi moje banka poslala sms, že jsem v prodlení se svým závazkem...jakože mi nepřišly na účet peníze, a tak jsem asi nějakou dvacetikorunu za vedení účtu v mínusu. Nicméně než toto dořeším, chtěla bych prozatím svoji objednávku u Vás (3x Softlan) anulovat, nechci se třepat, kdyže na zboží budu mít peníze, a prosit o strpení s platbou, na to také nemám nervy. Takže se prosím |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Renáta P. (Renica)
ID 45255
, mimibazar.cz/renica
(8. 12. 2010, 22:28)
|
nezlobte, že objednávku ruším, zboží si ráda objednám znova, až budu mít prostředky v pořádku na účtu. Děkuji za pochopení a přeji pěkný zbytek dne, Renáta Pařízková Dobrý večer, Renčo. Vaše finanční potíže sice chápu, ale aviváže tu již máte a já je také musela zaplatit ... Vaši objednávku zruším, udělím hodnocení za nedokončený obchůdek a pokud by příště snad dopadl dobře, udělím následně hodnocení pozitivní. Na zru |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Renáta P. (Renica)
ID 45255
, mimibazar.cz/renica
(8. 12. 2010, 22:29)
|
šení objednávky je 24hodin a na platbu 7dní ... dnes je to dní 10 .... Krásný večer, Kristýna |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Soňa L. (sonala)
ID 8170
, mimibazar.cz/sonala
(6. 12. 2007, 20:54)
|
Dobrý den paní Renato, nedá mi to nenapsat hodnocení... přijde mi jako opravdu velmi zvláštní jednání udělat u mne závaznou objednávku a nakonec bez jediného vysvětlení nezaplatit. Dokonce vám ani nestojím za odpověď na mejl, jestli na objednávce trváte, či nikoliv. Bohužel mi toto jednání nepřijde vůbec na úrovni. Soňa |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Renáta P. (Renica)
ID 45255
, mimibazar.cz/renica
(upraveno 26. 9. 2008, 13:53)
|
Soni, já se Vás ptala, jestli chcete vklad poslat naskenovaný na mejl - když bych zboží dostala až za měsíc, jak uvádíte - ale VY jste vůbec neodpovídala...takže spíš MNĚ bylo divný poslat více než 3.000,-Kč někomu, kdo nekomunikuje...a čekat, že třeba něco dojde. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Soňa L. (sonala)
ID 8170
, mimibazar.cz/sonala
(8. 12. 2007, 14:45)
|
Reni, jsem ráda, že se vše vysvětlilo a omlouvám se za unáhlené hodnocení. Prostě někdy je zkrátka vina na straně techniky a nejde to bohužel ovlivnit. Mějte se hezky a pevně věřím, že náš rozdělaný obchůdek nakonec dojde zdárného konce Soňa |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Drahomíra H. (miraka)
ID 11483
, mimibazar.cz/miraka
(13. 11. 2007, 17:02)
|
A make-up je z nabídky beze stopy a slovíčka vysvětlení fuč No tak já tedy rozhodně spokojená s jednáním paní Renáty nejsem  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Drahomíra H. (miraka)
ID 11483
, mimibazar.cz/miraka
(8. 11. 2007, 21:11)
|
15.10., 20.10. a 3.11. jsem se paní Renáty dotazovala na make-up, který nabízí, ani jednou mi neodpověděla. Co tedy člověk musí udělat, aby dostal odpověď?? Obzvláště mě to udivuje, když má paní samá kladná hodnocení spokojených zákaznic. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Renáta P. (Renica)
ID 45255
, mimibazar.cz/renica
(upraveno 15. 11. 2007, 12:26)
|
Jak tak koukám, i když jsem chtěla, přesto jsem všem maminkám nedala vědět, že nám umřel PC...většinu vzkazů jsem se snažila vyřídit přes notebook maminky, když jsme se tedy zrovna viděly. Paní Drahomíře se omlouvám, přesto si však uvědomuji, že už jsme spolu o nabízené výměně před časem "hovořily" a bohužel se mi z Vaší nabídky nic nehodí - mám 16ti měsíčního syna a já sama mám vel 34, max. 36. Budu se těšit třeba někdy příště za lepších okolností a přeji pěkný den ..a jen na okraj: píšete špatné hodnocení za to, že Vám někdo neodpověděl na dotaz, a to i když neznáte příčinu. Co byste psala, kdybyste poslala peníze a zboží Vám nepřišlo??! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|