Šárka J. (Rachel-ka) ID 50322
|
mimibazar.cz/rachel-ka
|
Oblast: Olomouc |
Registrace: 29. 3. 2007 |
Naposledy: 13. 11. 2010, 11:42
|
Aktualizace: 10. 11. 2010, 10:03
|
|
|
|
|
|
Delfina Ž. (Delfajs)
ID 316493
, mimibazar.cz/delfajs
(12. 12. 2010, 20:17)
|
Prosím o zákazníky, kteří mají špatnou zkušenost nebo nedořešené záležitosti o kontaktování. Paní Jechoutová mi dluží peníze a nemohu se s ní již nějaký měsíc zkontaktovat. Podávám na ní trestní oznámení, tak kdyby měl někdo stejný problém, ozvěte se. Díky |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ivana P. (Ikula)
ID 26081
(14. 12. 2010, 20:33)
|
Dobrý den, rovněž hledám lidi, kteří paní Jechoutové naletěli. Objednávala jsem u ní sice přes babyshoping.cz, nicméně se mnou "komunikovala" přes e-mail, který má uvedený zde na mimibazaru, tudíž se bude jednat o stejnou osobu. Sedí i jméno. Dne 13.11. jsem u ní objednala 2 kusy povlečení, zaplatila částku 978 Kč, od té doby nekomunikuje. S pozdravem Ivana Pokorná |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena K. (alus8)
ID 446304
(29. 5. 2013, 8:00)
|
Přeji hezký den, měla bych na Vás jednu prosbu. Mohla byste mi prosím sdělit, zda se Vám podařilo z "milé" paní nějaké peníze dostat zpátky? Já jsem u ní totiž také nakoupila, zboží nemám a peníze také ne. Děkuji za odpověď. Alena Kroutilová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika Mifková (mifulka25)
ID 271022
(upraveno 24. 9. 2010, 12:10)
|
když na paní člověk udělal bubu tak tedy balíček přišel během 2 dnů negativní hodnocení protože jsem dostala návod ani né v češtině a doklad že jsem to koupila žádný takže fakt NEDOPORUČUJI |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(upraveno 25. 9. 2010, 12:32)
|
Dobrý den zboží bylo odesláno,číslo zásilky jsem Vám odeslala na email i na telefonní číslo. Omluvila jsem se,mám nemocnýho syna a mohla jsem na poštu teprve včera.Takže se Vám ještě jednou velice omlouvám a snad to pochopíte. Promiňte,ale u této věci opravdu návod neni(neni totiž co uvádět na sestavení)Dále jste na mě nemusela dělat žádné bubu ! Věc byla odeslána,jen z jedniného důvodu později a to,že mám nemocného syna a nemohla jsem odejít na poštu.Vy jste byla informována jako dalších 15 zákaznic,které toto pochopili a nevadilo jim to.Přeji Vám hezké dny a s pozdravem Šárka P.s. doklad jste si nevyžádala,doklad se dává pokud sám zákazník o něj má zájem (dle zákona ČR) a kdyby jste si přečetla podmínky prodeje,tak jej posílám emailem) !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kristýna S. (k.schulm)
ID 290654
(20. 8. 2010, 9:21)
|
TATO PANÍ NENÍ NIC JINÉHO NEŽ PODVODNICE A ZLODĚJKA , která vydělává na maminkách, které chtějí svým dětem něco pěkného koupit. Již je to měsíc, co jsem jí poslala peníze (1977 Kč), do té doby se mnou naprosto bez problémů komunikovala, od té doby, co však odešly peníze, nic. Napsala jsem jí snad 20 mailů, žádná odezva. Až, když se dozvěděla, že jsem byla na policii podat trestní oznámení, napsala mi mail s výmluvou, jak nemohla odepsat, byla pryč |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika D. (verdos)
ID 272895
(upraveno 26. 6. 2010, 19:43)
|
Paní Šárku rozhodně nikomu nemohu doporučit. 6.4. jsem si u ní objednala a zaplatila zboží, nejdříve nebylo na skladě, po měsíci se , prý ,zase balíček ztratil. Před 30ti dny mi slíbila vrácení peněz a dodnes se neděje nic, na emaily nereaguje. Veronika Najednou po hodnocení peníze dorazili, ale přesto na negativním hodnocení trvám |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(19. 7. 2010, 21:08)
|
Dobrý večer Veroniko jediné co k tomu napíšu je,že nepíšete pravdu a komunikovala jsem s Vámi.Částku jsem Vám vrátila taky v pořádku.A částka nebyla vrácena vůbec po hodnocení....nebyla jsem na MMB nejméně 2 měsíce. Člověk se dostane do starostí ani neví jak a nepřála bych Vám to,hlavní je,že jsem Vám částku vrátila a nikomu nic nedlužím.S pozdravem Šárka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina B. (benkacka)
ID 242147
(3. 5. 2010, 20:09)
|
NEJHORŠÍ zkušenost s internetovým obchodem dodnes!!! Objednala jsem zboží, zaplatila předem na účet, dodnes nemám ani zboží ani peníze a to jsem objednávala 9.3.2010!!! Jednání s paní Šárkou nemá obdoby, buď nereaguje nebo si vymýšlí a lže!!! Maminky, tohle je varování i pro Vás, nenakupujte u paní Šárky... Toto varování vložím i na jiné servery, aby se o něm dozvědělo co nejvíce lidí a můj případ předám k řešení obchodní inspekci, aby takovým p |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(3. 5. 2010, 20:31)
|
Milá dámo,u mě osobně na moje jméno jste nikdy nic neobjednávala a Vaše velmi čistá registrace bez hodnocení o tom svědčí.Takže pokud je toto nějaká pomsta či něco podobného je moc hezké,ale buďte tak laskava a ihned toto vymažte. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina B. (benkacka)
ID 242147
(3. 5. 2010, 20:42)
|
Hodnocení mazat nebudu, objednala jsem si u Vás, s Vámi jsem ještě nedávno komunikolvala a přímo Vy jste mi slibovala zboží, za které jsem Vám zaplatila...!!! Vaše chování je neuvěřitelné a drzost nezná mezí... Trvám na vrácení peněz, jinak budu v negativním hodnocení Vaší osoby pokračovat. Je zvláštní, že jste e-mail, ve kterém zmiňujeme pana Matušku četla Vy, když tvrdíte, že v Babyshopingu nepracujete... a my jsme ho posílali pouze na adresu babyshopin |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(upraveno 4. 5. 2010, 6:10)
|
NEUSTÁLE PÍŠETE NA MŮJ EMAIL A NEDOKÁŽETE TO POCHOPIT TAK SE NEDIVTE,ŽE VÁM ODEPISUJI A NELÍBÍ SE MI TO. TENTO BAZÁREK JE MŮJ A NA JMÉNO ŠÁRKA JECHOUTOVÁ.U MĚ JSTE NIC NEOBJEDNÁVALA,MĚ JSTE NA MŮJ ÚČET NIC NEPOSÍLALA-TOTO JSOU FAKTA ! POKUD MÁTE PROBLÉM S E-SHOPEM TEN MÁ SVÉHO MAJITELE A EMAIL JE BABYSHOPING@EMAIL.CZ ZDE JE EMAIL SHOPBABY@SEZNAM.CZ TAKŽE ASI TAK. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iveta T. (tomášik)
ID 122376
, mimibazar.cz/tomasik
(upraveno 23. 4. 2010, 19:15)
|
Nikomu N.E.D.O.P.O.R.U.Č.U.J.I. ( ráda se e-mailem podělím o svojí zkušenost ) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(23. 4. 2010, 9:14)
|
Milá Ivetko děkuji za zkušenost s Vámi,částku jsem Vám ještě včera vrátila zpět a obchod s Vámi mi dal jen trpkou zkušenost jak může lhát i zákazník,emaily máme obě stejné,takže můžete očerňovat jak chcete.Jinak na poště jsem byla a Vaše jméno tam nikdy nikdo neslyšel natož včera.A balíček již máme doma a vrácen tou pani vedoucí,ze kterou jste Vy "prý " mluvila.......Já žádnou chybu neudělala a Vám poslala druhý balík,aniž by za ten první byla |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(23. 4. 2010, 9:16)
|
reklamace vyřízena.Já osobně žádnou chybu neudělala a naopak jsem velice ráda,že obchod neproběhl,jelikož vy by jste stejně nebyla spokojená.Přeji Vám hezké dny,Šárka
dodatek-odmítnout prodej svého zboží mohu,mám to i v podmínkách prodeje. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miluše Z. (Miluska80Z)
ID 114443
(7. 1. 2010, 10:47)
|
Dobrý den,peníze za podprsenku jsem zaslala ale na podprsenku čekám od konce listopadu a na e-maily neodpovídá |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(7. 1. 2010, 15:28)
|
DOBRÝ DEN NEVÍM KAM EMAILY POSÍLÁTE,ALE NÁŠ EMAIL BABYSHOPING@EMAIL.CZ FUNGUJE DOBŘE,TAKŽE NECHÁPU KDE JE NĚJAKÝ PROBLÉM.DO VZKAZŮ JSTE NENAPSALA ANI JEDNOU A I PŘES VÁNOCE JSTE MĚ NEMOHLA URGOVAT,PROTOŽE ANI JEDEN EMAIL JSEM OD VÁS NEDOSTALA !!!!!! A POKUD BYCH VÁM NEODESLALA ZBOŽÍ OD KONCE LISTOPADU JAK TVRDÍTE TAK JE DIVNÉ,ŽE SE PŘIPOMÍNÁTE TEĎ ???? OMYL SE STÁT MŮŽE,ALE JE ZVLÁŠTNÍ,ŽE PÍŠETE HODNOCENÍ MÍSTO ABY JSTE KONTAKTOVALA MĚ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(11. 1. 2010, 9:24)
|
DOHLEDALA JSEM VEŠKERÉ PLATBY A TATO PANI U MĚ NIC ZAPLACENO POD SVÝM JMÉNEM NEBO V.S. NEMÁ.TAKŽE MOŽNÁ ZÁVIST,ZLOBA NEBO JEN TAK UŠKODIT,ŽE V ALBU MÁTE DÁLE VZKAZ A POKUD JSTE NEPLATILA POD JINÝM JMÉNEM NEBO V.S. TAK BOHUŽEL.MĚJTE SE HEZKY A S POZDRAVEM ŠÁRKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena B. (bercuzna)
ID 43802
(29. 11. 2009, 23:46)
|
Dobrý večer Šárko,Vaše jednání se mi vůbec nelíbí.19.11.2009 jsem Vás poprosila o míry oteplováčků,hned jste mi odpověděla,že je změříte a míry mi hned pošlete,ale do dnešního dne nemám od Vás ani čárku a to jsem Vás už 2x kontaktovala,jestli jste na mne nezapomněla a to 21.11.2009 e-mailem a 24.11.2009 vzkazem zde na MMB,bohužel bezvýsledně a o takovou prodávající nemám zájem.Alena. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(30. 11. 2009, 12:14)
|
DOBRÝ DEN ALENO,MÍRY JSEM VÁM POSLALA PO VAŠÍ NABÍDCE DO 24 HODIN.PO DRUHÉ JSEM VÁM JE ZASLALA ZNOVU PO VAŠÍ URGENCI,ŽE JSTE NIC NEDOSTALA. PŘIJDE MI TO ZVLÁŠTNÍ A MYSLÍM SI,ŽE VÁM VŮBEC ALE VŮBEC O ŽÁDNÉ ZBOŽÍ NEŠLO JÁ VÁM UDĚLUJI NEGATIV NÉ ZE MSTY,ALE ZA TO,ŽE MÁTE DRZOST LHÁT,ŽE VÁM NIC NEPŘIŠLO.DENNĚ SE VYŘIZUJE DOST OBJEDNÁVEK I NA E-SHOPU A JE I VZKAZ,ŽE NESTÍHÁME,ALE TAKOVÉ JEDNÁNÍ SI VYPROŠUJI. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(30. 11. 2009, 12:16)
|
DENNĚ SE VYŘIZUJE DOST OBJEDNÁVEK I NA E-SHOPU A JE I VZKAZ,ŽE NESTÍHÁME,ALE TAKOVÉ JEDNÁNÍ SI VYPROŠUJI A VÁM OPRAVDU ANI NEMÁM ZÁJEM COKOLIV NABÍZET ČI DOKONCE PRODAT. PŘEJI VÁM HEZKÉ DNY.BABYSHOPING,ŠÁRKA P.S. A POKUD VÁM Z EMAILU OPRAVDU NIC NEPŘIŠLO JE VŽDY JINÁ KONVERZACE MEZI MYSLÍCÍMI LIDMI. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Alena B. (bercuzna)
ID 43802
(30. 11. 2009, 22:30)
|
Tak to jste to asi poslala někomu jinému,protože do neděle mi žádná odpověď ani po druhé urgenci nedošla a jediný kdo lže a má drzost jste Vy.Já jsem,taková,že po zjištění míry hned objednávám a hned platím,račte si přečíst mé hodnocení.Nakupuji pro svoje dvojčátka a tohle měl být dárek pro vnoučka.Tak Vám za to dík. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(1. 12. 2009, 10:00)
|
JE ŠKODA,ŽE TO BERETE TAKHLE ZLE.MĚ TŘEBA PANI NAPSALA,ŽE MOJE ODPOVĚD V MEJLU JI NEDOŠLA A DOŠEL JI POUZE PRÁZDNÝ MEJL.A PROTO VŽDY ŽÁDÁM ZÁKAZNICE POKUD NEODPOVÍD DO 24 HOD AŤ URGUJÍ,MEJLY NĚKDY NEDOJDOU NEBO SPADNOU DO SPAMŮ,ALE OBVIŇOVAT MĚ TAKHLE JE TROŠKU HLOUPÉ.MÁM HODNOCENÍ KLADNÉ A VŽDY SE ZÁKAZNICÍM SNAŽÍM VYJÍT VSTŘÍC. MOŽNÁ STAČÍ TROŠKU POCHOPENÍ A KLIDU A PAK JDE VŠE. PŘEJI VÁM HEZKÉ DNY A VÁNOCE ŠÁRKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Alena B. (bercuzna)
ID 43802
(1. 12. 2009, 21:44)
|
Dobrý večer Šárko,opravdu mi nic nepřišlo a ani jsem neměla nic ve spamech.Když jsem to urgovala přes e-mail a i přes vzkaz na mmb,tak mi 2x přišla tato odpověď:Od: "alena berkyova" , Předmět: Re: OTEPLOVÁKY DOBRÝ DEN TOTO JE AUTOMATICKÁ ODPOVĚĎ-DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM A ODPOVÍME VÁM NEJP.DO 24 HODIN.DĚKUJEME BABYSHOPING a bohužel nepřišla odpověď ani 1,proto jsem reagovala,tak jak jsem reagovala.Už se stalo,nechme to tak a přeji krásné vánoce Alena |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavlina B. (marysol)
ID 146640
(26. 7. 2009, 19:13)
|
Mile maminky, bohuzel vas musim varovat pred touto prodavajici - plastenku na kocarek mam objednanou od 18.5.09 a do dnesniho dne nemam ani plastenku, ani penize nazpet a to pres nescetne urgence. Sarko, Vas jsem upozornila, ze nerada, ale negativni hodnoceni opravdu napisu. Vse mam zdokumentovane emailovou komunikaci s Vami. Zadala jsem vas nescetnekrat, abyste situaci vyresila a opravdu jsem se jiz unavila. Takze maminky, zvazte sami, zda u teto pani nakupovat ci nikoliv. pavlin |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(26. 7. 2009, 20:55)
|
DOBRÝ VEČER PAVLÍNO BORASTERO,JIŽ NĚKOLIKRÁT JSEM VÁM PSALA,ŽE VAŠE ČÁSTKA 180,-ZA PLÁŠTĚNKU BYLA VRÁCENA NA VÁŠ ÚČET,DÁLE TO,ŽE MÁTE ZDOKUMENTOVANOU EMAILOVOU HISTORII NAŠÍ KOMUNIKACE JE V POŘÁDKU A MY JI MÁME TAKÉ.MÁME DVA EMAILY JE VELMI ZVLÁŠTNÍ,ŽE ZROVNA VÁM NAŠE KOMUNIKACE PÍSEMNÁ NEDOCHÁZÍ ...... SEM SI MŮŽETE NAPSAT COKOLIV,MOJE 156 HODNOCENÍ JSOU MOJÍ VIZITKOU A JSOU V POŘÁDKU. JSEM PRACUJÍCÍ A NEMÁM POTŘEBU NIKOHO OKRÁDAT O ČÁS |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(26. 7. 2009, 21:02)
|
ČÁSTKU 180,-.MOŽNÁ BY BYLO LEPŠÍ ZJISTIT ZDA NENÍ PROBLÉM U VÁS.MY MÁME ČÁSTKU ZTRŽENOU A MŮŽEME VÝPIS DOLOŽIT.DÁLE VÁŠ EMAIL MŮŽEME DOLOŽIT TAKTÉŽ (HLAVNĚ KDY BYL ODESLÁN) A NAŠE ODPOVĚD.DENNĚ PRACUJEME S VYSOKOU ČÁSTKOU PENĚZ NEJEN ZA INTERNETOVÝ PRODEJ,ALE I ZA KAMENOU PRODEJNU A TOHLE CO JSTE NAPSALA SE MI NIKDY NESTALO A POVAŽUJI TO ZA VELMI NEHORÁZNÉ A SPROSTÉ OD ČLOVĚKA,KTERÉMU JSME JIŽ JEDNO OBJEDNANÉ ZBOŽÍ ODESLALI A BOHUŽEL PLÁŠTĚNKU |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(26. 7. 2009, 21:04)
|
V CENĚ 180,-NEDODALI Z DŮVODU NÁM NEDODÁNÍ OD DODAVATELE.TAKŽE VÁM PŘEJI HEZKÝ VEČER A ZKONTROLOVÁNÍ VÝPISŮ NEŽ BUDETE NĚKOHO NAPADAT A OSOČOVAT. KE SVÝM ZÁKAZNÍKŮM SE CHOVÁM SLUŠNĚ A S ÚCTOU,JELIKOŽ JE TO MOJE OBŽIVA. ŠÁRKA JECHOUTOVÁ-MATUŠKOVÁ a MILAN MATUŠKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Pavlina B. (marysol)
ID 146640
(14. 8. 2009, 19:42)
|
Šárko, tak fakta jsou následující - 26.7. zde tvrdíte, že jste mi peníze vrátila a částka mi byla připsána na účet 11.8. - co k tomu dodat??? Peníze jste mi vrátila až poté, co jsem na vás podala oficiální stížnost na mimibazar a jejich zaměstnanci na vás urgovali řešení situace. Namísto vašich předchozích příspěvků bych očekávala OMLUVU. Ostatní maminky ať si samy udělají obrázek a zváží, zda u Vás budou nakupovat. Určitě pochopíte, že |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(15. 8. 2009, 11:00)
|
JELIKOŽ JSEM I JÁ CELOU VĚC ŘEŠILA S ADMINISTRÁTOREM MMB,KTERÝ MĚ PO VAŠEM VZKAZU KONTAKTOVAL A CELOU VĚC JSME NAPSALI,TAK JAK BYLA.PLATBA NA VÁŠ ÚČET BYLA 3.7.2009 !!!! A NIKDO NIKOHO NEURGOVAL !!! PROČ POŘÁD PÍŠETE NĚCO CO VLASTNĚ NENÍ PRAVDA A POŘÁD SI KE SVÉMU HODNOCENÍ NĚCO PŘIDÁVÁTE ??? VY JSTE VLASTNĚ TAKOVÝ MALÝ ANDERSEN,ŽE ? A CHYBA SE MŮŽE STÁT KOMUKOLIV,ALE VÁM ASI NE JSTE ZLÁ ŽENSKÁ. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(15. 8. 2009, 11:04)
|
A BOHUŽEL CHYBA SE MŮŽE STÁT KOMUKOLIV JAK JSEM JIŽ NAPSALA.ŽE JSTE NENAPSALA SKVĚLÉ HODNOCENÍ,KDYŽ JSME VÁM POSLALI ZBOŽÍ + DÁREK NAVÍC POPRVÉ--TO BY BYLO POD VAŠI ÚROVEŇ ??? NO PIŠTE SI JAK CHCETE,KDO MĚ ZNÁ VÍ,ŽE NEMÁM POTŘEBU SE OBOHACOVAT O 180,- |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Šárka J. (Rachel-ka)
ID 50322
, mimibazar.cz/rachel-ka
(15. 8. 2009, 11:06)
|
MUSÍTE NAPSAT 180,- + 49,- PENÁLE KTERÉ JSME VÁM POSLALI !!!!!!!!!!!!! JEDINÉ CO JDE VIDĚT JE SLUŠNÁ FIRMA KTERÁ ZA SVOU CHYBU POŠLE I PENÍZE NAVÍC,ALE VY JSTE PAVLÍNKO OPRAVDU ZLÁ A JSTE POD MOJI ÚROVEŇ.SVOJE SLOHOVKY,UŽ PIŠTĚ NĚKAM JINAM.HEZKÝ VÍKEND I VÁM ŠÁRKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Pavlina B. (marysol)
ID 146640
(14. 8. 2009, 19:45)
|
já u Vás již rozhodně nakupovat nebudu. Doufám, že se budete dokázat na tuto zkušenost podívat pozitivně a využít ji k tomu, abyste zlepšila servis vůči svým zákazníkům. Z Vaší strany bych v dané situaci opravdu očekávala omluvu a ne příspěvek typu viz. výše, to určitě není nejvhodnější způsob komunikace se zákazníkem. S pozdravem, Pavlína Borastero |
ODPOVĚDĚT
|