Renáta K. (valentýna 2) ID 515
|
|
mimibazar.cz/valentyna2
|
Oblast: Praha - západ |
Telefon: 604236162 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 26. 1. 2005 |
Naposledy: 11. 11. 2024, 21:07
|
Aktualizace: 19. 2. 2019, 23:47
|
|
|
|
|
|
Lenka M. (lenca69)
ID 91678
, mimibazar.cz/lenca69
(8. 7. 2019, 11:52)
|
Bohužel paní nedoporučuju ....zboží rezervováno od 17.6 dnes je 8.7 a nedorazila ani platba ani odpověď na upomínky ....  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Marie S. (maruska 1501)
ID 471082
(3. 12. 2015, 12:25)
|
Bohužel musím p. Renátě udělit VELMI NEGATIVNÍ hodnocení. Dne 10.8.15 jsem si u ní objednala z obch. IKEA komodu, která přišla rozmlácená (reklamaci p. R. neuznali, protože prý zboží nebylo dostatečně zabalené). A p. R. MI NECHCE VRÁTIT PENÍZE. Přitom přepravní smlouva byla uzavřena mezi p. R. a poštou. Já jsem své zboží nedostala, postup při odeslání jsem nemohla nijak ovlivnit. Už to budou 4 měsíce!!!!! A já nemám ani zboží ani peníze!!!! Navíc musím celou dobu p. R. prosit o informaci. Stále jen odpovídá: ozvu se zítra, zavolám zítra, naposledy: zavolám o víkendu. Dále, že byla nemocná atd, přičemž na Mimibazaru aktivní byla atd...Je to velmi neseriózní a neslušné jednání. Byl to můj druhý nákup u p. R. První proběhl bez problémů. Jakmile nastal ale problém, komunikace a přístup p. R. byl hrozný. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Renáta K. (valentýna 2)
ID 515
, mimibazar.cz/valentyna2
(8. 12. 2015, 1:10)
|
Maruško, nevím co řešíte ,tak jste se hezky vypovídala,. Doufám že se Vám ulevilo. Peníze máte na účtě ,tak opravdu nevím o co jde. Informace o postupu reklamace jsem Vám podávala ,dokonce jsem Vám poslala kopii odpovědi od obucmana pošty. Takže, hlavně že jste si ulevila !!Přesto Vám přeji krásné vánoce a hodně zdraví !!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Marie S. (maruska 1501)
ID 471082
(8. 12. 2015, 18:09)
|
Paní Renato, možnost hodnocení tu není, abychom si ulevovali, ale abychom dali zpětnou vazbu pro ostatní zákazníky. Ano, informaci jste mi poslala, ale po jaké době a kolikrát jsem Vás o to musela žádat. Nevím, jak jste přišla na to, že mám peníze na účtě, protože teď jsem to kontrolovala a: PENÍZE DOSUD NEMÁM. V hodnocení jsem napsala čistě, jak to bylo. První obchod byl v pořádku, jakmile se řešil problém, nezachovala jste se správně. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Marie S. (maruska 1501)
ID 471082
(8. 12. 2015, 18:11)
|
Především mě pak překvapilo, že jako prodejce neznáte správný postup při reklamaci.... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Marie S. (maruska 1501)
ID 471082
(8. 12. 2015, 21:33)
|
Paní Renáto .. a Vám připadá v pořádku, že po 4 měsících nemám ani zboží ani peníze??? A ještě tady ze mně děláte pitomečka... to trochu přeháníte |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina B. (wannesa)
ID 260177
, mimibazar.cz/wannesa
(29. 8. 2013, 16:45)
|
Je mi líto, ale doporučit Vás nemůžu. Jste velmi nespolehlivá nakupující. Tři týdny jste měla u mě v rezervaci šaty, 2x jsem Vás urgovala o platbu, poprvé jste napsala, že se Vám ztratili emaily, tak jste nemohla platbu provést, což je samozřejmě nesmysl, a že hned zaplatíte a když jsem Vás urgovala po dalších 10 dnech objednávku jste zrušila. To se nedělá. Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lenka D. (Vasilina)
ID 17830
(29. 8. 2013, 11:38)
|
je mi líto,ale já Vás Reni doporučit nemůžu 14 dní máte u mě v rezervaci kabelku a platba nikde.. 2x jsem se připomínala..poprvé jste reagovala,že hned v pondělí posíláte a dnes rušíte rezervaci.. přitom balíčky jste zákazníkům dle hodnocení normálně posílala,takže myslím,že na převod peněz jste čas také měla..tohle se prostě nedělá,ale to Vám jako zdatné obchodnici jistě nemusím psát.. takže za mě bohužel Lenka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Marcela B. (Marci-2)
ID 65452
(17. 5. 2012, 14:58)
|
Neodebrané objednané zboží na vzkazy nereaguje Marcela  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Aneta S. (apricot)
ID 641
, mimibazar.cz/apricot
(24. 8. 2008, 21:02)
|
Milá Renátko , já vám psala maili, že se mi vrátila platba zpět a že raději skáknu v pondělí do banky a vložím přímo . Díky tedy za vaše hodnocení AnetaS. (toto se mi při mém obchodování stává s jinýma maminkama, že mi nezaplatí delší dobu a mám tedy větší pochopení a nepíši hned hodnocení a snažím se zjisti, co se stalo) - vím,že se může komukoliv cokoliv stát - u vás tedy už nikdy více a čepičku si nechte  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Renáta K. (valentýna 2)
ID 515
, mimibazar.cz/valentyna2
(25. 8. 2008, 23:25)
|
Anetko, psala jsem Vám vzkazy, a Vy jste mi neodpověděla ,i když jste byla ten den přihlášená. Takže snaha z mé strany zjistit co se stalo byla !!!!!!!Myslím že jsem čekala dost dlouho ---12 dní ! ,hezký večer Vali |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Aneta S. (apricot)
ID 641
, mimibazar.cz/apricot
(27. 8. 2008, 23:34)
|
Renátko,to bohužel není moc pravda, mezi tím jsme si psaly a domlouvaly platbu (čepičku jsem vyhrála dne 12.8. ve 20.05.hod, vy jste mi zaslala podklady k platbě až o den déle - dne 13.8. v 19.34 (to já už byla na prodlouženém víkendu) a psala vám 16.8. v 11.17hod, že jsem odeslala korunky, bohužel jsem asi špatně opsala vaše číslo účtu, ale nevšimla jsem si, že peníze byly vráceny zpět na můj účet - posílala jsem i jiné platby, nejen pro vás.Vy jste se ozvala 23.8. a já vám hned ten večer odpovídala, že vše přešetřím a případně korunky vložím na účet - čekala jsem na potvrzení správnosti vašeho účtu a místo toho druhý den čtu, že mi píšete negativní hodonocení . No nic, je mi to jen líto Zdravím a přeji, aby se vám to nikdy nestalo  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|