Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Renáta K. (valentýna 2) ID 515
mimibazar.cz/valentyna2
Oblast: Praha - západ
Telefon: 604236162
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26.1.2005
Naposledy: 13.10.2023 15:36
Aktualizace: 19.2.2019 23:47
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 2694
VŠECHNY FOTOGRAFIE 69
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
Renáta Kulštrunková

Jižní 1405
Rudná u Prahy
252 19

IČ 44879059

Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit, u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal, u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik, u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
• bezplatné odstranění vady opravou,
• přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Část II.

Milí nakupující!!!

Děkuji Vám, že jste navštívili moje stránky,a doufám že budete spokojeni s obchůdkem.

Prodejce a provozovatel:

Renáta Kulštrunková
Jižní 1405
Rudná u Prahy 252 19
IČ: 44879059
Předmět podnikání - nákup zboží za účelem jeho dalšího prodeje

Provozovna:

Renáta Kulštrunková
Jižní 1405
Rudná u Prahy
252 19
email: rkulstrunkova@seznam.cz
tel: 604 23 61 62

Na Vaše objednávky a dotazy se snažím odpovědět do 24 hodin.
Do objednávky prosím uvádějte VAŠÍ ADRESU A TEL. ČÍSLO !!

PLATBA: za zboží musí být uvedena nejpozději do 7 pracovních dnu převodem na účet.

DOPRAVA : Zboží posílám českou poštou nebo přepravní společností.
POŠTOVNÉ hradí kupující dle tarifu české pošty ,přepravní společnosti.
Zboží odesílám po připsání částky na účet,a to do 2-3 pracovních dnů.

Když si u mě zboží objednáte, tak Vám sama zašlu číslo účtu a celkovou částku i s poštovným. Nezasílejte prosím platbu dříve, než Vám zašlu podklady k platbě, jelikož poštovné se odvíjí podle váhy balíku, děkuji za pochopení.
Informace o odeslaných balíčkách najdete u mě v sekci POŠTA

Pokud jste si vybrala NOVÉ ZBOŽÍ, pak dostanete zboží se všemi právními náležitostmi, které se řídí platnými zákony ČR.


Reklamace a právo na odstoupení od obchodní smlouvy:
Zákazník má právo bez udání důvodu odstoupit do 14 dní od kupní smlouvy. Za vrácené nepoškozené a plně funkční zboží mu bude vrácena celá částka., do 5 kalendářních dnů převodem na účet a to až po obdržení vráceného zboží prodejcem. Při vrácení zboží bez udání důvodu se nevrací poštovné k zákazníkovi, zákazník hradí následné poštovné k prodejci.
Za vrácené zboží poškozené,použité nebo jinak znehodnocené bude částka adekvátně ponížena.
REKLAMACE : reklamace je nutno uplatnit dle zákona o ochraně spotřebitele.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ !!
Prosím ,při každém převzetí zboží zkontrolujte obal zda není porušen /promáčknutý, poničený, proříznutý ,mokrý atd...... V takovém případě je nutné tuto zkutečnost vždy uvést do přepravního listu dopravce / to je doklad ,který podepisujete řidiči ///. V případě převzetí poškozeného obalu balíku neuvedli, je potom velice těžké řešit reklamace.V případě že poškození zboží zjistíte až po rozbalení ,je nutné udělat foto s datumem. Usnadní to reklamaci ,kterou je potřeba uplatnit do 2 prac. dnů, a to písemně u dopravce,který Vám zboží předal.

Pokud chcete objednávku stornovat, prosím napište mi o tom, stačí vzkaz nebo mail a to nejdéle do 2 dnů od potvrzení objednávky.

ZÁRUKA na nové zboží je 12 měsíců, jelikož jsem firma ,která Vám pouze zprostředkovává nákup zboží.

Děkuji, že jste dočetli až sem, přeji Vám příjemné nakupování ,a doufám že budete s vybraným zbožím spokojeni.

U použité zboží-bazárkového po se záruka neposkytuje
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.5.2014, 8:20
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu