|
|
Radka K. (kocimon)
ID 446716
(14. 10. 2015, 8:25)
|
Objednala jsem si vláčkodráhu, paní jsem se musela připomínat a když nakonec k obchodu došlo, tak mi přišla vláčkodráha jiná, a ta o kterou jsem měla zájem je stále v nabídce - je v nich ale rozhodně spousta rozdílů - tu která mi přišla, bych si nekoupila. Čekám nápravu na náklady paní Petry. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra S. (suchyna)
ID 536788
(14. 10. 2015, 9:09)
|
Paní Radko, žádné urgování nebylo nutné. Není možné chodit na poštu okamžitě, mám 5 měsíční mimiinko a nebydlíme zrovna nad poštou. Musím se tam dopravit. Vláčkodráha je v pořádku, obsahuje 40dílů, vláčky, koleje, stromy. Nechápu o co Vám jde. Jinou nemám. Pokud jste ji nechtěla, nebylo nutné ji kupovat. Negativ je nedůvodný, ale asi jste takový typ člověka , který si musí ulevit. Nemám víc co dodat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Radka K. (kocimon)
ID 446716
(14. 10. 2015, 10:49)
|
Nabízela jste jinou vláčkodráhu - že má také 40 dílků? No a? Máte poslat to, co nabízíte - tuto jsem nechtěla a neobjednala - každý vybírá podle fota a v těch drahách je značný rozdíl. Toto jsem si neobjednala a na vyřízení reklamace stále trvám. |
ODPOVĚDĚT
|