Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Martina E. (martina18) ID 60833

Martina E. (martina18) ID 60833
mimibazar.cz/martina18
Oblast: Valašské Meziříčí
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 31. 5. 2007
Naposledy: 31. 1. 2024, 16:02
Aktualizace: 31. 1. 2024, 16:02
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76641660
DIČ CZ7751184133
HODNOCENÍ 6709
VŠECHNY FOTOGRAFIE 132
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 4 negativních hodnocení
Petra V. (dracek81) ID 602175 (upraveno 6. 8. 2021, 16:53)
Dobrý den,s paní bohužel spokojená nejsem ,její podmínky prodeje neodpovídají se skutečností, první týden po objednávce kdy nekomunikovala se omluvila, že byla na neplánovane dovolené a napsala že kromě jedné věci má vše skladem, souhlasila jsem a paní mi to přepočítala ale já už to měla zaplacené, takže mi zatím za to chybějící zboží peníze nevrátila a opět nekomunikuje, nejde o velkou sumu ,ale jde o princip ,tak mě to donutilo napsat takovou recenzi
ODPOVĚDĚT
Štěpánka V. (jokeš) ID 483752 , mimibazar.cz/jokes (28. 4. 2021, 8:41)
Zatím špatná zkušenost, neboť prodejce vůbec nereaguje na mě vzkazy
Nevím, co si o tom mám myslet. Zboží jsem hned uhradil a je ticho po pěšině. Nelíbí se mi takový přístup :-S
ODPOVĚDĚT
Martina E. (martina18) ID 60833 , mimibazar.cz/martina18 (29. 4. 2021, 17:25)
Dobrý den, bohužel chodím také do práce ... Na eshopu jste objednala zboží, které není skladem a u kterého je uvedena dostupnost: Dočasně nedostupné. Platba Vám byla vrácena zpět na účet.
ODPOVĚDĚT
Eliška W. (eliskawiglasz) ID 539180 (23. 5. 2020, 22:55)
Tohoto prodejce určitě nedoporučuji!!! Dne 20.4. 2020 jsem u paní objednala zboží v hodnotě 1750,- Do dnešního dne 23.5. 2020 mi objednané zboží nepřišlo. Paní nebere telefon a ani nereaguje na email. Z důvodu špatné komunikace jsem odstoupila od kupní smlouvy a požaduji vrácení peněz. V případě pokračující ignorace ze strany prodávající postoupím stížnost na Českou obchodní inspekci.
ODPOVĚDĚT
Martina E. (martina18) ID 60833 , mimibazar.cz/martina18 (24. 5. 2020, 10:02)
Omlouvám se za komplikace, osobní důvody, platba vrácena
ODPOVĚDĚT
Barbora V. (Baroch) ID 244991 (3. 2. 2014, 10:03)
Objednala jsem si ninja meč a bohužel jsem velmi nespokojená s jeho kvalitou (viklá se jílec, olupují nálepky a barva, kterou je meč natřený).
ODPOVĚDĚT
Martina E. (martina18) ID 60833 , mimibazar.cz/martina18 (upraveno 3. 2. 2014, 13:15)
Zboží (ninja meč 48Kč) jsem z orig.obalu nevybalovala, nekontrolovala. Mohla jste požádat o slevu, výměnu nebo reklamovat. Nic z toho jste neučinila...
ODPOVĚDĚT
Barbora V. (Baroch) ID 244991 (3. 2. 2014, 13:40)
Před týdnem jsem Vám napsala mail, že s kvalitou zboží skutečně nejsem spokojena, ale že ho vzhledem k jeho ceně nechci posílat zpátky (náklady na další poštovné, čas a energie jsou v nepoměru k potenciálnímu finančnímu vyrovnání). Očekávala bych, že alespoň vyjádříte lítost nad špatnou kvalitou, případně se omluvíte, vůbec jste se neobtěžovala odpovědět (mail mohu na důkaz zkopírovat), proto jsem přistoupila k negativnímu hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Martina E. (martina18) ID 60833 , mimibazar.cz/martina18 (3. 2. 2014, 13:53)
Žádné vyjádření jste nepožadovala, nic jste nechtěla, jen jste oznámila, že nejste spokojena s kvalitou meče a že vracet vzhledem k ceně, času nebudete. Mohla jste požádat o slevu, výměnu či reklamaci. S komunikací nemám problém a vždy vyjdu maminkám vstříc.
ODPOVĚDĚT
Barbora V. (Baroch) ID 244991 (3. 2. 2014, 13:57)
Potom má každá z nás jinak nastavené hranice slušného chování a komunikace. Přirozeně jsem očekávala odpověď a neuškodila by ani omluva, případně návrh řešení. Absence jakékoli reakce v soukromé mailové komunikaci mě přinutila řešit to veřejně.
ODPOVĚDĚT
Martina E. (martina18) ID 60833 , mimibazar.cz/martina18 (3. 2. 2014, 14:12)
Řešení situace jste mi oznámila tím, že zboží vracet nebudete.
ODPOVĚDĚT
Barbora V. (Baroch) ID 244991 (3. 2. 2014, 14:15)
OK, takže Vám přijde v pořádku, že Vás zákazník upozorní na špatnou kvalitu zboží a Vy se ani neobtěžujete mu odpovědět? Nejde o tu stovku, ale o princip.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu