Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martina E. (martina18) ID 60833
mimibazar.cz/martina18
Oblast: Valašské Meziříčí
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 31.5.2007
Naposledy: 31.1.2024 16:02
Aktualizace: 31.1.2024 16:02
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76641660
DIČ CZ7751184133
HODNOCENÍ 6709
VŠECHNY FOTOGRAFIE 132
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den, děkuji za Váš zájem a přečtení podmínek prodeje :-)

OBJEDNÁVKA NAD 2500KČ DOPRAVA ZDARMA!!! .


OSOBNÍ ODBĚR - možný v prac.dny po předchozí domluvě ve Valašském Meziříčí. Od 1.3.2017 (vzhledem k EET) není možná platba za zboží v hotovosti, ale pouze převodním příkazem na firemní bankovní účet. Po připsání platby si můžete zboží vyzvednout.



Prodejce, provozovatel a zodpovědná osoba: Martina Eliášová

Sídlo: Benešovo nábř.3944 Zlín 76001 - tato adresa není kontaktní, ale firemní, pokud chcete něco vrátit, reklamovat, atd. nejdříve mne informujte a pošlu Vám kontaktní adresu.



IČO: 76641660
DIČ:7751184133
JSEM PLÁTCE DPH
Velkoobchod, maloobchod
Zprostředkování obchodu a služeb

ŽL zapsán na Magistrátu města Zlína, odbor živnostenský, č.j ŽÚ/1700/2010/Bra/5

Kontakt: obchudek-u-elinky@seznam.cz
Objednávky vyřizuji max. do 36h.(tato činnost je vedlejší, vyřizuji v osobním volnu)


Na nové zboží je záruční doba poskytována dle platného záručního řádu. Neprodávám použité zboží.
Použité zboží, nošené či nové, které jsme nevyužili prodávám jen po svých dětěch a na toto neposkytuji záruku.

Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Zboží je expedováno prostřednictvím České pošty a nově je možné využít i Zásilkovnu.cz




CENÍK POŠTOVNÉHO od 1.11.2021 VČ.DPH:

79Kč - Doporučená zásilka, hodnota zboží do 500Kč, hloubka balíčku nesmí přesáhnout 5cm, váha do 0,500kg





118Kč - balík Na poštu (dodání následující den od podání na Vaši poštu, kde si balík
vyzvednete, avízo na email či mobil, úložní doba týden)

138Kč - balík Do ruky (dodání následující den od podání na Vámi určenou adresu, avízo na email či mobil, úložní doba týden)

+ 40Kč - Dobírka (připočítává se k vybranému poštovnému, pokud chcete zboží zaslat na dobírku) - pouze registrovaným po shlédnutí jejich hodnocení. Neregistrovaným na dobírku již nebude zasíláno (z důvodu nepřebírání zásilek).
Dobírka bude připočtena k částce za dopravu. Platba probíhá při převzetí zboží. Možnost platit hotově přepravci tj.České poště.
Upozornění pro zákazníky: Hotovost, která byla zaplacená za zboží přepravní společnosti České poště nepodléhá EET ( všechny takto přijaté platby, jsou zasílány Českou poštou na firemní bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím.)


CENÍK ZÁSILKOVNA.cz

V případě dobírky nelze na pobočce hradit kartou.

- 69Kč převodem
- 109Kč dobírka


CENÍK ZÁSILKOVNA.sk

- 120Kč převodem
- 170Kč dobírka




Nevyzvednutí dobírky:

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na dopravu zboží. Odesláním objednávky zákazník souhlasí s obchodními podmínkami a s uhrazením poštovného v případě, že zboží nepřevezme z výše uvedených důvodů. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky, budou po zákazníkovi vymáhány inkasní agenturou a zároveň budou jejich jména zveřejněna v databázi http://nespolehlivizakaznici.cz/



Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky s dobírkovou částkou dává zákazník prodejci na vědomí, že o zboží nemá zájem a odstupujete od kupní smlouvy.

Skutečnost je však úplně jiná.
Je dobré si uvědomit, že zasláním objednávky dává předpoklad k uzavření kupní smlouvy, která je závazná předáním objednaného zboží přepravní společnosti nejen pro prodejce, ale i pro zákazníka. Prodávající (tedy my) se zavazuje zboží dodat, a kupující (tedy Vy) se zavazuje ho převzít a zaplatit. Prodávající svou povinnost splní okamžikem předání přepravní společnosti.

Prodávající se snaží vyhovět a co nejrychlejší odeslání zásilky a informuje každého zákazníka e-mailem nebo sms zprávou. Pokud si zásilku zákazník od přepravce nepřevezmete, jedná se z jeho strany o porušení kupní smlouvy a zákazník odpovídá za škodu, která tímto krokem prodávajícímu vznikne. Zákazník je tedy povinen uhradit prodávajícímu náklady vynaložené na zaslání balíku.

Pokud se prodávajícímu zásilka odeslaná na dobírku vrátí jako nevyzvednutá, bude zaslána výzva na zaplacení zbytečně uhrazeného poštovného a balného a to ve lhůtě se splatností do 14-ti dnů. Pokud nedojde k uhrazení, prodávající předá dlužnou částku právní kanceláři k vymáhání.

Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá až na několik tisíc korun.

Jestliže bude mít zákazník zájem o opětovné zaslání zboží, prodávající zákazníkovi vyhoví až po zaplacení částky zahrnující cenu zboží, původní poštovné a balné a nové poštovné předem na náš účet.

Prodávající si vyhrazuje právo neakceptovat v budoucnu další objednávky, zákazníků, kteří si nevyzvedli objednané zboží a nezaplatili náklady na doručení balíku.
Z výše uvedeného vyplývá, že je určitě lepší stornovat objednávku před odesláním zásilky.






REKLAMACE, VRÁCENÍ A ZÁRUKA NA ZBOŽÍ:
Záruční doba prodávaného zboží činí 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak) a začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.
° záruka se vztahuje pouze na výrobní vady - v případě zjištění neopravitelné výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude zákazníkovi vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se započítává i cena poštovného a balného.
° záruka se nevztahuje na vady způsobené používáním zboží jiným způsobem než je uvedeno v návodu, běžným opotřebením nebo poškozením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním, neodborným zásahem nebo v důsledku živelních pohrom - v případě jakékoliv neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zpět zákazníkovi.
° v případě REKLAMACE nás kontaktujte na e-mail: ObchudekuElinky@seznam.cz
° Oprávněnou reklamaci řeším max. do 30 dnů od obdržení zboží - vrácením celé částky (včetně poštovného) převodem na účet, popř. výměnou zboží či vzájemnou dohodou.
° Zákazník má právo na VRÁCENÍ zboží i bez udání důvodů, nejpozději však do 14 dnů od dne převzetí zboží.
° Odstoupení od kupní smlouvy je právem zákazníka, které však nesmí být zneužíváno a využíváno např. v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží.
° Prodávající se zavazuje, že po dohodě se zákazníkem a doručení takového zboží, vrácené zboží převezme.
° Zboží by mělo být vráceno nepoškozené, kompletní, bez jakýchkoliv známek použití.
° Vrátit bez udání důvodu lze i nové zboží, které právě již nemá původní obal, bylo použito nebo třeba nemá visačky. Pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.
° Po přijetí zboží Vám bude vrácena příslušná částka za zboží včetně uhrazeného poštovného bankovním převodem do 30dnů od převzetí zboží.
° V případě vrácení zboží, které bylo používáno, je ušpiněné nebo poškozené, si prodávající vyhrazuje právo vrátit částku poměrně sníženou o vzniklé opotřebení.
° Zásilka musí být odeslána doporučeně nebo jako pojištěný balík, nikoliv obyčejně nebo dobírkou.
° Uplatní-li spotřebitel právo na vrácení zboží má dodavatel dle §53 odst.10 Občanského zákoníku právo na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží (tím se rozumí náklady za rozbalení zboží, kontrolu zboží, zda je v pořádku - čisté, nepoškozené, kompletní, za zavedení zboží zpět do systému, naskladnění, vystavení opravného dokladu, vrácení peněz zákazníkovi, vrácení zboží zpět do prodeje). Tento poplatek činí 50Kč.
Vrácení výrobku dodavateli provádí spotřebitel na vlastní náklady.
° Balík si při převzetí od ČESKÉ POŠTY vždy pečlivě zkontrolujte. V případě poškození zboží během přepravy je nutné ihned sepsat reklamační protokol s Českou poštou.


Způsob stornování objednávky (zákazníkem do 24 hodin mailem)

V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vracena celá částka včetně poštovného do 30 dní od ztráty zásilky.


Ochrana osobních údajů:
Veškeré Vaše osobní údaje, jako je jméno, adresa, atd. slouží výhradně pro potřebu prodejce a slouží pouze k vyřízení objednávky. Nejsou nikomu sděleny a nikterak dále používány či zveřejněny.

POKUD OBJEDNÁVKU NEUHRADÍTE, NEOZVETE SE ANEBO SE OZVETE, ŽE JSTE SI NÁKUP ROZMYSLELY, ČI KOUPILY JINDE ATD...PÍŠU ZÁPORNÉ HODNOCENÍ A DÁVÁM NA ČERNOU LISTINU.
PROTO SI NEJDŘÍVE DOBŘE ROZMYSLETE NEŽ SI NĚCO OBJEDNÁTE.

Daňový doklad do hodnoty zboží 10000Kč vystavuji na vyžádání a zasílám elektronicky.

Pokud mi dáte vědět zda balíček došel v pořádku a věcičky se Vám líbí budu moc ráda.
Přeji pěkný den a pohodu při nakupování :-)
Martina
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.11.2021, 10:07
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu