Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297

Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297
Iveta Hadkova
mimibazar.cz/HAPPYKIDS
Oblast: Praha
Ověřená adresa
Telefon: jen SMS 603 198 237
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13. 11. 2005
Naposledy: 12. 12. 2022, 21:34
Aktualizace: 1. 5. 2020, 11:12
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
62462261
HODNOCENÍ 2802
VŠECHNY FOTOGRAFIE 30
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Prodej noveho i bazaroveho zbozi.Odesilame cca 2x v tydnu. Odpovidam do 48 hodin. Pokud ne - piste prosim znovu. Zbozi je skladem jen NEKTERE. Vetsinu beru z velkoskladu az po Vaši objednavce. Neni tedy 100% zaruka, ze vždy vše seženu. Hádková
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 10 negativních hodnocení
Hana M. (Lywura) ID 293115 (7. 2. 2014, 15:48)
:-S :-S :-S Paní Hádkové musím udělit bohužel špatné hodnocení.
Zboží bylo zasláno hodně pozdě a stále čekám na vrácení platby za zboží, které nebylo skladem.
Paní nereaguje na mé emaily.... jsem celkově zklamaná :-S :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (9. 2. 2014, 10:19)
Paní z Brna - zboží nebylo zaslane pozdě - mam na strankach JASNĚ uvedeno, že odesilam jen 2x tydně. A na vyrizeni věci jako jsou reklamace, vracene zboží a podobne mam ze zákona cca 30 dni ... Nicmene Vam to vyridim co nejrychleji - ale bohužel ne všechno jde vždycky hned.
Pekny vikend
Hadkova
ODPOVĚDĚT
Hana J. (kristine95) ID 284263 (14. 10. 2012, 10:35)
Zboží (hračka pro malé děti), deklarované jako "NOVÉ ZBOŽÍ", mi přišlo zabalené v roztrženém svačinovém sáčku, bez jakéhokoliv dokladu o výrobci nebo certifikaci o nezávadnosti pro děti. Na můj dotaz, co to má být, jsem dostala arogantní e-mail ve smyslu "Co chcete, prodávám to všude možně a ještě si nikdo nestěžoval, když se Vám to nelíbí, pošlete to zpátky a kupte si to někde jinde." Mrzí mě to, ještě nikdy jsem něco podobného nezažila. NEDO
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (14. 10. 2012, 14:42)
Dobry den,
rada bych videla onen muj "arogantni" mail *-) Napsala jsem Vam, ze ze zakona mate narok na vraceni zbozi - ktere se Vam z jakehokoliv duvodu nelibi. Take jsem Vas jen informovala, ze balony jsou balene vsechny jen v sacku - ze nemaji krabicku. A nakonec - kdyz jste napsala, ze se Vam jevi pouzity - poslala jsem Vam odkazy na spoustu balonu v me nabidce s dovedkem, ze na nich opravdu neskaceme. Nevim - proc jste tak rozcilena? Arogantni jsem tedy fakt nebyla .... (smich)
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (14. 10. 2012, 14:43)
A nabidkou na vraceni - jsem chtela ulehcit Vam - abyste si balon mohla koupit jinde - podle svych predstav ....Opravdu nepochopim - proc se Vam toto zda arogantni? Co jste cekala - ze Vam napisu? Ja se s Vami nehadam - nechci abyste si nechavala neco, co se Vam po obdrzeni nelibi - nabizim vraceni zbozi a pak vraceni penez ...tak co je na tom ježiši podle vas špatne?
Hadkova
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (14. 10. 2012, 15:10)
...a mimochodem ...to Vy jste mi do sáhodlouheho E-mailu mimo jine napsala - a´t si na Vas neotviram hubu *-) *-) No - nezlobte se na me - ale to Vy jste tak trochu arogantní - nemyslite? Vasi zlobu a potrebu psat mi předlouhe maily nechapu - asi mate nejaky osobni problem ...ja Vam to ale vyresit nepomuzu...a prosim velmi - nevylevejte si na me Vasi zlobu a zlost.
Pekny den (F)
Iveta
ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (pušta) ID 139312 (25. 11. 2011, 9:47)
Uděluji negativ za neúplné vyřízení reklamace, kterou jsem písemně uplatnila s vrácením vadného zboží (projektor špatně promítal). Obdržela jsem jen peníze za projektor, poštovné prodejkyně vrátit odmítá s tím, že si odečetla náklady na znovuzavedení výrobku do prodeje. Na to má však nárok jen při vracení ve 14ti denní lhůtě bez udání důvodu. Já jsem si však koupi nerozmyslela, ani jsem vrácení v této lhůtě u paní nikdy nijak nenárokovala.
ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (pušta) ID 139312 (25. 11. 2011, 9:48)
Vracela jsem, protože nevyhovovaly užitné vlastnosti (viz paragraf obč. zák. o reklamaci). Petra T. PS: Hodnocení píšu z účtu své matky, vlastní účet na MMB nemám a kvůli jedné prodejkyni nebudu z domova další účet zřizovat.
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (25. 11. 2011, 13:22)
Je mi líto - ale Vy jste projektor jen vratila - nechtela jste ho opravit ani vymenit za jiny kus - tedy reklamovat. Proto jsem postupovala jako pri vraceni zbozi ve lhute 14 dnu. Vracela jsem Vam tedy castku vypocitanou takto: cena za zbozi + postovné - naklady na znovuzavedeni do prodeje = castka, kterou jsem Vam vratila na ucet. Myslim, ze muj postup je spravny....
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (25. 11. 2011, 13:22)
Mimochodem - projektory maji dobry ohlas u maminek a deti - zaostruji se otocenim kolecka u hlavy projektoru ...myslim, ze svou funkci vytvarne pomucky pro deti plni dobre.
Hadkova
ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (pušta) ID 139312 (25. 11. 2011, 20:28)
Ostatní maminky nejsou v tomto ohledu vůbec žádnou referencí, když nevím, jak funguje projektor jim. V dopise jsem vám uvedla, že i při nejvyšším možném zaostření hlavice jsou promítané obrázky rozmazané.
ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (pušta) ID 139312 (25. 11. 2011, 20:26)
Výrobek jsem zaslala zpět, neboť neodpovídal popisu a neměl inzerované užitné vlastnosti, detailní popis vad jsem uvedla v dopise. To, že navrhuji vrácení peněz, je jeden z možných požadavků při reklamaci (uvedený v obč. zák.). Tento požadavek neznamená, že vracím výrobek ve 14ti denní lhůtě bez udání důvodu - o možnosti vrátit výrobek bezdůvodně ve 14ti denní lhůtě jsem se nikdy nezmiňovala a pokud máte pocit, že jsem toto navrhovala, tak sem uveďte mou relevantní citaci, z níž tak usuzujete.
ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (pušta) ID 139312 (25. 11. 2011, 20:26)
Prodejce následně může mé důvody uznat a peníze rovnou vrátit (jak uvádí obč. zák. v pasáži o reklamacích), nebo neuznat a nebo navrhnout jiný postup - opravu nebo výměnu. Vy jste žádný jiný postup nenavrhla a peníze bez vyjádření vrátila. Ovšem dosud jste nevrátila poštovné, jak vám v tomto případě zákon ukládá.
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (lenissa) ID 3967 , mimibazar.cz/lenissa (upraveno 6. 11. 2011, 14:09)
Dobrý den,oblek Spiedermana dorazil už před týdnem a půl.Minulou sobotu jsem ho dala dceři k narozeninám.Měla z něj velkou radost.Po dvou dnech se ale začal kostým celý trhat a to neskutečným způsobem. Dcera ho nosila jako jiné oblečení, nedělala s ním nic, co by způsobilo jeho trhání.Přesto se kostým do týdne úplně rozpadl. Nejsem s ním vůbec spokojená a příště si raději koupím něco kvalitnějšího, co aspon déle vydrží..
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (7. 11. 2011, 16:40)
A můžete mi paní Lenko říct - proč jste se pouštěly s babičkou do oprav a přešívání? Proč jste se mi místo toho neozvala s klasickou reklamaci? Vubec jste se neozvala přes E-mail. Až ted v hodnoceni ...nějak tento postup nechápu. Teď už Vám opravovaný kostym k reklamaci nevezmu ....Oni se ty kostymy obecně nepářou - asi jste měla špatně zapošitý kus. Nebo byl na Vaši dcerku moc malý .... Měla jste se normálně ozvat a domluvit se se mnou. Nemam s vyrizenim reklamaci a výměn zbozi zádny problem .... Hádková
ODPOVĚDĚT
Alexandra K. (Kunčice) ID 151894 , mimibazar.cz/kuncice (6. 4. 2010, 22:08)
Dobrý den Iveto, obchůdek s Vámi proběhl sice rychle, jen mě zarazila kvalita Teletubbies. Muzika hrála nahlas, že by to probralo i mrtvého, tak mi nezbývalo nežli postavičky vykuchat. Dále jste neinzerovala, že potvůrky visí na kovovým řetízku z přísavkou na okno. I tento řetízek jsem odstranila. Netuším z jakého sajratu byl a určitě si nepřeju, aby to můj synek oslintával. Nakonec mě překvapili šišaté hlavičky 3 postaviček ze 4 ! Kunčíková
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (7. 4. 2010, 8:38)
:-$ Milá paní Kunčíková :-$ Ta samá sada se většině maminek naopak moc líbí a na to - zda hrají muziku se mě specielně ptají a chtějí proste s muzikou :-$
Naprosto nechápu - proč jste si je nechala - když se Vam nelíbí .... *-) Četla jste me PODMINKY PRODEJE? *-) MÁTE PŘECE NÁROK JE DO 14 DNŮ VRÁTIT !! Vratila bych Vam za sadu peníze ... Vy jste se ale ani neozvala ... *-) *-) Nejak tento postup nespokojene maminky nechápu ... (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Alena K. (krausovka) ID 40037 (14. 4. 2010, 10:06)
Paní Alexandro. Mě přišel o paní Ivety balíček s hračkou, která bohužel nebyla podle mých představ. Paní byla velice milá a okamžitě si vzala hračku zpět a vrátila mi za ní peníze. A to byla hračka používaná a ne nová a paní ji vůbec brát zpět nemusela. Proto nechápu Vaše nesmyslné ohodnocení, když vím, že je s paní Ivetou bezva domluva. Tímto paní Ivetce děkujeme, Alena s Románkem (L)
ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Misule78) ID 26194 , mimibazar.cz/misule78 (21. 12. 2009, 21:44)
Dobrý večer, za mě nespolehlivá prodávající (N) 5.12. jsem objednala zboží, domluvila se na počkání s platbou - jednalo se o pár dní. Do té doby komunikace s prodávajícíc naprosto v pohodě. 11.12. mi prodávající píše, že už má peníze na účtě a že v pondělí nebo v úterý (14.-15.12) , že zboží zašle. Dnes jsem se začla pídit po čísle balíčku a ejhle - na poštu ho podala až dnes.Kdybych se nezeptala, zřejmě ho nemám vůbec
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (markovka77) ID 149633 (21. 12. 2009, 21:53)
ale podle mě vám zboží dojde a je nutný negativ???????????????asi předvánoční stres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-(
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (21. 12. 2009, 21:55)
(F) Paní Michalo - klid .... (F) Spaálila jste cukroví? nestíháte úklid? Jen do mě ..... třeba Vas to uklidní :-) vysvetlila jsem Vam.že jsem zboži dala na poštu ve ČTVRTEK ....rada Vam poslu i kopii PODACÍCH LISTŮ .... ale vy si v předvánočním shonu zřejmě potřebujete vylít zlost ...tak jo - poslužte si (Y) (Y) (Y) kdo se ještě přidá - z těch, co objednaly darky na poslední chvíli a teď šílí ze služeb pošty??? Napište to sem ....sem se toho vejde .....
ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Misule78) ID 26194 , mimibazar.cz/misule78 (21. 12. 2009, 21:58)
Iveto, sama víte, co jsem napsala v mailech....nešílím ze služeb pošty - u nás funguje na (Y) , pokud mi pošlete kopii podacího lístku, kde bude skutečně čtvteční datum, jsem ochotná to hodnocení změnit. Dle stránek pošty jste to podala až dnes, což podle mě od Vás není solidní a ostatní nakupující mají právo se to dozvdět.
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (21. 12. 2009, 22:13)
Kopie podaciho listu odeslána ...tak jsem zvedava (andel)
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (22. 12. 2009, 2:06)
Tak paní Michaelo (L) díky Vám zavírám pro letošek "krám" :-) :-) KONČÍM - INVENTURA - DOVOLENÁ (L) (L) MAMINKY - NASHLEDANOU V PŘÍŠTÍM ROCE 2010. UŽ NEMŮŽU - UŽ SE JDU VĚNOVAT DĚTEM A MANŽELOVI......KRÁSNÉ VÁNOCE VŠEM - INFO I ZDE: http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=29429237&tab=0 A zde http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=29429235&tab=0 A TĚŠÍM SE NA VŠECHNY SUPER MAMINKY ZASE V PŘÍŠTÍM ROCE !!! VESELÉ VÁNOCE :-) (novy rok) (silvestr2) (silvestr)
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (22. 12. 2009, 2:09)
kopie k nahlednutí zde: http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=29429212&tab=0
ODPOVĚDĚT
Gabina M. (melony) ID 68847 (21. 12. 2009, 21:57)
Nezlobte se na mě,ale myslím,že se toto může stát a nemusí to být záměr,negativ nutný není,zboží vám do vánoc jistě dojde :-S
ODPOVĚDĚT
Pavlína C. (enny) ID 27979 , mimibazar.cz/enny (22. 12. 2009, 14:40)
MYSLÍM,ŽE OPRAVDU NEMÁTE PRAVDU,TAKY BOJUJEME S BALÍČKAMA A PANÍ SE VÁM SNAŽILA VYJÍT VSTŘÍC A VĚŘTE,ŽE TO NENÍ LEHKÉ,TEĎ PŘED SVÁTKAMA A VY JI KAZÍTE HODNOCENÍ TAKOVOU BLBOSTÍ,KTEROOU NEOVLIVNÍ ONA,BOHUŽEL ANI VY :-( ALE TAKY MÁM JEDNU TAKOVOU ZKUŠENOST,BOHUŽEL NĚKTERÝM LIDEM PRAVDU NEVYSVĚTLÍTE,PROTOŽE SLYŠET PROSTĚ NECHTĚJÍ :-o :-o :-o
ODPOVĚDĚT
Kateřina F. (bublinka) ID 20 , mimibazar.cz/bublinka (22. 12. 2009, 14:42)
Míšo, nezlobte se, ale poša má na odručení balíků 30 dnů +o( Já jsem poslala balíky 16.12. a stále jsou přepravovány k dodací poště 8-|
ODPOVĚDĚT
Simona B. (Simcab) ID 234740 , mimibazar.cz/simcab (22. 12. 2009, 21:07)
Dobrý večer, musím se paní Ivetky také zastat. Já čekám na balík, který byl odeslán první týden v prosinci. Stále se doručuje k podací poště. Mám i kopii podacího lístku (6) Na poště mi bylo řečeno to samé, co píše paní Kateřina.. Pošta má na doručení balíků 30 dní.
ODPOVĚDĚT
Katka J. (Katka1612) ID 16591 , mimibazar.cz/katka1612 (22. 12. 2009, 17:01)
Dobrý den, nerada do toho vstupuji, ale musím. Paní vám počkala s platbou, za služby pošty nemůže. Myslím, že negativ není na místě. Katka
ODPOVĚDĚT
Hanka V. (Hanybunny) ID 67678 , mimibazar.cz/hanybunny (22. 12. 2009, 23:37)
Míšo, mě občas chodí balíčky i 10-14 dnů po zaplacení....problém ale není na straně prodávajících, ale na ČP. Pokud opravdu něco chci 100% dodat, připlácím si za službu EMS, kde ČP garantuje dodání do 2. dne, vč. soboty. U paní Ivety jsem si také objednala hračky, někdy koncem listopadu a došly bez problémů do 4 dnů. Komunikace suprovní, zabaleno na 100%....opravdu je negativ z vaší strany nutný a oprávněný? (F)
ODPOVĚDĚT
Jana S. (jasedavid) ID 152099 (11. 1. 2009, 7:58)
Dobrý den bohužel sem nebyla s obchůdkem spokojená. Garáže sice dorazili ještě před vánocemi, ale byly poškozené, na můj mail jste do dneška neodpověděla a já nemám sílu do nekonečna vykládat 4 letému klukovi, že si nemůže hrát s dárkem od ježíška.Jana
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (upraveno 11. 1. 2009, 20:49)
(F) Zadny E-mail od Vas nemam ....poslete mi jej pres MMB ....Od Vas mam jediny E-mail ze dne 14.12. s objednavkou garazi ....a pak cca 20.12. dotaz na datum odeslani ....to je všechno ......Tak nevim, kde je problem ......Navic, pokud Vam garaze - jak píšete ....přišly poškozené .....tak jste mela IHNED reklamovat na poste .....
Nicmene ja od Vas zadne info ani dotaz nemam - až ted toto ...Nemam duvod prave Vam neodpovidat - to mi věřte :-) (F) Jana
ODPOVĚDĚT
Jana Vraspírová (kkaja) ID 180469 (26. 12. 2008, 21:30)
Dobry vecer.je mi to lito,ale musim napsat spatne ohodnocení.kamion na dalkove ovladaní který jsem objednala dosel do vánoc,ale kdyz jsme ho rozbalila byla jsem trochu zklamaná.Byl poskrabany a nejel.Chtela jsem ho reklamovat,ale syn si ho moc pral pod stomečkem tak ho manžel opravil aby mu jezdil. :-|Jinak přeji všem krásné svátky
ODPOVĚDĚT
Vlaďka M. (V-styl) ID 129868 , mimibazar.cz/vladyscooby (upraveno 17. 7. 2008, 11:50)
Milá paní,pokud se člověk dostane do nějakých nečejaných finančních větších výdajů,a nemůže edebrat aukci a na rovinu vám napíše a vše vysvětlí,vy napíšete,že se jedná jako nespolehlivý??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-o :-o :-oZatím jsem se nesetkala s takovouto reakcí...Omluvila jsem se a dokonce jsem sháněla jiného kupce...Takže se ještě jednou omlouvám,bohužel jsem s tím opravdu nepočítala.A taky nevím proč cpete hodnocení z MMA na MMB (N)To mi připadá trochu zákeřné (N) (N) (N)Vlaďka.PS.Stěžujete si,že auto mohl koupit někdo jiný,ale druhé účastnici jste také auto prodala,jiné,takže tratná na tom určitě nejste....
ODPOVĚDĚT
Michaela M. (Brenka) ID 37042 (18. 6. 2007, 12:33)
....bohužel ja musím napsat, že jsem spokojená nebyla, ani s rychlostí ani s "kvalitou".Paní Jana obdržela peníze prý až 6.6.,já je odesílala 1.6., to bych brala, ale když jsem se ptala (8.6.),kdy balíček dorazí odpověděla, že ho dnes poslala, po týdnu čekaní jsem paní Janu znovu urgovala a to už jsem byla docela naštvaná (16.6.) na to mi paní Jana napsala, že balíček odeslala již DÁÁÁvno a ještě se podivovala mému "tónu"......balíček přišel až dnes 18.6. a jak jsem zjistila, byl odeslán až 14.6. a co se týče kvality, mělo to být NOVÉ zboží, krabice byla potrhaná a hlavně celá špinavá a zaprášená -UVNITŘ.Myslím,že toto není seriózní a slušné "prodávání"a že by bylo lepší napsat na rovinu, že zrovna teď zboží nemáte a jestli bych počkala, než si vymýšlet.......Míša (N)
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (18. 6. 2007, 16:43)
|-) Co nadělám - člověk se nezavděčí vždy všem - balíček jsem poslala v souladu se svými podmínkami prodeje - balím a posílám cca 2x týdně - A upozorňuji tam mminky, že v případě velkých BALÍKŮ může doba doručení "naskákat" .... až na 14 dní...neposílám totiž jen ten 1 balíček - víte? ;-) Navíc mám kromě MMB taky 2 děti a rodinu, co musí trochu fungovat :-) :-)
.....Pokud se Vám zboží nelíbilo - měla jste mi napsat přes E-mail a já bych Vám krabici vyměnila ..... *-)
I když si myslím že je důležitější to, co je uvnitř krabice a to asi bylo v pořádku .....? Tyto sady se lidem a dětem moc líbí a jste 1. nespokojený zákazník........ :-$
Ještě bych chtěla podotknout, že Váš "TÓN" tedy opravdu nebyl moc v pohodě a zlobte se jak chcete - ale slušnost bychom si tu mely zachovat .... [A] [A] [A]
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu