vladimíra k. (aaaaaaaaa) ID 117973
Kočárky V&V
|
|
mimibazar.cz/kocarkyvav
|
Oblast: Uherské Hradiště |
|
Telefon: 732 883 518 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 8. 3. 2008 |
Naposledy: 6. 8. 2018, 12:25
|
Aktualizace: 19. 12. 2017, 9:49
|
|
|
|
|
Jitka H. (Minda12)
ID 371749
(upraveno 21. 6. 2011, 14:14)
|
Dobrý den, dnes dorazily kočárky, já jsem s růžovým spokojená,kamarádčin modrý byl poškozený.snad to vyreklamujete rychle tak,jak byl rychlý obchod.Moc děkuji a doufám,že bude VŠE v pořádku... hezký den |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea M. (restka)
ID 304021
(upraveno 21. 6. 2011, 15:08)
|
Děkuji za ochotu |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka K. (atuj)
ID 350577
, mimibazar.cz/atuj
(29. 1. 2011, 15:40)
|
Dobrý den, v lednu 2010 jsem si zakoupila přebalovací pult Zuza, vše dorazilo vpořádku. Mimčo se mi narodilo v březnu a asi cca po pěti měsících užívání se mi pult začal ve švu trhat. Prodejce jsem kontaktovala cca až po 10 měsících užívání a bylo mi řečeno, že REKLAMACE NA PODLOŽKU PULTU SE VZTAHUJE JEN PO DOBU 10 MĚSÍCŮ. Kamarádka ho má taky a taky se jí začal trhat. Tak jsem chtěla upozornit, že pokud se vám to stalo, tak reklamujte dříve.Toť má zkušenost. Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alžběta S. (BětuleS)
ID 346379
(31. 1. 2011, 10:13)
|
Ale pultík jste k reklamaci neposlala?Já i sestra jsme měly reklamaci vyřízenou o.k. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka K. (atuj)
ID 350577
, mimibazar.cz/atuj
(11. 2. 2011, 12:21)
|
Dobrý den, mohu se zeptat, po jaké době jste poslali na reklamaci a celý pult nebo jen podložku? Chtěla jsem ho vyžít alespoň na 1 dítě. Před tímto hodnocení jsem kontaktovala prodejce emailem i telefonicky, ale bylo mi sděleno, že záruka na podložku je pouze 10 měsíců, což min. měsíc uplynulo. S pozdravem Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
vladimíra k. (aaaaaaaaa)
ID 117973
, mimibazar.cz/kocarkyvav
(31. 1. 2011, 10:20)
|
Bohužel nemohu najít žádné doklady o tom,že byl pult zaslán a proběhlo reklamační řízení.Kdy jste jej zasílala,nic nedorazilo.Záruka na veškeré zboží je 2 roky)na výrobní vady),vyjma běžného opotřebení(životnost některých výrobků může být kratší než zár. doba) a mechanického poškození. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka K. (atuj)
ID 350577
, mimibazar.cz/atuj
(11. 2. 2011, 12:13)
|
Dobrý den, pult jsem vám nereklamovala, protože jste mi emailem sdělila, že záruka na přebalovací podložku pultu je 10 měsíců. Jak tedy tomu mám rozumět. Je nebo není? Přeci vám nepošlu pult, poté, co jste mě upozornila, že záráka je jen 10 měsíců, ta od koupi již uplynula a já pult nevyužiji pořádně ani pro 1 dítě. Cena pultu není zrovna zanedbatelná. Jitka |
ODPOVĚDĚT
|