Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Jana N. (Roseola) ID 139154

ÚČET BYL POZASTAVEN
Jana N. (Roseola) ID 139154
mimibazar.cz/roseola
Bazárek na Slovensku
Oblast: Cheb
Registrace: 9. 6. 2008
Naposledy: 7. 2. 2014, 17:20
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
86938797
HODNOCENÍ 478
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Občas zlobí přenos zpráv, pokud se Vám neozvu do 2 pracovních dnů, prosím kontaktujte mě znovu na adrese roseola@seznam.cz .Děkuji za pochopení
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 12 neutrálních hodnocení
Jana D. (ri.ja) ID 188007 , mimibazar.cz/rija (upraveno 19. 9. 2013, 13:40)
Dobrý den paní Jano, 16.7. jsem Vám zaplatila 50% z částky objednané bundy (červená zimní bunda s kapucí, olemovaná černým kožichem). V podmínkách prodeje máte dodací dobu až 4 týdny a já už čekám 7 týden a nic se neděje. Tímto odstupuji od smlouvy. Částku 825,- Kč mi prosím zašlete na účet číslo: 248 240 040/0300.
Děkuji Jana Dvořáková
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (5. 9. 2013, 19:00)
Dobrý den Jano,
je to zimní bunda, psala jsem Vám že ještě nejsou všechny doskladněné jestli chcete čekat, bez odpovědi. Dnes se ozvete a rovnou píšete hodnocení. V podmínkách prodeje na toto upozorňuji, také můžete odstoupit od smlouvy kdykoli. To jste udělala dnes.Pokud čekáte, je to Vaše volba, nikoho nenutím. Tak ted opravdu nechápu za co to hodnocení mám.
Hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Jana D. (ri.ja) ID 188007 , mimibazar.cz/rija (6. 9. 2013, 16:18)
Dobrý den paní Jano, mail od Vás jsem nedostala. To je už podruhé co mi píšete, že jste posla mail a že se asi ztratil. Zatím se mi to nikdy nestalo, ale ve Vašem hodnocení je hodně ztracených mailů. Jak už jsem Vám psala, odstupuji od smlouvy.
Přeji příjemný den
Jana
ODPOVĚDĚT
Darina K. (kokin) ID 17111 (upraveno 13. 2. 2013, 9:03)
Dobrý den,
ODPOVĚDĚT
Iveta D. (Iwory) ID 258747 (upraveno 22. 2. 2013, 18:40)
Dobrý den.,Psala jsem vám na mail a do dnes se mi nedostalo žádné odpovědi..Chtěla bych vědět jestli mikina už dorazila aspon k vám nebo jestli už jí vubec k vám odeslali..peníze jsem vám poslala 8 nebo 9.1.Pokud nepřijde do týdne,tak objednávku rušim a žádám vás o vrácení peněz..Nezlobte se na mě,ale už čekám opravdu dlouho a nic se neděje..Komentář samozřejmě po domluvě vymažu..Durčová
ODPOVĚDĚT
Adéla H. (Adylka7) ID 145798 , mimibazar.cz/adylka7 (22. 6. 2012, 14:40)
Dobrý den, po necelých 2 měsících mikina není...OK domluvili jsme se v úterý, že pošlete peníze zpět. Číslo účtu i častku jsem vám poslala...je pátek a nic :-( převodem z banky je to do druhého dne...do pátku času bylo dost...ozvěte se prosím Adéla
ODPOVĚDĚT
Hana C. (Vivik9) ID 430744 (12. 6. 2012, 21:13)
Dobrý den Jani,
psala jsem Vám 3 emaily, vypadá to, že do dovolené plavky nebudou, což mě trošku děsí, protože jsem na ni tři čtvrtě roku šetřila...můžete dát vědět, jak to vypadá, prosím? Ať se můžu rozhodnout, zda neodstoupit a honem za vrácené penízky zkusit sehnat něco v obchodě - jsem studentka a je to pro mě všecko dost peněz, rezervy nemám. Moc děkuju za odpověď, Hanka (Vivik@seznam.cz)
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (12. 6. 2012, 21:37)
Dobrý večer Hani,
od večera je email v provozu :-)) již jsem psala. Plavečky mám na celnici a ve čtvrtek mohu odeslat.
Všechny ostatní zákaznice prosím o strpení, na všechny emaily postupně odpovím. Email byl v poruše 3 dny tak se to trochu nahromadilo.
Děkuji Jana
ODPOVĚDĚT
Hana C. (Vivik9) ID 430744 (12. 6. 2012, 21:57)
Děkujíííí (flower) kámen mi spadl ze srdce, super super
ODPOVĚDĚT
ANDREA V. (kudrlinka.aja) ID 125550 (12. 6. 2012, 6:25)
Dobrý den Janičko,pořád čekám že mi vrátíte peníze za bundičku,která mi nebyla dodána...Já Vám poslala penízky 23.4. a čekala měsíc na dodání bundičky...Píši Vám na email už 14dní a stále penízky nemám....Projistotu moje č.ú. 148516111/0800 jo a částka je 1749kč....Děkuji Andrea Vojtková
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (12. 6. 2012, 14:14)
Dobrý den Andrejko,
omlouvám se byla jsem mimo domov a mám nějakou poruchu emailu, nemohu se tam dostat. Příkaz jsem dala tak by to mělo být v pořádku.
Děkuji za trpělivost.
Hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
ANDREA V. (kudrlinka.aja) ID 125550 (13. 6. 2012, 13:49)
Dobrý den Janičko,dnes korunky dorazily...Ája
ODPOVĚDĚT
Zita W. (Zita) ID 2079 (2. 5. 2012, 6:51)
Můj názor na tento obchůdek:
komunikace bez problému, odeslání balíčku v pořádku - objednala jsem si zde rifle BT jeans, dorazily¨
mi riflíky stejné jako na obrázku,pouze je to jiná značka a elastan,který mi paní uvedla,že obsahuji, bohužel vůbec neobsahují, na cedulce v riflích je 100% cotton a nejsou opravdu ani trošku pružné. Po vyžádání vysvětlení mi paní odpověděla,že všechny rifle BT jeans jsou elastické-tím mě vlastně potvrdila,že mi nedorazily rifle mojí oblíbené značky.Zita
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (3. 5. 2012, 15:40)
Dobrý den Paní Zito,
dostala jste přesně to zboží které jste si objednala a ty rifle pružné jsou, povolí o 2 cm.Co jiného jsem Vám měla napsat, mám je doma a vím že pružné jsou a řekla bych že dost.Pokud ty rifle nechcete můžete odstoupit od smlouvy a nemusíte si vymýšlet problémy.Psala jste že máte podobné,asi jste si představovala jiné nebo nevím.
Hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Vladimíra B. (káča 24) ID 199466 (18. 4. 2012, 8:06)
dobrý den Jano,prosim vás můžete mi odepsat na mejla co sem vám poslala????děkuji
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (lenka 33) ID 261917 (29. 2. 2012, 15:25)
Dobrý den,
Psala jsem vám již 3 emaily s tím,že ten poslední je,že odstupuji od našeho obchodu a žádám Vás o vrácení celé mé zálohy.Protože mi neodepisujete na email,zkouším se spojit touto cestou.S pozdravem Lenka
ODPOVĚDĚT
Renáta G. (Suša) ID 25829 , mimibazar.cz/susa (upraveno 28. 1. 2012, 23:21)
Dobrý večer,upravuji hodnocení,protože jsem se s paní Janou v pořádku dohodla a nejasnosti vysvětlila....jen kdyby ta komunikace byla rychlejší tak jsme si obě ušetřily spoustu času....Renáta
ODPOVĚDĚT
Renáta G. (Suša) ID 25829 , mimibazar.cz/susa (upraveno 28. 1. 2012, 23:18)
:-$
ODPOVĚDĚT
Renáta G. (Suša) ID 25829 , mimibazar.cz/susa (upraveno 28. 1. 2012, 23:10)
:-$
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (upraveno 29. 1. 2012, 0:51)
Dobrý večer Renat,
koukám že jste se snažila. Dnes jsem Vám odepsala a mám psáno v upozornění do 48 hodin. Nezlobte se nejsem otrok a nesedím u počítače stále. Aktualizace na MMB mi dělá někdo jiný tak to neznamení že když je někdo na MMB tak je zároven i na emailu. Co se týká čekání,čekala jste dobrovolně, nikoho k tomu nenutím. Bundu můžete vrátit do 14 dní na adresu z které Vám přišla jako odstoupení od smlouvy a nepotřebujete na to mé svolení.
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (upraveno 29. 1. 2012, 0:43)
Jak odstoupení od smlouvy, návod mám v podmínkách prodeje.
Hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (Taita) ID 46075 , mimibazar.cz/taita (8. 9. 2011, 9:48)
Dobrý den Jani, tak (G) s plavkami konečně dorazil.Po 3,5 měsících,takže nevím co k tomu dodat. No ,ale jsem moc ráda,že nakonec došel a plavky se mi líbí.Máte moc hezké věci,ale ty dlouhé dodací lhůty bohužel odrazují od dalšího nákupu. Přesto Vám děkuji a přeji hezký den. Lenka
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (10. 9. 2011, 15:17)
Dobrý den Leni,
omlouvám se, měla jsem nějaký čas trochu problémy a pracoval za mě kdo mohl, tak to trochu vrtaly :-(( snažím se vše napravit a dostat zase do normálu. Tím se omlouvám všem kterých se to dotklo.Děkuji za trpělivost a milé jednání. Hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Lucie M. (chat-ka) ID 70636 , mimibazar.cz/chat-ka (8. 8. 2011, 8:52)
Dobrý den Jani,
děkuji za plavečky, které konečně dorazily :-$ (Y). Musím vyzdvihnout vaši skvělou komunikaci a bezproblémové jednání (clamp). Ale co se týče doby dodání... (N), jednoduše pro hóóódně trpělivé jedince :^) :-|.
S pozdravem Lucie (plaz)
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (upraveno 11. 8. 2011, 21:04)
Dobrý den Luci,
děkuji za hodnocení a ještě jednou se omlouvám za čekání. Vaše plavky byly na zpětnou objednávku. Jinak se tímto omlouvám některým svým zákaznicím co čekají déle na zboží. Poslední 2 měsíce jsem měla nemocnou maminku a se svou 7měs.dcerkou několikrát v nemocnici.Tím došlo k tomu,že mě zastupoval můj přítel a udělal některé chyby kdy se mi zboží opozdilo. Prosím o trpělivost vše už je vyřízené. Jana
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu