Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467
MarVet s.r.o.
|
|
mimibazar.cz/FoxyModa
|
Oblast: Brno - venkov |
|
Telefon: 737 00 71 72 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 11. 6. 2008 |
Naposledy: 21. 7. 2020, 19:20
|
Aktualizace: 27. 3. 2020, 21:54
|
|
|
|
|
|
Jana Č. (jacaja)
ID 289373
, mimibazar.cz/jacaja
(10. 6. 2019, 15:36)
|
BOHUŽEL OBCHŮDEK S PANÍ MARCELKOU NEDOPADL, POPTÁVANÉ ZBOŽÍ ANI PŘES UPOMÍNKY NEUHRADILA, I KDYŽ NA NĚJ VELICE SPĚCHALA. TAK SNAD NĚKDY PŘÍŠTĚ. Jana a Barunka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ludmila B. (ludmilad)
ID 424645
(upraveno 21. 4. 2014, 19:38)
|
Z obchodu jsem rozčarovaná. Pokud vše proběhne v pořádku, tak můžu doporučit.Pokud se objeví problém, tak se nemají k řešení. Ztratil se mi balíček – nedorazil a byl předán poštou někomu jinému – obchod se tvářil, že není co řešit, když balíček byl dodán – ale KOMU, když ne mně?! Neměla jsem ani zboží, ani peníze. K reklamaci na poště se nejdřív neměli, navíc sem mnou přestali komunikovat. Neprofesionální jednání.Nakonec jsme vše dořešili. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela V. (FoxyMóda)
ID 139467
, mimibazar.cz/FoxyModa
(22. 4. 2014, 14:19)
|
Ludmilo, nepíšete pravdu. Reklamaci jsme podali, ovšem byla chyba na straně pošty, která balík předala jiné osobě,byť byl doporučený na OP. Po podání reklamace z mé strany poště jste nám napsala, že jste si to s paní vedoucí domluvila, aby pracovnice neplatila celou částku a vyřešili jste si to sami a prý vám zaplatili částku. . Mně pošta ještě neinformovala, taky mají na reklamaci několik dní k vyřízení. Kdyby jste nám nenapsala, ani nevíme, že balí |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Marcela V. (FoxyMóda)
ID 139467
, mimibazar.cz/FoxyModa
(22. 4. 2014, 14:23)
|
balík nemáte, neboť dle podacího čísla byl předán příjemci. Já jsem rozčarovaná z toho, jak řešíte chybu pošty. Z naší strany proběhlo vše ok. Sama čekám na vyjádření pošty, jak se vyjádří k reklamaci. Ale já mám arch s podacím číslem, kde je uvedeno, balík předán příjemci a vy tvrdíte opak.Tudíž vyčkejte a řešte poštu , ne nás. Mně se to tedy za celou dobu, co podnikám, stalo poprvé. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123)
ID 210288
(23. 4. 2014, 8:44)
|
Přidávám svojí vlastní zkušenost. Mně se to již stalo, balík byl oficiálně dodán a paní tvrdila, že si ho ale nepřevzala. Po reklamaci na poště vše zdárně dopadlo a balíček se našel. Přeji i Vám hodně štěstí, Lenka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Ludmila B. (ludmilad)
ID 424645
(23. 4. 2014, 9:24)
|
Ano, vím, že chyba byla na straně pošty, ale mě se nelíbil Váš přístup k reklamaci, kdy jste se tvářili, že za Vás není co řešit, když balík byl dodán, ale já neměla ani zboží, ani peníze. Když jsem Vás požádala o reklamaci, tak jste se mnou přestali komunikovat a musela jsem Vás několikrát urgovat, abyste se mi ozvali s informací. Jistě, za Vás problém nebyl, problém byl s poštou, ale když to nastane, je třeba se k tomu postavit čelem a snažit se věc |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Ludmila B. (ludmilad)
ID 424645
(23. 4. 2014, 9:24)
|
vyřešit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Marcela V. (FoxyMóda)
ID 139467
, mimibazar.cz/FoxyModa
(24. 4. 2014, 10:24)
|
Lidi, v pořádku, za zpožděné reakce na Vaše emaily se omlouvám. Nicméně obchod je moje záliba, pracuje prodavačka, já se k odpovědím dostávám později, nebot mám své jiné zaměstnání. Reklamaci prodavačka řešit nemůže. Na reklamaci pošty nicméně stále čekám . Mějte se hezky a děkuji za obchůdek. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 303886
(4. 3. 2011, 21:03)
|
Včera jsem se jako první zájemce poptávala po bundičce z NEXTU. Prý je ihned k dodání. Právě se mi totiž stalo, že mi dvě paní po urgování odpovědí sdělily, že tyto bundičky jsou na netu vyprodané a stále je nabízely. Na odpověď stále čekám. Dnes jsem odepisovala podruhé, že mám o bundičku vážný zájem, to jsem už ale byla 3.zájemce. Tak uvidíme, snad se mi jí nakonec dostane.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela V. (FoxyMóda)
ID 139467
, mimibazar.cz/FoxyModa
(4. 3. 2011, 21:35)
|
Miri, tak vydržte ještě do zítřejšího dne, až budu vědět, zda je vůbec skladem. |
ODPOVĚDĚT
|