Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Inzerát, který se pokoušíte rezervovat nebyl nalezen.

Neutrální hodnocení uživatele Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467

Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467
MarVet s.r.o.
mimibazar.cz/FoxyModa
Oblast: Brno - venkov
Ověřená adresa
Telefon: 737 00 71 72
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11. 6. 2008
Naposledy: 21. 7. 2020, 19:20
Aktualizace: 27. 3. 2020, 21:54
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
29262801
HODNOCENÍ 2109
VŠECHNY FOTOGRAFIE 4
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 3 neutrálních hodnocení
Jana Č. (jacaja) ID 289373 , mimibazar.cz/jacaja (10. 6. 2019, 15:36)
BOHUŽEL OBCHŮDEK S PANÍ MARCELKOU NEDOPADL, POPTÁVANÉ ZBOŽÍ ANI PŘES UPOMÍNKY NEUHRADILA, I KDYŽ NA NĚJ VELICE SPĚCHALA. TAK SNAD NĚKDY PŘÍŠTĚ. Jana a Barunka (mamca)
ODPOVĚDĚT
Ludmila B. (ludmilad) ID 424645 (upraveno 21. 4. 2014, 19:38)
Z obchodu jsem rozčarovaná. Pokud vše proběhne v pořádku, tak můžu doporučit.Pokud se objeví problém, tak se nemají k řešení. Ztratil se mi balíček – nedorazil a byl předán poštou někomu jinému – obchod se tvářil, že není co řešit, když balíček byl dodán – ale KOMU, když ne mně?! Neměla jsem ani zboží, ani peníze. K reklamaci na poště se nejdřív neměli, navíc sem mnou přestali komunikovat. Neprofesionální jednání.Nakonec jsme vše dořešili.
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (22. 4. 2014, 14:19)
Ludmilo, nepíšete pravdu. Reklamaci jsme podali, ovšem byla chyba na straně pošty, která balík předala jiné osobě,byť byl doporučený na OP. Po podání reklamace z mé strany poště jste nám napsala, že jste si to s paní vedoucí domluvila, aby pracovnice neplatila celou částku a vyřešili jste si to sami a prý vám zaplatili částku. . Mně pošta ještě neinformovala, taky mají na reklamaci několik dní k vyřízení. Kdyby jste nám nenapsala, ani nevíme, že balí
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (22. 4. 2014, 14:23)
balík nemáte, neboť dle podacího čísla byl předán příjemci. Já jsem rozčarovaná z toho, jak řešíte chybu pošty. Z naší strany proběhlo vše ok. Sama čekám na vyjádření pošty, jak se vyjádří k reklamaci. Ale já mám arch s podacím číslem, kde je uvedeno, balík předán příjemci a vy tvrdíte opak.Tudíž vyčkejte a řešte poštu , ne nás. Mně se to tedy za celou dobu, co podnikám, stalo poprvé.
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (23. 4. 2014, 8:44)
Přidávám svojí vlastní zkušenost. Mně se to již stalo, balík byl oficiálně dodán a paní tvrdila, že si ho ale nepřevzala. Po reklamaci na poště vše zdárně dopadlo a balíček se našel. Přeji i Vám hodně štěstí,
Lenka.
ODPOVĚDĚT
Ludmila B. (ludmilad) ID 424645 (23. 4. 2014, 9:24)
Ano, vím, že chyba byla na straně pošty, ale mě se nelíbil Váš přístup k reklamaci, kdy jste se tvářili, že za Vás není co řešit, když balík byl dodán, ale já neměla ani zboží, ani peníze. Když jsem Vás požádala o reklamaci, tak jste se mnou přestali komunikovat a musela jsem Vás několikrát urgovat, abyste se mi ozvali s informací. Jistě, za Vás problém nebyl, problém byl s poštou, ale když to nastane, je třeba se k tomu postavit čelem a snažit se věc
ODPOVĚDĚT
Ludmila B. (ludmilad) ID 424645 (23. 4. 2014, 9:24)
vyřešit.
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (24. 4. 2014, 10:24)
Lidi, v pořádku, za zpožděné reakce na Vaše emaily se omlouvám. Nicméně obchod je moje záliba, pracuje prodavačka, já se k odpovědím dostávám později, nebot mám své jiné zaměstnání. Reklamaci prodavačka řešit nemůže. Na reklamaci pošty nicméně stále čekám :-(. Mějte se hezky a děkuji za obchůdek.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 303886 (4. 3. 2011, 21:03)
Včera jsem se jako první zájemce poptávala po bundičce z NEXTU. Prý je ihned k dodání. Právě se mi totiž stalo, že mi dvě paní po urgování odpovědí sdělily, že tyto bundičky jsou na netu vyprodané a stále je nabízely. Na odpověď stále čekám. Dnes jsem odepisovala podruhé, že mám o bundičku vážný zájem, to jsem už ale byla 3.zájemce. Tak uvidíme, snad se mi jí nakonec dostane.... *-)
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (4. 3. 2011, 21:35)
Miri, tak vydržte ještě do zítřejšího dne, až budu vědět, zda je vůbec skladem.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu