![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Veronika C. (chroust) ID 31050 (14. 6. 2015, 21:54) |
NEUHRAZENÁ OBJEDNÁVKA. PANÍ MI PO DESETI DNECH ODPOVĚDĚLA, ŽE ZAPOMNĚLA, ŽE SI NĚCO OBJEDNALA.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Kateřina K. (Kacakk) ID 54686 (upraveno 21. 5. 2010, 21:18) |
Obchůdek s paní proběhl v pořádku. Koupila u mně nové zboží, které má samozřejmě právo vrátit. V obchodních podmínkách mám, že musí poslat fakturu. Tu paní však neposlala. Když jsem se s ní o tom snažila komunikovat, napsala, že se po ní podívá a do té doby se neozvala (i když jsem jí znovu kontaktovala), i když se na MMB hlásí. Toto nepovažuji za korektní jednání ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Monika Š. (Karelia) ID 16322 , mimibazar.cz/karelia (upraveno 30. 4. 2010, 13:42) |
Já bohužel nemohu napsat kladné hodnocení, protože paní si před 10 dny objednala zboží, dodnes není zaplacené a paní už 5 dnů nekomunikuje. Přitom stačilo napsat, že zboží nechce ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |