|
Lenka T. (hvězdička03)
ID 325869
, mimibazar.cz/hvezdicka03
(upraveno 21. 6. 2015, 21:49)
|
Dobrý den,adresu pro odeslání botiček již mám,doufám,že reklamace proběhne v pořádku,samozřejmě že pak své hodnocení změním děkuji Lenka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Marianna F. (charouz)
ID 17758
(23. 4. 2016, 20:29)
|
Čekala jsem dlouho, že hodnocení změníte, ale bohužel se tak nestalo. Proto, musím toto jediné špatné hodnocení vysvětlit. U paní se nejednalo o žádnou reklamaci, objednala si u mě dvoje sandálky a nakonec mi je vrátila s tím, že podrážka není kvalitní, všichni co kupujeme Fare víme, že jejich botky kvalitní jsou. I tak jsem jí oboje sandálky vzala bez řečí zpět i když já už je výrobci vrátit nemůžu, ale vždy se svým zákaznicím snažím vyjít vst |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Marianna F. (charouz)
ID 17758
(23. 4. 2016, 20:31)
|
vyjít vstříc. Toto hodnocení od paní jsem dostala jen proto, že jsem ji neodepsala hned jak mi napsala o adresu kam má balíček poslat. Bylo to v pátek večer a já jsem ji odepsala v neděli, hned jak jsme se vrátili s rodinkou s chaty. Snažím se odpovídat i o víkendu, ale někdy mám také právo na víkend, jako ostatní lidé. Kdyby napsala paní dotaz na nějaký e-schop o víkendu, tak odpověď dostane až v pondělí, já odpověděla v neděli a i to pro ni bylo pozd |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Marianna F. (charouz)
ID 17758
(23. 4. 2016, 20:32)
|
bylo pozdě. Moc tomu nerozumím a mrzí mě, že mám špatné hodnocení od někoho, komu jsem vyšla maximálně vstříc. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|