Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Jana Buličková (uBulinky) ID 19124

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 20 neutrálních hodnocení
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 492725 (22. 7. 2019, 12:32)
Dobrý den,
píšete že k odeslání mojí zásilky došlo 15. 7. 2019 a dnes je 22. 7. 2019 a já jsem nic neobdržela, tak mám strach, zda se něco nepokazilo. Prosím o prošetření situace, 7 dní je nedopatření, že? Podejte mi prosím zprávu, jak je to možné a zásilku zkontrolujte u přepravce. Milena Rukavičková, Plzeň (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana Š. (Olin_li) ID 264267 (upraveno 24. 6. 2019, 7:14)
:´( Zatím velké zklamání. Objednáno a zaplaceno 10.5.2019 a nejdříve výmluva na nedostupnost sliby o odeslání, termín několikrát nedodržen. Teď se zjišťuje nedoručení, zatím nedoručeno požadované potvrzení o odeslání balíku. Komunikace funguje, ale velké ALE .........
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana Š. (Olin_li) ID 264267 (upraveno 24. 6. 2019, 7:15)
Balík dnes 14.6. po urgencích v pořádku dorazil. Myslím,že paní Jana je ochotná, ale vzala si toho na sebe moc a nestíhá. Tak příšně nakupovat rovnou v IKEI. *-)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Karmen D. (ondrej) ID 31885 (2. 5. 2019, 22:15)
Balíčky už dorazili,děkuji,Karmen.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Eva Š. (Chytková) ID 392942 (upraveno 1. 5. 2019, 13:55)
od prosince čekám na zboží za cca 3000,-. Pochopila jsem Vánoční a novoroční svátky, nemoci, operace.....ale už je to opravdu 4 měsíce (zip). Již jsem si od paní jednou objednávala a vše bylo bez problémů. Proto jsem byla stále trpělivá, paní dokoce i komunikuje, že část objednávky neměli skladem (škoda, že mi to nenapsala hned když to zjistila), že může objednávku rozdělit. Pak jsem se dokonce zaradovala, když jsem viděla, že 19.3. poslala přes DPD. aaaa
ODPOVĚDĚT nahlásit
Eva Š. (Chytková) ID 392942 (upraveno 1. 5. 2019, 13:56)
balíčky dorazily hurááááá (Y)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Eva P. (Pernicka2) ID 415820 (upraveno 15. 4. 2019, 9:06)
Na zboží teprve čekám,i když už pár týdnů. Paní reaguje na e-maily. I přes její zdravotní stav, snaží se vše dát do pořádku např. s poškozenými balíky od přepravní služby.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina G. (katulish) ID 162248 (upraveno 25. 2. 2019, 11:53)
Obchod neproběhl, špatná domluva,vysvětleno, vyřešeno
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina G. (katulish) ID 162248 (upraveno 25. 2. 2019, 11:54)
Peníze vráceny, paní ochotná vyhovět.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina G. (katulish) ID 162248 (upraveno 25. 2. 2019, 11:52)
OSTATNÍM DOPORUČUJI PRAVIDELNĚ KOMUNIKOVAT OHLEDNĚ OBJEDNÁVKY
ODPOVĚDĚT nahlásit
Irena B. (iris.7) ID 26361 , mimibazar.cz/iris7 (13. 2. 2018, 13:15)
Za mne fakt ne. Objednávala jsem na základě podmínek, kdy je uvedeno odeslání do 4 dnů. Paní vůbec nikde neinformuje že některé kusy nakupuje v zahraniční tím pádem je delší doba dodání. To mi bylo sděleno až po mém dotazu, kdy po týdnu jsem se zajímala o dodání. Objednáno,zaplaceno 29.1. dnes přišla skrín bez dvířek. ty mi bude posílat až tento týden (bez přechozí zprávy), další zboží nebylo doručeno vůbec. Takže 15 dní a nemám komplet nic
ODPOVĚDĚT nahlásit
Irena B. (iris.7) ID 26361 , mimibazar.cz/iris7 (13. 2. 2018, 15:26)
Druhá část objednávky obrazy, nebyla doručena údajně kvůli DPD (bylo to prý odesláno jako dva samostatné balíky, přišel mi jen jeden) Údajně mne paní informovala minulý týden že dvířka ke skříním mi bude posílat až tento týden.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lenka K. (mlsnakocka) ID 536339 (7. 11. 2017, 8:19)
Včera balíček dorazil, vzhledem k 6-týdenní čekací době dávám neutrální hodnocení. Paní ale vždy prakticky okamžitě reagovala na maily, takže jinak spokojenost.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Marta S. (md1) ID 84753 , mimibazar.cz/md1 (upraveno 14. 8. 2017, 20:06)
Dne 26.7.2017 jsem odeslala platbu za zboží, zboží došlo 14.8.2017. V dodacích podmínkách nebylo psáno, že doba dodání bude 18dní. Předem mě nikdo neupozornil, že pokud není zboží skladem, že je takto dlouhá doba dodání.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Veronika Z. (zikulka) ID 68547 , mimibazar.cz/zikulka (28. 7. 2017, 15:07)
Rozhodne nedoporucuji, stale cekam na balicek. 18.7. rano zbozi zaplaceno v ramci stejne banky, tudiz platba hned na ucte. 25.7. prosim e-mailem o info, kdy bude ma zasilka odeslana, ale bez odezvy. Vecer pani Jana pise seznam zakaznic, kterym budou 26.7. odchazet baliky. Ja se v seznamu nevidim, tak prosim znovu o info zda i muj balicek bude odeslan. Pani Jana mi odeslani balicku 26.7. potvrdi. Dnes jsou pridany seznamy novych odeslanych baliku a ja vidim, ze nakonec byl muj balik odeslan 27.7.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Veronika Z. (zikulka) ID 68547 , mimibazar.cz/zikulka (28. 7. 2017, 15:11)
V podminkach prodeje ma pani Jana odeslani do ctyr dnu, kdybych vedela, ze tomu tak neni, rozhodne u ni neobjednam. Doporucuji se podivat na starsi hodnoceni pani Jany, coz jsem ja bohuzel neudelala...
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (28. 7. 2017, 15:58)
Balicek je na ceste, jelikoz byla police v minulem tydnu vyprodana, tak balicek odesel az v tomto tydnu, dekuji za pochopeni.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Veronika Z. (zikulka) ID 68547 , mimibazar.cz/zikulka (28. 7. 2017, 21:51)
Stacilo by napsat, ze je zbozi vyprodane... zajimave je, ze zrovna tento udajny e-mail, ve kterem mne o tomto informujete nedorazil, ale ty kterymi mne zasobujete dnes po mem hodnoceni chodi vsechny. Hodnoceni, jak mne nabadate a prala byste si, menit urcite nebudu. Nechavam zde, jako info pro dalsi nakupujici...
ODPOVĚDĚT nahlásit
Šárka K. (Sakari) ID 603150 (upraveno 6. 6. 2017, 23:05)
Po delším čekání na zboží jsme se domluvili na vrácení peněz, které už dorazili.. dekuji.. Minulý nákup bez problémů.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Renata Š. (renee.79) ID 416645 (2. 6. 2017, 10:44)
(F) Včera mé zboží skoro po měsíci dorazilo. Paní Jana vše vysvětlila,že nedošlo k pochybení z její strany,ale ze strany Ikea.
Po předchozích dobrých zkušenostech s paní Janou její obchůdek doporučuji :-$ .Jen bych doporučila trochu více komunikativnosti s námi nakupujícími.Bo potom nám utečou nervy,když čekáme měsíc na zaplacené zboží a nevíme moc,co se přesně děje a musíme se ozvat sami. :-) aby jsme dostali vysvětlení.
Veřejně bych se tímto
ODPOVĚDĚT nahlásit
Renata Š. (renee.79) ID 416645 (2. 6. 2017, 10:47)
chtěla paní Janě omluvit za mé záporné komentáře,ale když nevíme moc co se děje,tak pak reagujeme přehnaně 8o|
Nicméně, mé (G) balíky dorazly v pořádku a já obchůdek s paní Janou doporučuji (clamp) (clamp) (clamp)
Děkuji a přeji krásné (leto) (plavec) (child2)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Eva S. (Caress) ID 65549 , mimibazar.cz/caress (30. 5. 2017, 22:02)
Dávám neutrální, i když jsem dlouho zvažovala negativ. Zboží mi dorazilo po měsíci. Zaplaceno 24.4. Nejprve jsem ani nebyla informována, že se zboží zpozdí, musela jsem se ozvat sama a zeptat se. Poté kolečko problémů: část objednávky nebyla skladem, poté slib, že zboží mi dorazí v týdnu od 8.5., následovala hospitalizace v nemocnici, propuštění - následoval další nákup a další slib, že již bude odesláno (16.5.). Ani tak se nestalo, tentokrát problém s
ODPOVĚDĚT nahlásit
Eva S. (Caress) ID 65549 , mimibazar.cz/caress (30. 5. 2017, 22:12)
DPD dopravou IKEA. Balík dorazil konečně 26.5. :^) Pročítala jsem Vaše hodnocení zpětně, zdravotní problémy chápu, ale vzhledem k tomu, že jsou dlouhodobějšího charakteru, je nutné k tomu uzpůsobit i Vaší práci. Minimálně včas informovat zákazníky o možném zdržení, aby s tím počítali. Protože dle podmínek prodeje máte uvedeno dodání do 4 dnů a já to tedy takto brala a proto jsem objednala u Vás. Aktualizace jste dělala, ale já o své zpožděné zásil
ODPOVĚDĚT nahlásit
Eva S. (Caress) ID 65549 , mimibazar.cz/caress (30. 5. 2017, 22:14)
.... o své zpožděné zásilce neměla ani tušení, dokud jsem se sama neozvala. Po dalších deseti dnech jsem opět psala já jako první. Vy jste poprvé sama od sebe napsala a zajímala se až poté, co byl balíček konečně fyzicky odeslán.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Martina F. (Mafra72) ID 450526 (upraveno 26. 5. 2017, 9:14)
Jsem na tom stejně. Od 19. 4. 2017 zboží zaplacené a stále nic... (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra Č. (petulkac) ID 88220 , mimibazar.cz/petulkac (25. 5. 2017, 12:55)
Tak proč dáváte kladné hodnocení? Dejte negativní, ať to vidí budoucí nakupující!!!!
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lucie Hanzlíková (hanzlice) ID 24496 , mimibazar.cz/hanzlice (upraveno 31. 5. 2017, 12:14)
balíček dorazil :-)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Renata Š. (renee.79) ID 416645 (25. 5. 2017, 13:56)
a i přes to dáváte kladné hodnocení????? Tak to nepochopím (hadka) (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Laura U. (Lerik.C) ID 485097 (upraveno 4. 6. 2017, 16:10)
Už mám balíček doma.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra Č. (petulkac) ID 88220 , mimibazar.cz/petulkac (25. 5. 2017, 15:58)
ano, paní začala komunikovat, až po té, co se nás ozvalo více......
ODPOVĚDĚT nahlásit
Renata Š. (renee.79) ID 416645 (upraveno 2. 6. 2017, 12:32)
Tak u nás zboží včera doručeno.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Martina F. (Mafra72) ID 450526 (25. 5. 2017, 21:22)
To samé jsem si taky říkala... A mohlo být všechno možná v klidu...
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana B. (bezvodkaja) ID 439407 (26. 5. 2017, 23:24)
Přesně tak,mě nezajímá zda paní stuha či ne,stačilo by pak napsat že zboží odesílám dele ale tohle všechno už mi přijde sakra divné,lituji že jsem vybrala zrovna tuto damu :´(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Martina F. (Mafra72) ID 450526 (5. 6. 2017, 20:18)
Tak balicek dnes dorazil. Dekuji.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jarmila S. (eeny) ID 390809 , mimibazar.cz/eeny (upraveno 29. 4. 2017, 23:17)
Děkuji za obchod.J.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lenka S. (Vysočina) ID 601683 (upraveno 2. 5. 2017, 9:33)
Zboží dnes dorazilo děkuji
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (28. 4. 2017, 13:59)
Dobry den, zbozi bylo odeslano v utery, viz odeslane baliky.
ODPOVĚDĚT nahlásit
PAVLA N. (NOZAROVA) ID 592763 (upraveno 31. 3. 2017, 13:04)
Děkuji za zaslání nočních stolků a drobnůstek. Vše dorazilo v pořádku.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Edita K. (Eulle) ID 317421 (18. 3. 2017, 9:59)
Tak já se toho svého balíčku asi taky nedočkám :-(. Chápu, že každý může mít zdravotní problémy, ale pokud jsem schopná denně aktualizovat nabídku, tak není přece problém odepsat na email. Navíc by měl být zákazník o prodloužené době dodání informován dopředu, aby měl možnost se rozhodnout, jestli může čekat. Je mi to líto, nikdy jsem s tímto obchodem problémy neměla.... :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Edita K. (Eulle) ID 317421 (22. 3. 2017, 17:06)
Tak balíček dnes v pořádku dorazil. Děkuji (clamp)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Miroslava V. (Míňa5) ID 80811 , mimibazar.cz/mina5 (upraveno 21. 3. 2017, 19:06)
Je moc líto že musím psát první negativní hodnocení za 9let co zde nakupuji.Objednané zboží 28.1 do dnes nedorazilo paní nereaguje(psala jsem ještě před hospitalizaci v nemocnici),kontaktovala jsem pár nakupujících abych se přesvědčila jestli odesílá podle objednávek.Ale jiní co si objednavali po mě mají balíčky už tyden doma.Proto negativní.jelikož nemám ani zboží ani 852kč.

Paní se již ozvala po udělení běh.hod. tak se to již snad vyřeší.Mirka
ODPOVĚDĚT nahlásit
Marcela Z. (Máca78) ID 132367 , mimibazar.cz/maca78 (upraveno 3. 3. 2017, 10:35)
I mě je to moc líto, i já zde nakupuji delší dobu, objednávku jsem uskutečnila 25.1.!!! balíček dorazil dnes 2.3.!!! Chápu, že zdravotní problémy může mít každý, ale bohužel je to již třetí objednávka po sobě, na kterou čekám delší dobu, a tak se musím, ač nechtěně přiklonit na Vaší stranu.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Karolína M. (tygri3) ID 597588 , mimibazar.cz/tygri3 (upraveno 8. 3. 2017, 17:38)
Já mám zboží objednané až 18.2. takže koukám, že podle Vašich termínů kdy Vám až balíčky přišly mám ještě čas než mi můj balíček dorazí. Paní jsem taky psala a bez reakce :-( objednávala jsem u ní prvně tak jsem nechápala proč balíček nejde a proč nereaguje až když jsem se vrátila zpět na její stránku a vše pročetla tak jsem teprve zjistila proč balíček nejde. Psala jsem, že jsem odeslala peníze tak na to mi mohla napsat, že se balíček pozdrži.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Karolína M. (tygri3) ID 597588 , mimibazar.cz/tygri3 (8. 3. 2017, 17:44)
Tak vše se vysvětlilo :-) zdravotní problémy se mohou přihodit každému. Balíček už v pořádku dorazil. Věci jsou moc pěkné jsem spokojená (Y) Díky
ODPOVĚDĚT nahlásit
Veronika J. (ve-ronika) ID 124408 (upraveno 7. 3. 2017, 22:35)
Taky mám zboží objednáno od 9.2. Komunikace žádná.U paní už nikdy neobjednám. Upravuji hodnocení : Objednávku jsem stornovala, peníze mám zpět na učtu, ale ani to mě už nepřesvědčí, abych u paní nakoupila. Pokud má čas na aktualizaci inzerátů, odepsat na email může taky.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra K. (blibloneta) ID 179918 (upraveno 7. 3. 2017, 19:14)
Paní se ozvala a vše se vysvětlilo, přeji brzké uzdravení a děkuji.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (2. 3. 2017, 18:44)
Dobry den, vsem jsem se za sve necekane zdravotni problemy a operaci omlouvala, a tem, u kterych bylo nejake zbozi z objednavky vyprodane, tak jsem psala o domluvu na doruceni, omlouvam se tedy za komplikace, jestli nekomu emaily nedorazily, psala jsem jen z nemocnice pres mobil, moc dekuji za pochopeni, Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Veronika J. (ve-ronika) ID 124408 (2. 3. 2017, 18:59)
Nezlobte se na me, ale pokud vím, že jsem a budu v nemocnici, pozastavím přijímaní objednávek. Ale vy každý den aktualizujete nabídku nákupu a pridáváte další inzertní fotky....A neslibuju dodání do týdne.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Miroslava V. (Míňa5) ID 80811 , mimibazar.cz/mina5 (2. 3. 2017, 20:07)
Přesně to jsem psala paní i já že mi neodepisuje ale aktualizace ano.A pokud také mám nějaké komplikace tak napíšu na zeď že nejsem schopná vcasneho dodání. :-| Tak paní už psala že to napraví
ODPOVĚDĚT nahlásit
Miroslava V. (Míňa5) ID 80811 , mimibazar.cz/mina5 (7. 3. 2017, 13:15)
Tak balíček již po měsíci dorazil.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Monika L. (miklos) ID 51376 (17. 12. 2009, 16:05)
Tak bohužel, přestože jsem v odeslaných balících již od 14. 12., doteď nic nedorazilo (box) ani se nikdo z PPL neozval. (nejdeto)Tak prosím o zjištění, kde se můj balíček zarazil (box) a o zaslání nějakého identifikačního čísla, abych mohla začít pátrat. Věřím, vzhledem ke stovkám spokojených zákazníků, že je chyba na straně přepravní společnosti. Monika
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (17. 12. 2009, 16:27)
Podle mého hodnocení můžete uznat, že se snažím velice rychle vyřídit objednávky svých zákazníků a i přesto, že jsem odeslala balík dříve než byla platba na účtu, tak děkuji, že tohle řešíte přes hodnocení. Přepravní služba PPL toho má také hodně a hned po Vašem meilíku, že balík doposud k Vám nedorazil jsem vše začala řešit a obvolávat.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (17. 12. 2009, 16:28)
Myslím, že všichni jsme jen lidi a první to můžete řešit se mnou a ne přes hodnocení, když vina není na mé straně, děkuji tedy velice za pochopení.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu