![]() |
|
|
|
|
![]() |
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 159679 (21. 12. 2017, 12:41) |
Rychlá platba, špatná komunikace. | |
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Studio OM art s. (dětemtonej) ID 53598 , mimibazar.cz/detemtonej (upraveno 23. 10. 2015, 17:53) |
Paní Moniku bohužel jako nakupující N ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dne 17.9. si u mně závazně rezervovala 3 ks zboží, s tím, abych jí posečkala do 15.10. Dne 16.10. svou objednávku potvrdila, ale namísto platby dne 21.10. svou objednávku Z ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Měsíc jsem jí rezervovala povlečení, které bylo poslední a mohlo být dávno prodáno ![]() ![]() ![]() Šárka |
||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Michaela M. (Misro) ID 58332 , mimibazar.cz/misro (upraveno 6. 4. 2011, 18:51) |
![]() Opravdu paní Monice děkuji za první negativ!!!!!!!!!! Zvlášť za výrobek, se kterým jsou všichni spokojeni-jak si jistě mohla i sama všimnout.... Pokud vy spokojená nejste, mohla jste se mi ozvat mailem a domluvily bychom se na vrácení peněz včetně poštovného.....na to má každý nárok a VŽDY se dá domluvit!!!!!!!!!! Ale když se vám nechce na poštu, nedá se nic dělat......ŠPATNÉ JEDNÁNÍ, škoda ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Míša |
||
ODPOVĚDĚT |