Ivana U. (interierdekor) ID 193586
Ivana Urbanová
|
|
mimibazar.cz/interierdekor
|
Oblast: Praha |
Telefon: 775990812 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 23. 1. 2009 |
Naposledy: 8. 6. 2022, 21:31
|
|
|
|
|
|
Kristýna Š. (Tejtyna)
ID 10689
(25. 10. 2016, 17:52)
|
Dobrý den, balíček dorazil v pořádku, ale velká řada objednaného zboží byla bez předchozí domluvy zaměněna za zboží podobné, to mi připadá jako neúcta k zákazníkovi. Dárkové taštičky a vonné oleje jsem objednávala různé, mám stejné, bonbony jsem chtěla také jiný druh a místo dřevěných kleští mi přišla dřevěná pinzeta a ještě částečně zkřížená Jsem tedy trošku zklamaná a nejsem si jistá, zda můžu doporučit dále |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika N. (Louders)
ID 191575
(upraveno 3. 7. 2016, 17:55)
|
... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(2. 1. 2016, 11:16)
|
Dobrý den, opravdu Vás nemůžu doporučit, na Vánoce jsem si objednala drbátka - přišly mi úplně jiné, než inzerujete - dost nepříjemné, když to byl vánoční dárek, což jste věděla. Nabízená sleva 5Kč je opravdu směšná. Navíc dále drbátka nabízíte dále a případné další zájemce neinformujete o tom, že dostanou jiné zboží než si objednají. Opravdu milý příštup prodejce |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana U. (interierdekor)
ID 193586
, mimibazar.cz/interierdekor
(2. 1. 2016, 11:49)
|
Dobrý den, slevu 5 Kč jsem Vám nabídla z důvodu, že již drbátka nemáte a nemůžete je vrátit - zákonný nárok na vrácení a případnou výměnu zboží jste měla - toto Vám nikdo neupíral, bylo tedy postupováno zcela dle zákona a nabídnutá sleva byla navíc, jelikož došlo k neúmyslné záměně zboží již u našeho dodavatele - pokud jste se slevou nesouhlasila, byl jediný možný postup, a to vrácení zboží / výměna. Vyhrožováním slevu nenavýšíte. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Ivana U. (interierdekor)
ID 193586
, mimibazar.cz/interierdekor
(2. 1. 2016, 11:59)
|
Již jsem se Vám několikrát omluvila, vysvětlila situaci a nabídla Vám řešení. Nedopatření se bohužel stávají a mě osobně situace mrzí, ale když ani vrácení zboží, výměnu nebo slevu neakceptujete a já jiné řešení nemám, zůstává jediná možnost a to vrácení 17% z kupní ceny zboží. Obrázek zůstal stejný, jelikož již máme od dodavatele drbátka správná. Urbanová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(2. 1. 2016, 18:21)
|
Jak jsem psala, očekávám peníze na účtě a doporučit Vás dále nemůžu. A vrátit zboží jsem také nemohla, jak dobře víte, když jsem je v den doručení potřebovala dát jako dárek - s ostudou za hnusné kýčovité držátka. Tak děkuji za příjemné Vánoce a zkuste se nad Vaším přístupem zamyslet. Lepší by byl lidštější přístup a ne se pořád dokola nesmyslně ohánět zákonem |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana K. (Hana K.)
ID 71933
(22. 9. 2014, 9:29)
|
Dobrý den, dostala jsem po deseti dnech od zaplacení balíček s kapsářem a čajem, jen mě mrzí, že mi byl poslán beze slova vysvětlení jiný, navíc levnější čaj. Tedy spokojená bohužel nejsem. Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana U. (interierdekor)
ID 193586
, mimibazar.cz/interierdekor
(25. 9. 2014, 13:51)
|
Dobrý den, Vaše zásilka byla odeslána 5. pracovní den od zaúčtování platby. Dodrželi jsme tedy termín uvedený v našich OP, se kterými jste souhlasila. Co se týče doručení zásilky Českou poštou, za jeho délku neodpovídáme a nemůžeme ji nijak ovlivnit. Píšete, že Vám přišel jiný čaj, než který jste si objednala - jedná se omyl, pravděpodobně došlo k záměně při balení zásilky. Pokud se toto stane, nejprve bychom měli být o této skutečnosti informování... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Ivana U. (interierdekor)
ID 193586
, mimibazar.cz/interierdekor
(25. 9. 2014, 13:51)
|
abychom mohli sjednat nápravu. Děkujeme za Vaše hodnocení Urbanová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie H. (LUCIEH)
ID 3547
, mimibazar.cz/luciehERAINOVA
(upraveno 6. 6. 2014, 12:53)
|
naschledanou |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana U. (interierdekor)
ID 193586
, mimibazar.cz/interierdekor
(3. 6. 2014, 19:51)
|
Děkujeme za Vaše hodnocení. Emaily, které jsme Vám zasílali můžeme přeposlat, byly celkem 3, a to včetně čísla zásilky. Postupovali jsme dle OP, bylo odesláno do 5ti pracovních dní od zaevidování platby. Před zaevidováním platby a zadáním ke zpracování + po odeslání zásilky nastal vždy víkend, i proto byla zásilka tak dlouho vyřizována. Navíc jste zakoupila zelenou krytku, kterou jsme neměli skladem a proto Vám byla nabídnuta jiná barevná varianta - na |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Ivana U. (interierdekor)
ID 193586
, mimibazar.cz/interierdekor
(3. 6. 2014, 19:58)
|
email jste bohužel nereagovala a proto jsme čekali na doručení nového zboží, abychom mohli odeslat. Jako jedinou naší chybu vidím, a za tuto skutečnost se Vám velice omlouváme, že jsme Vám dne 28.5.2014 sdělili, že byla zásilka odeslána, ačkoli byla pouze připravena k odeslání. Jednalo se o komunikační šum v naší firmě a nesprávné označení objednávky. Dne 29.5.2014 jsme Vám odeslali číslo zásilky. Když pak kolegyně měla odesílat opět, dle jejího sdělení |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Ivana U. (interierdekor)
ID 193586
, mimibazar.cz/interierdekor
(3. 6. 2014, 20:04)
|
měla prý za to, že se jedná o duplicitní dotaz a tak email neodeslala. Velice se omlouváme za sdělení nesprávného data odeslání a neodeslání duplicitního emailu, ale ani nám se nechce bohužel věřit tomu, že ani jeden z našich emailů Vám nebyl doručen. Přejeme Vám vše dobré a děkujeme Vám za nákup. Našich zákazníků si vážíme a proto nemáme jakýkoli důvod dělat cokoli k jejich obelhávání či je jakkoli jinak poškozovat. Kopecká |
ODPOVĚDĚT
|