Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Ivana U. (interierdekor) ID 193586
Ivana Urbanová
mimibazar.cz/interierdekor
Oblast: Praha
Telefon: 775990812
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 23.1.2009
Naposledy: 8.6.2022 21:31
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
04229096
HODNOCENÍ 911
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
BLOGY 1
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dopravci:

- Česká pošta
- PPL ( od 13.9.2013 )

Orientační cena poštovného:

- malá zásilka ( zaslání v bubl. nebo plastové obálce 40,- Kč až 59,- Kč
- cenný balík, doporučený balík ( ČESKÁ POŠTA ) 69,- Kč až 85,- Kč
- cenný balík do 15 kg ( PPL ) 80,- kČ

Ještě jednou upozorňuji, že ceny jsou orientační!!!
Pokud trváte na zaslání pouze některým z přepravců, napište mi to!!! Jinak odesílám dle aktuálního stavu zásilek ( pokud budu v den odeslání jen ČP, pošlu ČP. Pokud PPL, zašlu PPL. )


OBCHODNÍ PODMÍNKY - ZKRÁCENÉ ( celé znění níže )

1) Zásilky zasílám jako doporučenou zásilku, cenný balík, balík do ruky apod. OBYČEJNĚ NEZASÍLÁM.
2) Zásilku odesílám v termínu 1-5 pracovních dnů od obdržení platby - platno od následujícího dne od zaúčtování platby (zde záleží na vytíženosti - období listopad a prosinec počítejte s delší lhůtou, ačkoli většinou odesíláme maximálně druhý den), pokud není uvedeno jinak (dostupnost zboží apod.) nebo se jinak nedomluvíme. Platby kontrolujeme den zpětně (pokud je tedy na našem účtě například v pondělí, v systému jí budeme mít zaevidovánu v úterý a následně odesíláme dle termínů dostupnosti). Termín odeslání se může prodloužit také z důvodu státního svátku a navazujícího víkendu, atd.
3) NEZASÍLÁME zásilky před připsáním peněz na účet. Již jsme se setkali se zfalšovaným potvrzením. Pokud chcete zboží na konkrétní termín, je třeba se domluvit, za jakých podmínek lze zboží dodat. Česká pošta 10 x zásilku včas dodá a zrovna ve vašem případě se tak nestane. Vznikají poté nepříjemné situace, jejiž řešení se chci vyvarovat.
4) Pokud nereagujeme na Váš e-mail déle než 24 hodin, napište mi znovu. Je možné, že se e-mail zatoulal. V případě e-mailu zaslaného o víkendu, státního svátku nebo naší dovolené prosím respektujte, že i my si potřebujeme odpočinout a ozveme se Vám co nejdříve. Pokud bychom se Vám neozvali následující pracovní den, postupujte prosím dle předchozí prosby o opětovné kontaktování. O vánočních svátcích jsou dovolené zpravidla od 24.12. do 5.1.
5) Vzhledem k tomu, že neprodávám pouze zde, může se stát, že některé zboží bude vyprodáno a já jej nestačím odstranit. V takovém případě Vás budu informovat a domluvíme se, co dál. Většinu zboží lze přiobjednat, termín pro dodání se pohybuje mezi 2 - 5 pracovními dny.
6) Částku za zboží očekávám do 5 pracovních dnů, pokud se nedomluvíme jinak. Poté zasílám připomenutí. Moc prosím, ozvěte se, i když zboží nechcete, ať jej zbytečně neblokuji.
7) Na zboží bude vystaven daňový doklad, který bude též plnit funkci záručního listu. Tento prosím, pečlivě uschovejte! Na zboží označené v textu nebo názvu SOUKROMÝ PRODEJ, na knihy v SEKCI BAZAR KNIH, atp. doklad nevystavuji.
8) Poštovné se řídí ceníkem dopravce. Zboží slučuji do jedné zásilky a odesílám dohromady. Cena poštovného u zboží je orientační ( 10 ks kosmetiky skutečně za 26,- Kč nezašlu ).
9) Osobní odběr je možný po předchozí domluvě na Praze 10 - Sedmikrásková 576/4 ( Setkání u metra, autobusu, apod. v 99 případech ze 100 není z časových důvodů možné! Lze jej tedy využít pouze vyjmečně a je třeba se 100% přizpůsobit domluvenému termínu.)

OBCHODNÍ PODMÍNKY - CELÉ ZNĚNÍ

- Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek). Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.

- Prodávající neručí za pozdní dodání zboží Českou Poštou nebo nedodání výzvy do Vaší schránky. V případě, že máte pochybnosti o doručení, obraťte se, prosím, nejprve na Vaší dodací poštu. Standartní doba pro uložení balíčku je 14 dní. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží. Prodávající je povinnen vystavit kupujícímu účetní doklad. Doklady jsou přikládany uvnitř balíčku. Pokud daňový doklad v zásilce nenaleznete, obraťte se na nás.

- Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 53 odst. 8 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Nejedná-li se o tento případ či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.

Zboží zašlete na adresu Monika Urbanová, Sedmikrásková 576/4, 103 00 Praha 10 ( ne na dobírku - takto zaslané zboží nepřebíráme! ). Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na vlastní náklady. Vrácené zboží musí obsahovat veškeré dodací doklady (zálohovou fakturu, daňový doklad, doklad o zaplacení) a v případě, že jste obdrželi také dárky apod. ( v případě, že vracíte všechno zboží, popř. v případě, že dárek byl bonusem ke zboží, které vracíte ). V opačném případě nemůže být vrácení zboží akceptováno, a to do doby dodání všech příslušných dokladů, pokud nebylo sjednáno jinak). Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Pokud bude zboží Vámi nedostatečně zabaleno a cestou poškozeno, bude reklamováno na České Poště (reklamace trvá cca 10 dní). ČP může, ale nemusí reklamaci uznat. V případě jejího neuznání Vám nebudou! peníze za zboží vráceny - doklad o neuznané reklamaci Vám bude samozřejmě zaslán e-mailem. Peníze budou kupujícímu vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do 14 dnů po fyzickém převzetí zboží. Pokud budete chtít zaslat vrácené peníze složenkou, je nutné počítat s tím, že Vám bude ze zaslané částky odečten poštovní poplatek dle sazebníku České pošty (www.cpost.cz). Zákazníkovi bude zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží a cena přepravného. Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel dle § 53, odst. 10 Občanského zákoníku právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na vlastní náklady.

- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě, že takto neučiní, nebude na další reklamace brán zřetel ( u ČP je termín 2 pracovní dny ). V tomto případě s sebou vezměte rozbité zboží, krabici, ve které Vám zboží bylo dodáno včetně obalových materiálů ( vše je potřebné pro hladký a rychlý průběh reklamace ). Nejlepší je obrátit se na ČP ihned.

- Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964sb. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002sb. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

- V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, a to z důvodu vady na zboží, která nebyla způsobena přepravcem, musí zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodávajícího. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace, doklady o zaplacení (účtenku či fakturu) a záruční list (v případě, že byl u zboží přiložen). Před odesláním balíčku nás o reklamaci informujte! Tento postup po Vás požadujeme jelikož nám nemusí být vhozena výzva do schránky a pokud nebudeme o odeslání balíčku předem vědět, nemůžeme Vám zaručit, že bude vyzvednutý. V případě, že by se stalo, že by se Vám z tohoto důvodu balíček vrátil zpět, nebude na toto brán zřetel. Pokud bude zboží Vámi nedostatečně zabaleno a cestou bude poškozeno (nebo dále poškozeno), bude reklamováno na České poště (reklamace trvá cca 10 dnů) Česká pošta může, ale nemusí rekamaci uznat, proto dbejte na správné zabalení tak, aby mohla být případná reklamace vyřízena kladně. Zboží křehkého charakteru zabalte nejlépe do ochranných obalových materiálů a označte samolepkou křehce ( je k dispozici na každé poště ). Zboží, které posíláte k reklamaci NIKDY nezasílejte na dobírku, takové nebude přebráno. Reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě do 30 dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak. Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem. Tento reklamační řád nabývá platnost dnem 1.1.2010 a platí na území celé ČR. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

- Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícímu. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.

- Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto jinak. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů), uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Účastníci se ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl. Mimo Českou republiku zasíláme na Slovensko. V případě nákupu ze Slovenska, použijte prosím slovenskou verzi e-shopu.

- Cena poštovného se řídí platným ceníkem ČP. Ceny u zboží jsou orientační a budou upraveny v závislosti na množství a váze zboží ( jiná cena bude u 1 svíčky a u 20 ks ). V případě, že chcete vědět kolik orientačně bude cena poštovného, napište mi, o jaké zboží máte zájem a já Vám částku obratem sdělím.



IČ 04141482
nejsme plátci DPH

Jakmile předáme Vaši zásilku České poště, získáme číslo zásilky, díky kterému je možné sledovat pohyb Vašeho balíčku.  Stačí kliknout na odkaz "Sledování zásilky zde" a zadat do políčka "Podací číslo zásilky", o které si prosím v případě zájmu napište emailem a my Vám jej emailem odešleme. Díky tomuto číslu můžete sledovat, kde se právě Váš balíček nachází a kdy bude doručen.
 
 

 
 
V případě Balíku DO RUKY předáváme přepravci Vaše telefonní číslo, na které Vás bude Česká pošta informovat ohledně stavu Vaší zásilky - tedy převzetí zásilky, doručování i uložení. Spolu s touto SMS obdržíte také číslo zásilky.
 
 
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.10.2016, 19:45
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu