Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Pavel H. (moribundus9) ID 206758

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získal 8 neutrálních hodnocení
Denisa V. (dedelib) ID 174498 (6. 5. 2018, 9:18)
(Y)moc dekujeme za super boty..rychle dodani..ostatnim doporucuji... |:o)
ODPOVĚDĚT
Jana B. (Janino80) ID 242931 (21. 10. 2017, 11:58)
Boty super, komunikace při absenci problému super. Ale jakmile se vyskytl problém a já jej chtěla vysvětlit, žádná reakce. Z tohoto důvodu vím, že již nikdy nenakoupím. Oč jde? Preferovala jsem českou poštu. Pana Pavla jsem tedy poprosila, aby poslal boty jako doporučený balík, a on souhlasil. A ouvej. Boty v hodnotě 650 Kč poslal jako obyčejný balík. Takže z mojí strany, nedoporučuji. Zboží skvělé, ale služby ne. Jana
ODPOVĚDĚT
Olga V. (vac) ID 74810 (19. 9. 2017, 10:00)
Balíček, dorazil s velkým zpožděním :-o, nechci Vás tu kritizovat ale... :-S, asi bych zvažovala další nákup.
ODPOVĚDĚT
Olga V. (vac) ID 74810 (25. 9. 2017, 9:55)
Já jsem dostala informaci, že jste včas nezaplatil fakturu, proto balík odešel později.
ODPOVĚDĚT
Simona P. (Figurka27) ID 152554 , mimibazar.cz/figurka27 (9. 2. 2014, 20:26)
Dobrý den :-)omlouvam se za zpozdeni (K)bruslicky jsou bezvadny (Y) (Y)mala už bruslí jako das (radost)moc děkuji za skvělý obchudek a super zbozicko (clamp)Mějte se hezky (L)Simona (F)
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (Orthel) ID 373591 , mimibazar.cz/orthel (15. 10. 2012, 22:20)
Od pána jsme si chtěla zakoupit Lego duplo celkem 4 sady. S toho jednu sadu si vzal prní kupující, tak jsem svou objednávku zrušila a pán mi řekl, že si mohl ušetřit čas a že ho otravuji.
ODPOVĚDĚT
Milada K. (komin) ID 10470 , mimibazar.cz/komin (6. 4. 2012, 14:11)
Obchod nevyšel:řádně jsem objednala dvoje brusle.(3.4.),vše jasné,podklady (vyžádané 4.) avšak nedošly,ozvala jsem se tedy (6.)-pan Hampl jedny brusle prostě prodal někomu, kdo přišel osobně.Omluva nikde,místo toho pošpinění mě,že jsem se včas neozvala,pak zase že jsem si nevyžádala podklady a pak že jsem klikla jinde-vše jsem doložila maily jako důkaz,i tak bez omluvy natož kompenzace.No jo,zklamaní budou mé děti Vaše ne,viďte :´(.Vy jste si už vydělal,tak
ODPOVĚDĚT
pavla k. (Pajda2) ID 185753 , mimibazar.cz/pajda2 (11. 7. 2011, 14:55)
Dobrý den,tříkolka dorazila rychle,do narozenin akorát včas,ale jako dárek nevím... *-).
Nabízel jste ji jako nové zboží,pouze rozbalené...jaké bylo mé překvapéní,že byla na několika místech poškrábaná,opravdu jsem si takhle nové zboží nepředstavovala...český návod a paragon taky nikde :-S.
Tohle se ni na MMB ještě nestalo a pevně doufám,že ani nestane.
Naštěstí má tříletá dcera,si těch nedostatků nevšimla a radovala se,že může jezdit (kolo)
ODPOVĚDĚT
Petra Š. (jedlina) ID 30817 (21. 5. 2010, 12:18)
Bohužel musím dát neutrální hodnocení, měla jsem objednané auto Bruder, u kterého v popisu stálo "super stav, neponičený", ale auto má ulomenou lžíci a prasklou přední kapotu, sice pan Pavel nabídl, ať ho vrátím, ale měla bych další náklady s poštovným a malý auto chtěl. Pokud u zboží napíši super stav, mělo by to tak i být! Petra
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu