Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Petra H. (smile6) ID 21943

Petra H. (smile6) ID 21943
mimibazar.cz/smile6
Oblast: Kladno
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 31. 8. 2006
Naposledy: 17. 12. 2022, 12:20
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1796
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 2 neutrálních hodnocení
Monika B. (moncherri) ID 235268 , mimibazar.cz/moncherri (1. 2. 2013, 13:04)
Balíček dorazil v pořádku, ovšem když jsem paní požádala o "nadstandart" - možnost vrácení z důvodu nepasující velikosti čepičky byla jsem odmítnuta z důvodu, že jsem se pozdě ozvala (týden) a taky se to už paní nechce znovu fotit. Takže tady se ochotou zrovna nepřetrhnou. +o( Paní Petro - přeji méně problematických zájemců, jako jsem já (snehulak)
ODPOVĚDĚT
Petra H. (smile6) ID 21943 , mimibazar.cz/smile6 (1. 2. 2013, 19:32)
Možná kdybyste ve vašich mailech používala vhodnější slova místo urážek, nemusela jste se cítit nespokojená. Čepice byla změřena, ozvala jste se až po týdnu, což nechápu proč ne hned po obdržení.
ODPOVĚDĚT
Monika B. (moncherri) ID 235268 , mimibazar.cz/moncherri (3. 2. 2013, 15:14)
to víte, my jsme ji teď v těch mrazech chvíli nosily (přízová jarní čepice) (smich) slušně jsem vás požádala a vy jste mi nevyhověla, takže nevím jaká urážka, že by "zoufalá prodávající" jak jsem vás poté označila *-) no nic (hello)
ODPOVĚDĚT
Petra L. (pikea) ID 208129 (30. 4. 2011, 8:45)
BOHUŽEL MUSÍM PANÍ HODNOTIT NEGATIVNĚ -KOUPILA JSEM OD NÍ GOLFKY QUINNY ZAPP-PRÝ PLNĚ ,,FUNKČNÍ"-ale u kočárku nefunguje ani jeden boční kloub-na rozložení-složení kočárku-paní tvrdí že to tak má být-ale bohužel to tak není. Kočárek jsem vrátila paní zpět-naštěstí si ho vyzvedla-ale poslala zpět méně peněz než jsem jí poslala na účet za kočárek.
ODPOVĚDĚT
Petra H. (smile6) ID 21943 , mimibazar.cz/smile6 (2. 5. 2011, 10:38)
Dobrý den Petro,
píšete tu naprosté nesmysly. Vrátila jsem vám peníze za kočárek, nikoliv poštovné(přesně tak jsme se i domluvily). To z toho důvodu, že kočárek byl v naprostém pořádku, o tom mě přesvědčila i paní, která si ho u nás vyzvedla osobně a UMĚLA kočárek rozložit i složit bez problémů. Nevím,co jsem pro vás měla udělat víc.
Petra
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu