|
|
Petra M. (Petra0905)
ID 508744
, mimibazar.cz/petra0905
(29. 9. 2021, 16:09)
|
Bohužel také nemohu hodnotit kladně. Zboží je pěkné, ale velmi vleklá komunikace a dlouhá doba vyřízení. Navíc ne vše je skladem, jak má prodávající uvedeno. Příště objednám jinde. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka K. (Sarka59)
ID 426728
(upraveno 16. 9. 2021, 19:59)
|
Upravuji původně negativní hodnocení, balíček po dvou týdnech a urgenci konečně dorazil. Věřím, že mohlo jít jen o souhru okolností, kdy paní opravdu balíček odeslat nemohla. Z mého pohledu jako zákazníka to nicméně na kladné hodnocení nebylo, znovu zde nakupovat nebudu. Věřím ale, že jsem situaci popsala dost podrobně, prodávající se k tomu jistě také vyjádří. Původní negativní hodnocení: Bohužel mi nezbývá, než udělit negativní hodnocení. Balíček jsem zaplatila 1.9. jako okamžitou platbu. Přes informaci o tom, že balíčky jsou odesílány 3x týdně jsem baliček dosud neobdržela a na mou urgenci nebylo odpovězeno. Je to první negativní hodnocení, které uděluji a jsem ochotná jej ještě upravit, pokud se situace vysvětlí, momentálně nicméně varuji ostatní kupující před rizikem ztráty peněz za zboží, které nebude odesláno! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka Š. (JitkaZlin)
ID 358050
(upraveno 24. 6. 2020, 18:47)
|
Dosud zde byly nákupy bez problémů, ale po poslední zkušenosti už nikdy více u této paní nenakoupím. Ve stejný den, kdy mi přišlo potvrzení objednávky, jsem slušně a s omluvou objednávku stornovala. Nejsem nikomu povinna vysvětlovat důvody. Paní na to reagovala hysterickými výčitkami a udělila mi negativní hodnocení. Chci povzbudit všechny kupující, aby podobné problémy s prodejci aktivně řešili. Pokud se provozovatel Mimibazaru k problémům staví laxně, můžete se obrátit na Sdružení obrany spotřebitelů nebo Českou obchodní inspekci. I když jsme jen nakupující maminky, můžeme se bránit proti nezákonnému a neetickému jednání. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára B. (labakan)
ID 224939
, mimibazar.cz/labakan
(24. 6. 2020, 23:44)
|
Už mě vaše neustálé výpady a vyhrožování nebaví. Nic neprovedu, komunikují od samého začátku věcně a včas, narozdíl od vás a nemám náladu neustále řešit jeden klobouk za 140 Kč. To co tu předvádíte je naprosto neuvěřitelné . Dle vyjádření MMB, mám právo se vyjádřit negativně, když s vaším jednáním nejsem spokojená. Spíš je úsměvné, jak kopete kolem sebe, již 3xjste změnila toto hodnocení, nestojite si ani za vlastním názorem. Naštěstí |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Klára B. (labakan)
ID 224939
, mimibazar.cz/labakan
(24. 6. 2020, 23:46)
|
zákazníci nejsou hloupí a obrázek si udělají sami. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Vendula Š. (Vendulanek)
ID 69333
, mimibazar.cz/vendulanek
(upraveno 29. 10. 2017, 12:47)
|
paní není schopná mi poslat 14 dní správné podklady k objednanému zboží,nakonec jsem objednávku radši zrušila,za to jsem se dočkala urážek a lhaní. za mě nedoporučuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára B. (labakan)
ID 224939
, mimibazar.cz/labakan
(1. 10. 2017, 21:25)
|
Když myslíte, že toto je důvod k takovému hodnocení,tak prosím. Možná by jste se nejdřív mohla zamyslet, že k tomu je asi nějaký důvod. Vše jsem vysvětlila v mailu, bohužel někdy jsou situace, které člověk neovlivní. Přeji více pochopení a ať se Vám daří |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára B. (labakan)
ID 224939
, mimibazar.cz/labakan
(7. 10. 2017, 0:10)
|
Píšete nesmysly a ještě upravujete hodnocení,které jste psala 29.9. S tak zlým člověkem jsem se už dlouho nesetkala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vendula Š. (Vendulanek)
ID 69333
, mimibazar.cz/vendulanek
(29. 10. 2017, 12:50)
|
já bych svoje hodnocení pokud by obchod proběhl v pořádku samozřejmě upravila na kladné,ale za to jak jste mě urážela a ještě si vymýšlela co není pravda,hodnocení ponechám,vše co jsem napsala je pravda,to se o vás říct nedá. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tereza M. (luznavila)
ID 421719
(11. 10. 2016, 12:37)
|
Trička prezentovaná jako 100% bambus mají složení 73 % polyester a 27 % bambus. Trička vracím. Komunikace příjemná a vstřícná. Chápu vytížení, také ne vždy reaguji okamžitě. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára B. (labakan)
ID 224939
, mimibazar.cz/labakan
(11. 10. 2016, 13:19)
|
Nechápu, proč si nejdřív nevyslechnete protistranu. Materiál 100% poly charcoral bambus obsahuje polyester. Bohužel výrobce nechal natisknout nové cedulky a jelikož je zboží na objednávku, nevěděla jsem o tom. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela Ž. (broušenáváza)
ID 396091
, mimibazar.cz/brousenavaza
(3. 6. 2014, 17:37)
|
Nechtěla jsem být taková,jak tady ta dotyčná paní,ale bohužel.Když sem si u ni rezervovala punčochy,nebyla ani schopná mi odepsat,že ta rezervace je.Napíše mi až po třech dnech a to číslo účtu.A Nedokázala pochopit proč jsem ty peníze neposlala.A byla velice arogantní.Já jsem si veškeré zboží co jsem si z MMB,řádně zaplatila.A Byly to i větší částky než blbých 250,-Tak se nenechám od nikoho napadat.Já sama za sebe už nikdy víc. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára B. (labakan)
ID 224939
, mimibazar.cz/labakan
(upraveno 3. 6. 2014, 18:24)
|
Objednáte si zboží, které nezaplatíte a ještě píšete hodnocení Způsobila jstre mi škodu neodebraným zarezervovaným zbožím a ještě napíšete do mailu"zítra zasílám penízky" které samozřejmě nikdy nedošly. Takže si laskavě zameťte před vlastním prahem V mailech jste byla strašně milá až do doby, kdy jsem se zeptala, kdy zboží zaplatíte. Jste nespolehlivá a mstivá. Rozumný člověk si udělá úsudek sám už ze stylu vašeho hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|