|
|
|
|
Mirka P. (carra) ID 279126 (28. 2. 2017, 19:09) | ||
Dobrý večer, již několikrát jsem si u vás objednala zboží a vždy dorazilo bez problémů. Teď jsem si objednala 17.2. potom jsem to opakovala 22.2.ale vždy bez odezvy. Psala jsem také dotaz na e-mail a žádná odpověď. Neví někdo co se děje? Mirka |
||
ODPOVĚDĚT |
Vlaďka C. (dvladka) ID 1058 , mimibazar.cz/dvladka (upraveno 9. 2. 2015, 9:59) | ||
Hodnocení upravuji: Dnes došlo k nápravě a poštovné za odeslání reklamovaného ubrusu mám na účtu. Přesto si myslím, že čekat na vrácené peníze 2 týdny (1116 Kč) u vadného zboží není ideální jednání dobrého obchodníka. S pozdravem, Vlaďka. |
||
ODPOVĚDĚT |
Jana V. (greengate) ID 263452 , mimibazar.cz/greengate (6. 2. 2015, 17:18) | ||
Dobrý den, zprávu o skutečnosti, že jsme Vám poslali platbu bez poštovného, jste psala dnes v 9h 18min a žádala nápravu. O 7h později mi udělíte negativ?! - snad víte, že platba z banky do banky trvá min. 1 pracovní den, tak nemohla platba za poštovné naběhnout během pár hodin. Prosím tedy o přehodnocení Vašeho negativu. Děkuji. | ||
ODPOVĚDĚT |