Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jana V. (greengate) ID 263452
mimibazar.cz/greengate
Oblast: Praha
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20.11.2009
Naposledy: 5.5.2024 22:31
Aktualizace: 31.7.2020 16:33
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3368
VŠECHNY FOTOGRAFIE 224
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé a milí,

děkujeme, že jste se rozhodli nakoupit právě u nás.

Prodávající:

Mgr. Jana Vránová - DanDesign, Biskupcova 37, 130 00 Praha 3

IČ: 71549447
DIČ: CZ7357170436
Jsme plátci DPH.

č.ú. 173974612/0600 (GE Money Bank)

kontaktní osoba: Mgr. Jana Vránová

Na vaše dotazy atd. odpovídáme Po-Pá od 10 do 17 hodin

Objednávky můžete také uskutečnit na:
našem e-shopu: www.dan-design.cz
Telefonicky na čísle: 603103744
E-mailem: dan-design@volny.cz, info@dan-design.cz

Pokud vám do 48 hodin neodpovíme na vaši e-mailovou objednávku, prosím kontaktujte nás znovu na výše uvedených kontaktech.

Sortiment našeho obchodu je široký a není v našich silách mít veškerý sortiment skladem. Zboží které neni skladem bude zajištěné od dodavatelů na základě Vaší objednávky v co nejkratších termínech, pokud bude i u dodavatelů vyprodané, budeme vás o tom informovat a objednávku stornujeme.


Pokud se stane že zboží máte již zaplacené a bohužel neni možné dodat z důvodu vyprodání u dodavatelů atd, jste informováni mailem a platba vám bude do 10 dnů vrácena.

ODESÍLÁNÍ BALÍČKŮ A POŠTOVNÉ:

Česká pošta - 80Kč (platba převodem na účet), 120Kč (dobírka).
Zásilky malých rozměrů do 2kg a hodnoty 500Kč posílám jako doporučenou zásilku. Poštovné je pak 50Kč po předchozí platbě na účet.

V případě zaslání porcelánu nebo skla připočítáváme k poštovnému příplatek 25Kč za přepravu balíku s křehkým obsahem (dle tarifu České pošty).

PPL expresní balíková služba - 130Kč (platba převodem na účet), 170Kč (dobírka)

Balné je již zaúčtováno v ceně poštovného.

Po dohodě je také možné zaslat zboží na Slovensko (prostřednictvím služby PPL, doručení do 48h, i dobírka).

Pro zákazníky z Prahy nabízíme možnost osobního odběru!!!

STORNO OBJEDNÁVKY

Odesláním své objednávky potvrzujete její závaznost a souhlasíte s obchodními podmínkami. Objednané zboží můžete stornovat do 24 hodin od zaslání objednávky, a to zasláním e-mailu na adresu dan-design@volny.cz, info@dan-design.cz


PLATEBNÍ DOKLAD
Ke každé objednávce bude vystaven platební doklad, který slouží také jako záruční list.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Objednáváte-li jako soukromá osoba, máte v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu.
Vrátit bez udání důvodu lze i nové zboží, které již nemá původní obal, bylo použito nebo třeba nemá visačky. Pak si vyhrazujeme právo jako prodejci, ponížit adekvátně vracenou částku o opotřebení výrobku.
Peníze vám budou zaslány do 14 kalendářních dnů od vrácení zboží. Částka bude snížena o náklady na přepravu zásilky vynaložené prodejcem a manipulační poplatek 50 Kč.

REKLAMACE

1. Obecná ustanovení Reklamační řád řeší reklamace vad zboží, které je v záruční době. Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, v platném znění (dále také jen „občanský zákoník“), upravuje způsob a hlavní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky. 2. Základní pojmy „Prodávajícím“ se rozumí firma Mgr. Jana Vránová - Dan Design, Biskupcova 37, 130 00 Praha 3¨. „Zbožím“ se rozumí výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě „Záruční list“: záručním listem se rozumí daňový doklad vystavený prodávajícím, obsahující zákonem stanovené minimální náležitosti, který potvrzuje nabytí zboží zákazníkem. „Reklamací“ se rozumí oznámení zjištěné vady, kterou zjistí kupující a neodkladně oznámí tuto skutečnost prodávajícímu písemně e-mailem nebo telefonicky. Oznámení musí vždy obsahovat jméno kupujícího, zboží a popis vady, datum dodání.

2. Záruční podmínky Záruka vyplývající z tohoto listu je poskytována pouze kupujícímu spotřebiteli (dále také jen „Kupující“) a jen na výrobek sloužící k běžnému nekomerčnímu používání. Prodávající poskytuje Kupujícímu spotřebiteli Záruku v trvání dvaceti čtyř měsíců, a to zpravidla od převzetí prodaného výrobku Kupujícím. Pokud neni záruční doba Kupující má v rámci záruku právo na bezplatné, včasné a řádné odstranění vady, popřípadě – není-li to vzhledem k povaze (tzn. příčině i projevu) vady neúměrné – právo na výměnu vadné součásti výrobku. Pokud není takový postup možný, je kupující oprávněn žádat přiměřenou slevu z ceny výrobku.

Právo na výměnu nebo odstoupení od kupní smlouvy lze uplatnit jen při splnění všech zákonných předpokladů, a to pouze tehdy, nebyl-li výrobek nadměrně opotřeben nebo poškozen. Podmínkou pro uplatnění každého práva ze Záruky přitom je, že: a) výrobek byl používán v souladu s návodem k obsluze, případná vada byla oznámena neprodleně po jejím zjištění b) nebyla překročena záruční lhůta c) Kupující při reklamaci výrobku předloží platný Záruční list (platební doklad).

Právo na odstranění vady výrobku (i všechna případná další práva ze Záruky) je kupující povinen uplatnit u dodavatele a zároveň mu musí umožnit ověření existence reklamované vady, včetně odpovídajícího vyzkoušení. Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace a podle povahy vady výrobku rozhodne o způsobu jejich řešení. Kupující je povinen poskytnout dodavateli součinnost potřebnou k prokázání uplatněného práva z odpovědnosti za vady, k ověření v předchozí větě. Jestliže nebude reklamovaná vada zjištěna nebo nejde-li o záruční vadu, za kterou odpovídá Prodávající, či neposkytne-li Kupující dodavateli shora uvedenou součinnost, je Kupující povinen nahradit dodavateli veškeré případné náklady, které jim v souvislosti s tím vzniknou.

Záruka vyplývající z tohoto Záručního listu platí pouze na území České republiky. Nevztahuje se na opotřebení nebo poškození výrobku nevhodným používáním nebo nevhodnými provozními podmínkami aj.), případný nedostatek jakosti nebo užitné vlastnosti (který není vadou výrobku) ani na výrobek použitý nad rámec běžného používání v domácnosti (např. k podnikatelským účelům aj.).

3. Záruční lhůta Konkrétní délka záruční lhůty odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle Občanského zákoníku, t.j. 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím Záruční lhůta se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě

4. Potvrzení převzetí zboží a vystavení záručního listu Jako Záruční list slouží platební doklad, který bude zákazníkovi doručena současně se zbožím.

Zákazník přebírá od dodavatele (nebo dopravce) jen zásilky bez viditelného poškození. V případě viditelného poškození zásilky nebo pokud zjistí jakýkoliv rozdíl s daňovým dokladem, je povinen sepsat s dodavatelem (dopravcem) reklamační protokol a je oprávněn zboží nepřevzít. Vždy je nutné provést zápis do reklamačního protokolu. Nebude-li sepsán nebude na pozdější reklamace brán zřetel. Pokud po rozbalení zásilky zaslané zákazník zjistí, že obsah byl přepravou poškozen, upozorní neprodleně - do jednoho pracovního dne písemně na adrese či telefonicky prodejce. Pokud tak neučiní, vystavuje se riziku, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána. Totéž se týká i případných nesrovnalostí v dodávce!

5. Způsob reklamace a jejího vyřízení Reklamace vyřizuje internetový obchod www.pro-deticky.cz Po obdržení reklamace informuje prodávající kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující předložil platební doklad, který byla potvrzen prodávajícím. Zboží zaslané k posouzení dodavateli by mělo být v úplném stavu včetně manuálů a ostatního příslušenství. Dále je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu a v případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.

Zboží k reklamaci přijímáme pouze čisté. Jinak budou účtovány náklady na vyčištění. Po přijetí reklamace bude kupující vyrozuměn o nejvhodnější formě a podrobnostech reklamační procedury.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.12.2009.


V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky, se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními předpisy, především obchodním a občanským zákoníkem.

Pokud nebude objednávka,která vám bude zaslána dobírkou, vyzvednuta,
bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a
manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 50,- Kč.

Prodávající si vyhrazuje právo změnit Obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

Stanovené ceny zboží jsou včetně DPH a jsou aktuální pouze do vyprodání zásob.
Podmínky byly naposledy upraveny: 5.1.2011, 22:51
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu